TƏHSİL VƏ İDARƏETMƏ
Elşən Qafarovla Təhsil və İdarəedici
Toggle navigation
Menu
01.12.2014
ƏMƏK HAQQI CƏDVƏLLƏRİ
12:23 PM
Unknown
direktor
,
idareetme
No comments
Отправить по электронной почте
Написать об этом в блоге
Поделиться в X
Опубликовать в Facebook
← Следующее
Главная страница
Предыдущее →
0 коммент.:
Отправить комментарий
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Menyu
direktor
(266)
elaqe
(3)
Hüquqi - normativ sənədlər
(104)
idareetme
(297)
kafedraveyametodbirlesme
(31)
kitabxanaci
(10)
kurikulum
(75)
laborant
(12)
pedoqojitecrube
(60)
psixoloq
(18)
Sinif rəhbəri
(94)
sualcavab
(2)
telimterbiyeisleriuzredirektormuavini
(61)
teserrufatisleriuzredirektormuavini
(18)
teskilatisleriuzredirektormuavini
(52)
test
(63)
Təhsil Xəbərləri
(42)
Arxiv
►
2016
(164)
►
мая
(6)
►
апреля
(55)
►
марта
(7)
►
февраля
(66)
►
января
(30)
►
2015
(305)
►
декабря
(147)
►
ноября
(18)
►
октября
(25)
►
сентября
(5)
►
августа
(30)
►
апреля
(2)
►
февраля
(4)
►
января
(74)
▼
2014
(241)
▼
декабря
(113)
Məktəblərimizdə reallıqla uzlaşmayan iddialar
Vahid SƏFİXANOV Müəllim nüfuzu necə qazanılır
Afət SÜLEYMANOVA, "Təhsilin əsasları" fənni müəlli...
MÜƏLLİM NÜFUZUNA XƏLƏL GƏLİR, ŞAGİRDLƏRDƏ HƏDSİZ ...
Məktəblərdə müəllim-şagird münasibətləri Zəminə Ə...
İslamda--MÜƏLLİM
UŞAQ BİRLİYİ RƏHBƏRİ F Ə A L İ Y Y Ə T P L...
V sinifüçünƏdəbiyyatfənnindənböyüksummativqiymətlə...
sinifüçünAzərbaycandilifənnindənböyüksummativqiymə...
Təsviri mətnlərdə əsas ideyanın müəyyən edilməsi ü...
l.BÖLMƏ ÜZRƏ KİÇİK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ
Hadisələrin ardıcıllığının, süjetin və mətnin elem...
Obrazların müəyyən edilməsi və qarşılaşdırılması ü...
BÖLMƏ ÜZRƏ KİÇİK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ
BÖLMƏ ÜZRƏ KİÇİK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ
Mətnin hissələrinin müəyyən edilməsi ilə bağlı KQS...
II BÖLMƏ ÜZRƏ KİÇİK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ
Riyaziyyat. V sinif. Böyük summativ qiymətlən...
V sinif. İnformatika. Böyük summativ qiymətlənd...
BÖYÜK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ (I YARIMİL) ...
Böyük summativ qiymətləndirmə (I yarımil, V sinif ...
Böyük summativ qiymətləndirmə Hayat Bilgisi
BÖYÜK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ (I YARIMİL) ...
V SINIF AZ. TARIXI BSQ-1
V sinif üçün Azərbaycan dilindən böyük summativ qi...
Azərbaycan tarixi V sinif I yarımil BSQ-1.
Böyük summativ qiymətləndirmə (I yarımil, V sinif ...
Arzəbaycan Respublikasının yeni Təhsil Qanunu
Uşaq hüquqları haqqında Konvensiya
PEDAQOJİ ŞURANIN İŞİNİN PLANLAŞDIRILMASI VƏ SƏNƏDL...
PEDAQOJI ŞURANIN İŞİNİN PLANLAŞDIRILMASI,
TƏLİM VƏ TƏRBİYƏNIN PSİXOLOGİYАSI
İDARƏETMƏNİN ƏSAS FUNKSİYALARI
İdarəetmə qərarının həyata keçirilməsi fazası
Kriteri –
Alternativlər
İdarəetmə prosedurası
İdarəetmə əməliyyatı
QƏRARLARIN HAZIRLANMASI METODLARI
İDARƏETMƏDƏ RƏHBƏRLİK
ÜMUMMİLLİ LİDER HEYDƏR ƏLİYEV- İDARƏÇİLİYİN BARİZ ...
QƏRARLARIN HAZIRLANMASI VƏ QƏBUL EDİLMƏSİ PROSESİ
İDARƏETMƏ QƏRARLARININ MAHİYYƏTİ VƏ TƏSNİFATI
İDARƏETMƏ PSİXOLOGİYASI
Ümumtəhsil Məktəblərində Məktəbdaxili Qiymətlənd...
MƏKTƏBDƏ PSİXOLOJİ İŞİN TƏŞKİLİ
Təhsil islahatı metodik kabinetlərin işinin təkmil...
Metodika A variantı
Böyük summativ qiymətləndirmə
6-cı sinif biologiya
BÖYÜK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ 2. BİOLOGİYA
BÖYÜK SUMMATİV QİYMƏTLƏNDİRMƏ 1. BİOLOGİYA
Ümumi təhsilin təhsil səviyyələri üzrə müddəti, bi...
Əmək normaları, əməyin ödənİlməsi normaları, qayda...
Təhsil müəssisələrində çalışan işçilərə Əlavə haql...
Ümumtəhsil, peşə və orta ixtisas təhsili müəssisə...
Gender bərabərliyinin təminatları haqqında Azərbay...
Azərbaycan Respublikası ümumtəhsil məktəbləri üçün...
