20.12.2015


İDARƏETMƏYƏ AİD TESTLƏR

1. İdarəetmə hansı qruplarda yoxdur?
a. Marketinq
b. İstehsal
c. Tədarük
d. Qeyri-formal
e. İnsan resursları
2. İdarəetmə fəaliyyətində aşağıdakılardan hansı yoxdur?
a. Başqaları vasitəsi ilə görmə
b. Təşkilati məqsədlərə çatma
c. Rəsmi qruplar
d. Qeyri-rəsmi qruplar
e. Birlikdə fəaliyyət
3. Aşağıdakılardan hansıidarəçinin vəzifələri arasında sayılmır?
a. Digər insanlarla birlikdəçalışmaq
b. Problemləri həll etmək
c. Plan, siyasət, büdcəhazırlamaq
d. Əlaqələndirmə
e. Mühasibatçıolmaq

4. Təşkilatın bütün funksiyalarından cavabdeh olan idarəçilər necəadlanır?
a. Başdirektor
b. Funksional idarəçi
c. Layihəidarəçisi
d. Orta təbəqəidarəçisi
e. Aşağı təbəqə idarəçisi
5. Aşağıdakılardan hansı orta təbəqəi darəçilərindən sayılmır?
a. Başdirektor müavini
b. Bölmərəisi
c. Başusta
d. Əmtəə müdiri
e. Layihə müdiri
6. İlk idarəetmə funksiyasıhansıdır ?
a. Planlama
b. Təşkilatlanma
c. İcra etmə
d. Koordinasiya
e. Nəzarət
7. Planlamanın tərifi aşağıdakılardan hansıdır?
a. Gələcəyə yönəlmiş qərar vermə
b. Keçmişi araştırma
c. Məsrəfləri müəyyən etmə
d. Statistiki analiz aparma
e. Xəyal qurma
8. Bir-beşillik müddəti əhatəedən planlar necəadlanır?
a. Orta müddətli planlar
b. Əksik planlar
c. Uzun müddətli planlar
d. Qeyri-müəyyən planlar
e. Məqsədsiz planlar
9. Gözlənilən nəticələri rəqəmlərləifadəedən plan növü aşağıdakılardan hansıdır?
a. Büdcələr
b. Proqramlar
c. Layihələr
d. Prosedurlar
e. Siyasətlər
10. Təşkilatlanmanın tərifi aşağıdakılardan hansıdır?
a. Məqsədlərin vəplanların müəyyən olunmasıdır.
b. Müəssisənin ehtiyac duyduğu maliyyəqaynaqlarının müəyyən olunmasıdır.
c. Müəssisənin dəyişən mühitəuyğunlaşmasıdır.
d. Məqsədlərin əldə olunması üçün lazımi fəaliyyət şəraitinin hər tərəfli təşkil olunmasıdır.
e. Fəaliyyətlər arasında koordinasiyanın təmin olunmasıdır.
11. Aşağıdakılardan hansı təşkilatlanma prosesində həll edilən mövzulardan deyil?
a. Məqsədlərəçatmaq üçün lazımi fəaliyyətlər
b. Planlar vəməqsədlər
c. Səlahiyyət vəvəzifələr
d. Fiziki fəaliyyət şəraiti
e. İşləri yerinəyetirəcək işçilərin qabiliyyətləri
12. Hər işçinin yalnız bir idarəçisinin olması və ondan əmr alması gərəkliliyini ifadəedən  təşkilatlanma prinsipi necə adlanır?
a. Səlahiyyət və vəzifə bərabərliyi prinsipi
b. Əmr birliyi prinsipi
c. Funksional bənzərlik prinsipi
d. İdarəetmə birliyi prinsipi
e. İdarəetmə sahəsi prinsipi
13. Kadrlaşdırma prosesinin ilk mərhələsi hansıdır?
a. İnsan resurslarının planlaması
b. İş analizi
c. İşçi tapma
d. İşə alışdırma
e. İş məhsuldarlığının qiymətləndirilməsi
14. Kadrlaşdırma fəaliyyətinin birbaşa əlaqəli olduğu istehsal amili aşağıdakılardan hansıdır?
a. Əmək
b. Maliyyə
c. Təbiət
d. Texnologiya
e. Təşəbbüskar
15. Böyük müəssisələrdə kadrlaşdırma fəaliyyəti hansı şöbə tərəfindən həyata keçirilir?
a. İnsan resursları
b. İstehsal
c. Marketinq
d. İctimaiyyətlə əlaqələr
e. Mühasibat
16. İşçi tapma fəaliyyətinin tərifi aşağıdakılardan hansıdır?
a. Qabiliyyətli namizədləri müəssisəyə çəkmək.
b. İnsan resurslarına lazımi diqqəti vermək.
c. İşçilərəyaxşımaaşödəmək.
d. Namizədləri lazımi şəkildəqiymətləndirmək.
e. Doğru seçim aparmaq.
