Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ QANUNU
Bu Qanun sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin təhsili (bundan sonra - xüsusi təhsil) sahəsində
yaranan münasibətləri tənzimləyir, xüsusi təhsilin təşkilati-hüquqi və iqtisadi
əsaslarını müəyyən edir.
I fəsil ÜMUMİ MÜDDƏALAR
Maddə
1. Əsas
anlayışlar
1.0. Bu Qanunda
istifadə olunan əsas anlayışlar aşağıdakı mənaları ifadə edir:
1.0.1. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxs - xüsusi şərait yaradılmadan təhsil almasında çətinliklər
yaranan fiziki çatışmazlığı, əqli və (və ya) psixi ləngimələri olan şəxs;
1.0.2. xüsusi
təhsil - xüsusi şərait yaratmaqla səğlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
məktəbəqədər, ümumi və peşə-ixtisas təhsili;
1.0.3. xüsusi
şərait - sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin pedaqoji-psixoloji, tibbi, sosial
və digər xidmətləri alması üçün yaradılmış şərait;
1.0.4. fiziki
çatışmazlıq - insanın fiziki inkişafında və (və ya) bədən üzvünün (üzvlərinin)
fəaliyyətində çatışmazlıqlar, xroniki somatik və ya yoluxucu xəstəliklər
nəticəsində yaranmış müvəqqəti, yaxud daimi çatışmazlıq:
1.0.5. psixi
ləngimə - psixi inkişafın ləngiməsi, o cümlədən nitq qüsurları, emosional-iradi
mühitin pozuntuları və autizm;
1.0.6. mürəkkəb
çatışmazlıq - fiziki çatışmazlığın, əqli və (və ya) psixi ləngimələrin məcmusu;
1.0.7. əqli
çatışmazlıq - mərkəzi sinir sisteminin zədələnməsi nəticəsində təfəkkürdə və
yaddaşda olan çatışmazlıq:
1.0.8. ağır
çatışmazhq - dövlət təhsid (xüsusi təhsid) standartlarına uyğun təlimi
qeyri-mümkün edən fiziki, əqli və (və ya) psixi ləngimənin qanunvericiliklə
müəyyən olunmuş yüksək dərəcəsi;
1.0.9. xüsusi
təhsil müəssisəsi - sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsil alması üçün
yaradılmış təhsil müəssisəsi;
1.0.10. xüsusi
təhsil bölməsi - sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsil alması üçün ümumi
təyinatlı təhsil müəssisəsində yaradılmış struktur bölmə;
1.0.11. ümumi
təyinatlı təhsil müəssisəsi - sağlam şəxslərin təhsili üçün yaradılmış təhsil
müəssisəsi;
1.0.12. təlimin
inteqrasiyası - sağlamlıq imkanları məhdud şəxslər üçün xüsusi şərait
yaratmaqla, onların sağlam şəxslərlə birgə təlimi;
1.0.13.
inteqrasiya təlimli təhsil müssisəsi - sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərlə
sağlam şəxslərin birgə təhsil almasçı üçün xüsusi şərait yaradılmış ümumi
təyinatlı təhsil müssisəsi;
1.0.14. evdə
təhsil - sağlamlıq vəziyyətinə görə təhsil müəssisəsində təhsil almaq imkanı
olmayan şəxslərin müvafiq təhsil müəssisəsinin pedaqoji işçiləri vasitəsilə
ümumtəhsil proqramlarını evdə mənimsəməsi;
1.0.15. tam dövlət
təminatı - sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin dövlət tərəfindən təlim
vasitələri ilə, yemək, geyim, ayaqqabı, zəruri avadanlıq və fərdi texniki
vasitələrlə təmin edilməsi.
Maddə
3. Xüsusi
təhsilin məqsədi
Xüsusi təhsilin
məqsədi sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərı zəruri bilik, bacarıq və vərdişlər
aşılmaqla onların cəmiyyətə uyğunlaşmasını, o cümlədən özünəxidmət verdiyinin
yaradılmasını, əmək fəaliyyətinə və ailə həyatına hazırlanmasını təimn etməkdən
ibarətdir.
