DİREKTOR OLMAQ İSTƏYƏNLƏR ÜÇÜN HÜQUQDAN - 67- TEST
1. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Azərbaycan
Respublikasında “Bilik günü”nün təsis edilməsi və təhsil müəsisələrində iş
rejiminin tənzimlənməsi haqqında fərmanı nə vaxt qəbul olunub?
a) 16 yanvar 2005-ci il, nömrə 15
b) 17 may 2003-cü il, nömrə 79
v) 21 avqust 2004-cü il, nömrə 114
2. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan
Respublikasının Təhsil Nazirliyi haqqında Əsasnamə”sinin təsdiq edilməsi barədə fərman nə vaxt qəbul olunub?
a) 1 mart 2005-ci il, nömrə 203
b) 17 oktyabr 2004-cü il, nömrə 345
v) 02 dekabr 2005-ci il, nömrə 567
3. Aşağıdakılardan hansı Təhsil Nazirliyinin əsas vəzifəsinə
daxil deyil?
a) təhsil sahəsində vahid dövlət siyasətinin formalaşmasında
iştirak etmək və bu siyasəti həyata keçirmək, təhsil sahəsində dövlət tənzimlənməsini
həyata keçirmək, təhsilin keyfiyyətinə dövlət nəzarətini təmin etmək
b) təhsil sisteminin fəaliyyətini və onun inkişafını təmin
edən normativ hüquqi bazanın yaradılmasında iştirak etmək və müvafiq sahə
standartları hazırlamaq, milli təhsil sisteminin inkişafı üçün müxtəlif istiqamətli
dövlət proqramlarının icrasına nəzarəti həyata keçirmək
v) mülkiyyət və təşkilati-hüquqi formasından asılı olmayaraq
bütün təhsil müəssisələrinə elmi, tədris-metodiki rəhbərliyi həyata keçirmək, vətəndaşların
təhsil almaları ilə bağlı konstitusiya hüquqlarını qorumaq məqsədilə təhsildə bərabər
imkanların yaradılmasına nail olmaq
4. Aşağıdakılardan hansı Təhsil Nazirliyinin funksiyasına
daxil deyil?
a) təhsil sahəsində planlaşdırma, proqnozlaşdırma, əlaqələndirmə,
təminat, təchizat və qiymətləndirməni (ümumi təhsili həyata keçirən təhsil müəssisələrində
ümumtəhsil fənləri üzrətəhsilalanların biliyinin yekun qiymətləndirilməsi
(attestasiyası) istisna olmaqla) təmin edir
b) təhsil sisteminin
fəaliyyətini tənzimləyən normativ hüquqi aktlar qəbul etmək, onları dəyişdirmək
və ləğv etmək, səlahiyyətləri daxilində təhsil müəssisələri tərəfindən icrası məcburi
olan göstərişlər, əmr və sərəncamlar vermək, onların icrasına nəzarət etmək
v) təhsil prosesinin təşkilinə dair ümumi tələbləri müəyyən
edir, təhsilin müvafiq dövlət standartlarına uyğun təşkilinə nəzarəti həyata
keçirir, təhsil sahəsində dövlət siyasətinin və dövlət proqramlarının həyata
keçirilməsinin monitorinqini aparır
5. Aşağıdakılardan hansı Təhsil Nazirliyinin hüquqlarına
daxil deyil?
a) təsisçisi (təsisçiləri) əcnəbilər, vətəndaşlığı olmayan şəxslər
və ya xarici hüquqi şəxslər olan, o cümlədən nizamnamə kapitalının və ya səhmlərinin
51%-dən çoxu əcnəbilərə, vətəndaşlığı olmayan şəxslərə və ya xarici hüquqi şəxslərə
məxsus təhsil müəssisəsinin rəhbərinin və onun müavininin namizədliyinə razılıq
vermək
b) qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada təhsil məsələləri
ilə bağlı beynəlxalq və dövlətlərarası münasibətlərdə Azərbaycan Respublikasını
təmsil etmək, qarşılıqlı əməkdaşlıq haqqında müqavilələr (sazişlər,
memorandumlar, bəyannamələr və s.) imzalamaq;
v) mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarından, bələdiyyələrdən,
fiziki və hüquqi şəxslərdən müəyyən olunmuş qaydada təhsilin inkişafı ilə bağlı
zəruri məlumatlar və arayışlar tələb etmək
6. Təhsil Nazirliyinin strukturu kim tərəfindən müəyyən
edilir?
a) təhsil naziri
b) Nazirlər Kabineti
v) Azərbaycan Respublikası Prezidenti
7. Aşağıdakılardan hansı Təhsil Nazirinin səlahiyyətlərinə
daxil deyil?
a) səlahiyyətləri daxilində Nazirliyin aparatının, habelə
tabeliyində olan qurumların fəaliyyətinə dair icrası məcburi olan əmrlər, sərəncamlar,
göstərişlər verir, normativ hüquqi aktları təsdiq edir (imzalayır), onların
icrasını təşkil edir və nəzarəti həyata keçirir
b) nazir müavinləri arasında vəzifə bölgüsü aparır, müəyyən
edilmiş əməyin ödənilməsi fondu və işçilərin say həddi daxilində Nazirliyin mərkəzi
aparatının, habelə birbaşa tabeliyində olan büdcədən maliyyələşən qurumların
strukturunu təsdiq edir
v) təhsil nazirinin müavinlərini təyin edir və onların
arasında vəzifə bölgüsünü aparır
8. Aşağıdakılardan hansı tərkib Təhsil Nazirliyinin
kollegiyasına daxildir?
a) nazir (kollegiyanın sədri), nazir müavinləri, nazirliyin
mərkəzi aparatının rəhbəri, nazirliyin tabeliyində olan qurumların rəhbər işçiləri,
Elmlər Akademiyasının Prezidenti, tanınmış alimlər, Nazirlər Kabinetinin
humanitar şöbəsinin müdiri
b) nazir (kollegiyanın sədri), nazir müavinləri, Naxçıvan
Muxtar Respublikasının təhsil naziri, Nazirliyin mərkəzi aparatının rəhbəri,
nazirliyin tabeliyində olan qurumların rəhbər işçiləri və alimlər
v) nazir (kollegiyanın sədri), nazir müavinləri, nazirliyin
mərkəzi aparatının rəhbəri, nazirliyin tabeliyində olan qurumların rəhbər işçiləri,
Elmlər Akademiyasının Prezidenti və elmi katibləri, Prezident
Adminstrasiyasının humanitar şöbəsinin müdir müavini
9. Təhsil Nazirliyinin kollegiyasının sayını və şəxsi tərkibini
kim təsdiq edir?
