Bakı şəhəri Xəzər rayonu
Fuad Fərhadoglu adına 230 saylı
Tam orta məktəbin psixoloqu
Talışxanova Nailə Faiq qızının
2015- 2016 –cı tədris ili üçün
Fəaliyyət planı.
MƏKTƏB PSİXOLOQUNUN NÜMUNƏVİ
İŞ PLANI
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
№
|
İşin məzmunu
|
Məqsəd
|
İcraçı
|
İcra vaxtı
|
Gözlənilən nəticə
|
1
|
Psixoloqun
dərs ilinə hazırlıgının başa çatdırılması (fəaliyyət planının haırlanması,metodiki
işlərin görulmesi,konfranslarda iştirak)
|
Psixoloji-pedaqoji
baxımdan maariflənmək,müasir müasir tələblərə cavab verən sənədlərin
işlənməsi,təcrübə mübadiləsi.
|
Psixoloq
|
Avqust
|
Məktəbdə
psixoloji mühitin yaxşılaşdırılmasına nail olmaq,pedaqoji-psixoloji imkanların genişləndirilməsi.
|
2
|
Psixoloq
kabinetinin təşkil olunub,dərs ilinə hazır vəziyyətə gətirilməsi.
|
Psixoloqun
məktəbdə fəaliiyətinin təşkilinə yardım,saglam psixoloji mühitin yaradılması.
|
Rəhbərlik
Psixoloq
|
Avqust
|
Şagird
və müəllimlərin mənəvi rifahinin yüksəl-dilməsi .
|
3
|
Məktəb
idareetmənin fəaliyyət planı ilə,dərs cədvəli,dərnək,fakültativ məşğələlərin
qrafiklərinin araşdırılması.
|
Fəaliyyət
planını,dərs cədvəlinin,pedaqoji-psixolojitələblərə uygun qurmaqla təlim –tərbiyə
prosesini tənzimləmək.
|
Direktor,mü-avinlər,psixo-loq,Həmkarlr
təşkilatının sədri
|
Avqt-sentyabr
ayinın birinci həftəsi
|
Məktəbin
fəaliyyətinin müasir tələblərə uygun həyata kecirilməsi,pedaqoji-psixoloji
baxımdan şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması.
|
4
|
I
siniflərə şagird qəbulu,psi
xodiaqnostik
yoxlamalarin keçirilməsi.
|
Şagirdlərin
idrak poseslərinin,məktəbə hazırlıq səviyyəsinin yoxlanılması
|
Psixoloq,komissi-ya
üzvləri,ibtidai sinif müəllimləri
|
Avqust-sentya
ayları
|
I
siniflərə qəbul olunan şagirdlərin də psixoloji proseslərin təlimə
yararlılığının və idrak səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsinin pedaqoji prosesə
təsirinin nəzərə alınması .
|
5
|
Sinif
rəhbərlərinin, tərbiyəvi iş planlarının, keçiriləcək tədbirlərin şagirdlərin
yaş xüsusiyyətinə uyğunluğu nöqteyi -nəzərindən təhlili
|
Sinif
rəhbərlərinin iş planlarının psixoloji-pedaqoji tədqiqi
|
Psixoloq,Təşkilatci
,Sinif rəhbərləri
|
Avqust-sentyabrın
birinci yarısı
|
Sinif
rəhbəri şagird-valideyn münasibətinin
tənzimlənməsi,sinifdə normal psixoloji mühitin yaradılacaq.
|
6.
|
Psixoloji
maarifləndirmə işinin təşkili.
|
Məktəbdə
psixoloqun vəzifələri,müəllim ,şa gird və valideynlərin birgə işi
|
Psixoloq
|
İl boyu
|
Psixoloqa
inamın yaradılmasi,təlim prosesində qarşıya çıxan çətinliklərin birgə aradan
qaldırılacaq.
|
7.
|
Ehtiyaci
olan uşaqlar üçün korreksiya qruplarının yaradılması.
