.Məktəbin idarə olunmasında etibarlılıq, inam, məsuliyyətlilik ön plana
çəkilməli, özünüidarəetmə müxanizmi tətbiq olnmalıdır. Məktəb direktoru və
müavinlərinin müəllimlərin işinə müdaxiləsi yalnız təlim-tərbiyə prosesinin
düzgün aparılmadığı hallarda olmalıdır. Təhsilin idarəetmə iyerarxiyasında yuxarı təşkilatlar aşağı təşkilatlarla
qarşılıqlı konstruktiv əlaqədə, birgə əməkdaşlıq və müqavilə əsasında
işləməlidirlər. Yuxarı təşkilatlar bütün sahələrdə aşağı təşkilatlara peşəkar xidmət
göstərməkdə kompleks yardım etməli, eyni zamanda, öz fəaliyyətlərinin
məsuliyyətlə yerinə yetirilməsi üçün cavabdehlik hissini aşılamalıdır.
08.12.2015
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
0 коммент.:
Отправить комментарий