a) nazirliyin kollegiyasının sayı və şəxsi tərkibi Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən
təsdiq olunur
b) nazirliyin kollegiyasının sayı və şəxsi tərkibi Azərbaycan
Respublikasının Təhsil naziri tərəfindən təsdiq olunur
v) nazirliyin kollegiyasının sayı və şəxsi tərkibi Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti tərəfindən təsdiq olunur
10. Nazirliyin kollegiyasının fəaliyyəti nədən ibarətdir?
a) kollegiya öz iclaslarında təhsil nazirinin əmrlərini və
digər normativ-hüquqi aktları təsdiq edir
b) kollegiya öz iclaslarında təhsillə bağlı aktual məsələləri
müzakirə edir və onlar haqqında müvafiq qərarlar qəbul edir
v) kollegiya öz iclaslarında ali təhsil müəsisələrinin rəhbərlərinin
hesabatlarını müzakirə edir
11. Ən yaxşı ümumi təhsil müəsisəsi müsabiqəsinin keçirilməsi
Qaydaları və ümumi təhsil müəsisələrinə verilmiş mükafatın istifadə istiqamətləri”nin
və “Ən yaxşı müəllim müsabiqəsinin keçirilməsi Qaydalarının təsdiq edilməsi
haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı nə vaxt qəbul olunub?
a) 25 fevral 2008-ci il, nömrə 714
b) 30 yanvar 2007-ci il, nömrə 67
v) 05 avqust 2008-ci il, nömrə 357
12. Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi və ən yaxşı müəllim
mükafatlarının təsis edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı
nə vaxt qəbul olunub?
a) 12 oktyabr 2006-cı il, nömrə 2578
b) 25 may 2007-ci il, nömrə 1876
v) 4 sentyabr 2007-ci il, nömrə 2373
13. Aşağıdakılardan hansı
“Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi müsabiqəsi”ndə iştirak şərtlərinə daxil
deyil?
a) məktəbin son üç ildə məzunlarının ali məktəblərə qəbul
faizinin yüksək olması, son üç ildə ali məktəblərə qəbul imtahanlarında məzunlarının
yüksək bal toplaması
b) məktəbin fəlsəfə doktoru dərəcəli, xarici dilli va
magistr təhsilli müəllimlərinin faizinin yüksək olması
v) məktəbin müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi üzrə
layihələrdə, habelə digər inkişafyönümlü innovativ təhsil proqramlarında
iştirakı
14. “Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi müsabiqəsi”ndə iştirak neçə
mərhələlidir və qalib hansı mərhələdə və kim tərəfindən müəyyən edilir?
a) müsabiqədə iştirak 3 mərhələlidir və qalib 3-cü mərhələdə
“Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi müsabiqəsinin keçirilməsi üzrə” Təşkilat komitəsi
tərəfindən hər üç mərhələnin nəticələrinə görə müəyyən olunmuş zonalar üzrə
kvotalara uyğun olaraq, daha çox bal toplamış 50 ümumtəhsil məktəbi seçilir və
müsabiqənin yekunu müvafiq aktla rəsmiləşdirilir. Bunun əsasında isə Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin müvafiq sərəncamı ilə ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi
mükafatı ilə mükafatlandırılır.
b) müsabiqədə iştirak 2 mərhələlidir və qalib 2-cü mərhələdə
“Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi müsabiqəsinin keçirilməsi üzrə” Təşkilat komitəsi
tərəfindən hər iki mərhələnin nəticələrinə görə müəyyən olunmuş zonalar üzrə
kvotalara uyğun olaraq, daha çox bal toplamış 30 ümumtəhsil məktəbi seçilir və
müsabiqənin yekunu müvafiq aktla rəsmiləşdirilir. Bunun əsasında isə Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin müvafiq sərəncamı ilə ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi
mükafatı ilə mükafatlandırılır.
v) müsabiqədə iştirak 3 mərhələlidir və qalib 3-cü mərhələdə
“Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi müsabiqəsinin keçirilməsi üzrə” Təşkilat komitəsi
tərəfindən hər üç mərhələnin nəticələrinə görə müəyyən olunmuş zonalar üzrə
kvotalara uyğun olaraq, daha çox bal toplamış 40 ümumtəhsil məktəbi seçilir və
müsabiqənin yekunu müvafiq aktla rəsmiləşdirilir. Bunun əsasında isə Azərbaycan
Respublikası Prezidenti Administrasiyasının müvafiq sərəncamı ilə ən yaxşı
ümumtəhsil məktəbi mükafatı ilə mükafatlandırılır.
15. Aşağıdakılardan hansı ümumtəhsil məktəblərinə verilmiş
mükafatın istifadə istiqamətlərinə aid deyil?
a) ümumtəhsil məktəblərinə verilmiş mükafatlar məktəb
şurasının qərarı ilə laboratoriya, kompyuter və idman avadanlığının alınması,
informasiya və kommunikasiya texnologiyalarından istifadə imkanlarının genişləndirilməsi
üzrə xərclənə bilər
b) ümumtəhsil məktəblərinə verilmiş mükafatlar məktəb şurasının
qərarı ilə istedadlı şagirdlərə və işdə fərqlənən müəllimlərə mükafatların
verilməsinə xərclənə bilər
v) ümumtəhsil məktəblərinə verilmiş mükafatlar məktəb
şurasının qərarı ilə işdə fərqlənən müəllimlərin əmək haqqlarına əlavələrə və
ya onların xarici ölkələrdə ixtisasartırma kurslarına göndərilməsinə xərclənə
bilər.
16. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünü
alan müəllimlər “ən yaxşı müəllim” müsabiqəsində iştirak edə bilərlərmi?
a) iştirak edə bilərlər
b) iştirak edə bilməzlər
v) yalnız 10 ilə qədər əmək stajı olan müəllimlər iştirak edə
bilərlər
17. “Ən yaxşı müəllim” müsabiqənin keçirilməsinə rəhbərlik və
nəzarəti hansı qurum həyta keçirir?
a) tərkibi Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi tərəfindən
təsdiq edilən və ictimai əsaslarla fəaliyyət göstərən Ən yaxşı müəllim müsabiqəsinin
keçirilməsi üzrə Təşkilat komitəsi
b) tərkibi Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyi tərəfindən
müəyyən edilən, Nazirlər Komitəsi tərəfindən təsdiq edilən və ictimai əsaslarla
fəaliyyət göstərən “Ən yaxşı müəlli” müsabiqəsinin keçirilməsi üzrə Təşkilat
komitəsi
v) tərkibi Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinin
kollegiyası tərəfindən təsdiq edilən və ictimai əsaslarla fəaliyyət göstərən
“Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin keçirilməsi üzrə Təşkilat komitəsi
18. Aşağıdakılardan hansı “Ən yaxşı müəllim” müsabiqəsində
iştirak etmək üçün şərt hesab edilmir?
a) müsabiqədə iştirak etmək istəyən müəllim azı beş il
pedaqoji iş stajına malik olmalıdır
b) müsabiqədə iştirak etmək istəyən müəllim ildə azı 1 dəfə
dərs demək, məşğələ aparmaq üçün ixtisasartırma tədbirlərində, seminar və
treninqlərdə iştirak etməlidir
v) müsabiqədə iştirak etmək istəyən müəllimin ixtisasartırma
kurslarını keçməsi, pilot və digər inkişafyönümlü layihələr çərçivəsində öyrədici
treninqlərdə iştirakına dair, habelə yeni təlim texnologiyalarının tətbiqi ilə
bağlı müvafiq sənədi olmalı
19. İlin “Ən yaxşı müəllimi”
müsabiqəsi neçə mərhələdə təşkil edilir və qalib hansı mərhələdə və necə müəyyən
edilir?
a) müsabiqə 3 mərhələdə təşkil edilir və qalib 3-cü mərhələdə
Təşkilat Komitəsi tətəfindən zonalar üzrə kvotalara uyğun olaraq daha çox bal
toplamış 100 müəllim seçilir və müsabiqənin yekunu müvafiq aktla rəsmiləşdirilir
b) müsabiqə 3 mərhələdə təşkil edilir və qalib 3-cü mərhələdə
Təşkilat Komitəsi tətəfindən zonalar üzrə kvotalara uyğun olaraq daha çox bal
toplamış 50 müəllim seçilir və müsabiqənin yekunu müvafiq aktla rəsmiləşdirilir
v) müsabiqə 2 mərhələdə təşkil edilir və qalib 2-ci mərhələdə
Təşkilat Komitəsi tətəfindən zonalar üzrə kvotalara uyğun olaraq daha çox bal
toplamış 100 müəllim seçilir və müsabiqənin yekunu müvafiq aktla rəsmiləşdirilir
20. İlin “Ən yaxşı müəllimi”
müsabiqəsinin qalibi yenidən həmin müsabiqədə iştirak edə bilərmi?
a) iştirak edə bilməz
b) mükafat alan müəllim mükafat aldığı ildən 4 il keçdikdən
sonra iştirak edə bilər
v) mükafat alan müəllim mükafat aldığı ildən 5 il keçdikdən
sonra iştirak edə bilər
21.Gənc istedadlar üçün xüsusi təqaüdlərin aylıq məbləği nə
qədərdir və bu təqaüd hansı yaş həddinə qədər veriulir?
a) aylıq məbləğ 500 manatdər və təqaüd 25 yaşına kimi
verirlir
b) aylıq məbləğ 300 manatdır və təqaüd 25 yaşına kimi
verirlir
v) aylıq məbləğ 200 manatdər və təqaüd 20 yaşına kimi
verirlir
22. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Təhsil üzrə
komissiyanın yeni tərkibi kimlərdən ibarətdir?
a) Komissiyanın sədri: PA-nın rəhbəri, Komissiyanın üzvləri:
Baş nazirin müavini, EA-nın prezidenti, PA-nin Humanitar siyasət şöbəsinin
müdiri, Təhsil Naziri, Daxili İşlər Naziri, Mədəniyyət naziri
b) Komissiyanın sədri: PA-nın rəhbəri, Komissiyanın üzvləri:
Baş nazirin müavini, EA-nın prezidenti, PA-nin Humanitar siyasət şöbəsinin
müdiri, Təhsil Naziri, Ədliyyə Naziri, Sənaye və İqtisadiyyat naziri, Maliyyə
Naziri, Mərkəzi Bankın sədri, TQDK-nın sədri
v) Komissiyanın sədri: PA-nın rəhbəri, Komissiyanın üzvləri:
Baş nazirin müavini, EA-nın prezidenti, PA-nin Humanitar siyasət şöbəsinin
müdiri, Təhsil Naziri, Ədliyyə Naziri, Sənaye və İqtisadiyyat naziri, Maliyyə
Naziri, Gənclər və İdman naziri, TQDK-nın sədri
23. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011 – 2021-ci illərdə
Azərbaycan təhsilinin inkişafı üzrə Milli Strategiya”nın hazırlanması haqqında
Sərəncamı nə vaxt qəbul olunub?
a) 11 iyul 2011-ci ildə, nömrə 1624
b) 17 may 2011-ci ildə, nömrə 578
v) 23 dekabr 2010-cu ildə, nömrə 1234
24. “2008-2012-ci illərdə Azərbaycan Respublikasında təhsil
sisteminin informasiyalaşdırılması üzrə Dövlət Proqramı”nın həyata keçirilməsindən
hansı nəticəsələr gözlənirdi?
a) yeni metod və texnoligiyalar vasitəilə pedoqoji heyyətin
İKT biliklərinə yiyələnməsi
b) şagirdlərin ilkin olaraq Bakı şəhəri, daha sonra bütün
ölkə boyu keyfiyyətli və İKT əsaslı tədris proqramı ilə təhsil almaq imkanları
təmin olunmalı
v) əhalinin bütün təbəqələri üçün keyfiyyətli və İKT əsaslı
tədris proqramı ilə təhsil almaq imkanları təmin olunmalı
25. Psixoloji –tibbi–pedoqoji komissiyanın tərkibi hansi
dövlət orqanı tərəfindən müəyyən edilir?
