20.12.2015

KURİKULUM SUALLARI-230




ÖYRƏTMƏK VƏ ÖYRƏNMƏK İMANDANDIR !  (Hz. Əli )

18.03.2015                              230 №-li tam orta məktəb

METODİKA                        B   VARİANTI

Müəllimin soyadı,adı_________________________________________

1.     Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə təyin olunmuşdur?

a) 4               b) 10            c) 5

2.     Hansı cəhətlər kurikulumu səciyyələndirənlərə aiddir?

1. Bəzi fənlər üzrə qiymət normaları müəyyən edilib                 2. Nəticəyönümlüdür
3.Şəxsiyyətyönümlüdür             4.Fənyönümlüdür
5.İnteqrativlik əsas prinsip kimi qəbul olunur              6.Bilikyönümlüdür
a) 2,4,6        b) 1,3,5              c) 2,3,5             d) 3,5,6

3.Hansı biri təlim strategiyalarına aid deyil?

a) Təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması      b) İş formaları         c) Standart
d) Təlimin təşkilinə verilən tələblər         e) Üsullar
                  
3.     Bunlardan hansı fəal təlimə xas xüsusiyyət deyil?
4.      
a) Şəxsiyyətyönümlü       b) Nəticəyönümlü        c) Müəllimyönümlü

5.”........................ təlimin məzmunu,təşkili və qiymətləndirilməsilə bağlı bütün məlumatları özündə əks etdirən konseptual sənəddir”      Nöqtələrin yerinə uyğun sözü seçin.

a) Fəal təlim       b) Fasilitator        c) Kurikulum

6.Düzgün variantı seçin:

a) Şagirdin fikri nəzərə alınmır,müəllim şərh edəndir      b) Şagirdin fikri əsasdır,dərs avtoritar rejimdədir               c) Müəllim fasilitator,şagird tədqiqatçı

7.Fəal təlimə xas xüsusiyyəti seç.

a) Dərsdə səs-küy olduğu üçün problemlər yaranır.    b) Şagird özü tədqiqatçı olduğu üçün yorulur.
c) Şagirdin dərsə marağını artırır,axtarışlara sövq edir.

8.Bunlardan hansı doğru deyil?

a) Fəal təlimdə şagird təqiqatçıdır        b) Fəal təlimdə müəllim fasilitatordur
c) Fəal təlim avtoritar rejimdə reallaşır

9.Kurikulum termini nə vaxtdan Azərbaycanda istifadə olunur?

a) 90-cı illərin əvvəli      b) 1912-ci ildən             c) 90-cı illərin axırı


10.Hansı qiymətləndirmə növündə şagirdlərin ilkin bacarıq və vərdişləri müəyyən olunur?

a) Summativ     b) Formativ        c) Diaqnostik

11.Hər bir standart nəyə ayrılır?     a) Meyara       b) Məqsədə        c) Alt standarta

12.Bunlardan hansı iş formalarına aid deyil?

a) Fəal iş      b) Kollektivlə iş     c) Cütlərlə iş

13.Bunlardan hansı alt standartı səciyyələndirmir?

a) Əsas standartdakı məlumatı aydınlaşdırır    b) Təlim strategiyalarının seçilməsinə şərait yaradır
c) 2 rəqəmlə ifadə olunur

 14. Summatıv qiymətləndirmə nə vaxt aparılmır?

a) yarımilin sonunda         b) dərs ilinin əvvəlində    c) ayın sonunda     d) bölmə başa çatdıqda

15. Qiymətləndirmə  standartları  nədir?

a. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan tələb.
b. tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə və məktəbin fəaliyyətinə qoyulan dövlət tələbidir.
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir.
d. Şagird və müəllimlərin bilik və bacarıqlarına qoyulan tələb

16. Qiymətləndirmə standartları sxem üzrə neçə səviyyədə hazırlanır?

a) 3      b) 5       c) 4     d) 2

17. Tədris prosesinin sonunda bütün səviyyələr üzrə sualların bölgüsü necə olmalıdır?

a) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%          2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%             4-cü səviyyə üzrə suallar 20%

b) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20%           2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%              4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
5-ci səviyyə üzrə suallar 10%

c) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%           2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%              4-cü səviyyə üzrə suallar 10%

d) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30%          2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30%              4-cü səviyyə üzrə suallar 20%

18. Qeyd olunan bəndlərdən hansı qiymətləndirmə standartıdır?

a) 3.4.1.Q1.Borc analayışını izah etməyi bacarır.
b) 3.4.1. Mənəvi borc (böyüklərə hörmət, kiçiklərə və xəstələrə qayğı) haqqında təsəvvürlərini ifadə edir.
c) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.
d) 3.2.2. Mənəviyyata zidd xüsu¬¬siyyətlərə(yalançılıq, paxıllıq, xəbərçilik) münasibət bildirir.


