KURİKULUMDAN TEST NÜMUNƏLƏRİ
1.
Hansı sətirdə fənn kurikulumun səciyyəvi cəhətləri sadalanıb:
1. bəzi fənlər üzrə qiymət
normaları müəyyən edilib
2. nəticəyönümlüdür
3. şəxsiyyətyönümlüdür
4. fənyönümlüdür
5. inteqrativlik əsas prinsip
kimi qəbul olunub
6. bilikyönümlüdür
A) 2,
4, 6 B) 1, 3, 5 C) 2, 3, 5 D) 3, 5, 6
2.
Təlim strategiyalara aid olmayanı seçin
A) təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması
B) iş formaları
C)
standart
D) təlimin təşkilinə verilən əsas
tələblər
E) üsullar
3.
Düzgün motivasiya necə olmalidir?
1. düşündürücü (2 və daha çox
fərziyyələri yaradan)
2. asanlıqla cavabı tapılan
3. qısa (3-5 dəqiqə)
4. məqsədyönlü
5. həyatla əlaqəli
6. konkret
7. ziddiyatı həll etmək tələbatı
A)
1,2,4 B) 3, 5, 6 C) 1, 5, 6 D) 1,4,7
4. Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə müəyyən olunur?
a) 3 b) 6 c) 6 d) 4
5.
Diaqnostik qiymətləndirmə
hansı məqsədlə aparılır?
A)
fənn üzrə təlimin hər hansı
bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək
məqsədilə
B) təlim prosesinin hər hansı bir
mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və
bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
C) təhsilin hər hansı
mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə
etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə
6.
Kurikulum islahatını zəruri edən səbəblər
hansılardır?
1)
Cəmiyyətdə yeni ictimai münasibətlərin
yaranması
2)
Təlim prosesi ilə əlaqəli tədqiqatlar
3)
Planlı iqtisadiyyatdan bazar
iqtisadiyyatına keçid
4)
Dünya təhsil sisteminə inteqrasiya
5)
Şagirdlərin zəifliyi
6)
İnformasiya əsrinin tələbləri
7)
Təhsilin məqsəd və vəzifələrinə yeni baxış
və yanaşmaların formalaşması
A)1,
2, 4, 6 B) 1, 5, 6, 7 C) 3, 4, 6, 7
D) 2, 5, 6, 7
7. Milli
və fənn kurikulumun nə ilə fərqlənir?
8.
“Ana dili:1.2. Şifahi nitq bacarıqlarına malik olduğunu nömayiş
etdirir. 1.2.4. Nitqində müvafiq jest və
mimikalardan istifadə edir” Təqdim
edilmiş alt-standart məzmun standartın hansı
bilik (1) və hansı fəaliyyət (2) kateqoriyaları əks etdirir?
A) 1.Prosedural; 2. emosional
B) 1. Deklarativ; 2. psixomotor
və emosional
C) 1. Prosedural; 2. psixomotor və emosional
D) 1. Deklarativ; 2. psixomotor
9.
Fəal (1) və ənənəvi (2)
dərslərin quruluşunda fərq düzgün göstərilməyib
A) 1-də motivasiya, refleksiya
mərhələləri var, 2-də isə yoxdur
B)
1-də biliklər dərsin ilkin
mərhələlərində, 2-də isə dərsin sonuna yaxın əldə olunur
C) 1- də təlim prosesin mərkəzi – tədqiqatdır, 2- də
isə - mühazirədir
D) 1-tətbiqetmə produktiv
xarakter daşıyır, 2- də isə - reproduktiv
10.
Hansı sətirlərdə fəal təlim mexanizmlərin sadalanmasında səhvə yol
verilib?
1) Şagird- tədqiqatçı, müəllim –
fasilitator, bələdçi
2) Problemli şəraitin yaradılması
3) Təlim məqsədlərinin düzgün
müəyyənləşdirilməsi
4) Dialoqun və əməkdaşlığın
zəruriliyi
5) Psixoloji dəstək: hörmət və
etibar
11.
