26.08.2015

                              
                                 Bakı şəhəri  Xəzər rayonu
                                Fuad Fərhadoglu adına 230 saylı
                               Tam orta məktəbin psixoloqu
                              Talışxanova Nailə Faiq qızının
                               2015- 2016 –cı tədris ili üçün
                                         Fəaliyyət planı.





                MƏKTƏB   PSİXOLOQUNUN   NÜMUNƏVİ   İŞ    PLANI
1
            2
   3
4
5
6
 İşin məzmunu
  Məqsəd
İcraçı
İcra vaxtı
  Gözlənilən nəticə
1
Psixoloqun dərs ilinə hazırlıgının başa çatdırılması (fəaliyyət planının haırlanması,metodiki işlərin görulmesi,konfranslarda iştirak)
Psixoloji-pedaqoji baxımdan maariflənmək,müasir müasir tələblərə cavab verən sənədlərin işlənməsi,təcrübə mübadiləsi.
     
Psixoloq

Avqust
Məktəbdə psixoloji mühitin yaxşılaşdırılmasına nail olmaq,pedaqoji-psixoloji  imkanların genişləndirilməsi.

2
Psixoloq kabinetinin təşkil olunub,dərs ilinə hazır vəziyyətə gətirilməsi.
Psixoloqun məktəbdə fəaliiyətinin təşkilinə yardım,saglam psixoloji mühitin yaradılması.
Rəhbərlik
Psixoloq

Avqust
Şagird və müəllimlərin mənəvi rifahinin yüksəl-dilməsi .
3
Məktəb idareetmənin fəaliyyət planı ilə,dərs cədvəli,dərnək,fakültativ məşğələlərin qrafiklərinin araşdırılması.
Fəaliyyət planını,dərs cədvəlinin,pedaqoji-psixolojitələblərə uygun qurmaqla təlim –tərbiyə prosesini tənzimləmək.
Direktor,mü-avinlər,psixo-loq,Həmkarlr təşkilatının sədri

Avqt-sentyabr ayinın birinci həftəsi

Məktəbin fəaliyyətinin müasir tələblərə uygun həyata kecirilməsi,pedaqoji-psixoloji baxımdan şagird şəxsiyyətinin formalaşdırılması.
4
I siniflərə şagird qəbulu,psi
xodiaqnostik yoxlamalarin keçirilməsi.
Şagirdlərin idrak poseslərinin,məktəbə hazırlıq səviyyəsinin yoxlanılması
Psixoloq,komissi-ya üzvləri,ibtidai sinif müəllimləri
Avqust-sentya
ayları
I siniflərə qəbul olunan şagirdlərin də psixoloji proseslərin təlimə yararlılığının və idrak səviyyəsinin müəyyənləşdirilməsinin pedaqoji prosesə təsirinin nəzərə alınması .

5
Sinif rəhbərlərinin, tərbiyəvi iş planlarının, keçiriləcək tədbirlərin şagirdlərin yaş xüsusiyyətinə uyğunluğu nöqteyi -nəzərindən təhlili
Sinif rəhbərlərinin iş planlarının psixoloji-pedaqoji tədqiqi
Psixoloq,Təşkilatci ,Sinif rəhbərləri
Avqust-sentyabrın birinci yarısı
Sinif rəhbəri  şagird-valideyn münasibətinin tənzimlənməsi,sinifdə normal psixoloji mühitin yaradılacaq.
6.
Psixoloji maarifləndirmə işinin təşkili.
Məktəbdə psixoloqun vəzifələri,müəllim ,şa gird və valideynlərin birgə işi

 Psixoloq

İl boyu
Psixoloqa inamın yaradılmasi,təlim prosesində qarşıya çıxan çətinliklərin birgə aradan qaldırılacaq.
7.
Ehtiyaci olan uşaqlar üçün korreksiya qruplarının yaradılması.
Məktəbdə sağlam psixoloji mühitin daha da möhkəmləndirilməsi
Psixoloq

İl boyu
Saglam psixoloji mühitin yaradılması məktəbdə normal fəaliyyətin təşkilinə kömək edəcək,psixoloji gərginlikləri aradan qaldıracaq.
8.
I-V siniflərin Psixoloji pasportlarının işlənməsi.
“Psixoloji pasportların”işlənməsi ilə şagird haqqında məlumatlar əldə etmək və siniflərin ümumi mənzərəsindən xəbərdar olmaq.

Direktor,
Psixoloq,sinif rəhbərləri
 
İl boyu
Şagirdlərin psixo-fizoloji xüsusiyyətlərindən təlim prosesində istifadə olunaraq təlimin səmərəli təşkil olunacaq.

