16.12.2015



                KURİKULUMDAN TEST NÜMUNƏLƏRİ


1.      Hansı sətirdə fənn kurikulumun səciyyəvi cəhətləri sadalanıb:                            
1.      bəzi fənlər üzrə qiymət normaları müəyyən edilib
2.      nəticəyönümlüdür
3.      şəxsiyyətyönümlüdür
4.      fənyönümlüdür
5.      inteqrativlik əsas prinsip kimi qəbul olunub
6.      bilikyönümlüdür

A) 2, 4, 6             B) 1, 3, 5             C) 2, 3, 5              D) 3, 5, 6     

2.      Təlim strategiyalara aid olmayanı seçin                                                       
A)    təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
B)    iş formaları
C)    standart
D)    təlimin təşkilinə verilən əsas tələblər
E)     üsullar

3.      Düzgün motivasiya necə olmalidir?                                                                        
1.      düşündürücü (2 və daha çox fərziyyələri yaradan)
2.      asanlıqla cavabı tapılan
3.      qısa (3-5 dəqiqə)
4.      məqsədyönlü
5.      həyatla əlaqəli
6.      konkret
7.      ziddiyatı həll etmək tələbatı

A) 1,2,4       B) 3, 5, 6     C) 1, 5, 6       D) 1,4,7

4.      Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə müəyyən olunur?                            
a) 3                b) 6                 c) 6                d) 4
5.       Diaqnostik qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?                                             
A)    fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
B)    təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
C)    təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə

6.      Kurikulum  islahatını zəruri edən səbəblər hansılardır?                                         
1)      Cəmiyyətdə yeni ictimai münasibətlərin yaranması
2)      Təlim prosesi ilə əlaqəli tədqiqatlar
3)      Planlı iqtisadiyyatdan bazar iqtisadiyyatına keçid
4)      Dünya təhsil sisteminə inteqrasiya
5)      Şagirdlərin zəifliyi
6)      İnformasiya əsrinin tələbləri
7)      Təhsilin məqsəd və vəzifələrinə yeni baxış və yanaşmaların formalaşması

A)1, 2, 4, 6               B) 1, 5, 6, 7                C) 3, 4, 6, 7       D) 2, 5, 6, 7

7.      Milli və fənn kurikulumun nə ilə fərqlənir?                                                        


8.       “Ana dili:1.2. Şifahi nitq bacarıqlarına malik olduğunu nömayiş etdirir.  1.2.4. Nitqində müvafiq jest və mimikalardan istifadə edir” Təqdim edilmiş alt-standart məzmun standartın hansı  bilik (1)  və hansı  fəaliyyət (2) kateqoriyaları əks etdirir?                           
A)    1.Prosedural; 2. emosional
B)    1. Deklarativ; 2. psixomotor və emosional
C)    1. Prosedural; 2. psixomotor və emosional
D)    1. Deklarativ; 2. psixomotor

9.      Fəal (1)  və ənənəvi (2) dərslərin quruluşunda fərq düzgün göstərilməyib     
A)    1-də motivasiya, refleksiya mərhələləri var, 2-də isə yoxdur
B)    1-də biliklər dərsin ilkin mərhələlərində, 2-də isə dərsin sonuna yaxın əldə olunur
C)    1- də  təlim prosesin mərkəzi – tədqiqatdır, 2- də isə - mühazirədir
D)    1-tətbiqetmə produktiv xarakter daşıyır, 2- də isə - reproduktiv

10.  Hansı sətirlərdə fəal təlim mexanizmlərin sadalanmasında səhvə yol verilib?   
1)      Şagird- tədqiqatçı, müəllim – fasilitator, bələdçi
2)      Problemli şəraitin yaradılması
3)      Təlim məqsədlərinin düzgün müəyyənləşdirilməsi
4)      Dialoqun və əməkdaşlığın zəruriliyi
5)      Psixoloji dəstək: hörmət və etibar

11.   Hansı sətirdə fəal təlimə aid olan xüsusiyyətlər sadalanıb?                                 
A)    şagirdlər yeni bilikləri tədqiqat zamanı dərk edirlər, monoloji təlim, tədrisdə demokratik üslub
B)     bilik mənbələri müxtəlifdir, şagirdlər yeni bilikləri müəllimin məlumatları və izahlarını qavrama və yadda saxlama əsasında mənimsəyirlər
C)     Məsələnin həlli prosesində  biliklərin müstəqil əldə edilməsi və mənimsənilməsi, tədrisdə avtoritar üslub, dialojı  təlim
D)    təfəkkürə əsaslanır; bilik mənbələri müxtəlifdir; problem-dialoji xarakter daşıyır


12.  Hansı  açar sözlərdə səhvə yol verilib?                                                                   
A)    mexanizm, funksiya, növ
B)    əhəmiyyət, quruluş, nəticə
C)    xüsusiyyət, müzakirə, əlaqə
D)    rol, prinsiplər, səbəb

13.  Fasilitasiya (bələdçılik) qaydalarını düzgün seçin?   
                                                                                                                                       
1)      İştirakçıların şüurunda dərsin dəqiq «şəklini» formalaşdırın
2)      Dərsə şagirdlərin məntiqi, tənqidi, yaradıcı təfəkkürü və elmi-tədqiqat vərdişlərini inkişaf etdirən tapşırıqları daxil edin
3)      Hər hansı bir fikrin qiymətləndirilməsinə imkan verin
4)      İştirakçıların fikirləri ilə səmimi maraqlanın
5)      Açıq suallardansa, qapalı suallardan daha çox istifadə edin
6)      Lövhədə və ya kağız üzərində qrup işi zamanı müəyyən edilən əsas halları qeyd etmək məqsədəuyğundur

A) 2, 3, 4         B) 1, 3, 5        C) 1, 4, 6        D) 3, 4, 6

14.  Formativ  qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr hansılardır?  
     a)  müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları ,şagirdlərin yazı işlərinin təhlili , test tapşırıqlarının nəticələri
     b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq
c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi
     d) müşahidə, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq, nailiyyətlərin nümayişi


15.  Biri alt-standartın funksiyasına aiddir?
A)    Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
B)     Mövzuların seçilməsinə xidmət edir
C)     Summativ qiymətləndirmənin aparılmasını təmin edir
D)    Diaqnostik qiymətləndirmənin aparılmasına xidmət edir.


16.  Verilən vəziyyətdən çıxış yolu tapmaq lazımdır. Tapşırıq təfəkkürün hansı növünə əsaslanır?
A)    Tənqidi          B) Qlobal təfəkkür        C) Məntiqi     D)Yaradıcı


17.  Nəyə görə motivasiya düşündürücü və məqsədəuyğun olmalıdır?                         
1.      Tədqiqatı dərsin nəticələrinə istiqamətləndirir
2.      Şagirdlərdə idrak fəallığı oyadır, 45 dəqiqə ərzində dərsin bütün mərhələləri arasında vaxtı paylaşdırıb, onları tam şəkildə  həyata keçirməyə imkan yaradır
3.      Dərsi maraqlı edir, dərs vaxtında qurtarır
4.      Şagirdlərdə fikrin təhrik etməsini stimullaşdırır
A)    1,2   B) 2,3   C) 1,4    D) 3,4   


18.  Refleksiya mərhələsi nəyə xidmət edir?
A)    Şagirdlərin tədqiqatının  nəticəsini müzakirə etməyə
B)    Şagirdlərin tədqiqat fəaliyyətinin əsas mərhələlərini dərk etməyə
C)    Müəllimin söylədiklərini yadda saxlamağa
D)    Əldə olunmuş biliklərin müzakirəsinə