Hansı sətirdə fəal təlimə aid
olan xüsusiyyətlər sadalanıb?
A) şagirdlər yeni bilikləri
tədqiqat zamanı dərk edirlər, monoloji təlim, tədrisdə demokratik üslub
B) bilik mənbələri müxtəlifdir,
şagirdlər yeni bilikləri müəllimin məlumatları və izahlarını qavrama və yadda
saxlama əsasında mənimsəyirlər
C) Məsələnin həlli
prosesində biliklərin müstəqil əldə
edilməsi və mənimsənilməsi, tədrisdə avtoritar üslub, dialojı təlim
D) təfəkkürə əsaslanır; bilik mənbələri müxtəlifdir; problem-dialoji
xarakter daşıyır
12.
Hansı açar sözlərdə səhvə yol
verilib?
A) mexanizm, funksiya, növ
B) əhəmiyyət, quruluş, nəticə
C) xüsusiyyət, müzakirə, əlaqə
D) rol, prinsiplər, səbəb
13.
Fasilitasiya (bələdçılik) qaydalarını düzgün seçin?
1) İştirakçıların
şüurunda dərsin dəqiq «şəklini» formalaşdırın
2) Dərsə şagirdlərin
məntiqi, tənqidi, yaradıcı təfəkkürü və elmi-tədqiqat vərdişlərini inkişaf etdirən
tapşırıqları daxil edin
3) Hər hansı bir
fikrin qiymətləndirilməsinə imkan verin
4) İştirakçıların fikirləri ilə səmimi maraqlanın
5) Açıq
suallardansa, qapalı suallardan daha çox istifadə edin
6) Lövhədə və ya
kağız üzərində qrup işi zamanı müəyyən edilən əsas halları qeyd etmək məqsədəuyğundur
A) 2,
3, 4 B) 1, 3, 5 C) 1, 4, 6
D) 3, 4, 6
14.
Formativ qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və
vasitələr hansılardır?
a) müşahidə, şagirdlərin şifahi
cavabları ,şagirdlərin yazı işlərinin təhlili , test tapşırıqlarının nəticələri
b) müsahibə, söhbət, müşahidə,
tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq
c)
şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin
nümayişi
d) müşahidə, valideynlərlə və digər fənn
müəllimlərilə əməkdaşlıq, nailiyyətlərin nümayişi
15. Biri
alt-standartın funksiyasına aiddir?
A)
Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm
rol oynayır
B) Mövzuların
seçilməsinə xidmət edir
C) Summativ
qiymətləndirmənin aparılmasını təmin edir
D) Diaqnostik qiymətləndirmənin aparılmasına xidmət
edir.
16. Verilən vəziyyətdən
çıxış yolu tapmaq lazımdır. Tapşırıq təfəkkürün hansı növünə əsaslanır?
A)
Tənqidi B) Qlobal təfəkkür C) Məntiqi D)Yaradıcı
17.
Nəyə görə motivasiya
düşündürücü və məqsədəuyğun olmalıdır?
1. Tədqiqatı dərsin nəticələrinə
istiqamətləndirir
2. Şagirdlərdə idrak fəallığı
oyadır, 45 dəqiqə ərzində dərsin bütün mərhələləri arasında vaxtı paylaşdırıb,
onları tam şəkildə həyata keçirməyə
imkan yaradır
3. Dərsi maraqlı edir, dərs
vaxtında qurtarır
4. Şagirdlərdə fikrin təhrik
etməsini stimullaşdırır
A) 1,2 B) 2,3
C) 1,4 D) 3,4
18. Refleksiya mərhələsi
nəyə xidmət edir?
A) Şagirdlərin tədqiqatının nəticəsini müzakirə etməyə
B)
Şagirdlərin tədqiqat fəaliyyətinin əsas mərhələlərini
dərk etməyə
C) Müəllimin söylədiklərini yadda saxlamağa
D) Əldə olunmuş biliklərin müzakirəsinə
19.
İnformatika
2.1.1. Obyektin informasiya modelini izah
edir.
