MƏKTƏBDƏ
TƏLİM-TƏRBİYƏ PROSESİ İSTİRAKÇILARININ HÜQUQ
VƏ VƏZİFƏLƏRİ.
PEDAQOJĠ ĠġÇĠLƏRĠN HÜQUQLARI
1. PeĢə Ģərəfi və ləyaqətinin müdafiə etmək;
2. Təhsilin idarə
olunmasında iĢtirak etmək;
3. Rəhbər vəzifələrə
seçmək və seçilmək;
4. Ġxtisasını
artırmaq;
5.
Qanunvericilik yolu ilə müəyyən edilmiĢ imtiyazlardan istifadə etmək;
6.
Qanunvericiliklə müəyyən olunmuĢ hallar istisna olunmaqla pedaqoji iĢdən
ayırmaq qadağandır.
7. Məktəbin
pedaqoji iĢçiləri Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyində nəzərdə tutulmuĢ
qaydada,
6 saatlıq iĢ
günü, qısaldılmıĢ iĢ həftəsi və uzadılmıĢ pullu məzuniyyət hüququna malikdirlər.
Pedaqoji iĢçilərin
vəzifələri
1. Dövlətin təhsil
siyasətini, rəhbər təhsil orqanlarının qərar və göstəriĢlərini yerinə yetirmək;
2. ġagirdlərdə əməyə
və Ģəxsi nümunəsi ilə milli zəminə və ümumbəĢəri sərvətlərə, mənəvi dəyərlərə
hörmət və məhəbbət
aĢılamaq;
3. Proqramın tələbləri
səviyyəsində Ģagirdlərin bilik almalarını təmin etmək;
4. ġagirdlərin Ģəxsiyyətinə
hörmət etmək;
5. UĢaqları və gəncləri
zərərli vərdiĢlərdən çəkindirmək;
6. PeĢə-ixtisas
səviyyəsini, pedaqoji ustalığını, ümumi mədəniyyətini yüksəltmək;
7. Pedaqoji və
psixoloji ədəbiyyatı müntəzəm öyrənmək, onun nəticəsindən istifadə etmək;
8. Əlavə məĢğələlər
və sinifdənkənar tədbirlər keçirmək.
Sinif rəhbərlərinin
hüquq və vəzifələri
1. ġagird
kollektivini təĢkil etmək.
2. Məktəbin vəziyyətinin
formalaĢdırılması üçün məqsədyönlü iĢ aparmaq.
3. Ətraf mühitə,
Azərbaycan təbiətinə, dövlət bayrağına, gerbinə, himninə və s. atributlara, Azərbaycan
xalqının tarixinə,
milli-mədəni dəyərlərinə dərin hörmət tərbiyə etmək.
4. ġagirdləri
xalqlar, etnik milli və dini qruplar arasında qarĢılıqlı anlaĢma, sülh və
razılığa əsaslanan
Ģüurlu həyata
hazırlamaq.
5. Valideynlərlə
möhkəm əlaqə yaratmaq, Ģagirdlərin təlim-tərbiyəsində onların köməyindən
istifadə
etmək.
6. Valideynlərə
pedaqoji-psixoloji məsləhətlər vermək.
7. ġagirdlərə
verilən ev tapĢırıqlarını tənzimləmək.
ġagirdlərin
hüquqları
1. Məktəbin
bütün imkanlarından istifadə etmək.
2. Təhsilini
davam etdirmək.
3. Təhsilin idarə
olunması və təkmilləĢdirilməsində, məktəb birliklərində iĢtirak etmək.
4. Təhlükəsiz və
zərərsiz təlim Ģəraiti ilə təmin olunmaq.
5. Müəssisənin səhiyyə
və sağlamlıq xidmətindən istifadə etmək.
6. Fiziki və
psixi zorakılığın bütün növlərindən, hüquqa zidd və insan ləyaqətini alçaldan hərəkətlərdən
müdafiə olunmaq.
ġagirdlərin vəzifələri
1. Biliyini daim
artırmaq və dərinləĢdirmək.
2. Ümumi mədəni
səviyyəsini, fiziki və psixi keyfiyyətlərini yüksəltmək.
3. Təhsil
qanunvericiliyinə, məktəbin nizamnaməsinə və daxili qaydalarına, əxlaq və etika
normalarına
əməl etmək.
Valideynlərin
(onları əvəz edənlərin) hüquqları
1. UĢaqlar üçün
məktəb, həmçinin müəllim və tərbiyəçi seçmək.
2. Məktəbin
ictimai özünüidarə orqanlarına seçkilərdə iĢtirak etmək (seçmək və seçilmək).
3. UĢaqların təhsili
və tərbiyəsi ilə bağlı olaraq, müxtəlif orqanlara müraciət etmək.
4. Dövlət və məhkəmə
orqanlarında uĢaqların qanuni hüquqlarını müdafiə etmək. 49
5. ġagirdlərin
elmlərin əsaslarına yiyələnməsində, onlarda yüksək əxlaqi keyfiyyətlər tərbiyə
edilməsində
məktəb və ailəyə
kömək məqsədilə ümumtəhsil məktəblərində valideyn birlikləri (komitələri)
yaradılmasında
iĢtirak etmək.
Valideynlərin
(onları əvəz edənlərin) vəzifələri
1. UĢaqların
fiziki və psixoloji sağlamlıqlarının, istedad və qabiliyyətlərinin inkiĢafı
qayğısına qalmaq.
2. UĢaqların ləyaqətinə
hörmət etmək.
3. UĢaqda
valideynə, Vətənə, doğma dilinə, xalqına, onun tarixinə, ümumbəĢəri dəyərlərə
hörmət və
məhəbbət hissi
yaratmaq.
4. UĢaqlara əməksevərlik,
xeyirxahlıq və mərhəmət hissi aĢılamaq.
5. UĢaqların məktəbdə
tərbiyə və təhsil almalarına qayğı göstərmək və ya ailədə dövlət standartları
səviyyəsində təhsil
almalarını təmin etmək.
6. Xalqın ənənələrinə,
qanunlarına, insan hüquqlarına hörmət hissi tərbiyə etmək.
7. Dövlət
valideynlərə (onları əvəz edənlərə) öz vəzifələrini yerinə yetirməkdə kömək
göstərir, onların
hüquqlarını müdafiə edir. 50
TƏHSIL MÜƏSSĠSƏSĠNDƏ TƏLIM-TƏRBIYƏ ĠġLƏRININ PLA
0 коммент.:
Отправить комментарий