Maddə
4. Xüsusi
təhsil sahəsində dövlətin vəzifələri
4.0. Xüsusi təhsil
sahəsində dövlətin vəzifələri aşağıdakılardır:
4.0.1. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin bacarıq və imkanları nəzərə alınmaqla dövlət
hesabına təhsil almalarına təminat verilməsi;
4.0.2. xüsusi
təhsil sahəsində məqsədli dövlət proqramlarının hazırlanması və həyata
keçirilməsi;
4.0.3. xüsusi
təhsilin dövlət standartlarının müəyyən olunması:
4.0.4. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin bacarıq və imkanlarına uyğun peşələr üzrə hazırlıq
almalarına şərait yaradılması:
4.0.5. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin peşə-ixtisas təhsili almalarına təminat verilməsi;
4.0.5. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərə qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müavinətlər
verilməsi;
4.0.8. xüsusi
təhsili həyata keçirən müəssisələrə vergi və rüsum ödənilməsində
qanunvericiliklə müəyyən olunmuş güzəştlərin tətbiq edilməsi;
4.0.9. xüsusi
təhsilin dövlət vəsaiti hesabına maliyyələşdirilməsi;
4.0.10. xüsusi
təhsili həyata keçirən müəssisələrin maddi-texniki bazasının
möhkəmləndirilməsi.
SAĞLAMLIQ İMKANLARI MƏHDUD ŞƏXSLƏRİN, ONLARIN VALİDEYNLƏRİNİN VƏ YA
DİGƏR QANUNİ NÜMAYƏNDƏLƏRİNİN XÜSUSİ TƏHSİL SAHƏSİNDƏ HÜQUQ VƏ VƏZİFƏLƏRİ
Maddə
5. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin xüsusi təhsil sahəsində hüquqları
5.0. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin xüsusi təhsil sahəsində hüquqları aşağıdakılardır:
5.0.1.
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyada və tibbi-sosial ekspert komissiyasında
pulsuz müayinə olunmaq;
5.0.2.
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın rəyinə uyğun olaraq fiziki çatışmazlığı,
əqli və (və ya) psixi ləngimələri olanların pulsuz psixoloji-tibbi-pedaqoji
korreksiyası;
5.0.3.
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın qərarına əsasən xüsusi təhsilin müvafiq
tədris proqramları üzrə məktəbəqədər və ümumi təhsil almaq;
5.0.4. bacarıq,
imkan və maraqları nəzərə alınmaqla kütləvi peşələr üzrə hazırlıq keçmək;
5.0.5. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının müəyyənləşdirdiyi qaydada pulsuz xüsusi təhsil
almaq;
5.0.6. təhsil və
peşə hazırlığı başa çatdıqda müvafiq işlə təmin olunmaq.
Maddə
6. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin valideynlərinin və ya digər qanuni nümayəndələrinin
xüsusi təhsil sahəsində hüquq və vəzifələri
6.1. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin valideynlərinin və ya digər qanuni nümayəndələrinin
xüsusi təhsil sahəsində hüquqları aşağıdakılardır:
6.1.1.
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiya tərəfindən aparılan müayinədə, müayinə
nəticələrinin müzakirəsində və xüsusi təhsil müəssisəsinin tipinin
müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək;
6.1.2.
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın qərarından qanunvericiliklə müəyyən
olunmuş qaydada şikayət etmək;
6.1.3. fərdi
tədris proqramları ilə tanış olmaq və onların həyata keçirilməsində iştirak
etmək;
6.1.4. xüsusi
təhsil məsələləri ilə bağlı məsləhətlər almaq.
6.2. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin valideynləri və ya digər qanuni nümayəndələri
onların ümumi təyinatlı təhsil müəssisələrində təhsil almaları üçün
qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada müvafiq icra hakimiyyəti orqanlarına
və təhsil müəssisələrinə müraciət etməyə borcludurlar.
