Kurikulumun
tətbiqindən sonra-əldə olunan nəticə:
AYTƏN CUMALİYEVA
Məlumdur
ki, təhsil –ictimai proses kimi hər bir cəmiyyətdə insanların maraqlarının təmin
olunmasına xidmət etmişdir. Belə də olmaıdır, çünki insan təhsil üçün deyil, təhsil
ünsan üçündür.
1999-cu il iyunun 15-də qəbul ounan Azərbaycan
Respublikasının Ümumi Təhsi Konsepsiyası, yəni Milli Kurikulum-təhsil sistemində
əsaslı dönüş yaratdı.Bu fəal təlim, mənim fikrimcə,müəllimin monoloqundan çox-
şagirdə yönəlməlidir. Dahilərdən biri – Anatol Frans belə deyib: “Dərs elə
qurulmaıdır ki, sinifdə başında fikir, əlində məşğuliyyət olmayan şagird
olmasın!”.
Dünya
təcrübəsindən məlum olduğu kimi XXI əsrdə
həm cəmiyyətin, həm də onun hər bir üzvünün yaşaması və inkişafında başlıca dəyər-yaradıcı,
özünü inkişaf etdirən şəxsiyyətdir.
Təhsil
prosesi şagirdərdə özünüinkişaf qabiliyyəti formalaşdırmalıdır. Bu da öz növbəsində
fəallığa, dərketmə tələbatına və qabiiyyətinə əsaslanır.
Bu
gün İbtidai sinif müəllimi kimi dərs keçdiyim 2-ci sinif şagirdlərində - müstəqi düşünmə
qabiliyyəti,ətraf aləmə tənqidi yanaşma,müstəqil qərar çıxarma,bilikləri müstəqil
əldə etmək bacarığı,münasibət bildirmək, fikrini müstəqil söyləmək və isbat etmək
– xüsusiyyətəri aşılamışam.
Onlar - “kəşf edən”, “tədqiqatçı” mövqeyindədir. Şagirdlər təhsil
prosesinin tamhüquqlu iştirakçısı olaraq,
- “şagirdözünüidarəetmə “ günündə
özlərini-müəllim, bələdçi hiss edirlər. Bu da onara stimul verir, daha da həvəsləndirir.
Təlimin
-- üsullarından və iş formalarından məharətlə
istifadə edrək, şagirdlərimdə biliklərin kəşf edilməsi üçün, şərait yaradıram.
Şagirdlərdə
- bədii qiraətə, bədii ədəbiyyata,
sinifdənxaric oxuya böyük maraq oyatmışam.Onlar-jest və mimika ilə, obraza girərək – ifadəli şəkidə
şeirlər söyləyirlər. Məktəb tədbirərində çox fəal iştirak edirlər.
Dərsdə
reallaşdıracağım standarta əsasən, alacağım nəticə --- məni inteqrasiyaya daha çox həvəsləndirir.
Fənndaxili və fənnlərarası inteqrasiya—dərsin daha dolğun,mənalı,maraqlı keçməsinə əminlik yaradır.
Şagirdlərlə
birgə -- Tarixdiyarşünasıq muzeyində omaqla, Ulu Gəncəmizin tarixini, onun
keçmişini öyrənirik.
Ümummili
Lider, Ulu Öndər Heydər Əliyevin –anım günüdə, abidənin önünə gül-çiçək
qoyaraq,şeirlər- söyləyərək, bu balaca fidanlar-öz borclarını yerinə yetirirlər.
“20
Yanvar”- faciəsində, “31mart” Dünya Azərbaycanlılarının soyqırımı günü, “26
Fevaral” Xocalı müsibəti günündə --- abidəni ziyarət edir, kiçik kompozisiya
hazırlayıb,bu günləri unutmamağa and içirik. Məqsədim, şagirdlərimdə vətənpərvərlik
ruhu aşılamaqdır.
Bütün
bu dediklərim şəhər üzrə keçdiyim –nümunəvi dərsərdə də öz əksini tapıb. Belə -nümunəvi dərslər- məni
daha da məsuliyyəti olmağıma əminik yaradır və həvəsləndirir.
“Təhsil
və Zaman ” qəzetinin – “Qabaqcıl müəllimlərin
iş təcrübəsinin yayılması”--- layihəsinə
də eə bu məqsədlə qoşuldum. Aprel ayının
28-də “Təhsil və Zaman qəzetinin ”
redaktoru, şəxsən Böyükağa Mikayıllı- dərsimdə iştirak etdi. Onunla
yanaşı, “Təhsil və Zaman” qəzetinin qərb regionu üzrə bölgə müxbiri, gənc
jurnalist – Vasif Qasımov da dərsimi dinlədi.
Onlar-şagirdlərin
sərbəstliyinə, tədiqatına, təqdimatına, fikirlərini müstəqil şəkildə bildirməklərinə,
ağ və qara oponent kimi münasibət
bildirməklərinə və digər müsbət keyfiyyətlərinə -heyran qaldılar.
Bütün
bunlarla yanaşı, mənim fikrimcə- müəllim daim öz üzərində işləməli, daim
axtarışda olmalıdır. Mənim də əqidəm –budur.
Məqsədim
isə-Vətənimə, Xalqıma, Doğma Azərbaycanıma- kompitensiyalı şagirdlər yetişdirməkdir!
Diqqətinizə görə minnətdaram!
0 коммент.:
Отправить комментарий