Formal təhsilin təşkili qaydaları, Formal təhsilin təşkili qaydaları
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2010-cu il 6 avqust tarixli 147
nömrəli
qərarı ilə təsdiq
edilmişdir
1. Bu Qaydalar "Təhsil
haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa əsasən hazırlanmışdır və
formal təhsilin təşkili məsələlərini tənzimləyir.
2. Formal təhsil dövlət təhsil sənədinin verilməsi ilə
başa çatan təhsil formasıdır.
3. Ümumi təhsil, ilk
peşə-ixtisas təhsili, orta ixtisas təhsili, ali təhsil, yenidənhazırlanma
təhsili, təkrar ali və ya orta ixtisas təhsili dövlət təhsil sənədinin
verilməsi ilə başa çatdığı üçün formal təhsil hesab edilir.
4. Formal təhsil
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş əyani, qiyabi, distant (məsafədən), sərbəst
(eksternat) təhsilalma formaları vasitəsilə həyata keçirilir.
5. Təhsil pillələri və səviyyələrində təhsilalma
formalarının tətbiqi aşağıdakı kimi müəyyən edilir:
5.1. ümumi təhsil pilləsi
üzrə:
ibtidai təhsil səviyyəsində -
əyani;
ümumi orta təhsil səviyyəsində
- əyani, sərbəst (eksternat);
tam orta təhsil səviyyəsində -
əyani, sərbəst (eksternat);
5.2. ilk peşə-ixtisas təhsili
pilləsi üzrə:
- əyani;
5.3. orta ixtisas təhsili pilləsi
üzrə:
- əyani, qiyabi, distant
(məsafədən);
5.4. ali təhsil pilləsi üzrə:
bakalavriat səviyyəsində - əyani,
qiyabi, distant (məsafədən);
magistratura səviyyəsində - əyani,
qiyabi;
doktorantura səviyyəsində - əyani;
5.5. yenidənhazırlanma təhsili üzrə:
- əyani;
5.6. təkrar ali və ya orta ixtisas
təhsili üzrə:
- əyani, qiyabi.
6. Ümumi təhsil pilləsində
qanunvericiliyə uyğun təşkil edilən şagirdlərin evdə təhsili və fərdi təhsili
də formal təhsil hesab edilir.
7. Evdə təhsil, fərdi təhsil və
sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların ümumi təhsili yalnız əyani formada təşkil
olunur.
8. Formal təhsil ümumi, ilk
peşə-ixtisas, orta ixtisas, ali və əlavə təhsil müəssisələrində həyata
keçirilir.
9. Formal təhsil Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiq edilən müvafiq dövlət
təhsil standartlarına uyğun hazırlanmış təhsil proqramları (kurikulumları)
əsasında təşkil olunur.
10. Formal təhsilin təhsilalma
formaları üzrə müddəti təhsil proqramları (kurikulumları) ilə müəyyən edilir.
11. Sərbəst (eksternat)
təhsilalma forması üçün təhsil proqramı (kurikulumu) müvafiq təhsil səviyyəsi
üzrə əyani təhsilalma formasının təhsil proqramı (kurikulumu) hesab olunur.
Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin 29.05.2014-cü il tarixli, 645 nömrəli
əmri ilə təsdiq edilmişdir
Fərdi təhsilin təşkili haqqında Qaydalar
I. Ümumi müddəalar
1.1. “Fərdi təhsilin təşkili haqqında Qaydalar”
(bundan sonra – Qaydalar) “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun
13.2-ci maddəsinə və “Umumtəhsil məktəbinin Nümunəvi Nizamnaməsi”nin 3.8-ci
bəndinə uyğun olaraq hazırlanmışdır.
1.2. Bu Qaydalar müxtəlif səbəblərdən uzun müddət
təhsildən kənarda qalmış şəxslər (bundan sonra – təhsildən kənarda qalmış
şəxslər), eləcə də ümumi təhsil müəssisələrində hər hansı sahə üzrə xususi
istedadı ilə fərqlənən təhsilalanlar (bundan sonra – xüsusi istedadlı
təhsilalanlar) üçün təyin edilmiş fərdi təhsilin təşkilini tənzimləyir.