Maddə
7. Tam
dövlət təminatında olan sağlamlıq imkanları məhdud şəxslər
7.0. Sağlamlıq
imkanları məhdud aşağıdakı şəxslər təhsil aldıqları məktəbəqədər, üsusi təhsil
müəssisələrində, o cümlədən xüsusi məktəblər və xüsusi internat məktəblərində,
xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün müəssisələrdə, ümumtəhsil internat
məktəblərinin xüsusi təhsil bölmələrində tam dövlət təminatındadırlar:[2]
7.0.1 . karlar və
zəif eşidənlər;
7.0.2. korlar və
zəif görənlər;
7.0.3. ağır nitq
qüsurları olanlar;
7.0.4.
dayaq-hərəkət aparatının funksiyaları pozulanlar;
7.0.5. əqli
cəhətdən geri qalanlar (debillər, imbisillər);
7.0.6.
emosional-iradi sahədə və davranışlarında nəzərə çarpan ağır pozuntuları olanlar;
7.0.7. psixi
inkişafın ləngliyi ilə əlaqədar təlimdə çətinlik çəkənlər;
7.0.8. mürəkkəb
çatışmazlıqları olanlar.
XÜSUSİ TƏHSİLİN TƏŞKİLİ
Maddə
8. Xüsusi təhsil alma formaları
Xüsusi təhsil
xüsusi təhsil müəssisələrində, xüsusi təhsil bölmələrində, xüsusi şərait
yaradılan ümumi təyinatlı təhsil müəssisələrində Azərbaycan Respublikasının
qanunvericiliyində müəyyən edilmiş formalarda həyata keçirilir.
Maddə
9. Evdə təhsilin təşkili
9.1. Sağlamlıq
vəziyyətinə görə təhsil müəssisəsində təhsil almaq imkanı olmayan şəxslərin
təhsili müvafiq təhsil müəssisəsi vasitəsilə evdə təşkil edilir.
9.2. Evdə təhsil
almaq hüququ verən xəstəliklərin siyahısı və evdə təhsilin təşkil qaydaları
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
Maddə
10. Stasionar
müalicə müəssisələrində təhsilin təşkili
10.1. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslər tibb müəssisələrində uzunmüddətli (21 gündən artıq)
stasionar müalicədə olarsa, müvafiq icra hakimiyyəti orqanı
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın qərarı əsasında onların müvafiq ümumi
tədris proqramlarına uyğun təhsil almalarını təşkil edir.
10.2. Stasionar
şəraitdə təhsilin təşkili qaydaları müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
Maddə
11. Ümumi
təyinatlı təhsil müəssisələrində xüsusi təhsilin təşkili
11.1. Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun olaraq sağlamlıq imkanları məhdud
şəxslərin psixoloji-tibbi-pedaqoji və ya tibbi-sosial ekspert komissiyasının
qərarına əsasən xüsusi şərait yaradılan ümumi təyinatlı təhsil müəssisələrində
təhsil almaq hüququ vardır.
11.2. Təhsil
müəssisəsinin rəhbərliyi sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərə tədris prosesində
zəruri köməkçi xidmət təşkil etməlidir.
Maddə
12. İnteqrasiyalı təhsilin təşkili
12.1. Təhsil
müəssisəsində psixoloji-pedaqoji və tibbi göstərişlərə (əks göstərişlərə) uyğun
təhsil almaq üçün lazımi xususi şərait varsa, həmin müəssisədə sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslər üçün inteqrasiyalı təhsil təşkil edilir.
12.2. İnteqrasiya
təlimli təhsil müəssisəsinin rəhbərliyi şəxslərdə fiziki çatışmazlıq, əqli və
(və yə) psixi ləngimələrə görə təlim və ya peşə təhsili, yaxud konkret bir peşə
(ixtisas) üzrə məhdudiyyət barədə əks göstəriş yoxdursa, onların qəbuluna
etiraz edə bilməz.
12.3. İnteqrasiya
təlimli təhsil müəssisələrində təhsilin təşkili qaydaları müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
Maddə
13. Xüsusi
təhsil müəssisələri
13.1. Xüsusi
təhsil müəssisələri sağlamlıq imkanları məhdud aşağıdakı şəxslər üçün yaradıla
bilər:
13.1.1. nitq
pozulmaları (ağır nitq qüsurları, nitqin fonetik-fonematik ləngliyi, kəkələmə
və ayrı-ayrı səslərin tələffüz pozulmaları) olanlar;
13.1.2. eşitmə
pozulmaları olanlar (karlar zəifeşidənlər və sonradan karlaşanlar);
13.1.3. görmə
pozulmaları olanlar (korlar, zəifgörənlər, çəpgözlər və s.);
13.1.4. əqli (psixi)
pozuntuları (əqli cəhətdən geri qalanlar, psixi inkişaf ləngliyi, ağır əqli
geriliyi) olanlar;
13.1.5.