a) Təhsil Nazirliyi və Səhiyyə Nazirliyi tərəfindən
b) Təhsil Nazirliyi tərəfindən
b) Təhsil Nazirliyi, Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi və Səhiyyə
Nazirliyi tərəfindən
26. Psixoloji –tibbi–pedoqoji komissiyanın vəzifəsi nədən
ibarətdir?
a) ciddi tərbiyəyə ehtiyacı olan, 11 yaşından 14 yaşınadək
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin xüsusi təhsil müəsisəsinə göndərilməsi
üçün rəy verir
b) ciddi tərbiyəyə ehtiyacı olan, 10 yaşından 15 yaşınadək
sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin xüsusi təhsil müəsisəsinə göndərilməsi
üçün rəy verir
v) sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin xüsusi təhsil müəsisəsinə
göndərilməsi üçün rəy verir və xüsusi təhsilin tipini müəyyən edir
27. Azərbaycan Respublikası dövlət ümumtəhsil məktəblərinin,
litseylərinin və gimnaziyalarının nümunəvi ştatları haqqında qərar na vaxt qəbul
olunub?
a) qərarı Təhsil Nazirliyi 12 may 1997-ci ildə 456 nömrə
altında qəbul edib
b) qərarı Milli Məclis 23 sentyabr 1998-ci ildə 734 nömrə
altında qəbul edib
v) qərarı Nazirlər Kabineti 29 may 1996-cı ildə 064 nömrə
altında qəbul edib
28. Dövlət ümumtəhsil məktəbləri, litseyləri və
gimnaziyalarında mühasib statı olması üçün neçə sinf-komplekti olmalıdır?
a) 20-22 sinif-komplekti
b) 17-19 sinif komplekti
v) 14-16 sinif komplekti
29. Dövlət ümumtəhsil məktəbləri, litseyləri və
gimnaziyalarında kitabxanaçı statı olması üçün neçə sinf-komplekti olmalıdır?
a) 20-22 sinif-komplekti
b) 17-19 sinif komplekti
v) 30 və daha çox sinif komplekti
30. Aşağıdakılardan hansı ümumtəhsil məktəbinin proqramı ilə
evdə təhsil almaq hüququ verən xəstəliklərin siyahısına daxil deyil?
a) tez-tez təkrarlanan ağır tutmalar və ya uzunmüddətli
asmatik vəziyyətlə gedən bronxial astma
b) talassemiyanın orta ağır və qan donmaları ilə müşayət
olunan formaları
v) kəskin qırmızı qurdeşənəyi
31. Aşağıdakılardan hansı xüsusi təhsil məktəbinin proqramı
ilə evdə təhsil almaq hüququ verən xəstəliklərin siyahısına daxildir?
a) tez-tez baş verən gündüz epilepsiya tutmaları
b) şiddətli yayılmış sklerodermiya
v) piqmentli kseroderma ağır xroniki gedişli
32. Evdə təhsilin təşkili qaydalarına görə gündəlik dərslərin
miqdarı I pillədə, II və III pillədə neçə saat olmalıdır?
a) I pillədə 3 saat, II və III pillədə 4 saatdan çox ola
bilməz
b) I pillədə 2 saat, II və III pillədə 4 saatdan çox ola
bilməz
v) I pillədə 2 saat, II və III pillədə 3 saatdan çox ola
bilməz
33. Xüsusi təhsil müəsisələri haqqında Əsasnaməyə görə kor və
zəif görən şəxslər üçün internat tipli xüsusi təhsil müəsisələrində təhsil müddəti
neçə ildir?
a) 12 il
b) 10 il
v) 11 il
34. Xüsusi təhsil müəssisələrində şagirdlər üçün ev
tapşırıqlarının həcmi onların yerinə yetirilməsinə ayrılan vaxta görə nə qədər
müəyyənləşdirilir?
a) I siniflərdə ev tapşırığı verilmir; II sinifdə 35-40 dəqiqə,
III sinifdə 1 saatadək, IV-V siniflərdə 1,5 saatadək, VI-VIII siniflərdə 3
saat, IX-XII siniflərdə 4 saat ev tapşırığı verilə bilər
b) I siniflərdə 20-30 dəqiqə; II sinifdə 30-40 dəqiqə, III
sinifdə 1 saatadək, IV-V siniflərdə 1,5 saatadək, VI-VIII siniflərdə 2 saat,
IX-XII siniflərdə 2.5 saat ev tapşırığı verilə bilər
v) I siniflərdə ev tapşırığı verilmir; II sinifdə 30-40 dəqiqə,
III sinifdə 1 saatadək, IV-V siniflərdə 1,5 saatadək, VI-VIII siniflərdə 2
saat, IX-XII siniflərdə 2.5 saat ev tapşırığı verilə bilər
35. Xüsusi təhsil müəssisələrində siniflərin komplekləşdirilməsi
nə vaxt başa çatır?
a) darslar oktyabr ayının 15-də başlamalıdır, ancaq
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalarının qərarı ilə xüsusi təhsil müəssisələrinə
ilin sonuna kimi şagird qəbul edilə bilər
b) dərslar oktyabr ayının 1-də başlamalıdır, ancaq
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalarının qərarı ilə xüsusi təhsil müəssisələrinə
il ərzində şagird qəbul edilə bilər
v) darslar oktyabr ayının 15-də başlamalıdır, ancaq
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalarının qərarı ilə xüsusi təhsil müəssisələrinə
il ərzində şagird qəbul edilə bilər
36. İnteqrasiya təlimli təhsil müəsisəsi xüsusi, ya ümumi təhsil
müəsisəsi hesab edilir?
a) inteqrasiya təlimli təhsil müəsisəsi sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərlə sağlam şəxslərin birgə təhsil alması üçün xüsusi şərait
yaradılmış ümumtəhsil müəsisəsidir
b) inteqrasiya təlimli təhsil müəsisəsi sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərlə sağlam şəxslərin birgə təhsil alması üçün xüsusi şərait
yaradılmış xüsusi təhsil müəsisəsidir
v) inteqrasiya təlimli təhsil müəsisəsi sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərlə sağlam şəxslərin qismən birgə təhsil alması üçün xüsusi şərait
yaradılmış həm xüsusi, həm də ümumi təhsil müəsisəsidir
37. İnteqrasiya təlimli təhsil müəsisələrində saglamlıq
imkanları məhdud şəxslərin sayı ümumi kontingentin neçə faizindən çox ola bilməz?
