10.12.2015

    SİNİF RƏHBƏRİNİN SORĞU KİTABINDAN....
Birlik və kollektivçilik prinsipi

Bu prinsip MƏKTƏB-AİLƏ-İCMA münasibətlərinin düzgün qurulmasını ,sinif rəhbərinin  məktəb daxilində şagirdlərin ümumi maraq və  xarakterləri ilə ,eləcədə ailələrin (ailə üzvlərinin) ,həmçinin icmanın xarakterlərini ümumilikdə  analiz etməyi bacarığını tələb edir.
Sinif rəhbəri rəhbərlik etdiyi sinifin bütün pedaqoji-psixoloji məsələlərini bilməklə yanaşı paralel siniflərdə və ya yaxın siniflərdə baş verənlərdən də ümumi məlumatı olmalıdır. Zərəli vərdişlərə malik və digər xüsusi xarakterli şagirdlərlər haqqında məlumatı olmalıdır.Necə ki , valideyin qonşuda və ya ərazidə yaşayan zərərli vərdişlərə malik uşaqları tanıdıqda ,ən azı öz övladlarını onlarla ünsiyyətdən qoruduğu kimi sinif rəhbəri də məktəb daxilində olan bu tip şagirdlər haqqında məlumatı olmalıdır.
Sinif rəhbərinin işi təkcə sinifdə şagirdərin birliyini , həmrəylyini təşkil etməklə bitmir ,eyni zamanda valideyinlər arasında məktəbin simasını kimi doğrultmalıdır. Sinif rəhbərinin yalnış addımı məktəbin adına yazıldığı üçün ,o, hər sözünə və addımına xüsusi fikir verməli, unutmamalıdır ki, rəhbərlik etdiyi sinifdə məktəbi təmsil edir.
Sinifdə işini düzgün təşkil edə bilən sinif rəhbəri məktəb rəhbərliyi, valideyinlər tərəfindən ehtiramla qarşılandığı kimi icmada da xüsusi hörməti olur.Hamı övladının məhz onun sinifində və ya onun kimi bir sinif rəhbərinin sinifində oxumasını arzulayır,məktəb rəhbərliyindən bunu tələb edir.
Sinif kollektivini yarada bilən sinif rəhbəri əslində öz  işini yüngülləşdirir, sinifdə təlim –tərbiyə işinin qurulmasında sinif şagirdləri ,həta valideyinlərdə iştirak edə bilirlər.

Sinif kollektivini yarada bilən sinif rəhbəri sinifdə təşkilatçılıq işini uğurla qura bilən pedaqoqdur.


0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.