ÜMUMMİLLİ LİDER HEYDƏR ƏLİYEV- İDARƏÇİLİYİN BARİZ NÜMUNƏSİ
Ümummilli lider Heydər Əliyevin
dövlətçilik ideyalarının elmi-nəzəri əsasları təkcə bugün üçün deyil, gələcək
üçün də çox əhəmiyyətlidir. İllər keçdikcə biz bunu daha aydın görür və dərk
edirik. Heydər Əliyevin idarəçilik məharəti çox zəngin təcrübə məktəbi
tükənməz bir xəzinədir. İllər keçdikcə gələcəkdə hələ çox-çox nəsillər bu
təcrübədən bəhrələnəcəklər. Ulu öndər Heydər Əliyev özünün çox böyük
təşkilatçılıq məharəti və çoxcəhətli səmərəli fəaliyyəti ilə idarəçilik elmini
təkcə əməli cəhətdən deyil, həmçinin nəzəri baxımdan da
zənginləşdirmişdir. Bütün bunlar dünya təcrübəsi üçün də faydalı
olduğundan beynəlxalq əhəmiyyətə malik çox zəngin bir sərvətdir. Biz bununla
fəxr etməklə yanaşı qoruyub saxlamalı və daim bu sərvətdən bəhrələnməliyik.
Bu gün Azərbaycanda demokratik
ölkələrin zəngin təcrübəsinə əsaslanan dövlət idarəçilik sistemi yaradılıb
formalaşdırılmışdır. Fərəhli haldır ki, dövlət idarəçilik sistemimiz üçün xeyli
qabiliyyətli və həm də milli ruhlu kadrlarımız hazırlanmışdır. Odur ki,
cəmiyyət həyatının demək olar ki, bütün sahələrində yüksək səviyyəli kadr
potensialımız mövcuddur. Buna biz ulu öndər Heydər Əliyevin parlaq və
aydın zəkası, zəngin bilik və təcrübəsi, çoxcəhətli fəaliyyəti və zəhməti
hesabına nail olmuşuq. Ümummilli lider Heydər Əliyevin bizə irs qoyduğu bu
zəngin təcrübəyə əsaslanaraq, eləcə də beynəlxalq təcrübəyə istinad edərək
idarəçilik mədəniyyətimizi daim artırmalı, onu zənginləşdirərək yüksəltməli,
yeniləşən dünyamızın tələblərinə cavab verən kadr potensialımızı çoxaltmalıyıq.
Unutmamalıyıq ki, ölkəmizin bugünü və gələcəyi bu kadrların peşəkarlıq
səviyyəsindən çox asılıdır. Heydər Əliyevin dövlət idarəçilik ideyaları, onun
zəngin idarəçilik məktəbi bizə bunu tövsiyə edir, bunları öyrədir.
Təbiidir ki, hər bir ölkənin, eləcə də
Azərbaycanın təhsil sistemi üçün idarəetmə kadrların hazırlığı məsələsi xüsusi
aktuallıq kəsb edir. Belə ki, Azərbaycanda demokratik hüquqi dövlət
quruculuğu prosesləri sürətləndikcə, dövlət müstəqilliyimiz möhkəmləndikcə,
iqtisadiyyatımızın inkişaf sürəti artdıqca ölkədə idarəetmə sisteminin daha da
təkmilləşdirilməsi, onun səmərəliliyin artırılması məsələləri ön plana çıxır.
Dövlət idarəçiliyinin səmərəliliyi isə ixtisaslı kadrların hazırlanması və
qulluğa cəlb olunması ilə təmin olunur. Belə ki, dövlət orqanlarının
keyfiyyətli və səmərəli fəaliyyəti əhəmiyyətli dərəcədə dövlət qulluqçularının
səriştəsindən, bacarığından, ixtisas səviyyəsindən asılıdır.
Qabaqcıl idarəetmə sistemlərinin,
texnologiyalarının yaradıldığı müasir şəraitdə idarəetmə sistemində çalışan
rəhbər kadrların bir qismi artıq ətrafda baş verən dəyişikliklərə bəzən tam
uyğunlaşa bilmir, mürəkkəb idarəetmə məsələlərinin həllində
peşəkarlıqla bağlı müəyyən çətinliklərlə üzləşir, idarəetmənin
səmərəliliyini təmin edə bilmirlər. Dövlətin mənafeyi isə yalnız ali
rəhbərlərin deyil, həm də bütün dövlət idarəetmə sistemindəki vəzifəli
şəxslərin yüksək təhsil və peşəkarlıq səviyyəsinə malik olmasını tələb
edir. Odur ki, dövlət qulluğu üçün mütəxəssislərin hazırlanması dövlətin
yüksək peşəkarlığa malik idarəetmə kadrları korpusunun formalaşmasına yönəlmiş
kadr siyasətinin mühüm tərkib hissəsinə çevrilir və dövlət qulluğu üçün kadr
hazırlığı sisteminin, bütövlükdə ölkənin təhsil sisteminin qarşısında idarəetmə
sahəsində yüksək ixtisaslı və peşəkar kadrların yetişdirilməsini aktual problem
kimi qoyur. Onların hazırlanması isə təbii ki, xüsusi dövlət qayğısı
göstərilməsini tələb edir.