1.3. Fərdi təhsil dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq
həyata keçirilir.
1.4. Təhsildən kənarda qalmış şəxslərin fərdi
təhsili Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən təsdiq olunmuş
nümunəvi tədris planları əsasında aparılır.
Tədris planında nəzərdə tutulan fənlər üzrə
proqramlar müəyyən edilmiş saatlara uyğunlaşdırılır. Xüsusi istedadlı
təhsilalanlar üçün fərdi təhsil proqramları Təhsil Nazirliyinin tövsiyələri
əsasında yerli təhsili idarəetmə orqanları tərəfindən hazırlanıb təsdiq olunur.
1.5. Fərdi təhsil aparan pedaqoji işcilərin və
digər mütəxəssislərin əməkhaqqının ödənilməsi dövlət büdcəsindən təhsilə
ayrılmış muvafiq budcə vəsaiti çərçivəsində həyata keçirilir.
1.6. Fərdi təhsil üzrə təsdiq edilmiş tədris
planındakı dərs saatları fərdi təhsil aparan müəllimin (müəllimlərin)
tarifləşmiş umumi dərs yükünə daxil edilir.
1.7. Fərdi təhsil təhsil müəssisəsinin direktorunun
təsdiq etdiyi dərs cədvəli əsasında məktəbdə təşkil olunur. İkinovbəli
məktəblərdə ikinci növbədən sonra fərdi təhsilin təşkili yolverilməzdir.
1.8. Fərdi təhsil məşğələləri təhsil müəssisəsinin
direktoru tərəfindən təsdiq olunan ayrıca tərtib edilmiş jurnalda aparılır.
1.9. Fərdi təhsil həftədə 4 (dörd) gün təşkil
olunur, dərs məşğələlərinin müddəti 45 dəqiqə müəyyən edilir.
1.10. Fərdi təhsil yalnız ibtidai və ümumi orta
təhsil səviyyələrində təşkil olunur.
II. Müxtəlif səbəblərdən uzun müddət təhsildən kənarda qalmış
şəxslərin fərdi
təhsilinin təşkili
2.1. Uzun müddət təhsildən kənarda qalmış şəxslər
üçün fərdi təhsilə aşağıdakı
kateqoriyadan olanlar cəlb edilirlər:
2.1.1. ümumi təhsilə ümumiyyətlə cəlb olunmayanlar;
2.1.2. ibtidai təhsil səviyyəsini bitirdikdən sonra
təhsildən kənarda qalanlar;
2.1.3. ibtidai təhsil səviyyəsinin IV, ümumi orta
təhsil səviyyəsinin IX sinifləri istisna edilməklə, bu səviyyələr üzrə digər
hər hansı bir sinfi bitirdikdən sonra təhsildən kənarda qalanlar.
2.2. İbtidai təhsil üzrə fərdi təhsilə cəlb
olunanların sonrakı mərhələdə ümumi orta təhsil almaları onların arzu və
istəklərinə uyğun həyata keçirilir.
2.3. İbtidai təhsil səviyyəsində fərdi təhsilə 15,
ümumi orta təhsil səviyyəsində isə 25 yaşadək olan şəxslər cəlb olunurlar.
2.4. Fərdi təhsil almaq istəyən şəxslər (onların
valideynləri və ya digər qanuni nümayəndələri) hər il iyul-avqust aylarında yaşayış
yeri uzrə təhsil şobəsinə (idarəsinə) təhsildən kənarda qalmasının səbəbi və
hansı sinifdə təhsil alması gostərilməklə aşağıdakı sənədlər əlavə olunmuş
ərizə ilə müraciət edirlər:
2.4.1. doğum haqqında şəhadətnamənin surəti;
2.4.2. yaşayış yerindən arayış;
2.4.3. 2 ədəd 3x4 ölçüdə fotoşəkil.