17. Arzulanan nəticələrin  əldə edilməsini təmin etmək üçün məhsuldarlığın ölçülməsini  şərtləndirən idarəetmə funksiyası aşağıdakılardan hansıdır?
a. Planlama
b. Təşkilatlanma
c. İcra etmə
d. Koordinasiya
e. Nəzarət
18. Məqsədlərə çatma dərəcəsi nəzarət prosesinin hansı mərhələsində ortaya çıxır?
a. Standartların müəyyən olunması
b. Nəticələrin ölçülməsi
c. Standartlarla nəticələrin qarşılaşdırılması
d. Fəaliyyətin başlanması
e. Nəticələrin mükafatlandırılması
19. Aşağıdakılardan hansı təşkilatdaxili ictimai  əsasların doğru müəyyən edilməsinin  nəticələrindən biri sayılmır?
a. Íşin doyuruculuğu
b. Yüksək motivasiya
c. Yüksək məhsuldarlıq
d. Ümumi uyuşmazlıq
e. Ümumi şəraitə uyğunlaşma
20. Aşağıdakılardan hansı təşkilati mədəniyyətin formalaşmasına təsir göstərən xarici mühit amilləridir?
a. Fəaliyyət sahəsi
b. Müəssisə sahiblərinin yanaşma tərzi
c. İctimai dəyərlər
d. İstifadə olunan texnologiya
e. İdarəçilərin yanaşma tərzi
21. Aşağıdakılardan hansı təşkilati mədəniyyətin formalaşmasında təsir göstərən daxili mühit  amillərindən biri deyil?
a. Fəaliyyət sahəsi
b. Rəhbər idarəçilərin yanaşma tərzi
c. Rəqib müəssisələr
d. İdarəetmə forması
e. İstehsal prosesi
22. Təşkilat daxili ictimai əsasların sağlam formalaşması fərd baxımından hansı nəticələri doğura bilər?
a. Yüksək səviyyədə motivasiya
b. İşə davamsızlıq
c. İş doyumsuzluğu
d. Ümumi uyuşmazlıq
e. Ümumi məqsədlərə qatılmama
23. Aşağıdakılardan hansı böhrana səbəb olan müəssisədaxili faktorlardan biridir?
a. İqtisadi faktorlar
b. Hüquqi və siyasi faktorlar
c. Texnoloji inkişaflar
d. Sosial-mədəni faktorların dəyişməsi
e. Müəssisə rəhbərlərinin yetərsizliyi
24. “İşləməyi sevmədiyinə görə insan idarəedilməyi istər” yanaşmas ıhansı idarəetmə formasına aiddir?
a. Taylor
b. Barnard
c. Mayo
d. McGregor
e. Argyris
25. Aşağıdakılardan hansı təbii sistemlərdən biri deyil?
a. Təbiət
b. Müəssisə
c. Günəşsistemi
d. İnsan
e. Bitki
26. Müəyyən bir məqsədə çatmaq üçün başqalarına təsir göstərmə aşağıdakılardan hansıdır?
a. Güc
b. Səlahiyyət
c. Liderlik
d. Əmr
e. Komanda fəaliyyəti
27. Aşağıdakılardan hansı müəssisəyə təsir göstərən xarici mühit amillərindən sayılmır?
a. İşçi siyasəti
b. İstehlakçı qrupu
c. Texnologiya
d. Rəqabət
e. Dövlət
28. Aşağıdakılardan hansıi darəçinin intellektual xüsusiyyətidir?
a.  Diqqətlilik
b.  Məntiqlilik
c.  Ehtiyatlılıq
d.  Əzm
e.  Ciddilik
29. Aşağıdakılardan hansıi darəçinin sosial xüsusiyyəti deyil?
a.  Xarici görünüş
b.  Qrupa xitab edə bilmə
c.  Analiz ruhu
d.  Qrupu anlaya bilmə
e.  Birlikdə çalışacağı insanlardan istifadə edə bilmə
30. Məqsədlər üçün sıralanan şərtlərdən hansı yanlışdır?
a.  Məqsədlər ölçüləbilməlidir.
b.  Məqsədlər real olmalıdır.
c.  Məqsədlər müəyyən bir zaman üçün keçərlidir.
d.  Məqsədlər uğurlarla əlaqədar olmalıdır.
e.  Məqsədlər gizli olmalıdır.
31. Aşağıdakılardan hansı planlama lehinə olan düşüncə deyil?
a.  İdarəçilərin səlahiyyətlərini azaldır.
b.  İdarəçilər arasında koordinasiyanı təmin edir.
c.  Səlahiyyətlərin ötürülməsini asanlaşdırır.
d.  Ən uyğun strategiyanın müəyyən edilməsinə imkan yaradır.
e.  Qaynaqlardan optimal istifadəyə imkan yaradır.
