19.04.2016

Təlimin təşkilinə verilən tələblər


Təlim məqsədləri kompleks (inkişafetdirici, öyrədici, tərbiyəedici) şəkildə həyata keçirilir, real nəticələrlə yekunlaşan müəllim və  şagird  fəaliyyətini əhatə edir.

Bütün şagirdlərə eyni təlim şəraiti yaradılır və pedaqoji proses onların potensial imkanları nəzərə alınmaqla tənzimlənir;

Tədris və təlim işi şagirdlərin maraq və tələbatlarının ödənilməsinə, onların istedad və qabiliyyətlərinin, potensial imkanlarının inkişafına yönəldilir.

Şagirdlərin idrak fəallığı izlənilir, nailiyyətləri təhlil edilir, bilik, baçarıq və vərdişlərinin inkişaf səviyyəsi tənzimlənir.

Şagirdlərin təlimə marağının artırılması  üçün onların fəaliyyətindəki bütün irəliləyişlər qeyd olunur və dəyərləndirilir.

Pedaqoji proses münasib maddi-texniki baza əsasında və sağlam mənəvi-psixoloji mühitdə  təşkil edilir.


Məzmun standartlarının reallaşmasına
xidmət edən məqsədlərdir

         Məzmun standartlarının qismən və ya bütövlükdə reallaşmasının müəyyən edilməsi

         Məzmun standartlarındakı ümumi məsələlərin mövzu baxımından xüsusiləşdirilməsi

         Məzmun standartında biliyin kateqoriyası (deklarativ, prosedural, kontekstual) və bacarığın xüsusiyyətlərinin (idraki, emosional, psixomotor) təlim məqsədində əks etdirilməsi






Dərs dinləmə vərəqi
   ____________rayonu_______№li_____________
  Sinif müəllimi______________________________
 Dərsin mövzusu____________________________Standart________________                        
N
Dərs dinləmənin parametrləri
Qeydlər
1
Standartların  düzgün seçilməsi


2
Məqsədin standarta uyğunluğu



3
Məqsədin reallaşdırılması üçün əlverişli forma və üsulların seçilməsi


4
Fəndaxili və fənlərarası inteqrasiya 


5
Resurslardan məqsədəuyğun
istifadə


6
Motivasiyanın məqsədəuyğun  qoyulması




7
Tədqiqat sualının təlim
məqsədinə uyğunluğu


8
Təlim tapşırığının problemin həllinə istiqamətlənməsi və şagirdlərin potensial imkanlarına uyğunluğu


9
Məlumat mübadiləsi mərhələsinin təşkili (şagirdlərin təhlil etmə və təqdim etmə bacarığı)


10
Məlumatın müzakirəsinin təşkili

11
Ümumiləşdirmə və nəticə

12
Qiymətləndirmə meyarlarının düzgün müəyyən edilməsi (qiymətləndirmənin təlim boyu aparılması)


13
Yaradıcı tətbiqetmə tapşırıqlarının düzgün verilməsi.

14
Müəllim nitqinin aydınlığı


15
Dərsdə vaxtdan səmərəli istifadə Şagirdlərdə əməkdaşlıq bacarığının formalaşdırılması







TTİÜ direktor müavini:   Babayeva Ləman    

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.