1.Yanlış variantı
müəyyən edin :
A) Alt-standartın fəaliyyət komponenti təlimin
strategiyalarını müəyyən etməyə kömək edir
B) Alt-standartın bilik komponenti mvzunu
müəyyən etməyə kömək edir
C) Deklarativ bilik növü hər hansı bir anlayışın
tərkib hissələrinin dərk edilməsini əhatə edir
D) Kontekstual bilik hər hansı prosesdə əldə edilən
yeni informasiya və ya müəyyən informasiyalara
tətbiq edildikdə yeni məna alan proseslər kimi
dəyərləndirməsidir
E) Prosedural bilik məlumat xarakterli biliklərdir
A) Alt-standartın fəaliyyət komponenti təlimin
strategiyalarını müəyyən etməyə kömək edir
B) Alt-standartın bilik komponenti mvzunu
müəyyən etməyə kömək edir
C) Deklarativ bilik növü hər hansı bir anlayışın
tərkib hissələrinin dərk edilməsini əhatə edir
D) Kontekstual bilik hər hansı prosesdə əldə edilən
yeni informasiya və ya müəyyən informasiyalara
tətbiq edildikdə yeni məna alan proseslər kimi
dəyərləndirməsidir
E) Prosedural bilik məlumat xarakterli biliklərdir
2. Kicik summativleri kim tertib edir?
A.Mekteb direktoru
B.Sinif muellimi.
C.Direktor muavini.
D.Fenn metodisti.
A.Mekteb direktoru
B.Sinif muellimi.
C.Direktor muavini.
D.Fenn metodisti.
3. Təhsildə qiymətləndirmə nədir?
a) təhsil prosesində şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq tələblərə uyğun müvafiq rəqəmlərlə ölçülməsi
b) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun obyektiv, etibarlı vasitələrlə ölçülməsidir.
c) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun müəllimin seçdiyi kriteriyalarla ölçməsi.
d) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun yalnız testlərlə ölçülməsidir
a) təhsil prosesində şagird nailiyyətlərinin beynəlxalq tələblərə uyğun müvafiq rəqəmlərlə ölçülməsi
b) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun obyektiv, etibarlı vasitələrlə ölçülməsidir.
c) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun müəllimin seçdiyi kriteriyalarla ölçməsi.
d) təhsil prosesində nailiyyətlərin müəyyən olunmuş keyfiyyət səviyyəsinə uyğunluğunun yalnız testlərlə ölçülməsidir
4. Kurrikulumlarda fənnin məzmunu necə
verilmişdir?
a) bacarıqlar şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
b) qimətləndirmə standartları şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
c) biliklər şəklində ifadə edilən təlim nəticələri — standartlar formasında
d) oyun və fəaliyyət şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
a) bacarıqlar şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
b) qimətləndirmə standartları şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
c) biliklər şəklində ifadə edilən təlim nəticələri — standartlar formasında
d) oyun və fəaliyyət şəklində ifadə edilən təlim nəticələri- standartlar formasında
5. Fəal təlimin
xüsusiyyətlərinə daxil deyil :
A) dərsin əvvəlində problemin qoyulması və dərsin
gedişinin problemin həllinə yönəldilməsi
B) yeni biliklərin müstəqil kəşf edilməsi
C) qrup işindən geniş istifadə olunması
D) hazır halda əldə edilən biliklərin
möhkəmləndirilməsi yolu ilə mənimsənməsi
E) biliklərin yaradıcı tətbiqi,müxtəlif tipli
tapşırıqlardan, bilik mənbələrindən və iş
vərəqlərindən istifadə edilməsi
A) dərsin əvvəlində problemin qoyulması və dərsin
gedişinin problemin həllinə yönəldilməsi
B) yeni biliklərin müstəqil kəşf edilməsi
C) qrup işindən geniş istifadə olunması
D) hazır halda əldə edilən biliklərin
möhkəmləndirilməsi yolu ilə mənimsənməsi
E) biliklərin yaradıcı tətbiqi,müxtəlif tipli
tapşırıqlardan, bilik mənbələrindən və iş
vərəqlərindən istifadə edilməsi
6. Fənn kurikulumlarının strukturunu
müəyyənləşdirin:
a) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları
b) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları, şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
c) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, məzmun standarltları
d) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, muəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılmasına dair nümunələr
a) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları
b) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları, şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
c) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, məzmun standarltları
d) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, muəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılmasına dair nümunələr
7. Müəllimin innovativ
fəaliyyətinə aid deyil:
A) İnnovativ təlim və informasiya texnologiyalarını tətbiq edir.