32. SWOT analizi deyildikdə nə nəzərdə tutulmur?
a.  Müəssisənin güclü tərəflərinin müəyyənləşdirilməsi
b.  Müəssisənin keçmişinin qiymətləndirilməsi
c.  Müəssisənin zəif tərəflərinin müəyyən edilməsi
d.  Bazar fürsətlərinin analizi
e.  Bazar təhlükələrinin analizi
33. Taktiki planlar hansı planlardan sonra hazırlanır?
a.  Strategiya planları
b.  Fəaliyyət planları
c.  Büdcələr
d.  Siyasətlər
e.  Bütün planlar hazırlandıqdan sonra
34. Hansı xüsusiyyət qərarvermə  prosesinin xüsusiyyəti deyil?
a.  İnsanda psixoloji sıxıntı əmələ gətirir.
b.  Texniki məsələdir.
c.  Məsrəfsizdir.
d.  Qaynaqlardan sərbəst istifadə səlahiyyətini zəruriləşdirir.
e.  Rasionallıq tələb edir.
35. Qərarda hansı xüsusiyyət aranmaz?
a.  Rəqiblərin qərarları ilə uyğun olması
b.  Təşkilatın məqsədlərinə uyğun olması
c.  Zamanında verilmiş olması
d.  Reallığı əks etdirməsi
e.  Qısa zamanda müsbət nəticələr verməsi
36. Aşağıdakılardan hansı idarəçinin nəzarət sahəsini müəyyən edilməsində təsir edici amil sayıla bilməz?
a.  İdarəçinin qabiliyyəti
b.  İdarəolunanların qabiliyyətləri
c.  İşlərin standartlılıq dərəcəsi
d.  İşlərin qarışıqlıq dərəcəsi
e.  İdarəçinin fiziki xüsusiyyətləri
37. Aşağıdakılardan hansı səlahiyyət devrinin faydasını ifadə edir?
a.  Bütün işlərin bir əldən həyata keçirilməsinə imkan verir.
b.  İşçilərin işə bağlılığını artırır.
c.  Müəssisənin maliyyə imkanlarını artırır.
d.  Araşdırma fəaliyyətlərinin genişlənməsinə şərait yaradır.
e.  İdarəçilərin təşkilata bağlanmasını təmin edir.
38. Aşağıdakılardan hansı matriks strukturlarının nöqsanlı tərəfi sayılmır?
a.  Anarxiyaya meylli olması
b.  Qruplaşma xəstəliyini ortaya çıxarması
c.  İqtisadi böhran zamanında çökməsi
d.  Həddindən artıq idarəetməməsrəflərinin varlığı
e.  Bir layihədə əldəedilən bacarıq vəqabiliyyətlərin başqa layihələrdəistifadəoluna bilməsi
39. Uzunluq, genişlik, həcm, rəng, görünüş, say, qoxu hansı standart tipinə aiddir?
a.  Fiziki standartlar
b.  Məsrəf standartı
c.  Sərmayə standartı
d.  Gəlir standartı
e.  Ölçülməyən standartlar
40. Disiplin ilə əlaqədar aşağıdakı ifadələrdən hansı doğrudur?
a.  Disiplin sadəcə cəzalandırmadır.
b.  Disiplin sadəcə mükafatlandırmadır.
c.  Disiplin həm cəzalandırma, həm də mükafatlandırmadır.
d.  Disiplinin cəzalandırmayla heç bir əlaqəsi yoxdur.
e.  Disiplinin mükafatlandırmayla heç bir əlaqəsi yoxdur.
41. Aşağıdakılardan hansı müsbət vərdişlərin qazandırılmasında tətbiq edilməz?
a.  Fərddən gözlənilən davranışlar və bunların səbəbinin ona izah edilməsi
b.  Gözlənilən davranışın mümkün vəreal olması
c.  Tətbiq edilən qaydaların sadəcə müəyyən şəxslər üçün keçərli olması
d.  Fərdin bu davranışla əldə edəcəyi faydaların izah edilməsi
e.  Qaydalara gətirilən istisnaların mümkün qədər az olması
42. Pis vərdişlərlə mücadilə ilə əlaqədar verilən ifadələrdən hansı yanlışdır?
a.  Şəxsə vərdişin xoş olmadığı ifadə edilməlidir.
b.  Yanlış davranışlar hər zaman dayandırılmalıdır.
c.  Yanlış davranışlar davam etdikcə cəzalandırmaya yönəlməlidir.
d.  Pis vərdişləri dayandırmaqla yanaşı yaxşı vərdişlərin qazandırılmasına səy göstərilməlidir.
e.  Pis vərdişlərlə mücadilə etməyə dəyməz.
