08.12.2015

.Təhsildə mərkəzi və idarəetmə orqanları arasında planlaşdırma və hesabatvermə məsələləri ilə bağlı mövcud nəzəri modellər kontekstində təcrübənin təhlili göstərir ki, təhsil sisteminin idarəetmə mexanizminin köklü şəkildə yeniləşdirilməsinə ehtiyac duyulur. Etiraf etmək lazımdır ki, son dövrlərdə bu sahədə müəyyən təkmilləşdirmə işləri aparılsa da, təhsilin idarə edilmə mexanizmi ənənəvi strukturunu saxlamaqdadır. Xüsusilə təhsilin idarə edilməsində bütün təşəbbüslərin, yeniliklərin, nəzarətin və s. vahid mərkəzi aparat tərəfindən həyata keçirilməsi təhsildə tətbiq edilən ideyaların lazımi səviyyədə yerinə yetirilməsində başlıca maneə rolunu oynayır. Odur ki, təhsilin idarə edilməsində rasional idarəetmə prinsipinə keçilməsi daha məqsədəuyğundur. Bu prinsip idarəetmə iyerarxiyasında səlahiyyətlərin səmərəli bölgüsü üzərində paylanmasını, yuxarı təşkilatların aşağı təşkilatların işinə müdaxiləsini, onların mütəmadi şəkildə yoxlanılması və yersiz nəzarətə götürülməsini aradan qaldırır. 

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.