19.  İnformatika
2.1.1. Obyektin informasiya modelini  izah edir.
” Təqdim edilmiş alt-standart məzmun standartın hansı  bilik (1)  və hansı  fəaliyyət (2) kateqoriyalarını əks etdirir?                         
E)     1.Prosedural;  2. idraki
F)     1. Deklarativ; 2. idraki və emosional
G)    1. Prosedural; 2. psixomotor
H)    1. Deklarativ; 2. İdraki

20.  Fasilitasiya nəyə əsaslanır? Biri səhvdir:

A)    Müəllim və şagird əməkdaşlığına
B)    Şagirdlərin qabiliyyətlərinə inam
C)    Təfəkkürün stimullaşdırılmasına
D)     Təlimatsız tapşırıqlrın verilməsi

21.  İdrak   taksanomiyası üzrə səviyyə və təlim nəticələrini uyğunlaşdırın
1. Bilik                                 a) dəyişir,nümayiş etdirir
2. Anlama                             b) müəyyən edir,sadalayır
3. Tətbiqetmə                       c) fərqləndirir,izah edir
4. Analiz                               d) ayırır, müəyyən edir
A) 1-b, 2-c, 3-a, 4-d
B) 1-c, 2-b,3-d,4-a
C) 1-b,2-c,3-a,4-d
D) 1-d,2-b,3-d,4-a     

22.  Gündəlik planlaşdırmada müəllimin buraxdığı səhvlər hansılardır? ( 3-nü seçin)
1.      Keçiləcək mövzunun müəyyənləşdirmək
2.      Məzmun standartının müəyyənləşdirilməsi
3.      İnteqrasiya imkanlarının müəyyənləşdirilməsi
4.      Qiymətləndirmə vasitələrinin müəyyənləşdirilməsi
5.      Təqdim edilmiş planlaşdırmadan kənara çıxmamaq
6.      Dərslikdə  verilmiş materialı mənimsətmək

A)    1,2,3     B) 3,4,5    C) 1,5,6     D) 1,3,5

23.  Diaqnostik  qiymətləndirmənin əsas məqsədi nədən ibarətdir?
A)    Şagirdlərin təlim sahəsində irəliləyişlərinin izlənməsini təmin etmək
B)    Şagirdlərin özünü qiymətləndirmə bacarığını inkşaf etdirmək
C)    Təlim prosesinin planlaşdırmasında şagirdlərin fərdi inkşaf xüsusiyyətlərini nəzərə almaq
D)    Tədris prosesinin duzun istiqamətləndirilməsini  və səmərəliyini təmin etmək

24.  Summativ qiymətləndirmənin məqsədlərini müəyyənləşdirin:
1.      Müəllimin tədris fəaliyyətini izləmək
2.      Sinfin ilkin səviyyəsini müəyyənləşdirmək
3.      Məktəbdə təlimin təşkili işinin səviyyəsini müəyyənləşdirmək
4.      İnkişafın izlənməsinə xidmət edir.
5.      Təlim və tədris monitorinqini həyata keçirmək

A)    1,2,3   B) 2,3,5   C) 2,4,5   D) 1,3,5

25.  Ənənəvi (1) və müasir qiymətləndirmənin müqayisəsində biri  düzgün verilmişdir:
A) 1- təhsilin keyfiyyətinə yönəlmişdir, 2- şagirdin subyektiv qiymətləndirilməsinə yönəlmişdir
B) 1- Tədris prosesinin bütün mərhələlərində tətbiq edilir, 2- cari qiymətləndirmə formal xarakter daşıyır.
C) 1- tədris prosesinin yalnız müəyyən bir hissəsində tətbiq edilir, 2- şagirdin nailiyyətinin inkişafı sistemli şəkildə izlənilir.
D) 1- şagirdin bilik səviyyəsi qiymətləndirilir, 2- şagird müəllimin təyin etdiyi meyarlarla qiymətləndirilir.

