41. “Nəticəyonumluluk”dedikdə kurikulumda
nə nəzərdə tutulur?
A) Fərdin, cəmiyyətin və dovlətin dəyişən
ehtiyacvə tələbatlarının nəzərə alınması.
B) Fəaliyyətin təhsilalanın potensial
imkanlarınıninkişafına yonəldilməsi.
C) Təhsilalanın həyati bacarıqlarını
inkişafetdirməklə onlarda milli və bəşəri dəyərlərinformalaşdırılması.
D) Nəzərdə tutulan təlim
nailiyyətlərinin nəticələrformasında əvvəlcədən muəyyənləşdirilməsi.
E) Təhsilalanların nailiyyət səviyyəsininqiymətləndirilməsi
42. Aşağıdakılardan biri əsas
standartınfunksiyasıdır:
A) Fənlər uzrə muəyyən
olunan təlim nəticələriniməzmun xətləri uzrə umumi şəkildə ifadə edir.
B) Sinif və fənlər uzrə summativqiymətləndirmənin
aparılmasını təmin edir.
C) Təlim məqsədlərinin dəqiq muəyyən
olunmasıucun etibarlı zəmin yaradır.
D) Təlim usullarının secilməsini təmin edir.
E) Təlimdə inteqrativliyi təmin edir.
43. Məzmun xətti nədir?
A) Mənimsənilməsi nəzərdə tutulan təlimnailiyyətlərinin
konkret bir səviyyəsidir.
B) Fənn uzrə umumi təlim
nəticələrininreallaşmasını təmin etmək ucun muəyyən olunmuşməzmunun zəruri hissəsidir.
C) Təhsilalanların bilik və bacarıq səviyyəsinəqoyulmuş
dovlət tələbidir.
D) Dərslikdəki movzuların bolmələr uzrəqruplaşdırılmasıdır.
E) Təlim nəticələrinin reallaşdırılması səviyyəsiniyoxlamaq
ucun muəyyən olunmuş məzmununzəruri hissəsidir.
44. Biri fənn kurikulumunun strukturuna
aid deyil:
A) Fənn uzrə umumi təlim nəticələri
B) Təlim strategiyaları
C) Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
D) Təhsilin məzmunu
E) Məzmun standartlarının şərhi
45. Deklarativ bilik nədir?
A) Fənn uzrə məlumat
xarakterli biliklərdir.
B) Hər hansı fənn və ya bilik sahəsində fəaliyyətinicrasına
komək edən, prosedur qaydaları əhatə edənbiliklərdir.
C) İdrak prosesinin gedişatına komək edənbiliklərdir.
D) Problemin həll edilməsi yolu ilə əldə
olunanyeni biliklərdir.
E) Yalnız İKT-dən istifadə etməklə əldə
olunanbiliklərdir.
46. İdrak taksonomiyası uzrə səviyyə və təlimnəticələrini
uyğunlaşdırın:
1. Bilik a)
dəyişir,numayiş etdirir
2. Anlamab)
muəyyən edir,sadalayır
3. Tətbiqetməc)
fərqləndirir,izah edir
4. Analiz
d) ayırır, muəyyən edir
A) 1-b,
2-c, 3-a, 4-d
B) 1-c, 2-b,3-d,4-aC) 1-b,2-c,3-d,4-a D) 1-b,2-d,3-a,4-c
E) 1-b, 2-c, 3-d, 4-a
47. Muəllimin innovativ fəaliyyətinə aid
deyil:
A) İnnovativ təlim və
informasiyatexnologiyalarını tətbiq edir.
B) İnnovativ yanaşmalar əsasında peşə fəaliyyətinidaim
təkmilləşdirməyə səy gostərir.
C) Pedaqoji prosesə yeni yanaşmalar əsasındasəmərəli
təlim usulları yaradır.
D) İnkişafetdirici, diferensial və
inteqrativyanaşmaları tətbiq edir.
E) Təlim proresində
şagirdə obyekt kimi yanaşır.
48. Şagirdlərdə mənəvi tərbiyənin əsas
metodu:
A) Danlamaq B) Tapşırıq vermək
C) İnandırmaqD) Cəzalandırmaq
E) Butun cavablar doğrudur.
49. Dərsin cari planlaşdırılmasında nəzərdətutulmur:
A) Məzmun standartlarına əsasən
tədris vahidi vəmovzuların muəyyənləşdirməsi.
B) Dərsdə reallaşdırılacaq alt-standartlara
uyğuntəlim nəticələrinin muəyyənləşdirilməsi.
C) Dərsin icmalının hazırlanması.
D) Tapşırıqların dərsin təlim nəticələri iləuyğunlaşdırılması.
E) İş vərəqlərinin hazırlanması.
50. Perspektiv planlaşdırma hansı muddəti
əhatə edir?
