08.12.2014

                  IDARƏETMƏNİN        QURULUŞU

Pedaqoji prosesin idarə edilməsində bütün iĢtirakçılar öz iĢləri üçün məsuliyyət daĢıyır və özündən
yüksək pillədə olanlar qarĢısında hesabat verir. Ġdarəetmə fəaliyyəti aĢağıdakı pillələr üzrə təĢkil olunur:
– birinci pillə – məktəb direktoru;
– ikinci pillə – təlim-tərbiyə iĢləri üzrə müavinlər, sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə iĢləri üzrə
təĢkilatçı;
– üçüncü pillə – pedaqoji kollektivin ictimai təĢkilatları və kollegial idarəetmə orqanları;
– dördüncü pillə – müəllimlər, tərbiyəçilər və sinif rəhbərləri;
– beĢinci pillə – müəllimlər və Ģagirdlər.
Xüsusilə, yuxarı sinif Ģagirdləri, birgə fəaliyyət göstərən orqanlar (pedaqoji və Ģagird kollektivinin birgə
Ģurası, məktəbdə keçirilən xətt, müxtəlif komissiya və Ģuraların iĢi və s. );
– altıncı pillə – Ģagird kollektivi, gənclər və uĢaq birlikləri, Ģagird özünüidarə orqanları;
– yeddinci pillə – Ģagird kollektivin bir üzvü kimi;
Tərbiyə edənlə, tərbiyə olunanın idarəetmədə birgə fəaliyyəti məktəblinin sosial çərçivədə təcrübəsini
geniĢləndirir, məktəbdaxili pozitiv münasibətləri formalaĢdırmağa kömək edir, həlledici mərhələlərdə öz fikrini
deməyə imkan verir, müəllimlərlə ittifaq yaratmağa, onların yaxın köməkçisi olmağa istiqamətləndirir. Buna
görə də müəllim və Ģagird idarəetmə orqanlarının birgə qərarının lazımlı, obyektiv və təxirəsalınmaz olması
zərurəti meydana gəlir.
Məktəbi idarəetmənin məqsədi, onun strukturuna daxil olan sahələrin iĢinin məzmunu ilə bağlı olub, hər
bir konkret Ģərait üçün müəyyənləĢdirilir. Bunun üçün struktura daxil olan sahələrin hər birində mövcud
vəziyyəti aĢkara çıxarmaq, müəyyənləĢdirmək və bunların nəticələrinə əsasən iĢi daha da təkmilləĢdirmək,
yaxĢılaĢdırmaq, onun səmərə və keyfiyyətini yüksəltmək üçün tədbirlər hazırlamaq daha əhəmiyyətli olur. Hər
bir sahə üzrə konkret məqsəd müəyyənləĢdirmək tələb olunur. Məsələn, dərsin müzakirəsi müxtəlif məqsədlərlə

aparıla bilər, müəllim fəaliyyətini öyrənmək, Ģagirdlərin bilik keyfiyyətini müəyyənləĢdirmək, dərsdə seçilmiĢ

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.