08.12.2014

MƏKTƏBDƏ TƏLİM-TƏRBİYƏ PROSESİ   İSTİRAKÇILARININ   HÜQUQ VƏ VƏZİFƏLƏRİ.

PEDAQOJĠ ĠġÇĠLƏRĠN HÜQUQLARI
1. PeĢə Ģərəfi və ləyaqətinin müdafiə etmək;
2. Təhsilin idarə olunmasında iĢtirak etmək;
3. Rəhbər vəzifələrə seçmək və seçilmək;
4. Ġxtisasını artırmaq;
5. Qanunvericilik yolu ilə müəyyən edilmiĢ imtiyazlardan istifadə etmək;
6. Qanunvericiliklə müəyyən olunmuĢ hallar istisna olunmaqla pedaqoji iĢdən ayırmaq qadağandır.
7. Məktəbin pedaqoji iĢçiləri Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyində nəzərdə tutulmuĢ qaydada,
6 saatlıq iĢ günü, qısaldılmıĢ iĢ həftəsi və uzadılmıĢ pullu məzuniyyət hüququna malikdirlər.
Pedaqoji iĢçilərin vəzifələri
1. Dövlətin təhsil siyasətini, rəhbər təhsil orqanlarının qərar və göstəriĢlərini yerinə yetirmək;
2. ġagirdlərdə əməyə və Ģəxsi nümunəsi ilə milli zəminə və ümumbəĢəri sərvətlərə, mənəvi dəyərlərə
hörmət və məhəbbət aĢılamaq;
3. Proqramın tələbləri səviyyəsində Ģagirdlərin bilik almalarını təmin etmək;
4. ġagirdlərin Ģəxsiyyətinə hörmət etmək;
5. UĢaqları və gəncləri zərərli vərdiĢlərdən çəkindirmək;
6. PeĢə-ixtisas səviyyəsini, pedaqoji ustalığını, ümumi mədəniyyətini yüksəltmək;
7. Pedaqoji və psixoloji ədəbiyyatı müntəzəm öyrənmək, onun nəticəsindən istifadə etmək;
8. Əlavə məĢğələlər və sinifdənkənar tədbirlər keçirmək.
Sinif rəhbərlərinin hüquq və vəzifələri
1. ġagird kollektivini təĢkil etmək.
2. Məktəbin vəziyyətinin formalaĢdırılması üçün məqsədyönlü iĢ aparmaq.
3. Ətraf mühitə, Azərbaycan təbiətinə, dövlət bayrağına, gerbinə, himninə və s. atributlara, Azərbaycan
xalqının tarixinə, milli-mədəni dəyərlərinə dərin hörmət tərbiyə etmək.
4. ġagirdləri xalqlar, etnik milli və dini qruplar arasında qarĢılıqlı anlaĢma, sülh və razılığa əsaslanan
Ģüurlu həyata hazırlamaq.
5. Valideynlərlə möhkəm əlaqə yaratmaq, Ģagirdlərin təlim-tərbiyəsində onların köməyindən istifadə
etmək.
6. Valideynlərə pedaqoji-psixoloji məsləhətlər vermək.
7. ġagirdlərə verilən ev tapĢırıqlarını tənzimləmək.
ġagirdlərin hüquqları
1. Məktəbin bütün imkanlarından istifadə etmək.
2. Təhsilini davam etdirmək.
3. Təhsilin idarə olunması və təkmilləĢdirilməsində, məktəb birliklərində iĢtirak etmək.
4. Təhlükəsiz və zərərsiz təlim Ģəraiti ilə təmin olunmaq.
5. Müəssisənin səhiyyə və sağlamlıq xidmətindən istifadə etmək.
6. Fiziki və psixi zorakılığın bütün növlərindən, hüquqa zidd və insan ləyaqətini alçaldan hərəkətlərdən
müdafiə olunmaq.
ġagirdlərin vəzifələri
1. Biliyini daim artırmaq və dərinləĢdirmək.
2. Ümumi mədəni səviyyəsini, fiziki və psixi keyfiyyətlərini yüksəltmək.
3. Təhsil qanunvericiliyinə, məktəbin nizamnaməsinə və daxili qaydalarına, əxlaq və etika normalarına
əməl etmək.
Valideynlərin (onları əvəz edənlərin) hüquqları
1. UĢaqlar üçün məktəb, həmçinin müəllim və tərbiyəçi seçmək.
2. Məktəbin ictimai özünüidarə orqanlarına seçkilərdə iĢtirak etmək (seçmək və seçilmək).
3. UĢaqların təhsili və tərbiyəsi ilə bağlı olaraq, müxtəlif orqanlara müraciət etmək.
4. Dövlət və məhkəmə orqanlarında uĢaqların qanuni hüquqlarını müdafiə etmək. 49
5. ġagirdlərin elmlərin əsaslarına yiyələnməsində, onlarda yüksək əxlaqi keyfiyyətlər tərbiyə edilməsində
məktəb və ailəyə kömək məqsədilə ümumtəhsil məktəblərində valideyn birlikləri (komitələri) yaradılmasında
iĢtirak etmək.
Valideynlərin (onları əvəz edənlərin) vəzifələri
1. UĢaqların fiziki və psixoloji sağlamlıqlarının, istedad və qabiliyyətlərinin inkiĢafı qayğısına qalmaq.
2. UĢaqların ləyaqətinə hörmət etmək.
3. UĢaqda valideynə, Vətənə, doğma dilinə, xalqına, onun tarixinə, ümumbəĢəri dəyərlərə hörmət və
məhəbbət hissi yaratmaq.
4. UĢaqlara əməksevərlik, xeyirxahlıq və mərhəmət hissi aĢılamaq.
5. UĢaqların məktəbdə tərbiyə və təhsil almalarına qayğı göstərmək və ya ailədə dövlət standartları
səviyyəsində təhsil almalarını təmin etmək.
6. Xalqın ənənələrinə, qanunlarına, insan hüquqlarına hörmət hissi tərbiyə etmək.
7. Dövlət valideynlərə (onları əvəz edənlərə) öz vəzifələrini yerinə yetirməkdə kömək göstərir, onların

hüquqlarını müdafiə edir. 

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.