TƏRBİYƏDƏ DİAQNOSTİK QİYMƏTLƏNDİRMƏ SİNİF
RƏHBƏRİNİN İŞİNİN ƏSASLARINDAN BİRİDİR.
Təlim həmişə öyrənməkdən başlayır. Əgər şagird üçün
təlim anlayışı müxtəlif fənləri öyrənməkdirsə, müəllim üçün təlim hər şeydən əvvəl
şagirdi öyrənməkdir. Bu baxımdan kurrikulum sənədləri içərisində qiymətləndirmə, qiymətləndirmə məfhumu içərisində
də diaqnostik qiymətəndirmə müəllim üçün ən ümdə məsələ, sənəd və vəzifədir.
Nə üçün məsələyə
bu qədər əhəmiyyət veririk?
Ona görə
ki, müəllim üçün təlim-tərbiyə qarşısındakı obyektə təsir etmək, onu dəyişdirmək, formalaşdırmaq, yeni şəkilə
salmaq deməkdir. Əgər məsələ belədirsə, o zaman müəllimin obyekti – şagirdini
çox yaxşı, hərtərəfli olaraq tanıması, bilməsi lazımdır.
Dəyişdirmək,
kamilləşdirmək istədiyi obyekt hansı daxili imkanlara, hansı nöqsanlara
malikdir?
Ona nələr və kimlər təsir göstərir? Bütün bunlar
ona necə, nə cür təsir edir, bu təsirlərə qarşı obyekt hansı reaksiyanı göstərir?
Obyekt nələri, kimləri sevir və nə üçün sevir?
Bunun əksinə, nələri, kimləri sevmir və nə üçün
sevmir və sair və ilaxır.
Bütün bunlara və bunlar kimi onlarla, yüzlərlə
suallara cavab almadan müəllim qarşısındakı obyektə necə, nə zaman və hansı təsiri
göstərəcəyini müəyyən edə bilməz. Başqa sözlə, tərbiyə edə bilməz, dəyişdirə bilməz.
Bütün
bunlara görə də biz şagirdi bu cür hərtərəfli öyrənib qiymətləndirməyə
diaqnostik qiymətləndirmə deyirik. Sanki bir həkim, bir mühəndis kimi
qarşımızdakı obyekti hərtərəfli öyrənməyə, ondakı sağlam və xəstə cəhətləri müəyyən
etməyə çalışırıq.
0 коммент.:
Отправить комментарий