Qiymətləndirmə üsulları sagirdlərin
qiymətləndirilməsi üçün müəyyənləşdirilən
priyomdur. Qiymətləndirmə vasitələri həmin üsulu həyata keçirmək üçün istifadə olunan alətlərdir. Qiymətləndirmənin
növündən asılı olaraq üsul və vasitələr fərqli olur.
Diaqnostik qiymətləndirmənin üsulları , vasitələri və fəaliyyət növləri
Məqsədi
(obyekti)
|
Üsullar
|
Vasitələr
|
Fəaliyyətlər
növləri
|
(Standart) – Əməkdaşlıq
bacarığı
|
Müşahidə
|
Müşahidə vərəqləri
|
Tapşırığın cütlərdə yerinə
yetirilməsi
|
Cədvəl 1.2. Diaqnostik qiymətləndirmənin üsulları ,
tapşırıqları (fəaliyyət növləri) və qiymətləndirmə meyarları (nümunə)
№
|
QIYMƏTLƏNDIRMƏ ÜSULLARI
|
TAPŞIRIQLAR (Fəaliyyət növləri)
|
QİYMƏTLƏNDİRMƏ MEYARLARI
|
1
|
Söhbət
|
«Sən yay tətilini necə keçirdin, harada
oldun?» mövzusu ətrafında şagirdlərlə söhbət aparmaq. Bu zaman şagirdlərin
cavabları əsasında müəllim qeydiyyatlar aparır.
|
·
Nitqinin mükəmməl olması,
·
Söz ehtiyatının zəngin olması,
·
Danışarkən düzgün cümlə qurması,
·
Cümlələrin xüsusi intonasiya ilə deyilməsi
|
2
|
Müşahidə
|
1.Tənəffüslərdə
müşahidələrin aparılması
(təmkinli,
şıltaq, nadinc, ünsiyyətli və s.)
2.Dərs zamanı
:
hərfləri
hecalara birləşdirilməsi;
yeni sözləri cümlədə
istifadə edilməsi;
10 çərçivəsində
əks istiqamətdə sayması
|
1. Şagirdlərin davranış qaydalarına, nizam-intizamına
riayət etməsi
2.hərfləri hecalarda düzgün birləşdirilməsi;
yeni sözləri cümlədə düzgün istifadə edilməsi; 10 çərçivəsində
əks istiqamətdə ardıcıl və sürətlə saymasi
|
3
|
Müsahibə
|
Sözü anlama və
ifadə etmə bacarığının
yoxlanılması (xoşbəxt, nikbin, ekologiya,
sülh,
mərdlik və s. nədir?)
|
·
Şərhin dəqiqliyi
·
İfadənin genişliyi
|
4
|
Tapşırıqlar
|
Şagirdlərə verilmiş hər hansı bir sualın
yazılı cavabının tələb olunması
|
·
Cümlənin düzgün qurulması
·
Orfoqrafik səhvlərin sayı
|
Şagirdlər hər hansı bir olduğu yerin şəklini
çəksinlər.
|
·
Rəsmin məzmunu
·
Rəsmin keyfiyyəti
|
||
Müəllim tərəfindən verilmiş düşündürücü
açıq sualına cavab (əgər belə olsa, sən….).
|
·
İdeyaların sayı
·
Cavabın orijinallığı
|
||
Məntiqi
tapşırıqların həll edilməsi
|
·
Məntiqli cavablar
|
||
Üzündən köçürmə
|
·
Səhvlərin sayı
·
Səhvlərin keyfiyyəti (məs. kobud, səliqəsiz)
|
||
Mətn və lüğət
üzrə imla
|
|||
İfadənin və ya
kiçik həcmli inşanın yazılması
|
|
||
5
|
Özünüqiymətləndirmə
|
1. I sinifdə
keçilən mövzular əsasında tərtib
olunmuş testin təşkili. Müəllimin tərtibatı ilə 10-
20 sual ətrafında cavablar faizlərlə
müəyyənləşdirilir.
Dərsdə öz fəaliyyətini smayliklarla qiymətləndir
|
1. Yaddaşın və keçilən materialın keyfiyyətli
mənimsənilməsini yoxlamaq məqsədilə şagird verilmiş faiz bölgüsü ilə özünü
qiymətləndirir.
Məsələn:
L - dərsi başa düşmədim
J - dərsdə fəal idim,
hamisini anladım
|
6
|
Şagirdlərlə müəllim və valideyn arasında əməkdaşlıq
|
Şagirdlərlə müəllim və valideyn arasında
əməkdaşlığı müəyyənləşdirən anket
sorğusunun aparılması.
|
|
Təlimçi üçün məlumat!
Cədvəl 1.3 Diaqnostik qiymətləndirmə zamanı istifadə olunan üsul və vasitələr
Üsullar
|
Vasitələr
|
Müşahidə (müəllim şagirdlərin fəaliyyətini
müşahidə edərək qiymətləndirir)
|
Müşahidə sxemi (şagirdin təlim fəaliyyətindən gözlənilən nəticəni əks
etdirən meyarların yazıldığı cədvəl)
|
Müsahibə (şagirdlərin fəaliyyətini izləmək məqsədilə
aparılan şifahi yoxlama)
|
Qeydiyyat vərəqi (şagirdlə aparılan
danışıq zamanı müəllimin diqqət yetirmək istədiyi məsələlərin yazıldığı vərəq)
|
Tapşırıqvermə
|
Çalışmalar
|
Valideynlərlə və digər fənn
müəllimləri ilə əməkdaşlıq
|
Söhbət, sorğu vərəqi
(şagirdin evdə və ya məktəbdəki fəaliyyəti ilə bağlı suallar yazılmış vərəq)
|
0 коммент.:
Отправить комментарий