Məktəbi
idarəetmə sisteminin strukturunda dörd səviyyəli idarəetmə vardır.
Birinci səviyyə – dövlət orqanı və ya kollektiv tərəfindən
seçilmiĢ məktəb direktoru, məktəb Ģurasının,
Ģagird komitəsinin, ictimai təĢkilatların rəhbərləri.
Bu səviyyə məktəbin inkiĢafının strateji istiqamətlərini
müəyyən edir.
Ġkinci səviyyə – məktəb direktorunun müavinləri, məktəbin
psixoloqu, sosial pedaqoqu, ictimai faydalı
əməyin təĢkili üçün məsul Ģəxs, inzibati-təsərrüfat
iĢləri üzrə direktorun köməkçisi, həmçinin özünüidarədə
iĢtirak edən orqanlar və birliklər.
Üçüncü səviyyə – müəllimlər, tərbiyəçilər, sinif rəhbərləri
(onlar Ģagirdlərə və valideynlərə, uĢaq
birliklərinə və dərnəklərə münasibətdə idarəetmə
funksiyasını yerinə yetirirlər).
Dördüncü səviyyə – Ģagirdlər, sinif və ümumməktəb
Ģagird özünüidarəsi. QarĢılıqlı təsir obyekti olan
Ģagird burada eyni zamanda öz inkiĢafının subyekti
kimi çıxıĢ edir.
Yuxarıda göstərilən iyerarxik sxemdən görünür ki,
idarəetmənin hər aĢağı səviyyəli subyekti yuxarı
səviyyəli idarəetmə üçün idarəetmənin obyektidir.
0 коммент.:
Отправить комментарий