dayaq-hərəkət aparatının funksiyalarının pozuntuları və skalioz xəstəliyi
olanlar;
13.1.6. ağır
çatışmazlığı olanlar, o cümlədən kar-korlar;
13.1.7. emosional-iradi
sahədə və davranışında çatışmazlıq olanlar;
13.1.8. xroniki
somatik xəstəlikləri olanlar.
13.2. Bu Qanunun
13.1-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş şəxslər üçün ümumi təyinatlı təhsil
müəssisələrində xüsusi təhsil bölmələri yaradıla bilər.
13.3. Tədris
proqramlarının uğurla mənimsənilməsinə maneçilik olmadıqda və birgə təlim üçün
tibbi əks göstərişlər olmadıqda müxtəlif fiziki çatışmazlıqları və (və ya)
psixi ləngiməsi olanlar üçün təhsil eyni xüsusi təhsil müəssisəsində həyata
keçirilə bilər.
13.4. Xüsusi
təhsil müəssisələri haqqında Əsasnamə müvafiq icra hakimiyyəti orqanı
tərəfindən təsdiq edilir.
Maddə
14. Loqopedik
xidmət
14.1. Məktəbəqədər
və ümumtəhsil müəssisələrində təhsil alan nitqi qüsurlu uşaqlara kömək məqsədi
ilə loqopedik xidmət təşkil edilir.
14.2. Loqopedik
xidmət buna ehtiyacı olan uşaqların müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilən saya uyğun olaraq:
14.2.1. ümumi
təyinatlı təhsil müəssisələrində loqoped-müəllim vəzifəsi müəyyən etməklə;
14.2.2. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının strukturunda loqopedik kabinetlər təşkil etməklə;
14.2.3. loqopedik
mərkəzlər yaratmaqla təşkil edilir.
14.3. Loqopedik
xidmət haqqında Əsasnamə müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilir.
Maddə
15. Reabilitasiya
mərkəzləri
15.1. Mürəkkəb və
ağır çatışmazlıqları olan şəxslərin təlimi və (və ya) tərbiyəsi ilə əlaqədar
müxtəlif profilli reabilitasiya mərkəzləri yaradılır.
15.2.
Reabilitasiya mərkəzlərinin əsas vəzifəsi sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərdə
ünsiyyət, özünəxidmət və sadə əmək verdişlərini formalaşdırmaq,
çatışmazlıqların korreksiyasını və fərdi təhsil proqramları üzrə məşğələləri
təşkil etməkdir.
15.3.
Reabilitasiya mərkəzlərində məşğələlər fərdi və qrup təlim proqramlarına
əsasən, hər qrupda 10, mürəkkəb çatışmazlığı olanlar üçün isə 6 nəfərdən çox
olmayaraq təşkil edilir.
15.4.
Reabilitasiya mərkəzləri haqqında Əsasnamə müvafiq icra hakimiyyəti orqanı
tərəfindən təsdiq edilir.
Maddə
16. Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
ümumtəhsil müəssisələrinə qəbulu
Sağlamlıq imkanları
məhdud şəxslərin ümumtəhsil müəssisələrinə qəbulu qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın və ya tibbi-sosial
ekspert komissiyasının qərarına əsasən həyata keçirilir.
Maddə
17. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin xüsusi təhsil müəssisəsindən başqa tipli təhsil
müəssisəsinə köçürülməsi
17.1. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin bir tipli xüsusi təhsil müəssisəsindən başqa tipli
xüsusi təhsil müəssisəsinə, inteqrasiya təlimli təhsil müəssisəsinə və ya
sağlamlığı imkan verərsə, ümumi təyinatlı təhsil müəssisəsinə köçürülməsi
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın qərarı ilə və yetkinlik yaşına
çatmayanların valideynlərinin və ya qanuni nümayəndələrinin razılığına əsasən
həyata keçirilir.