2.5. Fərdi təhsil almaq barədə müraciət edən şəxsin
ərizəsi təhsil şobəsində (idarəsində) qeydə alınır və onun fərdi təhsilə cəlbi
barədə yaşadığı ərazidəki məktəbin direktoruna rəsmi məktub unvanlanır.
Ərizəçinin qeyd etdiyi sinif üzrə fərdi təhsilə cəlbi məktəb direktorunun əmri
ilə rəsmiləşdirilir.
2.6. Müvafiq sinif üzrə fərdi təhsil proqramlarını
mənimsəyən şəxs (şəxslər) pedaqoji şuranın qərarı əsasında novbəti sinifdə
təhsillərini davam etdirirlər.
2.7. Proqram materiallarını mənimsəyə bilməyən,
eləcə də dərs məşğələlərinə müntəzəm davam etməyən şəxslərin fərdi təhsilinə
müəllimin (müəllimlərin) əsaslandırılmış təqdimatı əsasında pedaqoji şuranın
qərarı ilə xitam verilir və bu barədə təhsil şobəsinə (idarəsinə) məlumat
təqdim olunur.
2.8. Fərdi təhsilə cəlb edilmiş şəxslərin təlim
nailiyyətləri jurnalda müvafiq qaydada qiymətləndirilir.
2.9. Fərdi təhsil alan şəxslərə ibtidai təhsili,
yaxud hər hansı bir sinfi bitirmələri barədə məktəb tərəfindən arayış verilir.
2.10. Fərdi təhsil yolu ilə ümumi orta təhsil
səviyyəsinin VIII sinfini bitirmiş şəxslər, arzu etdikləri halda, müstəqil
hazırlaşaraq eksternat qaydasında imtahan verib təhsil sənədi almaq hüququna
malikdirlər.
III. Ümumi təhsil müəssisələrində hər hansı sahə üzrə xususi istedadı ilə fərqlənən
təhsilalanlar üçün fərdi təhsilin təşkili
3.1. Xususi istedadlı təhsilalanlar üçün fərdi
təhsil texniki, təbiət və humanitar fənlər üzrə xüsusi bilik və bacarıq numayiş
etdirən, çevik təfəkkürü, müstəqil öyrənmək və qeyri-standart duşunmək
qabiliyyəti, dunyagoruşunun genişliyi ilə fərqlənən şagirdlər üçün həmin fənn
(fənlər) üzrə təşkil edilir.
3.2. Bu istiqamət üzrə fərdi təhsil V-IX sinif
şagirdlərinə tətbiq olunur.
3.3. İstedadlı şagirdlərin fərdi təhsilə cəlbi məsələsinə
bu və ya digər fənn müəlliminin təqdimatı əsasında məktəbin pedaqoji şurasında
baxılıb muvafiq qərar qəbul edilir.
3.4. Eyni istiqamət üzrə istedadlı şagirdlərin
fərdi təhsili 3 nəfərdən çox olmamaq şərti ilə qrup halında da təşkil edilə
bilər.
3.5. Zəruri ehtiyac yarandığı hallarda digər
müəssisələrdə çalışan muvafiq mütəxəssislərin istedadlı şagirdlərlə fərdi dərs
məşğələləri aparmalarına icazə verilir.
Onların əməkhaqqı saathesabı odəniş qaydasında
odənilir.
3.6. İstedadlı şagirdlərlə fərdi dərslər
(məşğələlər) aparan müəllimlər 3 aydan bir onların irəliləyişləri, inkişaf
perspektivləri barəsində məktəbin rəhbərliyinə yazılı hesabat hazırlayır,
məktəb rəhbərliyinin rəyindən asılı olaraq, pedaqoji şuraya məlumat verirlər.
3.7. İstedadlı şagirdlərlə aparılan fərdi təhsilin
nəticələrini araşdırmaq ucun məktəb rəhbərliyi tərəfindən monitorinq kecirilir,
onun yekunları pedaqoji şurada müzakirə olunub müvafiq qərar qəbul edilir.
0 коммент.:
Отправить комментарий