A) Aylıq B) İllik C) Gundəlik
D) Yarımillik E) Həftəlik
51. Təlim strategiyalarına aiddir:
A) Resurslar, qiymətləndirmə standartları, tədrisvahidləri
B) Təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması, ümumi
təlim nəticələri, şagird nailiyyətləri
C) Təlimin təşkilinə
verilən əsas tələblər, təlimfəaliyyətinin planlaşdırılması,forma və usullar
D) Təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması,qiymətləndirmə
standartları
E) Resurslar, təlim fəaliyyətinin
planlaşdırılması,umumi təlim nəticələri
52. Biri fəal təlimin mərhələsi deyil:
A) Tədqiqatın aparılması
B) Motivasiya
C) Məlumat mubadiləsi
D) Yaradıcı tətbiqetmə
E) Tədqiqat sualının
verilməsi
53. Fəal təlimin reallaşdırılması
mexanizminə aid
deyil:
A) Şagird- tədqiqatcı, muəllim – fasilitator,
bələdci
B) Problem situasiyanın yaradılması
C) Təlim məqsədinin
duzgun muəyyənləşdirilməsi
D) Dialoqun və əməkdaşlığın zəruriliyi
E) Psixoloji dəstək: hormət və etibar
54. Variantlardan biri fəal (interaktiv)
təliminxususiyyətidir:
A) Problemin həlli
prosesində biliklərin mustəqiləldə edilməsi və mənimsənilməsi.
B) Hazır halda əldə edilən biliklərinmohkəmləndirilməsi
yolu ilə mənimsəmə
C) Yeni biliklərin muəllimin məlumatları vəizahları
vasitəsilə qavranılması.
D) Monoloji təlim.
E) Hafizəyə əsaslanan təlim.
55. Aşağıdakılardan hansı iş formasıdır?
A) Muzakirə B) Cutlərlə iş
C) Soz assosiasiyası D) Debat
E) Beyin həmləsi
56. Fəal dərsin mərhələlərinin duzgun
ardıcıllığınımuəyyən edin:
1.
Motivasiya
2. Qiymətləndirmə
3. Məlumat
mubadiləsi
4. Tədqiqatın
aparılması
5. Umumiləşdirmə
və nəticələrin cıxarılması
6. Məlumatın
muzakirəsi
7. Yaradıcı
tətbiqetmə
A) 1,2,4,3,6,7,5 B)1,4,3,5,7,6,2C) 1,4,3,6,5,7,2 D)
1,2,6,3,5,4,7,2E) 1,3,4,2,5,7,6
57. Diaqnostik qiymətləndirmənin əsas məqsədinədən
ibarətdir?
A) Təlimin hər hansı bir
mərhələsində şagirdlərinilkin bilik və bacarıqlarının səviyyəsinin uzəcıxarılmasını
təmin etmək.
B) Şagirdlərin ozunuqiymətləndirmə bacarığınıinkşaf
etdirmək.
C) Tədris ilinin sonunda şagirdlərin nailiyyətləriniqiymətləndirmək.
D) Şagirdlərin muvəffəqiyyəti barədə valideynləriməlumatlandırmaq.
E) Şagirdlərin tədris vahidinin sonunda əldəetdikləri
bilik və bacarıqların hansı səviyyədəolduğunu yoxlamaq.
58. Muasir qiymətləndirməyə aid edilə
bilməz:
A) Şagirdlərin yarımillik
qiymətlərinincıxarılmasında formativ qiymətləndirmə əsas
rol oynayır.
B) Qiymətləndirmə tədris prosesinin bütün mərhələlərində
tətbiq edilir.
C) Qiymətləndirmə təhsil keyfiyyətininyuksəldilməsinə
zəmin yaradır.
D) Məzmun standartlarının reallaşdırılmasəviyyəsini
olcmək ucun qiymətləndirmə
standartları muəyyənləşdirilir.
E) Şagirdin nailiyyətləri qiymətləndirilir,
inkişafısistemli şəkildə izlənilir.
59. Kicik summativ qiymətləndirmə vasitələri
kimtərəfindən hazırlanır?
A) Məktəb direktoru B)Direktor muavini
C) Fənn muəllimiD)Xususi
komissiya
E) Fənn uzrə metodist
60. Boyuk summativ qiymətləndirmə tədris
ilininhansı mərhələsındə aparılır?
A) Şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsiniqiymətləndirmək
məqsədi ilə təlimin istənilənmərhələsində
B) Bəhs və ya bolmənin sonunda fənni tədris edənmuəllim
tərəfindən aparılır.
C) Yarımillərin sonunda təhsil
muəssisəsininrəhbərliyi tərəfindən yaradılan muvafiq
komissiyanın nəzarəti ilə fənni tədris edən muəllimtərəfindən
aparılır.
D) Dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq gundəlik
E) Təlim prosesisinin əvvəlində
Bes bunun evveli hardadi?Gonderilen suallara cavab yazinda zehmet olmasa
ОтветитьУдалить