Milli
tədris planı
Maddə 6. Sinif rəhbəri
1. İctimai
məktəbdə hər bir sinfin sinif rəhbəri olmalıdır. Sinif rəhbəri öz rəhbərlik
etdiyi sinifdə dərs deməlidir.
2. Sinif
rəhbərinin işinin məqsədi şagirdlərə ümumi təhsilin milli məqsədlərinə nail
olmaqda, şəxsi, tərbiyəvi, əqli və fiziki imkanların inkişaf etdirilməsinə kömək
göstərməkdən ibarətdir; sinif rəhbəri şagirdlərə sağlam həyat qaydasının
aşılanmasında kömək göstərməli, onlarda demokratik dəyərlərə əsaslanan vətəndaşlıq
şüurunu inkişaf etdirməli və onların ailə, cəmiyyət və dövlət qarşısında öz
hüquq – vəzifələrinin dərk etmələrinə kömək göstərməlidir.
3. Sinif
rəhbərinin vəzifələri bunlardır:
a) Şagirdi
və onun valideynini/qanuni təmsilçisini
(sonralar – valideynini) onların hüquqları və vəzifələri (məktəbin daxili
intizamı, şagirdin Etika məcəlləsi, məktəbin tədris planına müvafiq məsələləri
və s.) ilə tanış etməlidir;
b) müntəzəm
olaraq sinif rəhbəri saatı keçirməlidir
(ibtidai və baza pillələrində);
c) akademik
və ya sinif mühitində qarşıya çıxan müxtəlif problemlərin həllində şagirdə kömək
göstərməlidir;
ç) şagird, valideyn və müəllim arasında
problemlərin qarşıya çıxdığı anda vasitəçi olmalıdır;
d) şagirdin akademik nailiyyəti, intizamı, şəxsi
problemləri və ya nailiyyətləri barədə valideynə müntəzəm informasiya verməlidir.
Bir şagirdin intizamı və akademik nailiyyəti
barədə başqasının iştirakı ilə söhbət aparmaq yolverilməzdir;
e)
lazım gəldiyi təqdirdə, maraqlanan valideynlə görüşməli və ona şagirdlə və məktəbdə
baş
verən proseslərlə əlaqədar informasiya verməlidir;
ə)
Şagirdin məktəbdən yayınmasının
səbəbini öyrənməlidir;
f) müəllimlər tərəfindən təqdim olunan
informasiyalar əsasında rəhbərlik etdiyi
sinfin hər bir şagirdinin akademik nailiyyətini, dərslərdə iştirakını, davranışını
təhlil etməli və hər bir şagirdin qısa xasiyyətnaməsini yazmalıdır. Xasiyyətnamədə
şagirdin güclü tərəfləri, onun həm
akademik, həm də sosial münasibətlər nöqteyi-nəzərindən nailiyyətləri, şagirdin
qruplarda, idman yarışlarında və ya başqa növ tədbirlərdə iştirakı təsvir olunmalıdır; nəzərə alınması şagird
üçün faydalı olan şagirdin akademik, fiziki, emosional və sosial inkişafının əhəmiyyətli məsələləri bu xasiyyətnamədə öz əksini
tapmalıdır;
g) şagirdin başqa məktəbə keçdiyi təqdirdə,
sinif rəhbəri onun akademik nailiyyəti və dərslərdə iştirakı barədə informasiya hazırlamalıdır.
4. Sinif
rəhbərinin işi aşağıdakı prinsiplərə əsaslanmalıdır:
a) Tamdəyərli
tərbiyə - tərbiyə işi şəxsin fiziki, psixiki, sosial və mənəvi inkişafına yönəldilməlidir;
b) şagirdin
imkanlarının aşkara çıxarılması – sinif rəhbərinin funksiyası şagirdin daxili
qüvvəsinin hərəkətə gətirilməsindən və onların istedad və imkanlarının aşkara
çıxarılması üçün müvafiq şəraitlərin yaradılmasından ibarətdir;
c) şagirdlərdə
məsuliyyət və öhdəlik hissini inkişaf etdirmək – sinif rəhbəri şagirdlərin cəlb
olunmasına kömək etmək üçün aktivliklərin (bayramlar, gəzintilər, ekskursiyalar
və s.) planlaşdırılmasında və bu zaman qarşıya çıxan problemlərin həllində
onların iştirak etmələrinə imkan verməlidir. Sinif rəhbəri şagirdlərin
maraqlarını nəzərə almalıdır;
ç) əməkdaşlıq prinsipi – sinif rəhbərinin
şagirdlərlə münasibəti əməkdaşlığa, qarşılıqlı
hörmətə və qarşılıqlı inama əsaslanmalıdır. İctimai məktəbin sinif rəhbəri
iş prosesində Gürcüstan Təhsil və Elm
Nazirliyinin (sonralar – nazirlik), İctimai Hüquqlu Hüquqi Şəxs – Milli Tədris Planları Və Qiymətləndirmə Mərkəzinin
(sonralar – Mərkəz) və İctimai Hüquqlu Hüquqi Şəxs – Müəllimlərin Peşə İnkişafının Milli Mərkəzi
tərəfindən işlənib hazırlanmış və ya tövsiyə edilmiş metodiki dərsliklərdən və
tövsiyələrdən istifadə etməlidir.
0 коммент.:
Отправить комментарий