” Təqdim edilmiş alt-standart məzmun
standartın hansı bilik (1) və hansı
fəaliyyət (2) kateqoriyalarını əks etdirir?
E) 1.Prosedural; 2. idraki
F) 1. Deklarativ; 2. idraki və
emosional
G) 1. Prosedural; 2. psixomotor
H) 1. Deklarativ; 2. İdraki
20. Fasilitasiya
nəyə əsaslanır? Biri səhvdir:
A)
Müəllim və
şagird əməkdaşlığına
B) Şagirdlərin qabiliyyətlərinə inam
C) Təfəkkürün stimullaşdırılmasına
D)
Təlimatsız tapşırıqlrın verilməsi
21. İdrak taksanomiyası üzrə səviyyə və təlim nəticələrini
uyğunlaşdırın
1. Bilik a) dəyişir,nümayiş etdirir
2. Anlama b)
müəyyən edir,sadalayır
3. Tətbiqetmə c) fərqləndirir,izah edir
4. Analiz d)
ayırır, müəyyən edir
A)
1-b, 2-c, 3-a, 4-d
B)
1-c, 2-b,3-d,4-a
C)
1-b,2-c,3-a,4-d
D)
1-d,2-b,3-d,4-a
22. Gündəlik
planlaşdırmada müəllimin buraxdığı səhvlər hansılardır? ( 3-nü seçin)
1. Keçiləcək
mövzunun müəyyənləşdirmək
2.
Məzmun
standartının müəyyənləşdirilməsi
3.
İnteqrasiya
imkanlarının müəyyənləşdirilməsi
4.
Qiymətləndirmə
vasitələrinin müəyyənləşdirilməsi
5. Təqdim
edilmiş planlaşdırmadan kənara çıxmamaq
6. Dərslikdə verilmiş materialı mənimsətmək
A) 1,2,3 B)
3,4,5 C) 1,5,6
D) 1,3,5
23. Diaqnostik qiymətləndirmənin əsas məqsədi nədən ibarətdir?
A) Şagirdlərin təlim sahəsində irəliləyişlərinin izlənməsini
təmin etmək
B) Şagirdlərin özünü qiymətləndirmə bacarığını inkşaf
etdirmək
C) Təlim prosesinin planlaşdırmasında şagirdlərin fərdi
inkşaf xüsusiyyətlərini nəzərə almaq
D)
Tədris prosesinin duzun istiqamətləndirilməsini və səmərəliyini təmin etmək
24.
Summativ qiymətləndirmənin
məqsədlərini müəyyənləşdirin:
1. Müəllimin
tədris fəaliyyətini izləmək
2. Sinfin ilkin səviyyəsini
müəyyənləşdirmək
3. Məktəbdə
təlimin təşkili işinin səviyyəsini müəyyənləşdirmək
4. İnkişafın izlənməsinə xidmət
edir.
5. Təlim və
tədris monitorinqini həyata keçirmək
A)
1,2,3 B) 2,3,5 C) 2,4,5
D) 1,3,5
25.
Ənənəvi (1) və müasir
qiymətləndirmənin müqayisəsində biri
düzgün verilmişdir:
A) 1-
təhsilin keyfiyyətinə yönəlmişdir, 2- şagirdin subyektiv qiymətləndirilməsinə
yönəlmişdir
B) 1-
Tədris prosesinin bütün mərhələlərində tətbiq edilir, 2- cari qiymətləndirmə
formal xarakter daşıyır.
C) 1- tədris prosesinin yalnız müəyyən bir hissəsində
tətbiq edilir, 2- şagirdin nailiyyətinin inkişafı sistemli şəkildə izlənilir.
D) 1-
şagirdin bilik səviyyəsi qiymətləndirilir, 2- şagird müəllimin təyin etdiyi
meyarlarla qiymətləndirilir.
26.
Təlim strategiyalarına aid
olanları seçin.
1. təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması
2. qiymətləndirmə növləri və
üsulları
3. iş formaları
4. təlimin nəticələri
5. standart
6. təlimin təşkilinə verilən əsas
tələblər
7. üsullar
A) 1,
3, 4, 6 B) 3, 4, 6,
7 C) 1, 3, 6, 7 D) 2, 3, 5, 7
27.