|
Məktəbdə
sağlam psixoloji mühitin daha da möhkəmləndirilməsi
|
Psixoloq
|
İl boyu
|
Saglam
psixoloji mühitin yaradılması məktəbdə normal fəaliyyətin təşkilinə kömək edəcək,psixoloji
gərginlikləri aradan qaldıracaq.
|
8.
|
I-V
siniflərin Psixoloji pasportlarının işlənməsi.
|
“Psixoloji
pasportların”işlənməsi ilə şagird haqqında məlumatlar əldə etmək və
siniflərin ümumi mənzərəsindən xəbərdar olmaq.
|
Direktor,
Psixoloq,sinif
rəhbərləri
|
İl boyu
|
Şagirdlərin
psixo-fizoloji xüsusiyyətlərindən təlim prosesində istifadə olunaraq təlimin
səmərəli təşkil olunacaq.
|
9.
|
V
sinflərin adaptasiyasinın yoxlanmasi ilə əlaqəli sosiometrik sorguların
keçirilməsi.
|
V
sinflərdə sinif rəhbəri,müəllimlər,valideynlər arasında normal psixoloji
atmosferin yaradılması
|
Psixoloq,sinif
rəhbəri,
müəllimlər
|
Sentyabr
oktyabr
noyabr
|
Vsiniflərdə
düzgün şagird müəllim ünsiyyətinin qurulması,yeni mühitin yaratdıgi
cətinliklərin aradan qaldırılacaq.
|
10
|
Psixologiya
kabinetində şagirdlər,müəllimlər və valideynlər ücun konsultasiyaların təşkil
olunması.
|
Problemlərin
həll olunmasına psixoloji dəstək
|
Psixoloq
|
İl boyu
|
Problemlərin
,cətin situasiyaların cözülməsi, normal təlim maragının,şəxsi keyfiyyətlərin
formalaşdirilacaq
|
11
|
Şagirdlərin
meyl,maraq ,qabiliyyət və arzularına müvafiq peşəyönümünün
müəyyənləşdirilməsi istiqamətində işlərin davam etdirilməsi.
|
Əmək
tərbiyəsi və peşə hazırlıgının həyata keçirilməsi,peşəyönümü istiqamətinin
təşkilində səmərəliliyin artırılması.
|
Direktor,Təşkilat-çı,Psixoloq,Sinif
rəhbərləri,
Valideynlər
|
İl boyu
|
Gənc
nəsldə əməyə,əmək adamlarına müsbət münasibətin formalaşdırılacaq,peşəseşmə
çətinlikləri aradan qaldırılacaq.
|
12
|
“Ümumi
,icbari Təhsil fondu haqqında Əsasnamə”nin həyata keçirilməsi.
|
“Əsasnamənin”tələblərinə uygun olaraq təhsil fondu hesabına ehtiyacı olan az təminatlı
şagirdlərə maddi və mənəvi dəstəyin göstərilməsi.
|
Direktor,müavin-lər,psixoloq,UBR
|
Il boyu
|
Ümumi
icbari təhsil fondu və eləcə də imkanlı valideynlərin məktəbə verdikləri
maddi vəsait hesabına məktəblilərin qarşılaşdıqları maddi-iqtisadi və mənəvi
problemlər müəyyən qədər həll ediləcəkdir,təhsil alanlar üçün bərabər
iqtisadi imkanların yaradılması onların təhsilinin
keyfiyyətinə
müsbət təsir göstərəcəkdir.
|
13
|
Çətin
uşaqlarla iş.
|
Cətin
uşaqların araşdırılması,təlim,davranış pozgunluqlarının sebeblərinin
öyrəınilməsi.
|
Psixoloq,
Təşkilatcı
|
İl boyu
|
Təlimim
keyfiyyətinin yaxşılaşdirilmasına ,cəmiyyətə yararlı olan şəxsiyyətn yetişdirilməsinə
nail olmaq.
|
14
|
Fənnlər üzrə keçirilən olimpiadalara hazırlaşan
uşaqlarla iş
|
Uşaqlarda
həyəcanlılığın müəyyən edilməsi,psixo-emosional gerginliyin aradan
qaldırılması.