17.2. Xüsusi
təhsil müəssisəsi yenidən təşkil və ya ləğv edildikdə, müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı təhsil alanların, onların valideynlərinin və ya digər qanuni
nümayəndələrinin razılığı ilə uşaqların müvafiq xüsusi təhsil müəssisəsinə
köçürülməsini təmin edir.
Maddə
18. Qapalı
tipli xüsusi təhsil müəssisələrində və azadlıqdan məhrumetmə yerlərində xüsusi
təhsil
18.1. Tərbiyəvi
xarakterli tədbirlərə ehtiyacı olan, 11 yaşından 14 yaşına qədər sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslər üçün müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən qapalı
tipli xüsusi təhsil bölmələri yaradılır, Həmin şəxslər bu təhsil müəssisələrinə
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın rəyi nəzərə alınmaqla qanunvericiliklə
müəyyən olunmuş qaydada göndərilirlər.
18.2. Azadlıqdan
məhrumetmə yerlərində psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın rəyində müəyyən
edilmiş şərtlərə əməl etməklə ictimai-təhlükəli əməllər törətmiş sağlamlıq
imkanları möhdud şəxslərin xüsusi təhsili qanunvericiliklə müəyyən olunmuş
qaydada təşkil edilir.
Maddə
20. Xüsusi təhsilin dövlət standartları
20.1. Fiziki
çatışmazlığı, əqli və (və ya) psixi ləngimələri olanlar üçün xüsusi təhsilin
dövlət standartları müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
20.2. Xüsusi
təhsilin dövlət standartları mülkiyyət formasından asılı olmayaraq xüsusi
təhsili həyata keçirən müəssisələr üçün məcburidir.
Maddə
21. Psixoloji-tibbi-pedaqoji
komissiya və tibbi-sosial ekspert komissiyası
21.1. Uşaqlarda
fiziki çatışmazlıqların, əqli və (və ya) psixi ləngimələrin diaqnostikasını
aparmaq, bunun əsasında onların xüsusi təhsilə cəlb olunması barədə qərar qəbul
etmək, valideynlərinə və ya digər qanuni nümayəndələrinə müvafiq məsləhətlər
vermək, mübahisəli məsələlərə baxmaq məqsədi ilə tərkibi müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyənləşdirilən və daimi fəaliyyət göstərən
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalar yaradılır.
21.2.
Psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalara elmi-metodik xidmət göstərilməsi, habelə
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyalarla sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların
valideynləri və ya digər qanuni nümayəndələri arasında mübahisələr
qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həll edilir.
21.3.
Psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyaların vəzifələri aşağıdakılardır:
21.3.1. uşaqların
erkən, habelə sonrakı yaş hədlərində psixoloji-tibbi-pedaqoji müayinəsini aparmaq,
inkişaf xüsusiyyətlərini aşkarlamaqla diaqnozunu müəyyənləşdirmək;
21.3.2. sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların xüsusi təhsilə cəlb edilməsi barədə qərar qəbul
etmək;
21.3.3. sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların təhsil almaları üçün xüsusi təhsili həyata keçirən
müəssisənin tipini müəyyənləşdirmək;
21.3.4. fərdi
təlim planına dair tövsiyyələr vermək;
21.3.5. təyin
edilmiş diaqnozu dəqiqləşdirməklə təsdiq etmək və ya dəyişdirmək;
21.3.6. sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların valideynlərinə və ya digər qanuni nümayəndələrinə
məsləhətlər vermək;
21.3.7. sağlamlıq
imkanları məhdud uşaqların xüsusi təhsilinin təşkili, onların və
valideynlərinin və ya digər qanuni nümayəndələrinin hüquqları ilə bağlı
məsələlərlə dair pedaqoji, tibbi və sosial işçilərə tövsiyyə və məsəhətlər
vermək;
21.3.8. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslər barədə məlumat bankını təşkil etmək və məlumatları
müvafiq icra hakimiyyəti orqanlarına təqdim etmək.
21.4. Xüsusi
təhsil alma formalarını və xüsusi təhsil müəssisələrinin tipini müəyyənləşdirmək,
imtahanlardan azad edilmək üçün psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın qərarı
əsasdır. Psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın üzvləri qərar qəbul etmək üçün
rəyin məxfiliyini saxlamağa və aşkarlamamağa borcludurlar. Bu rəydəki
məlumatlar qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada aşkarlana bilər.