a) inteqrasiya təlimli təhsil müəsisələrində saglamlıq
imkanları məhdud şəxslərin sayı ümumi kontingentin 10 faizindən çox ola bilməz
b) inteqrasiya təlimli təhsil müəsisələrində saglamlıq
imkanları məhdud şəxslərin sayı ümumi kontingentin 20 faizindən çox ola bilməz
v) inteqrasiya təlimli təhsil müəsisələrində saglamlıq
imkanları məhdud şəxslərin sayı ümumi kontingentin 30 faizindən çox ola bilməz
38. Xüsusi təhsil siniflərində şagirdlərin orta sıxlığı nə qədər
olmalıdır?
a) orta sıxlıq 8-10 nəfər götürülür
b) orta sıxlıq 10-15 nəfər götürülür
v) ) orta sıxlıq 8-12 nəfər götürülür
39. Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslər təlim vasitələrindən
başqa daha nələrlə təmin olunurlar?
a) yemək, geyim, ayaqqabı, kompyuter, telefon və dars
kitabları
b) yemək, geyim, ayaqqabı, kompyuter, telefon, dars kitabları
və sair dəftərxana ləvazimatları
v) yemək, geyim, ayaqqabı, zəruri avadanlıq və fərdi texniki
vasitələr
40. Saglamlıq imkanları məhdud şəxslər hansı halda stasionar
şəraitdə təhsilə cəlb olunurlar?
a) saglamlıq imkanları məhdud şəxslər stasionar tibb müəsisələrində
uzunmüdətli (21 gündən artıq) stasionar müalicədə olarkən, Təhsil Nazirliyi
psixoloji – tibbi – pedaqoji komissiyanın qərarı əsasında onların müvafiq ümumi
tədris proqramlarına uyğun təhsil almalarını təşkil edir
b) saglamlıq imkanları məhdud şəxslər stasionar tibb müəsisələrində
uzunmüdətli (42 gündən artıq) stasionar müalicədə olarkən, Təhsil Nazirliyi
psixoloji – tibbi – pedaqoji komissiyanın qərarı əsasında onların müvafiq ümumi
tədris proqramlarına uyğun təhsil almalarını təşkil edir
v) saglamlıq imkanları məhdud şəxslər stasionar tibb müəsisələrində
uzunmüdətli (21 gündən az) stasionar müalicədə olarkən, Təhsil Nazirliyi
psixoloji – tibbi – pedaqoji komissiyanın qərarı əsasında onların müvafiq ümumi
tədris proqramlarına uyğun təhsil almalarını təşkil edir
41. Beynəlxalq standartlara uyğun gələn, yüksək keyfiyyətli
fasiləsiz müəllim hazırlığı sisteminin uğurla formalaşdırılması və tətbiqi üçün
vaсib olan hansı strateji fəaliyyət istiqamətləri müəyyən edilmişdir?
a) insanın, сəmiyyətin, mühitin, elmin, şüurun, mədəniyyətin,
həyat şəraitinin və s. dəyişmə sürətinin artması
b) müəllim hazırlığı kurrikulumunun keyfiyyəti; müəllimlərin
hazırlanması və təhsil sisteminin müəllimlərlə təmin edilməsi; fasiləsiz
pedaqoji təhsil və müəllim hazırlığı müəssisələrinin təşkilati strukturu və
funksiyaları; fasiləsiz pedaqoji təhsil və müəllim hazırlığında monitorinq və
keyfiyyətin təminatı; müəllimlərin hazırlanmasının və təkmilləşdirilməsinin həyata
keçirilməsi modelləri; fasiləsiz
pedaqoji təhsil və müəllim hazırlığı sisteminin idarə olunması və meneсer
hazırlığı
v) müəllim hazırlığı kurrikulumunun keyfiyyəti; müəllimlərin
hazırlanması və təhsil sisteminin müəllimlərlə təmin edilməsi; fasiləsiz
pedaqoji təhsil və müəllim hazırlığı müəssisələrinin təşkilati strukturu və
funksiyaları; fasiləsiz pedaqoji təhsil və müəllim hazırlığında monitorinq və
keyfiyyətin təminatı
42. Azərbaycan Respublikasında fasiləsiz pedoqoji təhsil və
müəllim hazırlığının Konsepsiya və Strategiyası hansı məqsədlə hazırlanmış və nə
vaxtdan bu yöndə əməli işlər başlanmışdır?
a) təhsil sektorunun bütün sahələrinin səriştəli, yüksək peşəkarlığa
malik pedoqoji kadrlarla təmin edilməsi və ümumi təhsilin keyfiyyətinin
artırılması məqsədilə hazırlanmış və 2007-ci ildən bu yöndə işlər başlanmışdır
b) təhsil sektorunun bütün sahələrinin səriştəli, yüksək peşəkarlığa
malik pedoqoji kadrlarla təmin edilməsi məqsədilə hazırlanmış və 2008-ci ildən
bu yöndə işlər başlanmışdır
v) təhsil sektorunun bütün sahələrinin səriştəli, yüksək peşəkarlığa
malik pedoqoji kadrlarla təmin edilməsi məqsədilə hazırlanmış və 2009-cu ildən
bu yöndə işlər başlanmışdır
43. Ümumi təhsilin səviyyələrini müxtəlif səbəblərdən başa
vurmayan şəxslərə arayışın verilməsi qaydası necədir?
a) arayış ümumi təhsilin ümumi orta və tam orta səviyyələrini
müxtəlif səbəblərdən başa vurmayan şəxslərin valideynlərinin müraciəti əsasında
məktəb pedaqoji şurasının qərarı ilə 5 gün müddətində bu Qaydanın 4, 5 və 6
nömrəli əlavələrində verilmiş formalara uyğun verilir
b) arayış ümumi təhsilin ibtidai, ümumi orta və tam orta səviyyələrini
müxtəlif səbəblərdən başa vurmayan şəxslərin valideynlərinin və ya digər qanuni
nümayəndələrinin müraciəti əsasında məktəb pedaqoji şurasının qərarı ilə 10 gün
müddətində bu Qaydanın 4, 5 və 6 nömrəli əlavələrində verilmiş formalara uyğun
verilir
v) arayış ümumi təhsilin tam orta səviyyələrini müxtəlif səbəblərdən
başa vurmayan şəxslərin valideynlərinin və ya digər qanuni nümayəndələrinin
müraciəti əsasında məktəb pedaqoji şurasının qərarı ilə 10 gün müddətində bu
Qaydanın 4, 5 və 6 nömrəli əlavələrində verilmiş formalara uyğun verilir.