19. Test nümunələri nəyin əsasında hazırlanır?

a) Əsas standartların                            b) Qiymətləndirmə standartlarının 
c ) Alt standartların                           d) Əsas və alt standartların

20. “Beyin həmləsi” nədir?

a) İş üsulu    b) Dərs forması    c) Təlim üsulu     d) Dərs nümunəsi

21. Hansı məktəbdaxili qiymətləndirmənin növlərinə aid deyil?

a) diaqnostik qiymətləndirmə           b) formativ qiymətləndirmə
c) summativ qiymətləndirmə            d) milli qiymətləndirmə

22. “Təhsil haqqında”  qanun  neçə  fəsil  və  neçə  maddədən  ibarətdir?

a) 6 fəsil ,40 maddədən              b) 7 fəsil, 47 maddədən
c) 6 fəsil, 47 maddədən              d) 7 fəsil 40 maddədən

23.Aşağıdakılardan hansı təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsiplərinə aid deyil?

a) humanistlik               b) demokratiklik     c) bərabərlik     d) şəxsiyyətlik     e) inteqrasiya

24. Azərbaycan Respublikasında hansı təhsil formaları tətbiq olunur?

a) Formal, fərdi, informal                 b) qeyri formal, informal, özəl
c) Formal və qeyri formal                 d) Formal , qeyri formal, informal

25. “Təhsil haqqında” qanunun ən az  maddədən ibarət olan fəsli hansıdır?

a) 6-cı fəsil       b) 5-ci fəsil             c) 4-cü fəsil           d) 2-ci fəsil           e) 1-ci fəsil

26. Aşağidakılardan hansıları Azəbaycan Respublikasında təhsilalma formalarına aiddir?

1. əyani      2. dövlət      3. distant(məsafədən)     4. qiyabi     5. özəl      6.sərbəst

a) 1,2,5,6         b) 1,3,4,6                      c) 1,4,5,6                    d) 2,4,5,6


27. Azəbaycan Respublikasında təhsil pillələri və səviyyələri hansı ardıcıllıqla müəyyən olunur?

1. ibtidai təhsil  2. ümumi orta təhsil  3. ali təhsil  4. orta ixtisas təhsili  5. bakalavriat  6. magistratura  7. doktorantura  8. ilk peşə ixtisas təhsili  9. tam orta təhsil  10. ümumi təhsil  11. məktəbəqədər təhsil

a) 11,10,1,2,9,8,4,3,5,6,7                     b) 1,10,2,11,5,8,9,6,7,4,3       
c) 11,10,1,2,9,4,3,8,5,6,7                      d) 11,1,10,2,9,8,4,3,5,6,7

28. Aşağıdakılardan hansı Azərbaycan Respublikasının əlavə təhsil istiqamətlərinə aid deyil?

a) kadrların yenidən hazırlanması                         b) stajkeçmə və kadrların təkmilləşdirilməsi
c) ixtisasartırma                      ç) ortayaşlıların təhsili         d) dərəcələrin yüksəldilməsi
f) təkrar ali təhsil və orta ixtisas təhsili                  e) yaşlıların təhsili

29. Azəbaycan Respublikasında mülkiyyət növünə görə hansı təhsil müəssisələri fəaliyyət göstərir?

a) dövlət, özəl         b) dövlət, bələdiyyə      c) bələdiyyə, özəl, ödənişli    d) dövlət, bələdiyyə, özəl

30. Azəbaycan Respublikasının ali təhsil müəssisələrində mütəxəssislər və elmi- pedaqoji kadrlar hazırlığının səviyyələri hansılardır?

a) bakalavr, magistr, aspirant
b) bakalavriat(tibb təhsili istisna olmaqla), magistratura(tibb təhsili istisna olmaqla), doktorantura,
c) bakalavriat(tibb təhsili istisna olmaqla), magistr

31. Kurikuluma nə daxil deyil?

A) təlim strategiyaları                    B) təhsil qanunu
C) məzmun standartları                 D) qiymətləndirmə mexanizmləri

 32. Məzmun standartı neçə hissədən ibarətdir?

A)  3              B)  1             C)  2                  D)  5



33. Aşağıdakılardan hansı biliyin kateqoriyasına aiddir?

A) Psixomotor               B) Ünsiyyət                C) İdraki                 D) Deklarativ

34. "Tələbyönümlülük" dedikdə nə nəzərdə tutulur?

A) Məktəbin tələbatının nəzərə alınması
B) Məktəbin və ailənin tələbatının nəzərə alınması
C) Şagirdin tələbatının nəzəzrə alınması
D) Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınması





35. Təhsil islahatı neçənci illəri əhatə edir?

A)1999—2007           B)2001—2011          C)1999—2013          D)1999—2009

36. Kurikulum nədir?

A) Təlimin təşkilinə qoyulan tələblər və qiymətləndirmə nümunələri toplusu
B) Təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətlərin səmərəli təşkilinə, məqsədyönlü və ardıcıl həyata keçirilməsinə imkan yaradan konseptual sənəd.
C) Dərs nümunələri, qiymətləndirmə nümunələri və müəllimlər üçün digər metodik göstərişlər toplusu              D) Təlim metodu, forma və vasitələrin məcmusu

37. Milli Kurrikulum hazırlanarkən aşağıda göstərilən prinsiplərin hansı nəzərə alınmamışdır?

A) tələbyönümlük       B) nəticəyönümlük      C) subyektivlik        D) şəxsiyyətyönümlük

38. Kurrikulumda məzmun standartı nədir?

A) şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək üçün konkret ölçülərdir.
B) təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
C) təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
D) yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir

39. Aşağıdakı ifadələrdən hansılar alt-standartlara aid deyil?

A) əsas standartın tərkib hissəsi olub ona xidmət edir
B) təlimin müxtəlif mərhələləri üzrə şagirdlərin inkişafını izləməyə imkan verir
C) təlim prosesinin planlaşdırılması və qurulmasını istiqamətləndirir
D) təhsil pillələri üzrə dəyişməz qalır

40.”Sinifdə 12 qız,13 oğlan var” mülahizəsinə uyğun olan doğru mülahizəni seç.

a) Sinifdəki uşaqların az hissəsi oğlandır        b) Sinifdəki şagirdlərin çoxu qızdır

c) Sinifdəkilərin bəzisi qız, bəzisi oğlandır

1 комментарий:

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.