43. Yemə, içmə, yatma kimi ehtiyaclar A. Maslowun ehtiyaclar iyerarxiyasına görə hansı ehtiyac qrupuna aiddir?
a.  Fizioloji ehtiyaclar
b.  Etibarlılıq ehtiyacı
c.  Aid olma vəs evgi ehtiyacı
d.  Dəyər və hörmət ehtiyacı
e.  Özünü sübut etmə ehtiyacı
44. İşçilərə vəzifə verildiyində lazımi səlahiyyətin də verilməsi vacibliyini ifadəedən təşkilatlanma prinsipi hansıdır?
a. Əmr birliyi prinsipi
b. Cavabdehliyin devr edilməməsi prinsipi
c. Səlahiyyət və vəzifələrin bərabərliyi prinsipi
d. Nəzarət sahəsi prinsipi
e. İdarəetmə birliyi prinsipi
45. Planlama, təşkilatlanma, icra etmə və nəzarət fəaliyyətləri ilə müəssisənin məqsədlərinə çatma prosesi nəcə adlanır?
a. İdarəetmə
b. İdarəetmə piramidası
c. Orta səviyyəli idarəçi
d. Hədəflərə görə idarəetmə
e. Strategiyalı planlama
46. Müəyyən bir məqsədə çatmaq üçün  əvvəlcədən müəyyən bir hərəkət tərzinin
qərarlaşdırılması necə adlanır?
a. Koordinasiya
b. Təşkilatlanma
c. Nəzarət
d. Planlama
e. İdarəetmə
47. İdarəetmənin aşağıdakı funksiyalarından hansı yerinə yetiriləcək işlərin müəyyən qruplar  arasında bölünərək hər qrupun rəhbərlərinə səlahiyyət və vəzifə verilməsi və fəaliyyət üçün lazımi şəraitin təmini istiqamətindədir?
a. Planlama
b. Təşkilatlanma
c. Koordinasiya
d. Liderlik
e. Nəzarət
48. Əmr birliyi prinsipi aşağıdakılardan hansını ifadəedir?
a. Hər işçi birbaşa bağlı olduğu yalnız bir şəxsdən əmr almalıdır.
b. Bölmələrin fəaliyyəti bir şəxsin səlahiyyətində olmalıdır.
c. Vəzifələr dəqiq olaraq müəyyən olunmalıdır.
d. Səlahiyyət vəvəzifələr bir-birinəbərabər olmalıdır.
e. İdarəçilərin nəzarəti altında az sayıda işçi olmalıdır.
49. Aşağıdakılardan hansı idarəetməyə təsir göstərən mühit amillərindən biri deyil?
a. Fiziki mühit
b. Etnik mühit
c. Etik mühit
d. Siyasi mühit
e. Sosial mühit
50. Aşağıdakılardan hansı dar mənada idarəetmə funksiyası deyil?
a. İcra etmə
b. Təşkilatlanma
c. Kadrlaşdırma
d. Nəzarət
e. Planlama
51. Aşağıdakılardan hansı geniş  mənada idarəetmənin funksiyalarından biri değil?
a. Planlama
b. Təşkilatlanma
c. İcra etmə
d. Stimullaşdırma
e. Nəzarət
52. Aşağıdakılardan hansı idarəçilərin sahip olması zəruri olan təməl qabiliyyətlərdən sayılmır?
a. Qavrama qabiliyyəti
b. Texniki qabiliyyət
c. İnsan münasibətləri qabiliyyəti
d. Riyazi qabiliyyət
e. Dərk etmə qabiliyyəti
53. Qlobal amillərin təsiri altında bir müəssisə aşağıdakılardan hansını həyata keçirmək məcburiyyətində deyil?
a. Keyfiyyəti artırmaq
b. Məhsuldarlığı artırmaq
c. Xarici işçi çalışdırmaq
d. Beynəlxalq standartlara uyğunlaşmaq
e. Məsrəfləri azaltmaq
54. Aşağıdakı klassiklərdən hansı aşağı təbəqə idarəetmə analizi ilə məşğul olmamışdır?
a. F. Taylor
b. H. Fayol
c. F. Gilbreth
d. L. Gilbreth
e. H. Gantt
55. Fayola görə aşağıdakılardan hansı müəssisə fəaliyyətləri arasında yer almır?
a. İdarəetmə
b. Ticarət
c. Maliyyə
d. Etibarlılıq
e. İnsan münasibətləri
56. Weberə görə aşağıdakılardan hansı qanuni səlahiyyətə sahibdir?
a. Kral
b. İmperator
c. Nazir
d. Qəbilərəisi
e. Kraliça
57. Müxtəlif  şəraitdə  ən doğru hərəkət tərzini müəyyən etmək məqsədilə digər idarəetmə nəzəriyyələrinin birlikdə yaxud müstəqil bir şəkildə tətbiqini ifadə edən idarəetmə nəzəriyyəsi aşağıdakılardan hansıdır?
