13.12.2015

SİNİF RƏHBƏRİNİN SORGU KİTABINDAN.....
                            SİNİF RƏHBƏRLƏRİNİN REYTİNQ CƏDVƏLİNİ HAZIRLAYARKƏN  İSTİFADƏ OLUNACAQ MEYARLAR....

......Sinif rəhərinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi vətənpərvərlik,şagirlərinin tərbiyəsinin inkişafı,hüquqi  və əxlaq mədəniyyətinin inkişafı,milli-mənəvi dəyərlərə bağlı olaraq müasir dünyaya inteqrasiyası,nəciblik,dürüstlük, ictimai işlərdə fəallılıq və s kimi prinsiplər əsasında aparılmalıdır.
Məktəb direktorları və direktor müavinləri bu prinsiplər əsasında aşağıda göstərdiyim meyarları bilməlidir ki,sinif rəhbərinin işinə nəzarət edə bilsinlər və onların işini qymətləndirə bilsinlər.
ü Sinif şagirdlərinin məktəbli formasına tam və səliqəli əməl etməsi;
ü Sinif otaqlarının gündəlik olaraq səliqəli saxlanılması;
ü Sinif şagirdlərinin sinifdə və məktəbdə olan invertarlarının qorunmasına münasibəti;
ü Üzürsüz səbəbdən dərs buraxmalar;
ü Üzürsüz səbəbdən dərsə gecikmələr;
ü Dərs məşğələləri zamanı sinif şagirdlərinin davranışı;
ü Sinif şagirdlərinin tədrisə olan meyl və maraqları;
ü Sinif şagirdlərinin müxtəlif tipli olimpiyada və müsabiqəərdə iştirakı və nəticələri;
ü Sinif şagirlərinin mütaliyyəyə olan meylli,məktəb kitabxanasından ,eləcədə digər kiaxanalarından istifadə bacarıqları;
ü Sinif şagirlərinin İKT bacarıqları və bu bacarıqlardan səmərəli istifadə qaydaları ilə tanışlığı;
ü Sinifin ümumi əhval-rühiyyəsi,psixoloji durum;
ü Sinif şagirlərinin hər birinin sosial müdafiyyəsi;
ü sinif şagirdlərinin özünü nə qədər rahat mühitdə hiss edə bilməsi;
ü Sinif şagirlərinin sinif rəhbərinin ,fənn müəllimlərinin ,məktəb rəhbərliyinin tapşırıq və tövsiyyələrinə nə dərəcə riayyət etməsi ;
ü Sinif şagirdlərinin sinifin və məktəbin ictimai işlərində iştirakı ;
ü Sinif şagirdlərinin sinif və məktəb tədbirlərində iştirakının səviyyəsi;
ü Sinif şagirdlərinin zərərli vərdişlərə qarşı münasibəti;
ü Sinif şagirdlərinin ailədə və icmada davranışı;
ü Sinif valideyinlərinin məktəb və ya sinif tədbirlərindəki iştirakının səviyyəsi;
ü Sinif təşkilat saatlarının qurulması və tədrisi səviyyəsi;
ü Sinif rəhbərinin sinif şagirdlərinə qarşı münasibəti;
ü Sinif rəhbərinin sənədləşməsinin vəziyyəti.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.