26.  Təlim strategiyalarına aid olanları seçin.                                                                    
1.      təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
2.      qiymətləndirmə növləri və üsulları
3.      iş formaları
4.      təlimin nəticələri
5.      standart
6.      təlimin təşkilinə verilən əsas tələblər
7.      üsullar
A) 1, 3, 4, 6                    B) 3, 4, 6, 7      C) 1, 3, 6, 7          D) 2, 3, 5, 7

27.  Fənn kurikulumunda nə əks olunub?                                                                        
  1. qiymətləndirmə növləri və üsulları
  2. mövzülar
  3. məzmun (fənnin məqsədləri, məzmun xətti, standartlar, alt standartlar)
  4. həftəlik dərs saatlarının miqdarı
  5. ümumi təhsil pillələrinin təlim nəticələri
  6. pedaqoji strategiyalar
    A) 1, 3, 6         B) 1, 2, 4        C) 2, 3, 5        D) 3, 4, 6


28.        Kompetensiya nədir?

 A. biliklər, bacarıqlar, dəyərlər, keyfiyyətlər, vərdişlər
 B. vasitələr, bacarıqlar, dəyərlər, keyfiyyətlər, vərdişlər
 C. biliklər,bacarıqlar,dəyərlər,prinsiplər, vərdişlər
 D. təhsil,bacarıqlar,dəyərlər,keyfiyyətlər,məzmun

             
29.  Nəticəyönümlü  deyəndə  nə   nəzərdə  tutulur?

 A. nəticənin müəllim tərəfindən  əldə  edilməsidir
 B. nəticəni şagirdin özünün müəyyən etdirilməsidir
 C. nəticənin  valideyn  tərəfindən  əldə  etdirilməsidir
 D. əvvəlcədən müəyyən edilmiş şagird nailiyyətlərinin nəticələr formasında əks etdirilməsidir

30.  Aşağıdakılardan hansı kurikulumunun əsas xüsusiyyətlərinə aid deyildir?

 A. interaqtivlik
 B. nəticəyönümlülük
 C. şagirdyönümlülük
 D. təklifyönümlülük


31.  Biri formativ qiymətləndirmənin xüsusiyyətidir.

A)    Qiymətləndirmə standartlarına əsaslanır. Keyfiyyət göstəriciləri nəzərə alınır.
B)    Alt- standart əsasında qurulur. Daha obyektiv, dəqiq, adekvat, sistemli.
C) Formal, dəqiq olmayan, müəllimin subyektiv rəyinə əsaslanan
D) Yalnız testlərlə aparılır.

32.  Məktəbdaxili qiymətləndirmənin neçə növü var?

   A) 2              B) 4               C) 5                D) 3

33.  Diaqnostik qiymətləndirmə nə zaman aparılır?

A)    dərs ilinin, tədris vahidlərinin əvvəlində, yeri gəldikcə bəhs və bölmələrin əvvəlində, zəruri vəziyyət yarandıqda
B)    təhsilin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin əldə etdikləri bilikləri qiymətləndirmək məqsədi ilə
C)    dərsin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədi ilə
D)    dərs ilinin sonunda

34.  Rubriklərin növlərini seçin.

l.düşündürücü rubrik   2.holistik rubrik   3.analitik rubrik   4.ekspres rubrik

A) 1,2             B) 1,3              C) 2,3              D)3,4

35.  Rubriklərin əsas elementlərini seçin.

1.Rubrikin adı   2.aspektlər və meyarlar   3.müəllimin adı   4.qiymətləndirmə şkalası 5.məktəbin adı   6.səviyyə üzrə göstəricilər   7.səviyyə deskriptoru

A) 1,3,5,6               B)1,2,4,6,7              C) 2,3,4,5,7             D)1,3,4,5,6,7


36.  Biri təlimin təşkilinə verilən tələblər sırasında verilə bilməz.

A) pedaqoji prosesin tamlığı              C) dəstəkləyici  muhitin yaradılması
B) fəaliyyətin stimullaşdırılması        D) biliklərin reproduksiyası

37.  Taksonomiyalar bacarıqları hansı qayda üzrə yerləşdirir?

A) iyerarxiya qaydası üzrə                 B) bərabərliklə 
C) azalan ardıcıllıqla                          D) qaydasız