B) İnnovativ yanaşmalar əsasında peşə fəaliyyətini daim təkmilləşdirməyə səy göstərir.
C) Pedaqoji prosesə yeni yanaşmalar əsasında səmərəli təlim üsulları yaradır.
D) İnkişafetdirici, diferensial və inteqrativ yanaşmaları tətbiq edir.
E) Təlim proresində şagirdə obyekt kimi yanaşır.
A) İnnovativ təlim və informasiya texnologiyalarını tətbiq edir.
B) İnnovativ yanaşmalar əsasında peşə fəaliyyətini daim təkmilləşdirməyə səy göstərir.
C) Pedaqoji prosesə yeni yanaşmalar əsasında səmərəli təlim üsulları yaradır.
D) İnkişafetdirici, diferensial və inteqrativ yanaşmaları tətbiq edir.
E) Təlim proresində şagirdə obyekt kimi yanaşır.
8. Biri alt standartın funksiyası
deyil:
a) Təlim məqsədlərinin dəqiq muəyyən olunması üçün etibarlı zəmin yaradır
b) Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
c) Fənlər uzrə muəyyən olunan təlim nəticələrini məzmun xətləri uzrə umumi şəkildə ifadə edir
d) Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir.
a) Təlim məqsədlərinin dəqiq muəyyən olunması üçün etibarlı zəmin yaradır
b) Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
c) Fənlər uzrə muəyyən olunan təlim nəticələrini məzmun xətləri uzrə umumi şəkildə ifadə edir
d) Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir.
9. Aşagıdakilardan hansı
biliyin kateqoriyasına aiddir?
A)Psiomotor
B)Deklarativ
C)İdraki
D)Ünsiyyət
A)Psiomotor
B)Deklarativ
C)İdraki
D)Ünsiyyət
10.
Biri səhvdir:
a) məzmun xətti dəyişməzdir
b) alt-standart dəyişməzdir
c) əsas standart əsasən dəyişməzdir
d) alt-standart daim dəyişir
a) məzmun xətti dəyişməzdir
b) alt-standart dəyişməzdir
c) əsas standart əsasən dəyişməzdir
d) alt-standart daim dəyişir
11. Aşağıdakı
anlayışlardan hansı fənn kurikulumuna aid deyil?
a) məzmun standartı
b) məzmun xətti
c) ümumi təlim nəticələri
d) həftəlik dərs saatlarının miqdarı
a) məzmun standartı
b) məzmun xətti
c) ümumi təlim nəticələri
d) həftəlik dərs saatlarının miqdarı
12. Hansi telim
usuludur?
A) muzakire
B) yazi iwleri
C) debat
D) qiymetlendirme
A) muzakire
B) yazi iwleri
C) debat
D) qiymetlendirme
13. Fəal dərsin
motivasiya mərhələsinin məqsədlərindən biri hansıdır?