|
Psixoloq,fenn
müəllimləri
|
İl boyu
|
Uşaqlarda
özünəinamın formalaşdırilması,iradə möhkəmliyinə nail olmaq.
|
15
|
Məktəblilərin
maraq və meyllərinin,qabiliyyət və istedadlarının oyrənilməsi Bu sahədə;
VIIsinif
VIIIsinif
IXsinif
X sinif
|
Şagirdlərin
maraq istiqamətlərinin müəyyən edilməsi,isedadın inkişaf etdirilməsi.
|
Psixoloq
|
Oktyabr
Noyabr
Dekabr
Yanvar
Fevral
|
Şagirdlərin
maraq və meyllərinin araşdırılması ilə,xüsusi istedadlı uşaqların
qabiliyyətlərinin səmərəli inkişafıni təmin etmək.
|
16
|
Yaşıdları
ilə münasibət və özünü tərbiyə problem-lərinəgörə uşaqlara fərdi və qrup
şəklində məsləhət vermək.
|
Şagirdləri
ünsiyyət problemləri, davranışın ünsiyyətlə əlaqəsini araşdırmaq
|
Psixoloq
|
İl boyu
|
Ünsiyyət
problemlərinin aradan qaldırılması ilə təlimdə müsbət nəticələrin əldə
edilməsi.
|
17
|
Şagirdlərin
dərsdə fəallıqlarını aşkar etmək çətinliklərini aradan qaldırmaq və dərsin
psix
|
Şagirdlərin
təlim marağının,təlim zamanı qarşıya çıxan maneələrin aşkar edilməsi
|
Direktor,direktor
müavini,psixoloq,müəllimlər
|
Müntəzəm
|
Müəllimlərin
pedaqoji ustalığının inkişaf etdirilməsi,dersin pedaqoji-psixoloji
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
psixoloji
təhlili məqsədilə dərslərdə olmaq
|
tələblərə
cavab verməsi ilə təlimin səmərəliliyini təmin etmək.
|
||||
18
|
Şagirdlərdə
müstəqillik,prinsipiallıq,qə-tiyyətliliyin formalaş-dırılması.
|
Şagirdlərlərin
xarakterində müsbət keyfiyyətlərin inkişaf etdirilməsi.
|
Psixoloq,sinif
rəhbəri
|
Müntəzəm
|
Şagirdlərincəmiyyətin
yararlı vətəndaşları kimi tərbiyə edilməsinə nail olmaq.
|
19
|
Müəllimlər
arasında şəxsiyyətərarası münasibətləri tənzimləmək məqsədilə iş aparmaq.
|
Kollektivdə
şəxiyyətlərarası münasibətin tədqiqi.
|
Direktor,Psixoloq
|
Müntəzəm
|
Normal
şəxsi münasibətlərin sferasında fəaliyyətin heyata keçirilməsinə nail olmaq.
|
20
|
Təşkilat
saatlarında iştirak etmək.
|
Sinif
rəhbərləri ilə müntəzəm əlaqə saxlmaqla sinfin problemlərini nəzarətdə
saxlamaq,lazım gəldikdə problemlərin həlli yollarını çözmək.
|
Təşkilatçı,Psixoloq,Sinif
rəhbərləri
|
Müntəzəm
|
Şagird
müəllim münasibətinin düzgün qurulmasına nail olmaq.
|
21
|
Valideynlərlə
tərbiyənin psixoloji aspektləri,şagirdlərin xarakterlərinin ailədə
formalaşdırılması,təlim marağının artırılması,maraq və meyllərin
formalaşdırılması,peşəyonümü sahəsində işin aparılması.
|
Valideyn,məktəb
əlaqəsinin yaradılması.
|
Direktor,Psixoloq,valideynlər
|
Müntəzəm
|
Valideynlərin
təlim prosesində yaxından iştirak etməsinə nail olmaq.