a. Klassik idarəetmənəzəriyyəsi
b. İnsan münasibətləri yanaşması
c. İdarəetməprosesi yanaşması
d. Sistem yanaşması
e. Şəraitə görə idarəetmə yanaşması
58. Aşağıdakı hallardan hansı təşkilatın bölmələrə ayrılmasını zəruri hala gətirir?
a. Müəssisənin yeni qurulması
b. Fəaliyyətlərin sadəliyi
c. Çox stabil bir mühitdə fəaliyyət göstərməsi
d. Müəssisə fəaliyyətlərinin çox geniş sahələrə yayılması
e. Müəssisənin rəqabətçi olmayan bir mühitdə fəaliyyət göstərməsi
59. Müəssisənin hansı məqsədlə qurulması və varlıq səbəbini ifadəetməsi necə adlanır?
a. Missiya
b. Məqsəd
c. Hədəf
d. Vijn/Görünüş
e. Siyasət
60. Müəssisə daxilində alınan qərarlarda idarəçilərə yol göstərən prinsiplərin cəmi necəadlanır?
a. Siyasətlər
b. Büdcələr
c. Strateji planlar
d. Layihələr
e. Prosedurlar
61. İdarəetmə sahəsinin tərifi aşağıdakılardan hansıdır?
a. Müəssisədə çalışan idarəçilərin sayı
b. Müəssisədə mövcud idarəetmə pillələrinin sayı
c. Hər idarəçiyə birbaşa bağlı olan işçilərin sayı
d. İdarəçi və idarəolunanların nisbəti
e. Fəaliyyətlər üçün ehtiyac duyulan maşın və mexanizmlərin sayı
62. İşə alınacaq namizədin şəxsiyyəti, etibarlılığı və keçmiş iş həyatı haqqında daha əvvəl çalışdığı qurumlardan alınan yazılı sənəd və ya sözlü bəyanatlar necə adlanır?
a. İş xasiyyətnaməsi (referansı)
b. Özəl xasiyyətnamə(referans)
c. Məhsuldarlıq xasiyyətnaməsi (referansı)
d. Qiymətləndirmə xasiyyətnaməsi (referansı)
e. Etibarlılıq xasiyyətnaməsi (referansı)
63. Nəticələrin ölçülməsi üçün müəyyən olunmuş spesifik kriteriyalar necə adlanır?
a. Tariflər
b. İnformasiya
c. Standart
d. Müvəffəqiyyət ölçüsü
e. Nəzarət prosesi
64. Müşavirlik səlahiyyətinin tərifi aşağıdakılardan hansıdır?
a. Müəssisə xaricindən şəxs vəya qurumların idarəçilərdən əmr almasıdır.
b. Texniki mövzularda mütəxəssislərin fikir və düşüncələri ilə idarəçilərə köməkçi
olmalarıdır.
c. Müəyyən sahələrdə mütəxəssis idarəçilərin problemlərin həlli üçün əmr verməsidir.
d. İdarəçilərin fəaliyyətlərin reallaşdırılması məqsədi ilə işçilərə əmr verməsidir.
e. Müəssisədəki bütün işçilərin toplaşaraq problemləri müzakirəetməsidir.
65. Əmr birliyi prinsipini pozan xüsusiyyət aşağıdakılardan hansıdır?
a. Əmr-müşavirlik səlahiyyətləri arasındakı əlaqə
b. Şaquli səlahiyyətlərin mövcud olması
c. Müşavirlik səlahiyyətinin mövcud olması
d. Funksional səlahiyyətin mövcud olması
e. Əmr birliyi  prinsipi heç bir şəkildə pozula bilməz.
66. Marketinq şöbəsinin müdürü öz şöbəsində və istehsal  şöbəsində çalışan işçilərə  əmr
verdiyində əsaslandığı səlahiyyət aşağıdakılardan hansıdır?
a. Əmr vermə və müşavirlik səlahiyyəti
b. Əmr vermə səlahiyyəti
c. Funksional səlahiyyət
d. Müşavirlik səlahiyyəti
e. Əmr vermə və funksional səlahiyyət
67. Bir təşkilatda dəyərlər sisteminə bağlı olaraq ortaya çıxan davranış standartları necə adlanır?
a İnam
b. Qayda
c. Ənənə
d. Norma
e. Mədəniyyət
68. Təşkilati mədəniyyət ilə əlaqədar aşağıda verilən ifadələrin hansı doğrudur?
a. Təşkilati mədəniyyət xarici mühitdən təsirlənmir.
b. Bir cəmiyyət daxilindəfərqli istehsal sahələrindəfəaliyyət göstərən müəssisələrin təşkilati mədəniyyətləri eynidir.
c. Təşkilati mədəniyyətə ancaq daxili mühitin təsiri vardır.
d. Təşkilati mədəniyyətin formalaşmasında xarici mühit amillərinin hamısının təsiri eynidir.
e. Bir cəmiyyətdəfərqli müəssisələrin təşkilati mədəniyyətləri arasında bənzərliklər ola bilər.