44. Ümumi təhsilin səviyyələrini müxtəlif səbəblərdən başa
vurmayan şəxslərə verilən arayışda nə yazılır?
a) arayışda şagirdin dinlədiyi fənlər və həmin fənlər üzrə
aldığı qiymətlər yazılır
b) arayışda şagirdin dinlədiyi fənlər yazılır
v) arayışda şagirdin fənlər üzrə aldığı qiymətlər yazılır
45. Şəhadətnamənin, attestatın və ya onların dublikatlarının
məzuna şəxsən təqdim edilməsi mümkün olmadıqda, məsələ necə həll edilir?
a) sənədlər məzunun valideynlərinə verilir
b) sənədlər məzunun müəyyən olunmuş qaydada tərtib edilmiş
etibarnamə əsasında qanuni nümayəndəsinə
verilir
v) sənədlər məzunun qanuni nümayəndəsinə (qanuni nümayəndə səlahiyyətlərini
təsdiq edən sənədlər əsasında) və ya məzunun adından çıxış edən digər şəxsə (müəyyən
olunmuş qaydada tərtib edilmiş etibarnamə əsasında) verilir
46. Ümumtəhsil məktəblərində sinif (qrup) rəhbərliyinə görə əlavə
haqlar hansı qaydada ödənilir.
a) І - ІV siniflərdə bir müəllim stavkasının 10 faizi həcmində;
V - XІ (XІІ) siniflərdə bir müəllim stavkasının 15 faizi həcmində
b) І - ІV siniflərdə bir müəllim stavkasının 15 faizi həcmində;
V - XІ (XІІ) siniflərdə bir müəllim stavkasının 20 faizi həcmində
v) І - ІV siniflərdə bir müəllim stavkasının 25 faizi həcmində;
V - XІ (XІІ) siniflərdə bir müəllim stavkasının 20 faizi həcmində
47. Müəllim iki sinifdə sinif rəhbərliyi apara bilərmi?
a) müəllim heç bir halda iki sinifdə sinif rəhbərliyi apara
bilməz
b) məktəbdə müəllimlərin sayı kifayət qədər olmadıqda Təhsil
Nazirliyinin icazəsi ilə iki sinifdə sinif rəhbərliyi aparıla bilər
v) müəllim yalnız 10-11-ci siniflərdə, hər sinifdə şagirdlərin
sayı 10 nəfərdən artıq olmadıqda sinif rəhbərliyini apara bilər
48. Hansı müəllimlərə dəftərlərin və
yazı işlərinin yoxlanılması
üçün bir müəllim
stavkasının 10 faizi miqdarında əlavə haqq ödənilir?
a) bütün tipdən olan
ümumtəhsil və internat məktəblərinin
І - ІV sinif müəllimlərinə
b) yalnız internat məktəblərinin
müəllimlərinə
v) bütün tipdən olan
ümumtəhsil və internat məktəblərinin
müəllimlərinə
49. Evlərdə, xəstəxanada
və ya sanatoriyada
І - V sinif şagirdləri ilə fərdi və ya qrup halında dərs
aparan müəllimlərə yazı işlərinin
yoxlanılması üçün əlavə haqq ödənilmirmi?
a) І - V siniflərdə bir müəllim stavkasının 25 faizi həcmində
b) І - V siniflərdə bir müəllim stavkasının 10 faizi həcmində
v) ödənilmir
50. Təlim qeyri-azərbaycan dilində aparılan І - ІV siniflər
azərbaycan dilini, təlim azərbaycan
dilində aparan І - ІV siniflərdə
xarici dili digər müəllim tədris
edirsə, həmin müəllimə əlavə haqq ödənilirmi?
a) əlavə haaq ödənilmir
b) şagirdlərin
sayı nəzərə alınmaqla yazı işlərinin
yoxlanması üçün ibtidai siniflərdə nəzərdə tutulmuş ödənişə uyğun olaraq dərs
dediyi faktiki saatların miqdarına görə əlavə haqq ödənilir
v) şagirdlərin sayı 20 nəfərdən çox olduqda yazı işlərinin yoxlanması üçün ibtidai siniflərdə nəzərdə tutulmuş ödənişə uyğun olaraq dərs
dediyi faktiki saatların miqdarına görə əlavə haqq ödənilir
51. Məktəb və internat məktəblərdə tədris kabinetinin
müdirinə (peşəyönümü, informatika və hesablama texnikası daxil olmaqla) əlavə
haqq ödənilrmi?
a) tədris kabinetinin müdirinə (peşəyönümü, informatika və
hesablama texnikası daxil olmaqla) stavka və ya vəzifə maaşının 10 faizi
miqdarında əlavə haqq ödənilir
b) tədris kabinetinin müdirinə (peşəyönümü, informatika və
hesablama texnikası daxil olmaqla) stavka və ya vəzifə maaşının 15 faizi
miqdarında əlavə haqq ödənilir
v) tədris kabinetinin müdirinə fənn müəllimlərinin sayı 5-dən
artıq olduqda stavka və ya vəzifə maaşının 10 faizi miqdarında əlavə haqq ödənilir
52. İbtidai, əsas, orta məktəblərdə və internat məktəblərdə
bədən tərbiyəsi üzrə şagirdlərlə sinifdənkənar işlərin aparılması həvalə olunan
müəllimə hansı halda bir müəllim stavkasının 70 faizi miqdarında əlavə haqq ödənilir.
a) siniflərin sayı 15-20 olduqda
b) siniflərin sayı 20-25
olduqda
v) siniflərin sayı 30 və daha çox olduqda
53. Müəllim və digər işçilərə kargüzarlıq və mühasibat uçotu
işlərini yerinə yetirmək üçün əlavə haqq ödənilirmi?