|
22
|
Rəhbərliklə
iş.Pedaqoji Şuralarda səmərəli fikirlərin irəli sürülməsi,məktəbin ümumi
mənzərəsi haqda məlumatların toplanması.
|
Təlim
prosesində qarşıya çıxan problemlərin birgə həlli.
|
Direktor,müavinlər,psixoloq.
|
Müntəzəm
|
Məktəbdə
psixoloq işinin düzgün təşkilinə nail olmaq.
|
23
|
Məktəbdə
psixoloji xidmət işinin istiqamətləri: (psixoprofilaktika,psixokorreksiya,psixodiaqnostika,psixokonsultasiya)
iləəlaqədar görülənişlər barəsində sənədlərin işlənməsi və direktora təqdim
olunması.
|
Psixoloji
xidmətin istiqamətlərinin araşdırılması.
|
Direktor,psixoloq
|
İl boyu
|
Psixoloji
xidmətin təlim prosesinə təsirinin müəyyən edilməsinə nail olmaq.
|
24
|
Şagirdlərlə
fərdi məsləhət saatlarının keçirilməsi:
(ibtidai
siniflərdə)
(yuxarı
siniflərdə)
|
Şagirdlərin
problemləri ilə maraqlanıb,ümumi nəticəyə gəlmək.
|
Psixoloq
|
İl boyu
|
Fərdi
məsləhət saatları vasitəsilə kooreksiya işlərinin aparılmasına nail olmaq.
|
25
|
Şagirdlər
üçün tərbiyə saatlarının təşkili.
|
Şagirdlərdə
əxlaqi keyfiyyətlərin tərbiyə edilməsi.
|
Psixoloq,Təşkilatçı
|
Müntəzəm
|
Şəxsiyyətin
formalaşdırılmasına yönəlmiş tərbiyə işinin təşkil olunmasına nail olmaq.
|
24
|
Təlimdə
geri qalan şagirdlərlə iş,təlim geriliynin müəyyən edilməsi.
|
Aşağı
təlim marağının səbəblərinin araşdırılması vəə korreksiyası.
|
Psixoloq
|
I
yarımil
|
Təlim
marağının yüksəldilməsinə nail olmaq.
|
25
|
İnkişafetdirici
və öyrədici psixoloji eksperimentlərin keçirilməsi.
|
Şagirdlərdə
idrak proseslərinin inkişaf etdirilməsi.
|
Psixoloq
|
Mart
|
İdrak
proseslərinin,məntiqi düşüncənin inkişafının təlim prosesinin gedişinə tətbiq
olunması.
|
26
|
Məktəbdə
problemlərin araşdırılma üçün
|
Məktəbdə
qarşıya çıxan problemlərin birgə həlli
|
Direktor,müavinlər,psixoloq
|
Zəruri hallarda
|
Təlim-tərbiyə
prosesində çətinliklərin səmərəli yolla həll edilməsinə
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
“Məktəb
şagirdin gözü ilə”anket sorğusunun keçirilməsi.
|
nail
olmaq.
|
||||
27
|
“Ailə-uşaq”problemlərini
araşdırmaq məqsədilə sorgu və sohbətlər aparmaq.Problemli ailələrin
valideynləri və uşaqlarına ilə psixoloji dəstək.
|
Problemli
və natamam ailələrdən olan şagirdlərin problemlərinin araşdırılması və onlara
mənəvi yardım.
|
Psixoloq
|
İl boyu
|
Problemli
ailələrdəki mühitin şagirdlərdə ruh düşkünlüyü yaratmasının qarşısını almaga
nail olmaq.
|
28
|
Elmi
mərkəzlərdə psixoloqlarla görüşmək.
|
Metodiki
vəsaitlərin eldə edilməsi,yeni metodların öyrənilmısi.
|
Psixoloq
|
Metodiki
günlərdə
|
Psixoloji
maarifləndirmənin gücləndirilməsinə nail olmaq,elmi biliklər əldə etmək.
|
29
|
Qrup
psixodiaqnostik işinin təşkil olunması,nəticələrin təhlili.
