SİNİF RƏHBƏRİNİN SORGU KİTABINDAN.....
SİNİF RƏHBƏRLƏRİNİN REYTİNQ CƏDVƏLİNİ HAZIRLAYARKƏN İSTİFADƏ OLUNACAQ MEYARLAR....
......Sinif rəhərinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi vətənpərvərlik,şagirlərinin tərbiyəsinin inkişafı,hüquqi və əxlaq mədəniyyətinin inkişafı,milli-mənəvi dəyərlərə bağlı olaraq müasir dünyaya inteqrasiyası,nəciblik,dürüstlük, ictimai işlərdə fəallılıq və s kimi prinsiplər əsasında aparılmalıdır.
SİNİF RƏHBƏRLƏRİNİN REYTİNQ CƏDVƏLİNİ HAZIRLAYARKƏN İSTİFADƏ OLUNACAQ MEYARLAR....
......Sinif rəhərinin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi vətənpərvərlik,şagirlərinin tərbiyəsinin inkişafı,hüquqi və əxlaq mədəniyyətinin inkişafı,milli-mənəvi dəyərlərə bağlı olaraq müasir dünyaya inteqrasiyası,nəciblik,dürüstlük, ictimai işlərdə fəallılıq və s kimi prinsiplər əsasında aparılmalıdır.
Məktəb
direktorları və direktor müavinləri bu prinsiplər əsasında aşağıda göstərdiyim
meyarları bilməlidir ki,sinif rəhbərinin işinə nəzarət edə bilsinlər və onların
işini qymətləndirə bilsinlər.
ü
Sinif
şagirdlərinin məktəbli formasına tam və səliqəli əməl etməsi;
ü
Sinif
otaqlarının gündəlik olaraq səliqəli saxlanılması;
ü
Sinif
şagirdlərinin sinifdə və məktəbdə olan invertarlarının qorunmasına münasibəti;
ü
Üzürsüz
səbəbdən dərs buraxmalar;
ü
Üzürsüz
səbəbdən dərsə gecikmələr;
ü
Dərs
məşğələləri zamanı sinif şagirdlərinin davranışı;
ü
Sinif
şagirdlərinin tədrisə olan meyl və maraqları;
ü
Sinif
şagirdlərinin müxtəlif tipli olimpiyada və müsabiqəərdə iştirakı və nəticələri;
ü
Sinif
şagirlərinin mütaliyyəyə olan meylli,məktəb kitabxanasından ,eləcədə digər
kiaxanalarından istifadə bacarıqları;
ü
Sinif
şagirlərinin İKT bacarıqları və bu bacarıqlardan səmərəli istifadə qaydaları ilə
tanışlığı;
ü
Sinifin
ümumi əhval-rühiyyəsi,psixoloji durum;
ü
Sinif
şagirlərinin hər birinin sosial müdafiyyəsi;
ü
sinif
şagirdlərinin özünü nə qədər rahat mühitdə hiss edə bilməsi;
ü
Sinif
şagirlərinin sinif rəhbərinin ,fənn müəllimlərinin ,məktəb rəhbərliyinin
tapşırıq və tövsiyyələrinə nə dərəcə riayyət etməsi ;
ü
Sinif
şagirdlərinin sinifin və məktəbin ictimai işlərində iştirakı ;
ü
Sinif
şagirdlərinin sinif və məktəb tədbirlərində iştirakının səviyyəsi;
ü
Sinif
şagirdlərinin zərərli vərdişlərə qarşı münasibəti;
ü
Sinif
şagirdlərinin ailədə və icmada davranışı;
ü
Sinif
valideyinlərinin məktəb və ya sinif tədbirlərindəki iştirakının səviyyəsi;
ü
Sinif
təşkilat saatlarının qurulması və tədrisi səviyyəsi;
ü
Sinif
rəhbərinin sinif şagirdlərinə qarşı münasibəti;
ü
Sinif
rəhbərinin sənədləşməsinin vəziyyəti.
0 коммент.:
Отправить комментарий