Fənn kurikulumunda nə əks
olunub?
- qiymətləndirmə növləri və üsulları
- mövzülar
- məzmun (fənnin məqsədləri, məzmun
xətti, standartlar, alt standartlar)
- həftəlik
dərs saatlarının miqdarı
- ümumi təhsil pillələrinin təlim
nəticələri
- pedaqoji strategiyalar
A) 1, 3, 6 B) 1,
2, 4 C) 2, 3, 5 D) 3, 4, 6
28.
Kompetensiya nədir?
A. biliklər, bacarıqlar, dəyərlər, keyfiyyətlər, vərdişlər
B. vasitələr, bacarıqlar, dəyərlər,
keyfiyyətlər, vərdişlər
C. biliklər,bacarıqlar,dəyərlər,prinsiplər,
vərdişlər
D.
təhsil,bacarıqlar,dəyərlər,keyfiyyətlər,məzmun
29.
Nəticəyönümlü deyəndə
nə nəzərdə tutulur?
A. nəticənin müəllim tərəfindən əldə
edilməsidir
B. nəticəni şagirdin özünün müəyyən
etdirilməsidir
C. nəticənin
valideyn tərəfindən əldə
etdirilməsidir
D. əvvəlcədən müəyyən edilmiş şagird nailiyyətlərinin nəticələr
formasında əks etdirilməsidir
30.
Aşağıdakılardan hansı
kurikulumunun əsas xüsusiyyətlərinə aid deyildir?
A. interaqtivlik
B. nəticəyönümlülük
C. şagirdyönümlülük
D. təklifyönümlülük
31. Biri formativ qiymətləndirmənin xüsusiyyətidir.
A)
Qiymətləndirmə standartlarına əsaslanır.
Keyfiyyət göstəriciləri nəzərə alınır.
B)
Alt-
standart əsasında qurulur. Daha obyektiv, dəqiq, adekvat, sistemli.
C) Formal, dəqiq olmayan,
müəllimin subyektiv rəyinə əsaslanan
D) Yalnız testlərlə
aparılır.
32. Məktəbdaxili
qiymətləndirmənin neçə növü var?
A) 2 B) 4 C)
5 D) 3
33. Diaqnostik qiymətləndirmə nə zaman aparılır?
A) dərs ilinin, tədris vahidlərinin əvvəlində, yeri
gəldikcə bəhs və bölmələrin əvvəlində, zəruri vəziyyət yarandıqda
B)
təhsilin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin
əldə etdikləri bilikləri qiymətləndirmək məqsədi ilə
C)
dərsin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin
əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədi ilə
D)
dərs ilinin sonunda
34. Rubriklərin növlərini
seçin.
l.düşündürücü rubrik 2.holistik rubrik 3.analitik rubrik 4.ekspres rubrik
A) 1,2 B) 1,3 C) 2,3 D)3,4
35. Rubriklərin əsas
elementlərini seçin.
1.Rubrikin adı
2.aspektlər və meyarlar
3.müəllimin adı 4.qiymətləndirmə
şkalası 5.məktəbin adı 6.səviyyə üzrə
göstəricilər 7.səviyyə deskriptoru
A) 1,3,5,6 B)1,2,4,6,7 C) 2,3,4,5,7 D)1,3,4,5,6,7
36. Biri təlimin təşkilinə verilən
tələblər sırasında verilə bilməz.
A)
pedaqoji prosesin tamlığı C)
dəstəkləyici muhitin yaradılması
B)
fəaliyyətin stimullaşdırılması D) biliklərin reproduksiyası
37. Taksonomiyalar bacarıqları
hansı qayda üzrə yerləşdirir?
