ÖYRƏTMƏK VƏ ÖYRƏNMƏK
İMANDANDIR ! (Hz. Əli )
18.03.2015 230 №-li tam orta
məktəb
METODİKA B VARİANTI
Müəllimin
soyadı,adı_________________________________________
1.
Qiymətləndirmə
standartları neçə səviyyədə təyin olunmuşdur?
a)
4 b) 10 c) 5
2.
Hansı
cəhətlər kurikulumu səciyyələndirənlərə aiddir?
1.
Bəzi fənlər üzrə qiymət normaları müəyyən edilib 2. Nəticəyönümlüdür
3.Şəxsiyyətyönümlüdür 4.Fənyönümlüdür
5.İnteqrativlik
əsas prinsip kimi qəbul olunur
6.Bilikyönümlüdür
a)
2,4,6 b) 1,3,5 c) 2,3,5
d) 3,5,6
3.Hansı biri təlim
strategiyalarına aid deyil?
a)
Təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
b) İş formaları c)
Standart
d)
Təlimin təşkilinə verilən tələblər
e) Üsullar
3.
Bunlardan
hansı fəal təlimə xas xüsusiyyət deyil?
4.
a)
Şəxsiyyətyönümlü b) Nəticəyönümlü c) Müəllimyönümlü
5.”........................
təlimin məzmunu,təşkili və qiymətləndirilməsilə bağlı bütün məlumatları özündə əks
etdirən konseptual sənəddir” Nöqtələrin
yerinə uyğun sözü seçin.
a)
Fəal təlim b)
Fasilitator c)
Kurikulum
6.Düzgün
variantı seçin:
a)
Şagirdin fikri nəzərə alınmır,müəllim şərh edəndir b) Şagirdin fikri əsasdır,dərs avtoritar
rejimdədir c) Müəllim
fasilitator,şagird tədqiqatçı
7.Fəal təlimə
xas xüsusiyyəti seç.
a)
Dərsdə səs-küy olduğu üçün problemlər yaranır. b) Şagird özü tədqiqatçı olduğu üçün
yorulur.
c)
Şagirdin dərsə marağını artırır,axtarışlara sövq edir.
8.Bunlardan
hansı doğru deyil?
a)
Fəal təlimdə şagird təqiqatçıdır b)
Fəal təlimdə müəllim fasilitatordur
c)
Fəal təlim avtoritar rejimdə reallaşır
9.Kurikulum termini
nə vaxtdan Azərbaycanda istifadə olunur?
a)
90-cı illərin əvvəli b) 1912-ci ildən
c) 90-cı illərin axırı
10.Hansı qiymətləndirmə
növündə şagirdlərin ilkin bacarıq və vərdişləri müəyyən olunur?
a)
Summativ b) Formativ c) Diaqnostik
11.Hər bir
standart nəyə ayrılır? a)
Meyara b) Məqsədə c) Alt standarta
12.Bunlardan
hansı iş formalarına aid deyil?
a)
Fəal iş b) Kollektivlə iş c) Cütlərlə iş
13.Bunlardan
hansı alt standartı səciyyələndirmir?
a)
Əsas standartdakı məlumatı aydınlaşdırır
b) Təlim strategiyalarının seçilməsinə şərait yaradır
c)
2 rəqəmlə ifadə olunur
14. Summatıv qiymətləndirmə nə vaxt aparılmır?
a) yarımilin sonunda b) dərs ilinin əvvəlində c) ayın sonunda d) bölmə başa çatdıqda
15. Qiymətləndirmə standartları nədir?
a. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan tələb.
b. tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə və məktəbin fəaliyyətinə qoyulan dövlət tələbidir.
c. təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir.