9.

V sinflərin adaptasiyasinın yoxlanmasi ilə əlaqəli sosiometrik sorguların keçirilməsi.

V sinflərdə sinif rəhbəri,müəllimlər,valideynlər arasında normal psixoloji atmosferin yaradılması

Psixoloq,sinif rəhbəri,
müəllimlər

Sentyabr
oktyabr
noyabr
Vsiniflərdə düzgün şagird müəllim ünsiyyətinin qurulması,yeni mühitin yaratdıgi cətinliklərin aradan qaldırılacaq.
10
Psixologiya kabinetində şagirdlər,müəllimlər və valideynlər ücun konsultasiyaların təşkil olunması.
Problemlərin həll olunmasına psixoloji dəstək

Psixoloq

İl boyu
Problemlərin ,cətin situasiyaların cözülməsi, normal təlim maragının,şəxsi keyfiyyətlərin formalaşdirilacaq
11
Şagirdlərin meyl,maraq ,qabiliyyət və arzularına müvafiq peşəyönümünün müəyyənləşdirilməsi istiqamətində işlərin davam etdirilməsi.
Əmək tərbiyəsi və peşə hazırlıgının həyata keçirilməsi,peşəyönümü istiqamətinin təşkilində səmərəliliyin artırılması.

Direktor,Təşkilat-çı,Psixoloq,Sinif rəhbərləri,
Valideynlər

İl boyu
Gənc nəsldə əməyə,əmək adamlarına müsbət münasibətin formalaşdırılacaq,peşəseşmə çətinlikləri aradan qaldırılacaq.
12
“Ümumi ,icbari Təhsil fondu haqqında Əsasnamə”nin həyata keçirilməsi.
“Əsasnamənintələblərinə uygun olaraq təhsil fondu hesabına ehtiyacı olan az təminatlı şagirdlərə maddi və mənəvi dəstəyin göstərilməsi.


Direktor,müavin-lər,psixoloq,UBR


Il boyu
Ümumi icbari təhsil fondu və eləcə də imkanlı valideynlərin məktəbə verdikləri maddi vəsait hesabına məktəblilərin qarşılaşdıqları maddi-iqtisadi və mənəvi problemlər müəyyən qədər həll ediləcəkdir,təhsil alanlar üçün bərabər iqtisadi imkanların yaradılması onların təhsilinin
keyfiyyətinə müsbət təsir göstərəcəkdir.
13
Çətin uşaqlarla iş.
Cətin uşaqların araşdırılması,təlim,davranış pozgunluqlarının sebeblərinin öyrəınilməsi.
Psixoloq,
Təşkilatcı

İl boyu
Təlimim keyfiyyətinin yaxşılaşdirilmasına ,cəmiyyətə yararlı olan şəxsiyyətn yetişdirilməsinə nail olmaq.

14
  Fənnlər üzrə keçirilən olimpiadalara hazırlaşan uşaqlarla iş
Uşaqlarda həyəcanlılığın müəyyən edilməsi,psixo-emosional gerginliyin aradan qaldırılması.
Psixoloq,fenn müəllimləri

İl boyu
Uşaqlarda özünəinamın formalaşdırilması,iradə möhkəmliyinə nail olmaq.

15
Məktəblilərin maraq və meyllərinin,qabiliyyət və istedadlarının oyrənilməsi Bu sahədə;
 VIIsinif
VIIIsinif
IXsinif
X sinif


Şagirdlərin maraq istiqamətlərinin müəyyən edilməsi,isedadın inkişaf etdirilməsi.




   Psixoloq

 

Oktyabr
Noyabr
Dekabr
Yanvar
Fevral

Şagirdlərin maraq və meyllərinin araşdırılması ilə,xüsusi istedadlı uşaqların qabiliyyətlərinin səmərəli inkişafıni təmin etmək.
16
Yaşıdları ilə münasibət və özünü tərbiyə problem-lərinəgörə uşaqlara fərdi və qrup şəklində məsləhət vermək.
Şagirdləri ünsiyyət problemləri, davranışın ünsiyyətlə əlaqəsini araşdırmaq
Psixoloq
 İl boyu
Ünsiyyət problemlərinin aradan qaldırılması ilə təlimdə müsbət nəticələrin əldə edilməsi.
17
Şagirdlərin dərsdə fəallıqlarını aşkar etmək çətinliklərini aradan qaldırmaq və dərsin psix
Şagirdlərin təlim marağının,təlim zamanı qarşıya çıxan maneələrin aşkar edilməsi

Direktor,direktor müavini,psixoloq,müəllimlər
 Müntəzəm
Müəllimlərin pedaqoji ustalığının inkişaf etdirilməsi,dersin pedaqoji-psixoloji
1
                  2
                      3
            4
      5
                6

psixoloji təhlili məqsədilə dərslərdə olmaq



tələblərə cavab verməsi ilə təlimin səmərəliliyini təmin etmək.
18
Şagirdlərdə müstəqillik,prinsipiallıq,qə-tiyyətliliyin formalaş-dırılması.
Şagirdlərlərin xarakterində müsbət keyfiyyətlərin inkişaf etdirilməsi.