69. Arzu olunmaz vəziyyətlə qarşılaşmamaq üçün böhran başlamadan  əvvəl planlama
fəaliyyətinin aparılması aşağıdakılardan hansına aiddir?
a. Böhran
b. Antiböhran idarəetməsi
c. Planlama
d. Strategiyalı planlama
e. Dəyişmə
70. Aşağıdakılardan hansı açıq sistemin xüsusiyyətləri arasında yer almır?
a. Böyümə qabiliyyətinə sahib olması
b. Digər sistemlərdən input alaraq, məhsula çevirməsi və digər sistemə output olaraq verməsi
c. Mühitlə hər hansı bir qarşılıqlı təsirinin olmaması
d. Özünü müdafiə meyli və qabiliyyətinəsahib olması
e. Bir başqa sistemin alt vəya üst sistemi olması
71. Aşağıdakılardan hansı ümumi keyfiyyət idarəetməsinin ünsürlərindən deyildir?
a. Müştəri mərkəzli idarəetmə
b. Keyfiyyətdə liderlik
c. Bütün işçilərin iştirakı
d. Davamlı inkişaf
e. İdarəçi mərkəzli idarəetmə
72. Günümüzün idarəçilərində aşağıdakı xüsuslardan hansı tələb olunmur?
a.  Subyektiv olmaq
b.  İnsanlarısevmək
c.  Müəssisəyə könüldən bağlılıq
d.  İşçilərin zəka səviyyəsindən üstün zəkaya sahib olmaq
e.  Dürüst olmaq
73. Aşağıdakılardan hansı planlama prinsipi deyildir?
a.  Zaman prinsipi
b.  Elastiklik prinsipi
c.  Planlama arzusu prinsipi
d.  Alternativlərin müəyyənləşdirilməsi prinsipi
e.  Qeyri-rəsmi olma prinsipi
74. Gordon, Philips 66 və Sinektik metodları hansı məqsədlə ortaya atılmışdır?
a.  Planlamanın asanlaşdırılması
b.  İstehsal prosesinin təkmilləşdirilməsi
c.  İşçilərin motivasiyasının artırılması
d.  Qərarvermədə effektivliyin artırılması
e.  Maliyyə imkanlarının inkişaf etdirilməsi
75. Aşağıdakılardan hansı idarəçilərin səlahiyyəti devr etməmələrinin (ötürməmələrinin) səbəbi sayıla bilməz?
a.  İşçinin işi istənilən səviyyədə yerinə yetirəcəyinə inanma
b.  İşçilər haqqında yetərli məlumata sahib olmama
c.  İşçilərə etibar etməmə
d.  Riskə girmək istəməmələri
e.  Səlahiyyətlərinin azalacağından qorxmaları
76. Hansı səbəb işçilərin səlahiyyətləri devr almaq istəməmələrinin səbəbi sayıla bilməz?
a.  Tənqid edilməkdən qorxmaları
b.  Yetərli biliyə sahib olmamaları
c.  Təşviq metodlarının yetərsizliyi
d.  Məsuliyyət sahibi olmağı arzu etmələri
e.  Cari iş yükünün çox olması
77. Hər hansıbir davranışın qəbul edilən formada reallaşdırılmasını təmin edən təməl qaydalar necəadlanır?
a. Etika
b. Əxlaq
c. Adət
d. Qanun
e. Dürüstlük
78.  İnsanı makinanın (dəzgahların) bir parçası olaraq görən idarəetmə nəzəriyyəsi
aşağıdakılardan hansıdır?
a. Şəraitəgörəidarəetmə
b. Modern idarəetmə
c. Neo-klasik idarəetmə
d. Klasik idarəetmə
e. Misir idarəetməsi
79. Aşağıdakılardan hansı Taylorun təkliflərindən deyil?
a. Standartlaşma
b. Hərəkət və zaman ölçmə
c. İstehsal ədədi başına maaş
d. Funksional başustalıq
e. Ucuz qiymətə işçi çalışdırmaq
80. Taylorun fikirlərinə qarşı irəli sürülə biləcək ən ciddi tənqid hansıdır?
a. İnsan münasibətlərinə əhəmiyyət verir.
b. Stimullaşdırma metodu olaraq təkcə maaşı nəzərə alır.
c. Məhsuldarlıq artımı üzərində durmur.
d. Müəssisəni xarici mühitlə əlaqə içərisində görür.
e. Sexdəki işlərlə maraqlanmışdır.