d. Şagird və müəllimlərin bilik və bacarıqlarına qoyulan tələb
16. Qiymətləndirmə standartları sxem üzrə neçə səviyyədə hazırlanır?
a) 3 b) 5 c) 4 d) 2
17. Tədris prosesinin sonunda bütün səviyyələr üzrə sualların bölgüsü necə olmalıdır?
a) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20% 2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30% 4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
b) 1-ci səviyyə üzrə suallar 20% 2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30% 4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
5-ci səviyyə üzrə suallar 10%
c) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30% 2-ci səviyyə üzrə suallar 30%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30% 4-cü səviyyə üzrə suallar 10%
d) 1-ci səviyyə üzrə suallar 30% 2-ci səviyyə üzrə suallar 20%
3-cü səviyyə üzrə suallar 30% 4-cü səviyyə üzrə suallar 20%
18. Qeyd olunan bəndlərdən hansı qiymətləndirmə standartıdır?
a) 3.4.1.Q1.Borc analayışını izah etməyi bacarır.
b) 3.4.1. Mənəvi borc (böyüklərə hörmət, kiçiklərə və xəstələrə qayğı) haqqında təsəvvürlərini ifadə edir.
c) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.
d) 3.2.2. Mənəviyyata zidd xüsu¬¬siyyətlərə(yalançılıq, paxıllıq, xəbərçilik) münasibət bildirir.
19. Test nümunələri nəyin əsasında hazırlanır?
a) Əsas standartların b) Qiymətləndirmə standartlarının
c
) Alt standartların
d) Əsas və alt standartların
20. “Beyin həmləsi” nədir?
20. “Beyin həmləsi” nədir?
a) İş üsulu b) Dərs forması c) Təlim üsulu d) Dərs nümunəsi
21. Hansı məktəbdaxili
qiymətləndirmənin növlərinə aid deyil?
a) diaqnostik qiymətləndirmə b) formativ qiymətləndirmə
c) summativ qiymətləndirmə d) milli qiymətləndirmə
22. “Təhsil
haqqında” qanun neçə fəsil
və neçə maddədən ibarətdir?
a)
6 fəsil ,40 maddədən b) 7 fəsil,
47 maddədən
c)
6 fəsil, 47 maddədən d) 7 fəsil
40 maddədən
23.Aşağıdakılardan
hansı təhsil sahəsində dövlət siyasətinin əsas prinsiplərinə aid deyil?
a)
humanistlik b)
demokratiklik c) bərabərlik d) şəxsiyyətlik e) inteqrasiya
24. Azərbaycan
Respublikasında hansı təhsil formaları tətbiq olunur?
a)
Formal, fərdi, informal b)
qeyri formal, informal, özəl
c)
Formal və qeyri formal d)
Formal , qeyri formal, informal
25. “Təhsil
haqqında” qanunun ən az maddədən ibarət
olan fəsli hansıdır?
a)
6-cı fəsil b) 5-ci fəsil c) 4-cü fəsil d) 2-ci fəsil e) 1-ci fəsil
26.
Aşağidakılardan hansıları Azəbaycan Respublikasında təhsilalma formalarına
aiddir?
1.
əyani 2. dövlət
3. distant(məsafədən) 4. qiyabi
5. özəl 6.sərbəst
a)
1,2,5,6 b) 1,3,4,6 c) 1,4,5,6 d) 2,4,5,6
27. Azəbaycan
Respublikasında təhsil pillələri və səviyyələri hansı ardıcıllıqla müəyyən
olunur?
1.
ibtidai təhsil 2. ümumi orta təhsil 3. ali təhsil
4. orta ixtisas təhsili 5.
bakalavriat 6. magistratura 7. doktorantura 8. ilk peşə ixtisas təhsili 9. tam orta təhsil 10. ümumi təhsil 11. məktəbəqədər təhsil
a)
11,10,1,2,9,8,4,3,5,6,7
b) 1,10,2,11,5,8,9,6,7,4,3
c)
11,10,1,2,9,4,3,8,5,6,7
d) 11,1,10,2,9,8,4,3,5,6,7
28.
