ŞAGİRDLƏRƏ SORĞU ZAMANI MÜƏLLİM
FƏALİYYƏTİNİN ÖYRƏNİLMƏSİ
Müəllim
fəaliyyətində sorğunun təĢkili və aparılması müəllim-Ģagird münasibətinin əsasını
təĢkil edir.
Ġlk növbədə
bütün sinfi sorğuya cəlb etməklə Ģagirdlərin Ģüurlu fəaliyyətinin inkiĢaf etdirilməsi,
köhnə
materialların
yeni formada qruplaĢdırılması, sorğu zamanı yeni həyati faktlardan istifadə
edilməsi və qrafik
təsvirlərin tətbiqinə
diqqət yetirilir.
ġagirdlərin
yerinə yetirdikləri tapĢırıqların qarĢılıqlı yoxlanılması təklif edilir. Məsələlərin
həlli üsulları,
rəylərin qəbulu,
təcrübə və nümayiĢ aparmaq da diqqət mərkəzində olmalıdır. ġagird tərəfindən
sorğu zamanı
vacib olan nəzəri
anlayıĢların seçilməsi, aldıqları biliyi tətbiq etmək bacarığına nail olmaq,
sorğu apararkən,
müəllimin istifadə
etdiyi metodu öyrənmək də çox əhəmiyyət kəsb edir.
Zəif oxuyan
Ģagirdlərlə aparılan iĢ, yazı taxtasından istifadə, fikirləĢmək üçün əlavə
vaxtın verilməsi,
əvvəlcədən
hazırlanmıĢ plandan istifadə etməklə suallara cavablar hazırlanması bu zaman əsas
götürülməlidir.
Sxem, diaqram, Ģəkillər,
xəritələr və s. əvvəlcədən hazırlanmalıdır. Sorğuda müxtəlif məsələlər biliyin
dərinliyi və
möhkəmliyi, onların bacarıq və vərdiĢləri, bilik sisteminin formalaĢması,
Ģüurlu olaraq Ģagirdlərin34
fəallaĢması nəzərə
alınmalıdır.
Məktəblinin məsuliyyət,
məĢğuliyyət və əmək mədəniyyəti kimi əxlaqi keyfiyyəti, tədris fəaliyyətinin
bir
çox sahəsində
aldığı biliyin təcrübəyə tətbiqi və sair vacib hesab edilməlidir.
0 коммент.:
Отправить комментарий