81. Aşağıdakılardan hansı idarəçilərin planlamaya lazımi əhəmiyyət verməmələrinin səbəbi ola bilməz?
a. Nəzarəti çətinləşdirməsi
b. Zaman alması və məsrəfli bir iş olması
c. Gələcəyi ehtimal etmənin çətin olması
d. İnisiatif göstərməyi əngəlləməsi
e. Fəaliyyət sahələrini daraltması
82. Aşağıdakılardan hansı planlamanın faydaları içərisində sayılmır?
a. Səlahiyyətlərin ötürülməsini əngəlləməsi
b. Qeyri-müəyyənliyi azaltması
c. Resursların ən optimal istifadəsinə yol açması
d. İdarəçiləri rasional vəiqtisadi olmağa yönləndirməsi
e. Nəzarəti asanlaşdırması
83. Üst səviyyələrdən tutmuşalt səviyyələrəqədər bütün planlarda məqsəd birliyinin təmininə
cəhd göstərilməsi necəadlanır?
a. Məqsədlər iyerarxiyası
b. Piramida qurma
c. Hədəf müəyyənləşdirmə
d. Birlik yaratma
e. Nəzarət birliyi
84. Aşağıdakılardan hansıtəşkilatlanmanın idarəetməprosesinəverdiyi dəstəklərdən sayılmır?
a. Açıq və şəffaf fəaliyyət şəraitinin əldəedilməsini təmin etməsi
b. Məsləhətçi ehtiyacınıortadan qaldırması
c. Əməkdaşlığıasanlaşdırması
d. Qərarverməmexanizminin təşkil edilməsi
e. Rəhbər-işçi münasibətlərini müəyyənləşdirərək iyerarxik strukturun təşkil edilməsi
85. Aşağıdakılardan hansı nəzarət sisteminin müəssisəyə gətirdiyi faydalardan biri deyil?
a. Müəssisənin qısa və uzun müddətli məqsədlərini reallaşdırmasına köməklik göstərmək.
b. İşçilərin cəzalandırılması üçün lazımi məlumatları təmin etmək.
c. Hədəf və məqsədləri müəssisənin və günün reallıqlarına uyğunlaşdırmaq.
d. Müəssisə siyasətinin davamlılığını təmin etmək.
e. Sadəcə iş deyil, eyni zamanda insan hüquqlarınıda əhatə edən mühitin yaradılmasına
köməklik göstərmək.
86. Aşağıdakı xüsuslardan hansının nəzarət sistemi ilə əlaqəsi yoxdur?
a. Məqsədlərlə əlaqədar olma
b. Bütün davranış və məqsədləri əhatə etmə
c. Tam vaxtında informasiya təmin etmə
d. Qəbul edilmə və uyğun olma
e. Uğursuzluq halında sərt cəzalar vermə
87. Funksional səlahiyyəti  əmr vermə səlahiyyətindən ayıran xüsusiyyət aşağıdakılardan
hansıdır?
a. Funksional səlahiyyət sahibi idarəçinin digər idarəçilərin problemlərini həll etməsi
b. Əmr vermə və funksional səlahiyyətin bütün xüsusiyyətlərinin bənzər olması
c. Əmr vermə səlahiyyətinin müşavirlik; funksional səlahiyyətin şaquli və birbaşa əmr verə bilməni ifadə etməsi
d. Əmr vermə səlahiyyətinə sahib idarəçinin öz şöbəsindəki işçilərə; funksional səlahiyyət
sahibi idarəçinin fərqli şöbələrdə çalışan işçilərə əmr verə bilməsi
e. Əmr vermə səlahiyyətinə sahib idarəçinin başqa şöbələrdəki işçilərə; funksional idarəçinin isə öz şöbəsindəki işçilərə əmr vermə haqqına sahib olması
88. Layihə vəqrup fəaliyyəti üçün ən uyğun təşkilati struktur hansıdır?
a. Coğrafi əsaslara görəhazırlanmışstruktur
b. Matriks struktur
c. Əmr vermə-müşavirlik əsaslıstruktur
d. Müştəri əsaslı struktur
e. Əmtəə əsaslıstruktur
89. Aşağıdakı müəssisə tiplərindən hansı üçün layihə tipli təşkilat strukturu uyğun olar?
a. Fəaliyyətlərini tək əmtəə çeşidi ilə davam etdirən müəssisələr
b. Səlahiyyət vəvəzifələrin aydın bir şəkildəmüəyyən olunduğu müəssisələr
c. Sabit fəaliyyət şəraitinəsahib olan müəssisələr
d. Əl əməyinin üstünlük təşkil etdiyi müəssisələr
e. Texnologiya əsaslıvə əmtəələrini inkişaf etdirməyəcəhd göstərən müəssisələr
90. Aşağıdakılardan hansı insan münasibətləri yanaşmasında ələ alınan mövzulardan deyil?
a. Motivasiya
b. Liderlik
c. Formal və qeyri-formal münasibətlər
d. Kommunikasiya
e. Maaş
91. Aşağıdakılardan hansı sistemin xüsusiyyəti sayılmır?
a. Alt parçalardan ibarətdir.
b. Müəyyən bir məqsədə yönəlir.
c. Daxili və xarici mühitdən asılı olmadan fəaliyyət göstərir.
d. Bütövlük xüsusiyyətinəsahibdir.
e. Daha böyük sistemin alt sistemidir.