21.5. Sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin valideynləri və ya digər qanuni nümayəndələri
psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyanın rəyi ilə razılaşmadıqda məhkəməyə
müraciət edə bilərlər.
21.6.
Psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiyada müayinə:
21.6.1. sağlamlıq
imkanları məhdud şəxslərin valideynlərinin və ya digər qanuni nümayəndələrinin
ərizəsi ilə;
21.6.2.
valideynlərin və ya digər qanuni nümayəndələrin razılığı ilə səhiyyə, sosial
müdafiə müəssisələrinin və müvafiq icra hakimiyyəti orqanının təşəbbüsü ilə;
21.6.3.
valideynlərin və ya digər qanuni nümayəndələrin yaşayış yeri məlum olmayan
sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlar barəsində nizamnamələrinə əsasən uşaqların
hüquqlarını müdafiə edən ictimai birliklərin təşəbbüsü ilə;
21.6.4.
valideynlər və ya digər qanuni nümayəndələr razılıq vermədikdə məhkəmənin
qərarı ilə aparılır.
21.7. Yetkinlik
yaşına çatanlarla əlaqədar bu maddədə nəzərdə tutulmuş vəzifələri tibbi-sosial
ekspert komissiyası həyata keçirir.
21.8. Psixoloji-tibbi-pedaqoji
komissiya və tibbi-sosial ekspert komissiyası barədə Əsasnamələr müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq edilir.
Maddə
22. Xüsusi
təhsil almaq hüququnu təsdiq edən sənədlər
22.1. Xüsusi
təhsil almaq hüququ psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiya, yetkinlik yaşına çatana
isə tibbi-sosial tərəfindən verilən sənədlə təsdiq olunur.
22.2.
Psixoloji-tibbi-pedaqoji komissiya və tibbi-sosial ekspert komissiyası
verdikləri sənəddə məlumatların düzgünlüyünə görə Azərbaycan Respublikasının
qanunvericiliyinə uyğun olaraq məsuliyyət daşıyırlar.
XÜSUSİ TƏHSİL SİSTEMİNİN İDARƏ OLUNMASI
Maddə
23. Xüsusi təhsilin idarə edilməsi
23.1. Xüsusi
təhsili həyata keçirən dövlət müəssisələri müvafiq icra hakimiyyəti oqanı
tərəfindən idarə olunur.
23.2. Müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı xüsusi təhsil üzrə proqramlar, o cümlədən əlaqəli proqramlar
hazırlayır və həyata keçirir, sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin
sağlamlığının mühafizəsinə, onların çatışmazlıqlarının korreksiyasına, sosial
adaptasiyasına, tibbi-sosial reabilitasiyasına, əlilliyin , uşaqların sağlamlıq
imkanları məhdudluğunun profilaktikasına yönəldilmiş birgə tədbirlər
görür. [4]
Maddə
27. Xüsusi
təhsilin kadr təminatı
27.1. Xüsusi
təhsil sahəsində pedaqoji və tibbi fəaliyyətə qanunvericiliklə müəyyən edilmiş
tələblərə cavab verən şəxslər buraxılır.
27.2. Xüsusi
təhsil üçün kadrların hazırlanması orta ixtisas, ali və əlavə təhsil
müəssisələrində müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyənləşdirdiyi qaydada
həyata keçirilir.[5]
Maddə
28. Xüsusi
təhsil müəssisələrində çalışan işçilərin sosial müdafiəsi
28.1. Xüsusi
təhsil müəssisələrində çalışan işçilərin sosial müdafiəsi Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən edilir.
28.2. Xüsusi
təhsil müəssisəsində və ya bölməsində, eləcə də psixoloji-tibbi-pedaqoji
komissiyalarda çalışan şəxslərin əmək haqlarına 50 faiz əlavə edilir.
Maddə
29. Bu
Qanunun pozulmasına görə məsuliyyət
Bu Qanunu pozan
hüquqi və fiziki şəxslər Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən
olunmuş qaydada məsuliyyət daşıyırlar.
0 коммент.:
Отправить комментарий