|
Qruplarin
xarakterik xüsusiyyətinin müəyyən edilməsi.
|
Psixoloq
|
II
yarımildə 1dəfə
|
Xarakterin
təlim prosesində yerinin müəyyən edilməsi və təlimin inkişafında xarakterik
xüsusiyyətlərdən istifadə olunmasına nail olmaq.
|
30
|
Problemlərin
aşkara çıxarılması üçün test və sorgu blanklarının tərtib edilməsi.
|
Təhsildə
və təlimdə olan problemlərin testlər və sorğu blankları ilə araşdırılması.
|
Psixoloq
|
Lazım
gəldikdə
|
Rəhbərlik
və müəllimlərə kömək məqsədilə problemlərin araşdırılmasına nail olmaq.
|
31
|
Uşaqlarda
hərbi vətənpərvərlik ruhunun aşkara çıxarılması.
|
Məktəbdə
hərbi vətənpərvərlik işlərinin təşkilinə kömək.
|
Psixoloq,təşkilatçı,hərbi
rəhbər
|
Fevral
|
Məktəbdə
hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi planlı vı sımırıli şəkildə təşkil olunaçaq.
|
32
|
Hərbi
məktəblərdə təhsilini davam etdirmək arzusunda olan VIII-IX,XI sinif
şagirdlərinmüəyyən edilməsi,onların sənədlərinin hazırlanması.
|
Gənclərdə
maraq və qabiliyyətlərinə uygun peşə seçmələrinə kömək göstərilməsi.
|
Psixoloq,herbi
rəhbər,valideynlər,sinif rəhbəri.
|
Aprel,may
|
Gənclərdə
herb sənətinə maragın artırılması,bu sahəni seçən şagirdlərin hesabına
Respublikamızın müdafiə qüdrətinin yüksəldilməsinə nail olmaq.
|
33
|
Şagirdlərdə
nitq mədəniyyətinin formalaşdırılması məqsədilə “Sözün qüdrəti”adlı dəyirmi
masnın keçirilməsi.
|
Verbal
ünsiyyətin qurulma yolları haqda şagirdlərə biliklərin verilməsi.
|
Psixoloq,azərbaycan
dili müəllimləri
|
Mart
,aprel
|
Ünsiyyət
başariğı,dinləmə mədəniyyəti olan gənc nəslin formalaşmasına nail olmaq.
|
34
|
Müəllim-şagird-valideyn
münasibətinin nizamlanmasına komək etmək,valideyn məktəb əlaqəsini
nizamlamaq.
|
Valideynlərin
təlimdə yaxından iştirakı üçün çalışmaq.
|
Direktor,psixoloq,müəllimlər
|
Müntəzəm
|
Valideynlərlə
məktəb əlaqələrinin möhkəmlənməsinin təşkil olunması.
|
35
|
Məktəbdə
rəhbərliyin fəaliyyəti, psixoloji xidmətin təşkili ilə baglı şagird və
müəllimlər arasında sorgu keçirilməsi.
|
Məktəb
mühitinin araşdırılması.
|
Direktor,müavinlər,psixoloq
|
Lazım
gəldikdə
|
Məktəbdə
psixoloji iqlimin formalaşdırılacaq.
|
36
|
Aparılan
fərdi və psixodiaqnostik sorguların nəticələrinin işlənməsi.
|
Sorgu
nəticələri ilə təlimin keyfiyyətinin araşdırılması.
|
Psixoloq
|
Müntəzəm
|
Psixodiaqnostika
ilə şagirdlərdə təlim maragının artırılmasına nail olmaq.
|
37
|
Sənədlərin
gündəlik ,aylıq və yekun tərtibi. Hesabatların hazırlanması.
|
Psixoloqun
işi haqda məlumatın işlənməsi.
|
Psixoloq
|
Müntəzəm
|
Rəhbərliyin
psixoloqun gördüyü işlər barəsində məlumatı olacaq.
|
0 коммент.:
Отправить комментарий