92. Sistem yanaşması ilə əlaqədar aşağıdakı ifadələrdən hansı yanlışdır?
a. Müəssisə mühitdən müsbət yaxud mənfi təsirlənən açıq sistemdir.
b. Müəssisələr mühitdən input alan, onları məhsula çevirən vəoutput şəklində mühitə verən sistemlerdir.
c. Müəssisə və mühit arasında daima informasiya axışıvardır.
d. Sistemə daxil olan subyektlər ahənglə fəaliyyət göstərərək sinerji yaratmalıdır.
e. Sistemə daxil olan subyektlər ayrı-ayrılıqda ələ alınaraq analiz edilməlidir.
93. Aşağıdakılardan hansı daxili müştəri anlayışına misal ola bilər?
a. İstehlakçı
b. Dövlət
c. Rəqiblər
d. İstehsal prosesindəki vahidlər
e. Müəssisə sahibləri
94. Aşağıdakılardan hansı idarəetmə prosesinin xüsusiyyətlərindən deyil?
a.  İdarəetmə bir və birdən çox məqsədləri həyata keçirmək üçündür.
b.  İdarəetmənin olması üçün idarəedən və ən azıbir idarəolunan lazımdır.
c.  İdarəetmə maddi və bəşəri qaynaqlar arasında optimal birləşməvə əməkdaşlığıtəmin
edir.
d.  İdarəetmədə xəbərləşməyə ehtiyac duyulmur.
e.  İdarəetməzamandan iqtisadi və diqqətli istifadəyə imkan yaradır.
95. Aşağıdakılardan hansı məqsədlərin faydalarından deyil?
a.  İşçilərin müəssisəyə bağlanması
b.  Fəaliyyətlər üçün rəhbərlik etmə
c.  İdarəçilərin qərar vermələrinə köməklik göstərmə
d.  Planlaşdırma ehtiyacını ortadan qaldırma
e.  Müvəffəqiyyət dərəcəsini ölçmədə standart olma
96. Aşağıdakılardan hansı komitələrin quruluş məqsədlərindən sayıla biməz?
a.  Fəaliyyətlərdə koordinasiya və xəbərləşməni asanlaşdırmaq
b.  İşçilərin hüquqlarının idarəçilər qarşısında müdafiə etmək
c.  İdarəetmə fəaliyyətini təkmilləşdirmək
d.  İdarəçilərə müşavirlik xidməti vermək
e.  Yeni qabiliyyətləri ortaya çıxarmaq və inkişaf etdirmək
97. Komitələrin effektiv fəaliyyət göstərə bilmələri üçün aşağıdakı ifadələrdən hansı yanlışdır?
a.  Uyğun mütəxəssislərdən təşkil olunmalıdır.
b.  Mümkün qədər çox üzv olmalıdır.
c.  Araşdırma komissiyaları ilə dəstəklənə bilər.
d.  Komitənin fəaliyyət nizamnaməsi hazırlanmalıdır.
e.  Komitənin fəaliyyət sahəsi bütün komitə üzvlərinin maraq dairəsinədaxil olmalıdır.
98. Matriks strukturunun nöqsanlı tərəfi aşağıdakılardan hansıdır?
a.  Ərtaf mühitin dəyişən şərtlərinə uyğunlaşa bilmir.
b.  Layihə rəhbərləri iləfunksional rəhbərlər arasında münasibətləri azaltır.
c.  İnsan resurslarından səmərəli istifadəyəimkan vermir.
d.  Səlahiyyətdən çox vəzifə və öhdəliklərin ötürülməsinə meyillidir.
e.  Lahiyədə yer alan işçilərin funksional şöbələrdə iştirakına imkan vermir.
99. Aşağıdakılardan hansı şəbəkə strukturlarının xüsusiyyətlərindən deyil?
a.  Vasitəçi təşkilatçının varlığı
b.  Bazar mexanizmaları ilə uyğun olması
c.  Qarışıq xəbərləşmə sistemi üzərində qurulması
d.  Etibarlılıq prinsipinə əsaslanması
e.  Klassik təşkilat strukturu olması
100. Şirkət daxilində ortaya çıxan münaqişələrlə əlaqədar verilən ifadələrdən hansı yanlışdır?
a.  Münaqişələr məhdud qaynaqlara bağlılıqdan meydana çıxa bilər.
b.  Vəzifə və səlahiyyətlərin düzgün bölüşdürülməməsi münaqişələrə səbəb ola bilər.
c.  Fərdi məqsədlər arasındakı fərqliliklər münaqişələrə gətirib çıxara bilər.
d.  Münaqişələrin heç zaman faydalı nəticələri ola bilməz.
e.  Münaqişələr görünməyən vəyığılıb qalmış problemlərin ortaya çıxmasına səbəb ola bilər.



0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.