Ənənəvi qiymətləndirmə ilə müassir qiymətləndirmənin
müqayisəsəi.
AYTƏN CUMALİYEVA
Ənənəvi
qiymətləndirmə:
|
Müassir
qiymətləndirmə:
|
1.Şagird
yalnız qiymət xətrinə oxuyur.
|
1.
Qiymətləndirmə təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə yönəldilir.
|
2.
Cari qiymətləndirmədə müəllim öz subyektiv rəyinə əsaslanır.
|
2.
Cari qiymətlərin aradan qalxması məzmun standartlarının mənimsənilməsinə gətirib
çıxarır.
|
3.
Tədris prosesinin yalnız müəyyən bir hissəsinə tətbiq olunur.
|
3.
Tədris prosesinin bütün mərhələsinə tətbiq edilir.
|
4.
Əsasən bilik səviyyəsi qiymətləndirirlir.
|
4.
Şagirdin nailiyyəti qiymətləndirirlir.
|
5.
Qiymətləndirmə standartları mövcud deyildi.
|
5.
Məzmun standartlarını mənimsənilməsi üçün qiymətləndirmə standartı müəyyənləşdirilmişdir.
|
Əsas
qiymətləndirmə növləri.
Diaqnostik Formativ Summativ
Diaqnostik:
Diaqnostik- ilkin qiymət (həkim yanındasan-sənin
əlamətlərin haqqında suallar verir– xəstəlik
barədə ilkin rəy çıxarır, diaqnoz qoyur.)
Şagird bir məktəbdən digər məktəbə keçərsə və
yaxud, fənn haqqında, mövzu haqqında müşahidə , sorğu aparıla bilər. Şagirdin
maraq dairəsini, dünya görünüşünü, yaşadığı mühit haqqında məlumat almağa imkan
verir.
Metodu və vasitələri:
1. Müşahidə.
2. Söhbət.
3. Müsahibə.
4. Tapşırıq.
5. Valideynlərlə
əməkdaşlıq.
Formativ
qiymətləndirmə:
Cari, sürətli qiymətləndirmə.Formativ
qiymətləndirmə şagirdin məzmun standartlarından irəli gələn bilik və
bacarıqların mənimsənilməsinə yönəlmiş fəaliyyətini izləmək, bu zaman qarşıya
çıxan problemləri aradan qaldırmaq və təhsilalanı istiqamətləndirmək məqsədi ilə
aparılır.Formativ qiymətləndirmə dərsi müşayət edən prosesdir.Fənn üzrə
aparılan formativ qiymətləndirmə şagirdin ehtiyaclarını öyrənmək, uğur qazana bilməməsinin
səbəbini araşdırmaq, və onun inkişafını təmin etmək məqsədilə müntəzəm olaraq həyata
keçirilir.
1.
Müşahidə.
2.
Şagirdin şifahi cavabı.
3.
Şagirdin yazı işlərinin təhlili.
4.
Test tapşırıqlarının nəticəsi.
Formativ.
Holistik . Analitik.
Bir dərs boyu, qısa müddətə-sürətli qiymətləndirmə.Holistik-latın
sözü olub-ümumi, bütöv, tam deməkdir.
|
Uzunmüddətli qiymət.
Yarım il boyunca.
|
Holistik
qiymətləndirmə sxemi:
Meyarlar
Və
qruplar:
|
Müşahidə
edir.
|
Fikrini
dəqiq ifadə edir.
|
Öyrəndiyi
yeni sözləri nitqində istifadə edir.
|
Əməkdaşlıq
edir.
|
Nəticə
|
I-qrup
|
|
|
|
|
|
II-qrup
|
|
|
|
|
|
III-qrup
|
|
|
|
|
|
IV-qrup
|
|
|
|
|
|
Analitik qiymətləndirmə:
1.Analitik qiymətləndirmə, əsasən sorğular və testlər
əsasında aparılır.
2. Şagirdin ayrı-ayrı fəaliyyət sahələri üzrə
qiymətlərini müəyyənləşdirir.
3. Qiymətləndirmədə 4-5 ballıq şkaladan
istifadə edilir.
4. Bu zaman şagirdlərin fəaliyyəti ardıcıl
qiymətləndirliməklə, onların nailiyyətləri haqqında daha ətraflı informasiya
verilir.
5. Bu qiymətləndirmə çox vaxt tələb edir.
Ana dili
|
|||
aylar fənn
|
oktyabr
|
noyabr
|
dekabr
|
Göstəricilər:
|
Şagirdlərin
|
Sayı:
|
|
Əla
|
5
|
6
|
8
|
Yaxşı
|
7
|
8
|
8
|
Orta
|
8
|
4
|
5
|
Zəif
|
4
|
6
|
3
|
Riyaziyyat:
|
|||
aylar fənn
|
oktyabr
|
noyabr
|
dekabr
|
Göstəricilər:
|
Şagirdlərin
|
Sayı:
|
|
Əla
|
8
|
6
|
4
|
Yaxşı
|
4
|
5
|
6
|
Orta
|
6
|
5
|
5
|
Zəif
|
2
|
4
|
1
|
Cədvələ nəzər
yetirək. Oktayabr ayında 8 əla oxuyan şagird var.Noyabr ayında-6, dekabr ayında
isə-4 əlaçı şagird göstərilir.Əlaçıların sayı azalıb, nəticədə yaxşı oxuyan
şagirdlərin sayı artıb. Artıq-həyəcan təbili çalınır.... Müəllim, bu zəifləmənin
səbəbini aydınlaşdırmalıdır.
Müəllim öz
metoduna nəzər salmalıdır. Bəlkə, hansısa-iş forması, iş üsulu, və yaxud, səviyyədən
artıq standart düzgün seçilməyəib......
Bəlkə, müəllim-arxayınlaşıb..... Və yaxud, şagirdin ailə problemi var.... Bu
zaman, valideynlər məktəbə dəvət olunur. (Mənim iş təcrübəmdə-belə bir hadisə
olmuşdu. Əlaçı şagirdim geriləyirdi. Səbəbi -özümdə axtarırdım. Çünki, ailə
-ziyalı, nümunəvi ailə idi. Amma, səbəbi tapa bilmirdim. Nəhayət,
valideyni-ananı məktəbə dəvət etdim.Məlum oldu ki, ailə münaqişəsi zəminində,
ata-ana ayrılır, boşanır. Uşaq da qalır nənənin ümidinə..... Nənə də nəzarət edə
bilmir... sonra, problem aradan qaldırıldı. )
Summativ
Qiymətləndirmə:
Təhsilin hər
hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə
etdikləri nailiyyətlərin qiymətləndirilməsidir. Summativ qiymətləndirmə-məzmun
standartlarının mənimsəmə səviyyəsinin etibarlı göstəricisidir.
Tədris
vahidi
Məzmun yarım il Summativ
standartı qiymət-mə.
İl
0 коммент.:
Отправить комментарий