a) ümumtəhsil məktəblərində sinif komplektlərinin sayı 50-dən
10-a qədər olduqda stavka və ya vəzifə maaşının 10 faizi miqdarında əlavə haqq
ödənilir
b) ümumtəhsil məktəblərində sinif komplektlərinin sayı 50-dən
20-a qədər olduqda stavka və ya vəzifə maaşının 15 faizi miqdarında əlavə haqq
ödənilir
v) ümumtəhsil məktəblərində sinif komplektlərinin sayı 50-dən
10-a qədər olduqda stavka və ya vəzifə maaşının 5 faizi miqdarında əlavə haqq
ödənilir
54. Hansı hallarda məktəb direktoruna və tədris işləri üzrə
direktor müavininə vəzifə maaşı stavkasının
5 faizi, günüuzadılmış məktəblərdə
isə 10 faizi miqdarında əlavə haqq ödənilir?
a) məktəbdə beş və daha
çox günüuzadılmış qrup olarsa
b) məktəbdə üç və
daha çox günüuzadılmış qrup olarsa
v) məktəbdə iki və
daha çox günüuzadılmış qrup olarsa
55. Bütün tipdən olan ümumtəhsil məktəblərinin (internat məktəbləri
daxil olmaqla), litseylərin, gimnaziyaların, peşə məktəbi və peşə litseylərinin
direktorları, onların müavinləri əsas iş üzrə müvafiq qaydalar əsasında tam vəzifə
maaşı almaqla yanaşı, işlədikləri təhsil müəssisələrində ixtisaslarına uyğun
olaraq dərs ilinin əvvəlində tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə neçə
saata qədər dərs apara bilərlər?\
a) 6 saata qədər
b) 12 saata qədər
v) 18 saata qədər
56. Bütün tipdən olan ümumtəhsil məktəblərinin (internat məktəbləri
daxil olmaqla), litseylərin, gimnaziyaların, peşə məktəbi və peşə litseylərinin
direktorları, onların müavinləri əsas iş üzrə müvafiq qaydalar əsasında tam vəzifə
maaşı almaqla yanaşı hansı halda 18 saata qədər dərs apara bilərlər?
a) onlar işlədikləri təhsil müəssisələrində ixtisaslarına
uyğun olaraq dərs ilinin əvvəlində tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə 12
saata (ildə 480 saata) qədər dərs apara bilərlər, bundan əlavə müvafiq ixtisas
fənni üzrə müəllim çatışmadıqda və ya digər zəruri ehtiyac yarandığı hallarda təhsil
müəssisəsinin tabe olduğu yuxarı təşkilatın razılığı əsasında əmək haqqı
saathesabı ödənilməklə həftədə 6 saata (tədris ili ərzində 240 saata) qədər də
dərs apara bilərlər
b) onlar işlədikləri təhsil müəssisələrində ixtisaslarına
uyğun olaraq dərs ilinin əvvəlində tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə 12
saata (ildə 480 saata) qədər dərs apara bilərlər, bundan əlavə müvafiq ixtisas
fənni üzrə müəllim çatışmadıqda və ya digər zəruri ehtiyac yarandığı hallarda əmək
haqqı saathesabı ödənilməklə həftədə 6 saata (tədris ili ərzində 240 saata) qədər
də dərs apara bilərlər
v) onlar işlədikləri təhsil müəssisələrində ixtisaslarına uyğun
olaraq dərs ilinin əvvəlində tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə 12 saata
(ildə 480 saata) qədər dərs apara bilərlər, bundan əlavə təhsil müəssisəsinin
tabe olduğu yuxarı təşkilatın razılığı əsasında əmək haqqı saathesabı ödənilməklə
həftədə 6 saata (tədris ili ərzində 240 saata) qədər də dərs apara bilərlər
57. Ümumtəhsil məktəblərinin, litseylərin, gimnaziyaların,
peşə məktəbləri və peşə litseylərinin rəhbər işçilərindən kim(lər) işlədikləri
təhsil müəssisələrində ixtisasları üzrə tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə
18 saata (ildə 720 saata) qədər dərs apara bilərlər?
a) 0,5 ştat vəzifə maaşı alanlar
b) müvafiq ixtisas fənni üzrə müəllim çatışmadıqda yalnız
direktor müavinləri
v) zəruri ehtiyac yarandığı hallarda təhsil müəssisəsinin
tabe olduğu yuxarı təşkilatın razılığı əsasında yalnız 0,5 ştatla işlə\yən
direktor müavinləri
58. Ümumtəhsil məktəblərinin, litseylərin, gimnaziyaların,
peşə məktəbləri və peşə litseylərinin rəhbər işçilərindən 0,5 ştat vəzifə maaşı
alanları hansı hallarda işlədikləri təhsil müəssisələrində ixtisasları üzrə
tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə 24 saata qədər dərs apara bilərlər?
a) rəhbər işçilərdən 0,5 ştat vəzifə maaşı alanları işlədikləri
təhsil müəssisələrində ixtisasları üzrə tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə
18 saat + kənar təhsil müəsisəsində müvafiq ixtisas fənni üzrə müəllim
çatışmadıqda yuxarı təşkilatın razılığı əsasında əmək haqqı saat hesabı ödənilməklə
həftədə 6 saata qədər də dərs apara bilərlər
b) rəhbər işçilərdən 0,5 ştat vəzifə maaşı alanları işlədikləri
təhsil müəssisələrində ixtisasları üzrə tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə
18 saat + təhsil müəssisəsinin tabe olduğu yuxarı təşkilatın razılığı əsasında əmək
haqqı saat hesabı ödənilməklə həftədə 6 saata qədər də dərs apara bilərlər
v) rəhbər işçilərdən 0,5 ştat vəzifə maaşı alanları işlədikləri
təhsil müəssisələrində ixtisasları üzrə tarifləşmə siyahısına salınmaqla həftədə
18 saat + müvafiq ixtisas fənni üzrə müəllim çatışmadıqda və ya digər zəruri
ehtiyac yarandığı hallarda təhsil müəssisəsinin tabe olduğu yuxarı təşkilatın
razılığı əsasında əmək haqqı saat hesabı ödənilməklə həftədə 6 saata qədər də dərs
apara bilərlər
59. Tam vəzifə maaşı alan ümumtəhsil məktəblərinin, litsey və
gimnaziyaların, peşə məktəbi və peşə litseylərinin rəhbər işçiləri yaxınlıqdakı
təhsil müəsisəsində dərs apara bilərlərmi?
