Ənənəvi
və interaktiv (fəal) təlim.
Ənənəvi təhsil proqramı.
|
Müassir kurikulum.
|
|
1. Bilikyönümlüdür.
(Müəllim hazır bilikləri
şərh edir.)
|
1. Şəxsiyyətyönümlüdür.
( Təhsil alanın idrakı, ünsiyyət və
psixomotor fəaliyyətləri əsasında həyati bacarıqlarını inkişaf etdirməklə
milli və bəşəri dəyərlərin formalaşması.)
|
|
2.Müıllimyönümlüdür.
(Müəllimin
fəaliyyəti öndədir: izah edir, nümayiş etdirir.)
|
2. Şagirdyönümlüdür.
(Təhsil sahəsində fəaliyyətlərin təhsil
alanın mənafeyinə, maraq və tələbatlarının ödənilməsində, istedad və qabiliyyətlərinin,potensial
imkanlarının inkişafına xidmət edir.)
|
|
3.Fəaliyyətyönümlüdür
(Şagird
bunları passiv şəkildə mənimsəyir)
|
3.
Nəticəyönümlüdür.
(Əldə
olunması nəzərdə tutulan təlim nailiyyətlərinin nəticələr formasında əvvəlcədən
müəyyən edilməsi)
|
|
4.
Təklifyönümlüdür.
(Müəllimin
təklifi əsasdır)
|
4.
Tələbyönümlüdür.
(Fərdin,
cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınmasıdır)
|
|
5.
Fəndaxili və fənnlərarası əlaqə məqsədyönü və sistemli xarakter daşımır.
|
5.İnteqrativlik
əsas prinsip kimi qəbul olunub.
(
Təhsilin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə və həyatla sistemli şəkildə əlaqələndirilməlidir.)
|
|
6.
Bəzi fənlərə üzrə qiymət normaları müəyyən edilib.
(
Müəllim qiymətləndirir)
|
6.Qiymətləndirmə satandartları və mexanizmləri
qəbul edilib.
(
Təhsil alanın nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir)
|
|
Fəal
dərsin quruluşu ilə ənənəvi dərsin quruluşu ilə ənənəvi dərsin müqayisəsi
İnteraktiv
|
Ənənəvi
|
1. Motivasiya
(problemin qoyuluşu)
2. Tədqiqatın aparılması(
fərziyyələrin yoxlanılmaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların,
faktların axtarılması və toplanılması.
3. Məlumat
mübadiləsi(əldə edilmiş məlumatın müzakirəsi, təsnifi,əlaqələndirilməsi)
4. Nəticələrin
çıxarılması( nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların tısdiq
olunub-olunmaması haqqında nəticələrin çıxarılması)
5. Produktiv
(yaradıcı) tətbiq etmə.
6. Qiymətləndirmə
və refleksiya (hər mərhələdə aparıla bilər)
|
1.Ev
tapşırığının yoxlanılması
2.Öyrənilən
mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)
3.Köhnə
dərslə yeni dərsin əlaqələndirilməsi.
4.Yeni
mövzuya dair mühazirə.
5.
Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması.
6.
Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar.
7.Reproduktiv
(təkraredici) tətbiqetmə.
8.Qiymətləndirmə(əsasən
axırda və müəllim tərəfindən aparılır)
|
Hazırladı:
Gəncə şəhəri 25№li orta məktəbin ibtidai sinif
müəllimi Cumalıyeva Aytən Mahir qızı.
0 коммент.:
Отправить комментарий