16.12.2015

Ənənəvi  və interaktiv (fəal) təlim.

Ənənəvi təhsil proqramı.
Müassir kurikulum.
1.     Bilikyönümlüdür.
(Müəllim hazır bilikləri şərh edir.)

1.     Şəxsiyyətyönümlüdür.
( Təhsil alanın idrakı, ünsiyyət və psixomotor fəaliyyətləri əsasında həyati bacarıqlarını inkişaf etdirməklə milli və bəşəri dəyərlərin formalaşması.)

2.Müıllimyönümlüdür.
(Müəllimin fəaliyyəti öndədir: izah edir, nümayiş etdirir.)
2.     Şagirdyönümlüdür.
  (Təhsil sahəsində fəaliyyətlərin təhsil alanın mənafeyinə, maraq və tələbatlarının ödənilməsində, istedad və qabiliyyətlərinin,potensial imkanlarının inkişafına xidmət edir.)


3.Fəaliyyətyönümlüdür
(Şagird bunları passiv şəkildə mənimsəyir)
3.     Nəticəyönümlüdür.
(Əldə olunması nəzərdə tutulan təlim nailiyyətlərinin nəticələr formasında əvvəlcədən müəyyən edilməsi)
4.     Təklifyönümlüdür.
(Müəllimin təklifi əsasdır)
4.     Tələbyönümlüdür.
(Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınmasıdır)
5. Fəndaxili və fənnlərarası əlaqə məqsədyönü və sistemli xarakter daşımır.
5.İnteqrativlik əsas prinsip kimi qəbul olunub.
( Təhsilin məzmun komponentlərinin bir-biri ilə və həyatla sistemli şəkildə əlaqələndirilməlidir.)
6. Bəzi fənlərə üzrə qiymət normaları müəyyən edilib.
( Müəllim qiymətləndirir)
 6.Qiymətləndirmə satandartları və mexanizmləri qəbul edilib.
( Təhsil alanın nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir)







                                                                         


 



                      


   Fəal dərsin quruluşu ilə ənənəvi dərsin quruluşu ilə ənənəvi dərsin müqayisəsi
      İnteraktiv
    Ənənəvi
1.    Motivasiya (problemin qoyuluşu)
2.    Tədqiqatın aparılması( fərziyyələrin yoxlanılmaq üçün tapşırıqları həll etmə prosesində məlumatların, faktların axtarılması və toplanılması.
3.    Məlumat mübadiləsi(əldə edilmiş məlumatın müzakirəsi, təsnifi,əlaqələndirilməsi)
4.    Nəticələrin çıxarılması( nəticələrin fərziyyələrlə müqayisəsi və onların tısdiq olunub-olunmaması haqqında nəticələrin çıxarılması)
5.    Produktiv (yaradıcı) tətbiq etmə.
6.    Qiymətləndirmə və refleksiya (hər mərhələdə aparıla bilər)
1.Ev tapşırığının yoxlanılması

2.Öyrənilən mövzuların sorğusu (frontal və fərdi sorğu)




3.Köhnə dərslə yeni dərsin əlaqələndirilməsi.


4.Yeni mövzuya dair mühazirə.
5. Aydın olmayan məsələlərin açıqlanması.
6. Yeni dərsin möhkəmləndirilməsi üçün sual və tapşırıqlar.
7.Reproduktiv (təkraredici) tətbiqetmə.
8.Qiymətləndirmə(əsasən axırda və müəllim tərəfindən aparılır)

Hazırladı:

 Gəncə şəhəri 25№li orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Cumalıyeva Aytən Mahir qızı.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.