SİNİF
RƏHBƏRİ VƏ MÜƏLLİM ƏMƏKDAŞLIĞI
Sinif rəhbəri
məktəb pedaqoji kollektivində özünəməxsus xüsusi mövqeyə və nüfuza malik şəxs
sayılır. O, bir tərəfdən ixtisaslı müəllimdir, hansısa fənni tədris edəndir.
Başqa sözlə, onun məktəbdə vəzifəsi gənc nəslə öz ixtisası üzrə biliklər vermək,
müvafiq bacarıq və vərdişlər aşılamaq,onların dünyagörüşünü genişləndirmək;
eyni zamanda şagirdlərin tərbiyəsi qayğısına qalmaq, onların ən yaxşı, nəcib
keyfiyyətlərini inkişaf etdirmək, həm də xarakterlərindəki, davranış və rəftarlarındakı,
başqalarına, o cümlədən, böyüklərə və həmyaşıdlarına münasibətlərindəki
qüsurları aradan qaldırmaqdır.
Sinif müəllimi
də, sinif rəhbəri də ayrı-ayrı siniflərdə fəaliyyət göstərsələr də, onların iş
xüsusiyyətləri bir-birindən xeyli fərqlənir:
1)
Sinif
müəllimi yalnız öz sinfində dərs deyir; sinif rəhbəri isə rəhbərlik etdiyi
sinifdən əlavə, digər siniflərdə də öz fənnini tədris edə bilir.
2)
Sinif
rəhbəri yalnız bir fənnin müəllimidir; sinif müəllimi isə öz sinfindəki bütün fənləri
tədris edir.
3)
Sinif
müəllimi sinifdə tədris etdiyi bütün fənlərin mənimsənilməsinə cavabdehdir;
sinif rəhbəri isə təmsil etdiyi fənnin tədrisinə məsuliyyət daşıdığı kimi, həm
də digər fənlərin tədrisinə cavabdehdir.
4)
Sinif
müəllimi təlim-tərbiyə işində, dərsdənkənar tədbirlərin hazırlanmasında və həyata
keçirilməsində, əsasən, öz qüvvəsinə güvənir; sinif rəhbəri isə dərsdənkənar tədbirlərin
hazırlanmasında, icrasında sinifdə dərs deyən müəllimlərin, valideynlərin
imkanlarından istifadə edə bilir.
5)
Sinif
müəllimi hər gün azı dörd saat şagirdlərlə işləyir; sinif rəhbəri isə başlıca
olaraq təhkim olunduğu sinifdə öz fənni üzrə dərs zamanı şagirdlərlə təmasda
olur, əlavə tədbirlər keçirir, lazım olanda dərsdən sonra da şagirdlərlə tərbiyəvi
tədbirlər keçirir.
6)
Sinif
müəllimi şagirdlərlə əlaqədar yaranan problemi yerindəcə, təxirə salmadan həll
etmək imkanına malikdir; sinif rəhbərində isə bəzən belə imkan olmur və
problemin həlli üçün vaxt tələb olunur.
“Azərbaycan
Respublikası ümumtəhsil məktəbinin nümunəvi əsasnaməsi”ndə ümumtəhsil məktəbinin
əsas vəzifəsi belə müəyyənləşdirilmişdir: “Fərdin təbii imkanlarını inkişaf
etdirmək, ona elmin əsaslarını öyrətmək, fiziki, əqli, intellektual
imkanlarını, meyl, maraq və idrak qabiliyyətlərini nəzərə alaraq onun şəxsiyyətini
formalaşdırmaq, həyatda və cəmiyyətdə səmərəli fəaliyyətə hazırlaşmasına müstəqil,
yaradıcı, düşünən, ümumi mədəniyyətə malik milli mənəviyyatlı şəxsiyyətin
yetişdirilməsinə xidmət etmək, şüurlu olaraq peşə seçməyə hazırlamaq, Azərbaycan
inkişafı naminə fədakarcasına çalışan vətəndaş tərbiyə etməkdən ibarətdir”. Həmin
mühüm vəzifələrin həyata keçirilməsində sinif rəhbəri bir müəllim və eyni
zamanda müvafiq sinfin rəhbəri kimi böyük rol oynayır.
0 коммент.:
Отправить комментарий