a) heç bir halda yaxınlıqdakı təhsil müəssisəsində dərs
apara bilməzlər
b) tabe olduqları yuxarı təşkilatın razılığı ilə
yaxınlıqdakı təhsil müəssisəsində həftədə 6 saata qədər apara bilərlər
v) yaxınlıqdakı təhsil müəssisəsində həftədə 12 saata qədər
dərs apara bilərlər
60. 0,5 vəzifə maaşı alan rəhbər işçilər yaxınlıqdakı təhsil
müəsisəsində həftədə neçə saata qədər ixtisasları üzrə dərs apara bilərlər?
a) tabe olduqları yuxarı təşkilatın razılığı ilə
yaxınlıqdakı təhsil müəssisəsində həftədə 18 saata qədər ixtisasları üzrə dərs
apara bilərlər
b) tabe olduqları yuxarı təşkilatın razılığı ilə
yaxınlıqdakı təhsil müəssisəsində həftədə 12 saata qədər ixtisasları üzrə dərs
apara bilərlər
v) həftədə 12 saata qədər ixtisasları üzrə dərs apara bilərlər
61. Ümumtəhsil gimnaziyasının psixoloqu ibtidai sinifdə “ətraf
aləmin dərk olunması” fənnini də tədris etməklə həftədə 12 saat dərs aparırdı.
Dərs ilinin 4-cü rübündə Təhsil Nazirliyinin “Monitorinq və qiymətləndirmə” şöbəsi
həmin gimnaziyada monitorinq aparır və məktəb psixoloqunun həftədə 12 saat dərs
aparmasını qanun pozuntusu kimi qeyd edirək bu barədə Təhsil Nazirliyinə təqdimat
verir.
Bundan ay yarım sonra qeyd edilən pozuntuya yol verdiyinə
görə həmin gimnaziyanın direktoruna, tədris hissə müdirinə və psixoloquna Təhsil
Nazirinin əmri ilə töhmət verilir.
- Gimnaziyanın psixoloqunun həftədə 12 saat dərs aparması
qanuni idimi?
- Təhsil Nazirinin direktor və digərləri barədə intizam tənbehi
əsaslı və qanuni olubmu?
62. Ümumtəhsil məktəbinin uşaq birliyinin rəhbəri hansı
halda həftədə 18 saata qədər dərs verə bilər?
a) 0,5 ştat üzrə vəzifə maaşı alan uşaq birliyinin rəhbəri
b) uşaq birliyinin rəhbəri heç bir halda həftədə 18 saata qədər
dərs verə bilməz
v) uşaq birliyinin rəhbəri bütün hallarda həftədə 12 saata qədər
dərs verə bilər
63. Ümumtəhsil məktəblərinin, litsey və gimnaziyaların, peşə
məktəbi və peşə litseylərinin hərbi rəhbərinə hərbi hazırlıq üzrə həftədə 8
saata qədər tədris etdikləri dərs saatlarına görə əlavə əmək haqqı ödənilirmi?
a) həftədə 8 saatlıq tədris hərbi rəhbərin vəzifə maaşına
daxil edilir, lakin həmin saatlar üçün ona 0,5 stavka əlavə haqq ödənilir
b) həftədə 8 saatlıq tədris hərbi rəhbərin vəzifə maaşına
daxil edilmir və həmin saatlar üçün ona əlavə haqq ödənilir
v) həftədə 8 saatlıq tədris hərbi rəhbərin vəzifə maaşına
daxil edilir və həmin saatlar üçün ona əlavə haqq ödənilmir
64. Ümumtəhsil internat məktəbləri məqsədindən asılı olaraq
neçə tipdə yaradılır?
a) 2 tipdə - aztəminatlı, zəruri sosial-məişət şəraiti
olmayan ailələrin uşaqları üçün ümumi tipli ümumtəhsil internat məktəbləri və
sanator tipli ümumtəhsil internat məktəbləri
b) 2 tipdə - yetim və valideyn himayəsindən məhrum uşaqlar
üçün xüsusi ümumtəhsil internat məktəbləri və sanator tipli ümumtəhsil internat
məktəbləri
v) 3 tipdə - aztəminatlı, zəruri sosial-məişət şəraiti
olmayan ailələrin uşaqları üçün ümumi tipli ümumtəhsil internat məktəbləri,
yetim və valideyn himayəsindən məhrum uşaqlar üçün xüsusi ümumtəhsil internat məktəbləri
və sanator tipli ümumtəhsil internat məktəbləri
65. Ümumi tipli ümumtəhsil internat məktəblərinə hansı
uşaqlar qəbul olunmurlar?
a) hər iki valideynini itirmiş yetim uşaqlar
b) tək anaların (ataların) övladları
v) səhhəti ilə əlaqədar əmək qabiliyyətini itirmiş valideynlərin
(yaxud onları əvəz edənlərin) uşaqları
66. Xüsusi tipli ümumtəhsil internat məktəblərinə hansı
uşaqlar qəbul olunurlar?
a) çoxuşaqlı, lazımi maddi-məişət və tərbiyə şəraiti olmayan
ailələrdən gələnlər
b) qəyyumluğa (himayəyə), övladlığa götürülən uşaqlar
v) müxtəlif səbəblərdən valideyn himayəsindən məhrum olan
uşaq və yeniyetmələr
67. İnternat məktəbinin direktoru seçildikdən sonra özünü
dogrultmadıqda məktəbin hansı qurumu tərəfindən geri çağırıla bilər?
a) özünü doğrultmayan direktor vaxtından əvvəl məktəb şurası
tərəfindən geri çağırıla bilər
b) özünü doğrultmayan direktor vaxtından əvvəl internat məktəbinin
ümumi yığıncağı (konfransı) tərəfindən geri çağırıla bilər
v) ) özünü doğrultmayan direktor vaxtından əvvəl məktəbin
ped
0 коммент.:
Отправить комментарий