Aşağıdakılardan hansı Azərbaycan Respublikasının əlavə təhsil istiqamətlərinə
aid deyil?
a)
kadrların yenidən hazırlanması b) stajkeçmə və
kadrların təkmilləşdirilməsi
c)
ixtisasartırma ç)
ortayaşlıların təhsili d) dərəcələrin
yüksəldilməsi
f)
təkrar ali təhsil və orta ixtisas təhsili e) yaşlıların təhsili
29. Azəbaycan
Respublikasında mülkiyyət növünə görə hansı təhsil müəssisələri fəaliyyət göstərir?
a)
dövlət, özəl b) dövlət, bələdiyyə c) bələdiyyə, özəl, ödənişli d) dövlət, bələdiyyə, özəl
30. Azəbaycan
Respublikasının ali təhsil müəssisələrində mütəxəssislər və elmi- pedaqoji
kadrlar hazırlığının səviyyələri hansılardır?
a)
bakalavr, magistr, aspirant
b)
bakalavriat(tibb təhsili istisna olmaqla), magistratura(tibb təhsili istisna
olmaqla), doktorantura,
c)
bakalavriat(tibb təhsili istisna olmaqla), magistr
31. Kurikuluma nə daxil deyil?
A) təlim strategiyaları B) təhsil qanunu
C) məzmun standartları D) qiymətləndirmə mexanizmləri
32.
Məzmun standartı neçə hissədən ibarətdir?
A) 3
B) 1 C)
2 D) 5
|
A) Psixomotor B) Ünsiyyət C) İdraki D) Deklarativ
34. "Tələbyönümlülük" dedikdə nə nəzərdə tutulur?
34. "Tələbyönümlülük" dedikdə nə nəzərdə tutulur?
A) Məktəbin tələbatının nəzərə alınması
B) Məktəbin və ailənin tələbatının nəzərə alınması
C) Şagirdin tələbatının nəzəzrə alınması
D) Fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınması
35. Təhsil islahatı neçənci illəri əhatə edir?
A)1999—2007 B)2001—2011 C)1999—2013 D)1999—2009
36. Kurikulum nədir?
A) Təlimin təşkilinə qoyulan
tələblər və qiymətləndirmə nümunələri toplusu
B) Təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətlərin səmərəli təşkilinə, məqsədyönlü və ardıcıl həyata keçirilməsinə imkan yaradan konseptual sənəd.
C) Dərs nümunələri, qiymətləndirmə nümunələri və müəllimlər üçün digər metodik göstərişlər toplusu D) Təlim metodu, forma və vasitələrin məcmusu
B) Təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətlərin səmərəli təşkilinə, məqsədyönlü və ardıcıl həyata keçirilməsinə imkan yaradan konseptual sənəd.
C) Dərs nümunələri, qiymətləndirmə nümunələri və müəllimlər üçün digər metodik göstərişlər toplusu D) Təlim metodu, forma və vasitələrin məcmusu
37. Milli Kurrikulum hazırlanarkən aşağıda göstərilən
prinsiplərin hansı nəzərə alınmamışdır?
A) tələbyönümlük B) nəticəyönümlük C) subyektivlik D) şəxsiyyətyönümlük
38. Kurrikulumda məzmun standartı nədir?
A) şagirdlərin bilik və bacarıq
səviyyəsini qiymətləndirmək üçün konkret ölçülərdir.
B) təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
C) təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
D) yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir
B) təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin və müəllimlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
C) təhsilin müəyyən mərhələsində şagirdlərin bilik və bacarıq səviyyəsinə qoyulan dövlət tələbidir
D) yalnız şagird fəaliyyətinin mərhələlərini əhatə edir
39. Aşağıdakı ifadələrdən hansılar alt-standartlara aid
deyil?
A) əsas standartın tərkib hissəsi
olub ona xidmət edir
B) təlimin müxtəlif mərhələləri üzrə şagirdlərin inkişafını izləməyə imkan verir
C) təlim prosesinin planlaşdırılması və qurulmasını istiqamətləndirir
D) təhsil pillələri üzrə dəyişməz qalır
B) təlimin müxtəlif mərhələləri üzrə şagirdlərin inkişafını izləməyə imkan verir
C) təlim prosesinin planlaşdırılması və qurulmasını istiqamətləndirir
D) təhsil pillələri üzrə dəyişməz qalır
40.”Sinifdə 12
qız,13 oğlan var” mülahizəsinə uyğun olan doğru mülahizəni seç.
a)
Sinifdəki uşaqların az hissəsi oğlandır b) Sinifdəki şagirdlərin çoxu qızdır
c)
Sinifdəkilərin bəzisi qız, bəzisi oğlandır
0 коммент.:
Отправить комментарий