A) Köməkçi suallar vermək
B) Əldə edilmiş bilikləri ümumiləşdirmək
C) Tədqiqat sualını müəyyən etmək
D) Tədqiqat işini yekunlaşdırmaq
A) Köməkçi suallar vermək
B) Əldə edilmiş bilikləri ümumiləşdirmək
C) Tədqiqat sualını müəyyən etmək
D) Tədqiqat işini yekunlaşdırmaq
14. Neçə təlim forması var?
a)8
b)5
c)4
d)14
e)6
a)8
b)5
c)4
d)14
e)6
15. Awagidakilardan hansi tehsil
tewkilatlarinin domen adidir?
a)EDU
b)MIL
c)GOV
d)Net
e)COM
a)EDU
b)MIL
c)GOV
d)Net
e)COM
16. Blumun Taksonomiyasina gore
derketmenin neçe seviyyesi var ?
a)3
b)4
c)6
d)5
a)3
b)4
c)6
d)5
17. 1. Kurikulum nədir?
a) planlaşdırma
b) konseptual sənəd
c) standart
d) qiymətləndirmə
a) planlaşdırma
b) konseptual sənəd
c) standart
d) qiymətləndirmə
18. Aşağıdakı anlayışlardan hansı fənn kurikulumuna aid deyil?
a) məzmun standartı
b) məzmun xətti
c) ümumi təlim nəticələri
d) həftəlik dərs saatlarının miqdarı
19. Aşağıdakılardan hansı fənn kurikulumlarının səciyyəvi cəhətidir?
a) bilikyönümlüdür
b) nəticəyönümlüdür
c) müəllimyönümlüdür
d) fənyönümlüdür
20. Bunlardan biri əsas qiymətləndirmə növünə aid deyil ?
a) diaqnostik
b) rüblük
c) formativ
d) summativ
21. Aşağıdakılardan hansı biliyin kateqoriyasına aiddir?
a) psixomotor
b) deklarativ
c) idraki
d) ünsiyyət
22. Kurikuluma nə daxil deyil?
a) təlim strategiyaları
b) məzmun standartları
c) təhsil qanunu
d) qiymətləndirmə mexanizmləri
23. Məzmun standartı neçə hissədən ibarətdir?
a) 2 b) 1 c) 3 d) 5
24. "Tələbyönümlülük” deyəndə nə nəzərdə tutulur?
a) məktəbin tələbatının nəzərə alınması.
b) fərdin, cəmiyyətin və dövlətin dəyişən ehtiyac və tələbatlarının nəzərə alınması.
c) şagirdin tələbatının nəzərə alınması.
d) məktəbin və ailənin tələbatının nəzərə alınması.
25. Aşağıdakılardan hansı təlimin təşkilinə verilən tələblərə daxil deyil?
a) dəstəkləyici mühitin yaradılması
b) fəaliyyətin stimullaşdırılması
c) təlimdə bərabər imkanların yaradılması
d) bilikyönümlülük
26. Neçə təlim forması var?
a) 8 b) 5 c)4 d) 14
27. Aşağıdakılardan hansı iş forması deyil?
a) cütlərlə b) fərdi c) müzakirə d) kollektiv
28. Aşağıdakılardan hansı iş üsuludur?
a) klaster, müzakirə
b) qruplarla, müsahibə
c) bibö, cütlərlə
d) cütlərlə, fərdi
29. Planlaşdırmanın neçə növü var?
a) 1 b) 3 c)2 d) 6
30. Perspektiv planlaşdırma hansı müddəti əhatə edir?
a) aylıq b) illik c) rüblük d) gündəlik
31. Perspektiv planlaşdırma aparmaq üçün müəllim hansı bacarıqlara malik olmalıdır?
1. Məzmun standartlarına əsasən dərslikdəki (dərslik olmayan fənlər üzrə müəllim vəsaitindəki) tədris vahidi və mövzular üzrə dəqiqləşmələr aparmaq.
2. Tədris vahidlərinin və mövzuların ardıcıllığını müəyyənləşdirmək.
3. İnteqrasiya imkanlarını müəyyən etmək.
