.Təhsildə mərkəzi və idarəetmə orqanları arasında planlaşdırma və
hesabatvermə məsələləri ilə bağlı mövcud nəzəri modellər kontekstində təcrübənin
təhlili göstərir ki, təhsil sisteminin idarəetmə mexanizminin köklü şəkildə
yeniləşdirilməsinə ehtiyac duyulur. Etiraf etmək lazımdır ki, son dövrlərdə bu
sahədə müəyyən təkmilləşdirmə işləri aparılsa da, təhsilin idarə edilmə mexanizmi
ənənəvi strukturunu saxlamaqdadır. Xüsusilə təhsilin idarə edilməsində bütün
təşəbbüslərin, yeniliklərin, nəzarətin və s. vahid mərkəzi aparat tərəfindən həyata
keçirilməsi təhsildə tətbiq edilən ideyaların lazımi səviyyədə yerinə yetirilməsində
başlıca maneə rolunu oynayır. Odur ki, təhsilin idarə edilməsində rasional
idarəetmə prinsipinə keçilməsi daha məqsədəuyğundur. Bu prinsip idarəetmə
iyerarxiyasında səlahiyyətlərin səmərəli bölgüsü üzərində paylanmasını, yuxarı
təşkilatların aşağı təşkilatların işinə müdaxiləsini, onların mütəmadi şəkildə
yoxlanılması və yersiz nəzarətə götürülməsini aradan qaldırır.
08.12.2015
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий