IDARƏETMƏNİN QURULUŞU
Pedaqoji prosesin idarə edilməsində bütün
iĢtirakçılar öz iĢləri üçün məsuliyyət daĢıyır və özündən
yüksək pillədə olanlar qarĢısında hesabat verir.
Ġdarəetmə fəaliyyəti aĢağıdakı pillələr üzrə təĢkil olunur:
– birinci pillə – məktəb direktoru;
– ikinci pillə – təlim-tərbiyə iĢləri üzrə müavinlər,
sinifdənxaric və məktəbdənkənar tərbiyə iĢləri üzrə
təĢkilatçı;
– üçüncü pillə – pedaqoji kollektivin ictimai təĢkilatları
və kollegial idarəetmə orqanları;
– dördüncü pillə – müəllimlər, tərbiyəçilər və sinif
rəhbərləri;
– beĢinci pillə – müəllimlər və Ģagirdlər.
Xüsusilə, yuxarı sinif Ģagirdləri, birgə fəaliyyət
göstərən orqanlar (pedaqoji və Ģagird kollektivinin birgə
Ģurası, məktəbdə keçirilən xətt, müxtəlif komissiya
və Ģuraların iĢi və s. );
– altıncı pillə – Ģagird kollektivi, gənclər və uĢaq
birlikləri, Ģagird özünüidarə orqanları;
– yeddinci pillə
– Ģagird kollektivin bir üzvü kimi;
Tərbiyə edənlə,
tərbiyə olunanın idarəetmədə birgə fəaliyyəti məktəblinin sosial çərçivədə təcrübəsini
geniĢləndirir, məktəbdaxili
pozitiv münasibətləri formalaĢdırmağa kömək edir, həlledici mərhələlərdə öz
fikrini
deməyə imkan
verir, müəllimlərlə ittifaq yaratmağa, onların yaxın köməkçisi olmağa istiqamətləndirir.
Buna
görə də müəllim
və Ģagird idarəetmə orqanlarının birgə qərarının lazımlı, obyektiv və təxirəsalınmaz
olması
zərurəti meydana
gəlir.
Məktəbi idarəetmənin
məqsədi, onun strukturuna daxil olan sahələrin iĢinin məzmunu ilə bağlı olub, hər
bir konkret Ģərait
üçün müəyyənləĢdirilir. Bunun üçün struktura daxil olan sahələrin hər birində
mövcud
vəziyyəti aĢkara
çıxarmaq, müəyyənləĢdirmək və bunların nəticələrinə əsasən iĢi daha da təkmilləĢdirmək,
yaxĢılaĢdırmaq,
onun səmərə və keyfiyyətini yüksəltmək üçün tədbirlər hazırlamaq daha əhəmiyyətli
olur. Hər
bir sahə üzrə
konkret məqsəd müəyyənləĢdirmək tələb olunur. Məsələn, dərsin müzakirəsi müxtəlif
məqsədlərlə
aparıla bilər, müəllim fəaliyyətini öyrənmək,
Ģagirdlərin bilik keyfiyyətini müəyyənləĢdirmək, dərsdə seçilmiĢ
0 коммент.:
Отправить комментарий