Psixoloq,sinif rəhbəri
Müntəzəm
Şagirdlərincəmiyyətin yararlı vətəndaşları kimi tərbiyə edilməsinə nail olmaq.
19
Müəllimlər arasında şəxsiyyətərarası münasibətləri tənzimləmək məqsədilə iş aparmaq.
Kollektivdə şəxiyyətlərarası münasibətin tədqiqi.

Direktor,Psixoloq
Müntəzəm
Normal şəxsi münasibətlərin sferasında fəaliyyətin heyata keçirilməsinə nail olmaq.
20
Təşkilat saatlarında iştirak etmək.
Sinif rəhbərləri ilə müntəzəm əlaqə saxlmaqla sinfin problemlərini nəzarətdə saxlamaq,lazım gəldikdə problemlərin həlli yollarını çözmək.

Təşkilatçı,Psixoloq,Sinif rəhbərləri

Müntəzəm
Şagird müəllim münasibətinin düzgün qurulmasına nail olmaq.
21
Valideynlərlə tərbiyənin psixoloji aspektləri,şagirdlərin xarakterlərinin ailədə formalaşdırılması,təlim marağının artırılması,maraq və meyllərin formalaşdırılması,peşəyonümü sahəsində işin aparılması.
Valideyn,məktəb əlaqəsinin yaradılması.

Direktor,Psixoloq,valideynlər

Müntəzəm
Valideynlərin təlim prosesində yaxından iştirak etməsinə nail olmaq.
22
Rəhbərliklə iş.Pedaqoji Şuralarda səmərəli fikirlərin irəli sürülməsi,məktəbin ümumi mənzərəsi haqda məlumatların toplanması.
Təlim prosesində qarşıya çıxan problemlərin birgə həlli.
Direktor,müavinlər,psixoloq.
Müntəzəm
Məktəbdə psixoloq işinin düzgün təşkilinə nail olmaq.
23
Məktəbdə psixoloji xidmət işinin istiqamətləri: (psixoprofilaktika,psixokorreksiya,psixodiaqnostika,psixokonsultasiya) iləəlaqədar görülənişlər barəsində sənədlərin işlənməsi və direktora təqdim olunması.
Psixoloji xidmətin istiqamətlərinin araşdırılması.
Direktor,psixoloq
İl boyu
Psixoloji xidmətin təlim prosesinə təsirinin müəyyən edilməsinə nail olmaq.
24
Şagirdlərlə fərdi məsləhət saatlarının keçirilməsi:
(ibtidai siniflərdə)
(yuxarı siniflərdə)
Şagirdlərin problemləri ilə maraqlanıb,ümumi nəticəyə gəlmək.
Psixoloq
İl boyu
Fərdi məsləhət saatları vasitəsilə kooreksiya işlərinin aparılmasına nail olmaq.
25
Şagirdlər üçün tərbiyə saatlarının təşkili.
Şagirdlərdə əxlaqi keyfiyyətlərin tərbiyə edilməsi.
Psixoloq,Təşkilatçı
Müntəzəm
Şəxsiyyətin formalaşdırılmasına yönəlmiş tərbiyə işinin təşkil olunmasına nail olmaq.
24
Təlimdə geri qalan şagirdlərlə iş,təlim geriliynin müəyyən edilməsi.
Aşağı təlim marağının səbəblərinin araşdırılması vəə korreksiyası.
Psixoloq
I yarımil
Təlim marağının yüksəldilməsinə nail olmaq.
25
İnkişafetdirici və öyrədici psixoloji eksperimentlərin keçirilməsi.
Şagirdlərdə idrak proseslərinin inkişaf etdirilməsi.
Psixoloq
Mart
İdrak proseslərinin,məntiqi düşüncənin inkişafının təlim prosesinin gedişinə tətbiq olunması.
26
Məktəbdə problemlərin araşdırılma üçün
Məktəbdə qarşıya çıxan problemlərin birgə həlli
Direktor,müavinlər,psixoloq
Zəruri  hallarda
Təlim-tərbiyə prosesində çətinliklərin səmərəli yolla həll edilməsinə

1
               
                2

                      3
            
            4

       5

                    6

“Məktəb şagirdin gözü ilə”anket sorğusunun keçirilməsi.



nail olmaq.
27
“Ailə-uşaq”problemlərini araşdırmaq məqsədilə sorgu və sohbətlər aparmaq.Problemli ailələrin valideynləri və uşaqlarına ilə psixoloji dəstək.
Problemli və natamam ailələrdən olan şagirdlərin problemlərinin araşdırılması və onlara mənəvi yardım.