MƏKTƏB DİREKTORU VƏ SİNİF RƏHBƏRİ Malik Aranlı, ...
ŞAGİRDLƏRƏ SORĞU ZAMANI MÜƏLLİM FƏALİYYƏTİNİN ÖYRƏ...
MƏKTƏBDƏ TƏLİM-TƏRBİYƏ PROSESİ İSTİRAKÇILARININ ...
Məktəbi idarəetmə sisteminin strukturunda dörd səv...
MENECMENT NƏZƏRIYYƏSI VƏ TƏCRÜBƏNIN INKIŞAFI
METODIK IŞLƏRIN TƏŞKILINƏ RƏHBƏRLIK
MÜASIR MÜƏLLIM NECƏ OLMALIDIR?
Sinifdənxaric işlər və onların mahiyyəti
Yeni materialların verilməsində müəllim fəaliyyəti...
Ümumtəhsil məktəblərində məktəbdaxili qiymətləndir...
PROSES İŞTİRAKÇILARININ FƏALİYYƏTİNİN VƏ TƏH...
REDAQOJI İDARƏETMƏDƏ TƏHLİL
RƏHBƏRLIK IŞINDƏ FƏRDI XÜSUSIYYƏTLƏRIN ...
RƏHBƏRLİK ÜÇÜN XAS OLAN 3 ƏSAS ÜSLÜB
TƏHSIL MÜƏSSƏSƏLƏRİNDƏ TƏLİM-TƏRBİYƏ İŞLƏ...
TƏHSİLVERMƏ MODELLƏRİ
VALIDEYNL AQƏNIN YARADILMASINA VƏ MÖHKƏMLƏNDIRIL...
Valideyn komitəsinin hüquqları və vəzifələri
Vüsalə Mehtiyeva Qiymətləndirmənin prinsipləri
MƏKTƏBDƏ TƏLİM-TƏRBİYƏ PROSESİ İSTİRAKÇILARININ ...
MƏKTƏBDƏ IDARƏETMƏ QƏRARLARININ HAZIRLANMASI, QƏ...
MƏKTƏBDAXILI KOLLEGIAL IDARƏETMƏ ORQANLARI
ПОЛОЖЕНИЕ О ВЕДЕНИИ ШКОЛЬНОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ
MƏKTƏB DİREKTORUNUN ŞƏXSİYYƏTİNƏ VERİLƏN TƏLƏBLƏR
MƏKTƏB DIREKTORUNUN INFORMASIYA MƏNBƏLƏRI
Malik Aranli Fənn kurikulumları əsasında təlimin p...
Malik Aranli SİNİF TƏŞKİLAT SAATI VƏ ONUN TƏ...
INFORMASIYALARDAN ISTIFADƏNIN TƏŞKILI
IDARƏETMƏNİN QURULUŞU
IDARƏETMƏDƏ INFORMASIYALARIN MÖVQEYI VƏ ROLU
HEYDƏR ƏLIYEV VƏ AZƏRBAYCAN TƏHSILI
Fənn metodbirləşmələri:
Direktoryanı müşavirələrdə müzakirə etmək üçün h...
ŞAGİRDLƏR BACARMALIDILAR
MÜASIR MÜƏLLIM NECƏ OLMALIDIR?
REDAQOJI İDARƏETMƏDƏ TƏHLİL
RƏHBƏRLIK IŞI
TƏHSİLVERMƏ MODELLƏRİ
VALIDEYNLƏRLƏ ƏLAQƏNIN YARADILMASI
Vüsalə Mehtiyeva Qiymətləndirmənin prinsipləri
tam orta məktəbin direktorunun aylıq
PLANLAŞDIRMA
►
ноября
(128)
Həmkara Dəstək. Технологии
Blogger
.
Yeni kitab4
Yeni kitab3
Yeni kitab2
Yeni Kitab
Məlumatlarımız
VAQİF MAHMUDOV. AMİ MÜƏLLİMLƏRƏ METODİK KÖMƏK. Kurikuluma dair 20 sual və cavabları.
UŞAQ BİRLİYİ RƏHBƏRİ F Ə A L İ Y Y Ə T P L A N I
KURİKULUM SİNİFLƏRİNDƏ DƏRSDİNLƏMƏ VƏRƏQİ - DİREKTOR VƏ DİREKTOR MÜAVİNLƏRİ ÜÇÜN
MƏKTƏB PSİXOLOQUNUN NÜMUNƏVİ İŞ PLANI
DİREKTOR OLMAQ İSTƏYƏNLƏR ÜÇÜN TESTLƏR CAVABLARI İLƏ
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA FASİLƏSİZ PEDAQOJİ TƏHSİL VƏ MÜƏLLİM HAZIRLIĞININ KONSEPSİYA VƏ STRATEGİYASININ TƏSDİQ EDİLMƏSİ HAQQINDA AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ NAZİRLƏR KABİNETİNİN QƏRARI
MƏKTƏBİN İLLİK FƏALİYYƏT PLANI 2015-2016
Riyaziyyat. V sinif. Böyük summativ qiymətləndirmə. B.S.Q. № 1. ( I yarım il.)
DİREKTORLAR VƏ DİREKTOR MÜAVİNLƏRİ ÜÇÜN - IX-XI SİNİFLƏRDƏ (ƏNƏNƏVİ ) DƏRSDİNLƏMƏ VƏRƏQİ
SINIF RƏHBƏRİNİN İLLİK FƏALİFFƏT PLANI.. (TAM_I və II yarımilliklər üzrə )
Reklam
Gündəlik Təhsil xəbərləri Aymobi.com saytında
Загрузка...
Faydalı Linklər
0 коммент.:
Отправить комментарий