38.  Fəal dərsin mərhələlərini ardıcılıqla düzün:

l. tədqiqatın aparılması          2. motivasiya             3. məlumatın müzakirəsi və təşkili 4.ümumiləşdirmə və nəticələrin çıxarılması  5. qiymətləndirmə və refleksiya 6.produktiv (yaradıcı tətbiqetmə) 7. məlumat mübadiləsi

 A) 1,2,3,5,6,4,7         B)2,1,7,3,4,6,5           C)2,1.3,5.6.7              D)2,3,1,5,4,7.6  

39.  Fəaliyyət kateqoriyasına aid olanları seçin:

1. metakoqnitiv                       2. idraki (koqnitiv)                  3. kontekstual            
4. emosional-affektiv (ünsiyyət)                      5. psixomotor              6. faktoloj

A) 1, 2, 3        B) 2, 4, 5         C) 2, 3, 6         D) 1, 4, 6


40.  Uyğunluğu müəyyən edin:

1. problem-situasiyanin yaradılması 2. şagird—tədqiqatçı, müəllim—fasilitator
3. dialoq və əməkdaşlığın zəruriliyi              4. psixoloji dəstək: hörmət və etibar

a) şagird subyekt rolunda çıxış edir               b) şagird qarşısında problem qoyulur          
c)Təlim dialoji şəkildə hayata keçirilir           d)şagird dəstəklənməsi onların idrak fəallığını saxlamaq vasitəsidir.

A) 1—b; 2—a; 3—c; 4—d               C) 1—a; 2—c; 3—d; 4—b
B) l—c;  2—d; 3—a; 4—b                D) 1—d; 2—a; 3—b; 4—c


41.  Təlimin üsullarını (texnikalarını) seçin.

1. motivasiya  2. BİBÖ   3. fərdi iş   4. klaster  5. kublaşdırma  6. qrup işi

 A. 3,4,6
 B. 2,4,5 
 C. 1,2,6
 D. 1,4,6

42.  Nöqtələrin yerinə fasilitasiyaya aid hansı açar sözü yazmaq olar?

Fasilitatorun mövqeyi, onun əsas ......... – fikrin təhrik edilməsi və onun lazım olan istiqamətə  yönəldilməsidir.

A. xüsusiyyət
 B. funksiya 
 C. məqsəd
 D. rol

43.  Kiçik qrup işi zamanı şagirdlər üçün tələb olunan qaydalardan biri yanlışdır.

 A. qruplara bölmə üsulunu dərsin məqsədlərinə uyğun olaraq əvvəlcədən müəyyən etmək 
 B. qrup üzvlərinin vəzifələrini düzgün müəyyən etmək
 C. bir-birini diqqətlə dinləmək
 D. qrup işi qaydalarına tabe olmaq

44.  Aşağıdakılardan biri iş forması deyil.

A. cütlərlə iş
 B. fərdi iş
 C. böyük qrupda müzakirə 
 D. kiçik qruplarda iş

45.  Hansı bənddə verilmiş fasilitasiya qaydası təşkilati dəstəkləməyə aiddir?

 A. İştirakçıların şüurunda dərsin dəqiq şəklini çəkin
 B. Motivasiya mərhəsləsində şagirdləri dərsin mövzusunun müəyyənləndirilməsinə cəlb edin
 C. Şagirdlərdə öz fəaliyyətlərini planlaşdırmaq və təşkil etmək bacarığını formalaşdırın 
 D. Konstruktivliyi dəstəkləyin, qarşıdurmaya şərait yaratmayın

46. Verilmiş tapşırıqda təfəkkürün növünü müəyyən edin.

Cümlələrdə mübtəda və qeyri-muəyən vasitəsiz tamamlığı xüsusiyyətlərin uyğun
olaraq tapın.

A) hafizə          B) məntiqi təfəkkür        C) yaradıcı təfəkkür            D) tənqidi təfəkkür

47. İş vərəqlərinin hazırlanmasına verilən tələblərdən biri düzgün deyil.