A) iyerarxiya qaydası üzrə B)
bərabərliklə
C) azalan ardıcıllıqla D) qaydasız
38. Fəal dərsin mərhələlərini
ardıcılıqla düzün:
l.
tədqiqatın aparılması 2.
motivasiya 3. məlumatın
müzakirəsi və təşkili 4.ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması 5. qiymətləndirmə və refleksiya 6.produktiv
(yaradıcı tətbiqetmə) 7. məlumat mübadiləsi
A) 1,2,3,5,6,4,7
B)2,1,7,3,4,6,5 C)2,1.3,5.6.7 D)2,3,1,5,4,7.6
39. Fəaliyyət kateqoriyasına aid
olanları seçin:
1.
metakoqnitiv 2.
idraki (koqnitiv) 3.
kontekstual
4.
emosional-affektiv (ünsiyyət) 5.
psixomotor 6. faktoloj
A) 1, 2, 3 B) 2, 4, 5 C) 2, 3, 6 D) 1, 4, 6
40. Uyğunluğu müəyyən edin:
1. problem-situasiyanin yaradılması 2.
şagird—tədqiqatçı, müəllim—fasilitator
3. dialoq və əməkdaşlığın zəruriliyi 4.
psixoloji dəstək: hörmət və etibar
a) şagird subyekt rolunda çıxış edir
b) şagird qarşısında problem
qoyulur
c)Təlim dialoji şəkildə hayata keçirilir d)şagird dəstəklənməsi onların idrak fəallığını saxlamaq vasitəsidir.
A) 1—b; 2—a; 3—c; 4—d
C) 1—a; 2—c; 3—d; 4—b
B)
l—c; 2—d; 3—a; 4—b D)
1—d; 2—a; 3—b; 4—c
41. Təlimin üsullarını
(texnikalarını) seçin.
1. motivasiya 2.
BİBÖ 3. fərdi iş 4. klaster
5. kublaşdırma 6. qrup işi
A. 3,4,6
B. 2,4,5
C. 1,2,6
D. 1,4,6
42. Nöqtələrin yerinə fasilitasiyaya
aid hansı açar sözü yazmaq olar?
Fasilitatorun mövqeyi, onun əsas ......... – fikrin təhrik
edilməsi və onun lazım olan istiqamətə
yönəldilməsidir.
A. xüsusiyyət
B. funksiya
C. məqsəd
D. rol
43. Kiçik qrup işi zamanı şagirdlər
üçün tələb olunan qaydalardan biri yanlışdır.
A. qruplara bölmə üsulunu dərsin məqsədlərinə
uyğun olaraq əvvəlcədən müəyyən etmək
B. qrup üzvlərinin
vəzifələrini düzgün müəyyən etmək
C. bir-birini
diqqətlə dinləmək
D. qrup işi
qaydalarına tabe olmaq
44. Aşağıdakılardan biri iş forması deyil.
A. cütlərlə
iş
B. fərdi iş
C. böyük qrupda müzakirə
D. kiçik qruplarda iş
45. Hansı bənddə verilmiş fasilitasiya qaydası təşkilati dəstəkləməyə
aiddir?
A. İştirakçıların şüurunda dərsin dəqiq
şəklini çəkin
B. Motivasiya mərhəsləsində şagirdləri dərsin
mövzusunun müəyyənləndirilməsinə cəlb edin
C. Şagirdlərdə öz fəaliyyətlərini planlaşdırmaq və təşkil etmək
bacarığını formalaşdırın
D. Konstruktivliyi dəstəkləyin, qarşıdurmaya
şərait yaratmayın
46.
Verilmiş
tapşırıqda
təfəkkürün növünü müəyyən edin.
Cümlələrdə mübtəda və qeyri-muəyən vasitəsiz tamamlığı
xüsusiyyətlərin uyğun
olaraq tapın.
A) hafizə B) məntiqi təfəkkür C) yaradıcı təfəkkür D) tənqidi təfəkkür
47.
İş vərəqlərinin hazırlanmasına
verilən tələblərdən biri düzgün deyil.
A) cəlbedici məzmunu və tərtibatı
B) məqsəd
və sualın çətin olması
C) uşaqların səviyyəsinə uyğun olması
D) dərsin məqsədinə uyğun olması
48.