4. Mövzuya uyğun motivasiyanı müəyyənləşdirmək.
a) 2, 3, 4 b) 1, 2, 3 c) 1,3, 4 d) 1, 2, 4
32. Aşağıdakı prinsiplərdən hansı tədris vahidlərinin və mövzuların ardıcıllığına daxil deyil?
a) xronoloji
b) sadədən mürəkkəbə
c) şeirlərin ardıcıllığı.
d) məntiqi ardıcılllıq
33. Aşağıdakılardan hansı ənənəvi qiymətləndirmə sisteminə aiddir?
a) cari qiymətləndirilmənin aradan qaldırılması məzmun standartlarının bütövlükdə mənimsənilməsini və qiymətləndirmənin obyektivliyini təmin edir.
b) qiymətləndirməşagirdə qiymət yazmaq kimi qəbul olunurdu, şagird yalnız qiymət almaq xatirinə oxuyurdu.
c) şagirdin nailiyyəti (qazanılan dəyərər) qiymətləndirilir, inkişafı sistemli şəklidə izlənilir.
d) cari qiymətləndirilmənin aradan qaldırılması məzmun standartlarının bütövlükdə mənimsənilməsini və qiymətləndirmənin obyektivliyini təmin edir.
34. Məktəbdaxili qiymətləndirmənin neçə növü var?
a) 2 b) 4 c) 5 d) 3
35.Diaqnostik qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?
a) fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
b) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
c) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə
36. Formativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?
a) fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə .
b) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
c) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə
37. Summativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır
a) fənn üzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
b) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə
c) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə
38. Summativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır
a) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
b) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi olaraq
c) summativ qiymətləndirmə bölmə və bəhslərin, yarımilin sonunda
39. Formativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır?
a) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda)
b) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi olaraq
c) kiçik summativ qiymətləndirmə bölmə və bəhslərin, yarımilin sonunda
40. Diaqnostik qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır?
a) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda)
b) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mütəmadi olaraq
c) bölmə və bəhslərin, yarımilin sonunda
41. Diaqnostik qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr?
a) müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları , şagirdlərin yazı işlərinin təhlili , test tapşırıqlarının nəticələri
b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimləriləəməkdaşlıq
c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi
42. Formativ qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr hansılardır?
a) müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları ,şagirdlərin yazı işlərinin təhlili , test tapşırıqlarının nəticələri
b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimləriləəməkdaşlıq
c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi
43. Summativ qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr hansılardır?
a) müşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları, şagirdlərin yazı işlərinin təhlili, test tapşırıqlarının nəticələri
b) müsahibə, söhbət, müşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimləriləəməkdaşlıq
c) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin nümayişi
44.Qiymətləndirmə standartları neçə səviyyədə müəyyən olunur?
a) 3 b) 6 c) 6 d) 4
45. Aşağıdakılardan hansı təlim üsuludur?
a) qiymətləndirmə b) kompetensiya c) yazı işləri d) müzakirə
46. İllik planlaşdırmaya hansı daxil deyil?
a) standartlar b) inteqrasiya c) motivasiya d) resurslar
47.Aşağıdakılardan hansı iş formasıdır?
a) müzakirə b) cütlərlə c) söz assosiasiyası d) debat
48.Summativ qiymətləndirmə tapşırıqları hazırlanan zaman sualların çətinlik dərəcəsi necə paylaşdırırlır?
a) asan səviyyəli suallar 20%, orta səviyyəli suallar 40%, çətin səviyyəli suallar 40% təşkil edir.
b) asan səviyyəli suallar 20%, orta səviyyəli suallar 60%, çətin səviyyəli suallar 20% təşkil edir.
c) asan səviyyəli suallar 40%, orta səviyyəli suallar 40%, çətin səviyyəli suallar 20% təşkil edir.
d) asan səviyyəli suallar 40%, orta səviyyəli suallar 20%, çətin səviyyəli suallar 40% təşkil edir.
Cavablar.
1)e,2)b,3)b,4)a,5)d,6)b,7)e,8)c,9)b,10)b,11)d,12)a,13)c,14)c,15)a,16)c,17)b,18)d,19)b,20)b,21)b,22)c,23)d,24)d,25)c,26)c,27)c,28)a,29)c,30)b,31)b,32)c,33)b,34)d,35)a,36)b,37)c,38)c,39)b,40)a,41)b,42)a,43)c,44)d,45)d,46)c,47)b,48)b.
0 коммент.:
Отправить комментарий