  A) cəlbedici məzmunu və tərtibatı
B) məqsəd və sualın çətin olması
C) uşaqların səviyyəsinə uyğun olması
D) dərsin məqsədinə uyğun olması

48. Dərsin son mərhələlərini düzgün planlaşdırmaq üçün müəllimdən tələb olunan bacarıqlar sırasında biri yanlışdır.

  A) fasilitasiya                                B) ümumiləşdirmək
  C) yaradıcı olmaq                          D)yeni dərsi izah etmək



50. Biri motivasiyanın dəyərləndirilməsi üçün meyar kimi götürülə bilməz.

A)   uşaqlar tərəfindən çətinliklə dərk edilməsi
B)   motivasiyanın məqsədəuyğunluğu
C)   motivasiyanın yığcamlığı-qısa vaxt ərzində həyata keçirilməsi
D)   onun hazırlanmasına müəllimin az vaxt və qüvvə sərf etməsi




51.  Formativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?

A) fənn üzrə təlimin hər hansı mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədi ilə
B) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacanqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədi ilə
C) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarım ilin və ilin sonunda) şagirdlərin nailiyyətlərini qiymətləndirmək məqsədi ilə
D) təlim prosesinin sonunda şagirdlərin əldə etdikləri bilikləri qiymətləndirmək məqsədi ilə


52.  Summativ qiymətləndirmə şkalasına görə neçə faiz suala düzgün cavab verən şagird "3" qiymət alır?

A) 20% daxil olmaqla 50%-ə qədər
B) 20 %-dən 50% daxil olmaqla
C) 50% daxil olmaqla 80%
D) 80% daxil olmaqla 100%

53.  Formativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır? 

A) təlim prosesinin əvvəlində
B) təlim prosesinin əvvəlində və sonunda
C) təlim prosesinin sonunda
D) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi

54.  İllik planlaşdırmaya hansı daxil deyil?

A) standart
C) inteqrasiya
B) motivasiya
D) resurslar

55.  Sualların səviyyələr üzrə paylanması hansı bənddə düzgündür?

A) 1-ci səviyyə üzrə suallar--20%, 2-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 3-cü səviyyə üzrə suallar-- 30%, 4-cü səviyyə üzrə suallar--20%
B) 1-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 2-ci səviyyə üzrə suallar--20%, 3-cü səviyyə üzrə suallar-- 20%, 4-cü səviyyə üzrə suallar--30%
C) 1-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 2-ci səviyyə üzrə suallar--30%, 3-cü səviyyə üzrə suallar-- 0%, 4-cü səviyyə üzrə suallar--40%
D) 1-ci səviyyə üzrə suallar--20%, 2-ci səviyyə üzrə suallar--20%, 3-cü səviyyə üzrə suallar--
30%, 4-cü səviyyə üzrə suallar--30%


YOXLAMA TESTİ 2

  
57.  Biri alt-standartın funksiyasına aid deyil:

A)Təlim məqsədlərinin dəqiq müəyyən olunması üçün etibarlı zəmin yaradır. B)Fənlər üzrə müəyyən olunan təlim nəticələrini məzmun xətləri üzrə ümumi şəkildə ifadə edir.
C)Təlim strategiyalannın düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır. D)Təlimdə inteqrativliyi təmin edir.

58.  Bu bilik problemin həll edilməsi yolu ilə əldə edilən yeni biliklərdir.

A)deklarativ B)prosedural     C)idraki          D)kontekstual/konseptual

  
60.  Təlim nəticəsi nədir?

A)Müəyyən bir mərhələdə mənimsənilməsi nəzərdə tutlan və əvvəlcədən müəyyənləşdiıilmiş təlim nailiyyətlərinin konkret bir səviyyəsidir.
B)Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir.
C)Sinifvə fənlər üzrə summativ qiymətləndirmənin aparılmasını tomin edir.

D)Təlimdə inteqrativliyi təmin edir. 

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.