Dərsin
son mərhələlərini düzgün planlaşdırmaq üçün müəllimdən tələb olunan bacarıqlar sırasında biri yanlışdır.
A) fasilitasiya B)
ümumiləşdirmək
C) yaradıcı olmaq D)yeni dərsi izah etmək
50.
Biri motivasiyanın dəyərləndirilməsi üçün meyar kimi götürülə bilməz.
A) uşaqlar tərəfindən çətinliklə
dərk edilməsi
B)
motivasiyanın məqsədəuyğunluğu
C)
motivasiyanın yığcamlığı-qısa
vaxt ərzində həyata keçirilməsi
D)
onun hazırlanmasına müəllimin
az vaxt və qüvvə sərf etməsi
51. Formativ qiymətləndirmə hansı
məqsədlə aparılır?
A)
fənn üzrə təlimin hər hansı mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq
səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədi ilə
B) təlim prosesinin hər hansı
bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və
bacanqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədi ilə
C)
təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarım ilin və ilin sonunda)
şagirdlərin nailiyyətlərini qiymətləndirmək məqsədi ilə
D) təlim prosesinin sonunda şagirdlərin əldə etdikləri bilikləri qiymətləndirmək
məqsədi ilə
52. Summativ qiymətləndirmə şkalasına
görə neçə faiz suala düzgün cavab verən şagird "3" qiymət alır?
A) 20% daxil olmaqla 50%-ə qədər
B)
20 %-dən 50% daxil olmaqla
C)
50% daxil olmaqla 80%
D)
80% daxil olmaqla 100%
53. Formativ qiymətləndirmə hansı
mərhələdə aparılır?
A)
təlim prosesinin əvvəlində
B)
təlim prosesinin əvvəlində və sonunda
C)
təlim prosesinin sonunda
D) dərs ilinin əvvəlindən
başlayaraq mütəmadi
54. İllik planlaşdırmaya hansı
daxil deyil?
A)
standart
C)
inteqrasiya
B) motivasiya
D) resurslar
55. Sualların səviyyələr üzrə
paylanması hansı bənddə düzgündür?
A)
1-ci səviyyə üzrə suallar--20%, 2-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 3-cü səviyyə
üzrə suallar-- 30%, 4-cü səviyyə üzrə suallar--20%
B) 1-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 2-ci səviyyə
üzrə suallar--20%, 3-cü səviyyə üzrə suallar-- 20%, 4-cü səviyyə üzrə
suallar--30%
C) 1-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 2-ci səviyyə
üzrə suallar--30%, 3-cü səviyyə üzrə suallar-- 0%, 4-cü səviyyə üzrə
suallar--40%
D) 1-ci səviyyə üzrə suallar--20%, 2-ci səviyyə
üzrə suallar--20%, 3-cü səviyyə üzrə suallar--
30%,
4-cü səviyyə üzrə suallar--30%
YOXLAMA TESTİ 2
57. Biri alt-standartın
funksiyasına aid deyil:
A)Təlim
məqsədlərinin dəqiq müəyyən olunması üçün etibarlı zəmin yaradır. B)Fənlər üzrə müəyyən olunan
təlim nəticələrini məzmun xətləri üzrə ümumi şəkildə ifadə edir.
C)Təlim
strategiyalannın düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır. D)Təlimdə inteqrativliyi təmin edir.
58. Bu bilik problemin həll
edilməsi yolu ilə əldə edilən yeni biliklərdir.
A)deklarativ
B)prosedural C)idraki D)kontekstual/konseptual
60. Təlim nəticəsi nədir?
A)Müəyyən bir mərhələdə mənimsənilməsi nəzərdə tutlan və
əvvəlcədən müəyyənləşdiıilmiş təlim nailiyyətlərinin konkret bir səviyyəsidir.
B)Təlimin
məzmununun davamlı inkişafını təmin edir.
C)Sinifvə fənlər
üzrə summativ qiymətləndirmənin aparılmasını tomin edir.
D)Təlimdə
inteqrativliyi təmin edir.
0 коммент.:
Отправить комментарий