SİNİF RƏHBƏRİNİN SORĞU KİTABINDAN....
Sinif rəhbərləri üçün komunikativ davranış
qaydaları
Sinif rəhbəri
sinifə təyin olunduqda vəzifəsi ilə
bağlı əsasnamə və təimatlarda göstərilmiş qaydaları ,öz bilik və təcrübəsini tətbiq etməyə başlamazdan
əvvəl ilk növbədə aşagıdakı məsləhətlərə əməl edərsə şagirdlərlə
təriyə işinin qurulmasında baş verə biləcək
səhvlərdən ə nöqsanlardan qaçmaq mümkün
olacaq..
1.Sinif
rəhbəri təyin olunduğunuz gündən başlayaraq ,həmin sinifdə sizdən əvvəl sinif rəhbəri
olmuş müəllimlə, həmin sinifdə dərs deyən müəllimlərlə, məktəb psixoloqu, UBR,
kitabxanaçı,sinif valideyin komitəsinin sədri , məktəb həkimi,bir sözlə sizə
sinif şagirdləri haqqında məlumat verə biləcəkhər bir insanlarla görüşüb söhbət aparmalı və lazımı
qeydlər aparmalısınlız.
2.Rəhbər
təyin olunduğu sinifin şagirdlərin yaş dövrünə görə fizalogiyasını və
psixologiyasını bilməli,öyrənməlidir.
3.Şagirdlərə
yanaşmanı öyrəndiyi,digərlərinin məlumatları əsasında qurmamalı, müşahidələr
aparmalı hər bir şagir haqqında şəxsi fikri formalaşmalıdır.
4. Sinif
şagirdləri ilə ünsiyyətdə səmimi və dürüst olun. Qeyri səmimilik onlarda sizə
qarşı inamsızlik və ikrah hissi yaradabilər. Lakin bu səmimiyyət şagird-müəllim
münasibətindən kənara çıxmamalıdır.Burada sizin peşəkarlığınız əsas şərtdir.
5.Sinifdə
planlaşdırdığınız hər hansı bir məsələni daima öz şəxsi fikriniz kimi təqdim
etməyin.Çalışın verdiyiniz istiqamətlə şagirdlərin təklif ,maraq,yaradıcılıq, təlbatı
nəzərə alınmaqla verilən qərarlar sinif adından olsun.bu zaman sinifin bütün
şagirdləri verilən qərarlara hörmətlə yanaşarlar,məcburiyyət üzündən əməl etməzlər.
Məsələn
;Sinif daxilində hər hansı bir tədbir keçirmək istəyirsiniz və bu tədbir
vacibdir. Şagirdlərin bir çoxu etiraz edir ,bəziləri isə passiv qarşılayırlar.
Bu zaman məsələni elə elə qoymaq lazımdır ki , tədbiriniz baş tutsun və bu
şagirdlərin qarşılıqlı anlaşması ,şagirdlərin təşəbbüskarlığı nəticəsində
mümkün olsun. Bu zaman sinif liderlərindən istifadə etmək də olar.
6. Verəyəcəyinizhər
hansı bir qərarı əmr və ya tələb formasında qurmayın. Şagirdlərə şəxsi nümunə
olmalısınız.Daim gülümsər üzünüz , xoş və mehriban rəftarınız ,tələbinizin
şagirdin təlim-tərbiyəsinə müsbət təsir edəcəyinə inandırmaq bacarığı bütün problemli vəziyyətlərin açarıdır.
7.
Şagirdlər və valideyinlərlə münaqişəyə girməyin.Anlayışlı və müdrik olun.Müəlim
olduğunuzu bir an belə unutmayın. Yaranmış vəziyyətin nə dərəcədə mürəkkəb
olduğuna baxmayaraq. Uca sənətimizə və özümüzə hörmətlə yanaşaq...
8. Uğur
qazanmış şagirlərinizin hər bir uğuruna sevinin,onu sinifin ,məktəbin ,ailələrinin
uğuru kimi təqdim edin sinifə.Alqışlarla,həta kiçik bir çay süfrəsi ilə .İnanın
şagirdlər bunu heç vaxt unutmazlar. Eyni zamanda bu rəğbətləndirmənin bir növü
olar.
9.
Dediyimiz bu məsləhətləri oxuyub əməl etməyə çalışsanız ,şagirlər sizin özlərinə
qarşı hörmət, səmimiyyət,maraq,nəvaziş, qayğı və diqqətini hiss etsələr eyni
qayda ilə sizə qarşı cavab verərlər. Bunu “bumeranq”da adlandırmaq olar...
0 коммент.:
Отправить комментарий