Bu kadrların peşəkarlığının,
səriştəliliyinin yüksək olmasından ölkənin nəinki bugünü, həmçinin gələcəyi də
çox asılıdır. İdarəçilik işinin səmərəliliyini yüksəltməyə nail olmaq məqsədi
ilə bu gün ölkəmizdə aparılan iş qarşımızda təkcə kadr hazırlanması kimi
yox, həm də siyasi bir vəzifə kimi durur. Bu baxımdan təbiidir ki, indi
idarəetmə kadrlarının nəzəri və praktiki hazırlığı məsələlərinə olan tələb də
artır. İndi hazırlanan kadrlar gərək dəyişilən vəziyyətdən baş çıxarmağı,
konkret şəraitə uyğun vəzifələri müəyyən etməyi, müstəqil qərarlar qəbul edərək
onları həyata keçirməyi bacarsınlar. Odur ki, bu vəzifələrə uyğun kadrlar
hazırlanması, onların səriştəliliyi, peşəkarlığının artırılması işi də daim
təkmilləşməli, kadrların elmi nəzəri səviyyəsi yüksəldilməli və praktiki iş
təcrübələri artırılmalıdır. Bunun üçün tədris prosesinin təşkili, onun
forma və metodları da təkmilləşdirilməli, inkişaf etdirilməli, informasiya
təminatı lazımi səviyyədə olmalıdır. Bu mənada yerləşdiyi regionda lider
dövlətə çevrilmiş Azərbaycanın mövqelərini qoruyub saxlayan, daha da inkişaf etdirə
biləcək peşəkar kadrların yetişdirilməsi üçün təhsil sistemi idarəetmə
kadrlarının hazırılığı sahəsində dünyadakı qlobal meyilləri diqqətlə izləməli
və tədrisin optimal modellərinin axtarışını daim davam etdirməli, bu sahədə
dünyadakı ən yaxşı nümunələrə uyğunlaşmalı və öz işini ona uyğun qurmalıdır.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
cənab İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi, sürətli dəyişikliklərin baş verdiyi
hazırkı vaxtda cəmiyyətin sosial-iqtisadi tərəqqisində, rəqabətə davamlı insan
kapitalının formalaşmasında, davamlı inkişafa zəmin yaradan bilik
iqtisadiyyatının qurulmasında ali təhsilin müstəsna rolu
var. Qloballaşmanın geniş vüsət aldığı müasir dövrdə hər bir ölkənin
iqtisadiyyatının dinamik inkişafı, onun uğurlu gələcəyi, inkişaf etmiş ölkələr
sırasına daxil olması həmin ölkədə təhsiln səviyyəsi ilə müəyyən
olunur. Bu cəhətdən ölkənin malik olduğu təbii sərvətlərin cəmiyyətin
hərəkətverici qüvvəsi olan insan kapitalına çevrilməsi ali təhsil qarşısında
duran müstəsna əhəmiyyətə malik əsas vəzifədir. Bütün bu amillər respublikada
ali təhsil sahəsində islahatların istiqamətlərinin dünyada ali təhsilin inkişaf
tendensiyalarına uyğun müəyyənləşdirilməsi zərurətini qarşıya qoyur.
Ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən
əsası qoyulan və bu gün cənab Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam
etdirilən kadr siyasəti dövlətçiliyimizin bütün sahələrində yeni düşüncəli,
savadlı, işgüzar, bacarıqlı, saf mənəviyyatlı, yüksək təşkilatçılıq və
informasiyadan istifadə etmək qabiliyyətinə malik olan kadrların
hazırlanmasına, onların cəsarətlə seçilib irəli çəkilməsinə böyük zəmin
yaradır. Xalqın və dövlətin gələcəyinin məhz yüksək ixtisaslı, peşəkar və
vətənpərvər insanlarda görən Heydər Əliyev hələ ötən əsrin 70-80-ci illərində
ölkənin maddi imkanlarının məhdudluğuna baxmayaraq bu işi dünya miqyasına
çıxarmış, yüzlərlə gənci təhsil almaq üçün xarici ölkələrə
göndərmişdir. Bu gün də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham
Əliyev tərəfindən qəbul olunmuş fərmanla təsdiq olunan Dövlət Proqramına əsasən
hər il yüzlərlə gənc inkişaf etmiş xarici dövlətlərin qabaqcıl ali təhsil
müəssisələrində ixtisaslı kadr kimi (o cümlədən idarəetmə ixtisasları
üzrə) yetişirlər. Azərbaycanın özündə idarəetmə sahəsində milli kadrların
hazırlanması üçün müstəqillik illərində bir neçə yeni elm və təhsil ocaqları
yaradılmış, mövcud ali məktəblərdə yeni dövrün tələb etdiyi mütəxəssislərin
hazırlanması işi təşkil edilmişdir.Burada ümummilli lider Heydər Əliyevin 3
yanvar 1999-cu il fərmanı ilə yaradılan Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasını xüsusi qeyd etmək
lazımdır. Fərmanda Dövlət İdarəçilik Akademiyasının yaradılmasının məqsədi
"Dövlət İdarəçilik sahəsi üçün mütəxəssislər hazırlanması işinin müasir
tələblərə uyğun qurulması, onların peşəkarlıq səviyyəsinin artırılması, dövlət
idarəçiliyi sahəsində elmi-tədqiqatların təşkili və həmin sahənin
analitik-informasiya təminatının möhkəmləndirilməsi" kimi müəyyən
edilmişdir. Akademiyanın yaradılması dövlətimizin möhkəmləndirilməsi və elmi əsaslarla
idarə olunması, yeni idarəetmə mədəniyyətinin formalaşması və inkişafı
baxımından xüsusi əhəmiyyətə malikdir. Dövlət qulluğu üçün kadrların
hazırlanması, yenidən hazırlanması və ixtisasının artırılması məsələləri üzrə
əsas elmi-metodiki və tədris mərkəzi olan Dövlət İdarəçilik Akademiyasının
üzərinə Azərbaycanın böyük siyasi və iqtisadi potensialını
reallaşdıra biləcək dövlət qulluqçularının yeni nəslinin yetişdirilməsi
kimi çox məsul vəzifə qoyulmuşdur.
0 коммент.:
Отправить комментарий