 Psixoloq

İl boyu
Problemli ailələrdəki mühitin şagirdlərdə ruh düşkünlüyü yaratmasının qarşısını almaga nail olmaq.
28
Elmi mərkəzlərdə psixoloqlarla görüşmək.
Metodiki vəsaitlərin eldə edilməsi,yeni metodların öyrənilmısi.

Psixoloq
Metodiki günlərdə
Psixoloji maarifləndirmənin gücləndirilməsinə nail olmaq,elmi biliklər əldə etmək.
29
Qrup psixodiaqnostik işinin təşkil olunması,nəticələrin təhlili.
Qruplarin xarakterik xüsusiyyətinin müəyyən edilməsi.

Psixoloq
II yarımildə 1dəfə
Xarakterin təlim prosesində yerinin müəyyən edilməsi və təlimin inkişafında xarakterik xüsusiyyətlərdən istifadə olunmasına nail olmaq.
30
Problemlərin aşkara çıxarılması üçün test və sorgu blanklarının tərtib edilməsi.
Təhsildə və təlimdə olan problemlərin testlər və sorğu blankları ilə araşdırılması.

Psixoloq
Lazım gəldikdə
Rəhbərlik və müəllimlərə kömək məqsədilə problemlərin araşdırılmasına nail olmaq.
31
Uşaqlarda hərbi vətənpərvərlik ruhunun aşkara çıxarılması.
Məktəbdə hərbi vətənpərvərlik işlərinin təşkilinə kömək.
Psixoloq,təşkilatçı,hərbi rəhbər
Fevral
Məktəbdə hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsi planlı vı sımırıli şəkildə təşkil olunaçaq.
32
Hərbi məktəblərdə təhsilini davam etdirmək arzusunda olan VIII-IX,XI sinif şagirdlərinmüəyyən edilməsi,onların sənədlərinin hazırlanması.
Gənclərdə maraq və qabiliyyətlərinə uygun peşə seçmələrinə kömək göstərilməsi.
Psixoloq,herbi rəhbər,valideynlər,sinif rəhbəri.
Aprel,may
Gənclərdə herb sənətinə maragın artırılması,bu sahəni seçən şagirdlərin hesabına Respublikamızın müdafiə qüdrətinin yüksəldilməsinə nail olmaq.
33
Şagirdlərdə nitq mədəniyyətinin formalaşdırılması məqsədilə “Sözün qüdrəti”adlı dəyirmi masnın keçirilməsi.
Verbal ünsiyyətin qurulma yolları haqda şagirdlərə biliklərin verilməsi.
Psixoloq,azərbaycan dili müəllimləri
Mart ,aprel
Ünsiyyət başariğı,dinləmə mədəniyyəti olan gənc nəslin formalaşmasına nail olmaq.

34
Müəllim-şagird-valideyn münasibətinin nizamlanmasına komək etmək,valideyn məktəb əlaqəsini nizamlamaq.
Valideynlərin təlimdə yaxından iştirakı üçün çalışmaq.
Direktor,psixoloq,müəllimlər
Müntəzəm
Valideynlərlə məktəb əlaqələrinin möhkəmlənməsinin təşkil olunması.
35
Məktəbdə rəhbərliyin fəaliyyəti, psixoloji xidmətin təşkili ilə baglı şagird və müəllimlər arasında sorgu keçirilməsi.
Məktəb mühitinin araşdırılması.
Direktor,müavinlər,psixoloq
Lazım gəldikdə
Məktəbdə psixoloji iqlimin formalaşdırılacaq.
36
Aparılan fərdi və psixodiaqnostik sorguların nəticələrinin işlənməsi.
Sorgu nəticələri ilə təlimin keyfiyyətinin araşdırılması.
Psixoloq
Müntəzəm
Psixodiaqnostika ilə şagirdlərdə təlim maragının artırılmasına nail olmaq.
37
Sənədlərin gündəlik ,aylıq və yekun tərtibi. Hesabatların hazırlanması.
Psixoloqun işi haqda məlumatın işlənməsi.
Psixoloq
Müntəzəm
Rəhbərliyin psixoloqun gördüyü işlər barəsində məlumatı olacaq.
                             




                                   
                            
                                   

       

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.