08.12.2014

Məktəbi idarəetmə sisteminin strukturunda dörd səviyyəli idarəetmə vardır.

Birinci səviyyə – dövlət orqanı və ya kollektiv tərəfindən seçilmiĢ məktəb direktoru, məktəb Ģurasının,
Ģagird komitəsinin, ictimai təĢkilatların rəhbərləri. Bu səviyyə məktəbin inkiĢafının strateji istiqamətlərini
müəyyən edir.
Ġkinci səviyyə – məktəb direktorunun müavinləri, məktəbin psixoloqu, sosial pedaqoqu, ictimai faydalı
əməyin təĢkili üçün məsul Ģəxs, inzibati-təsərrüfat iĢləri üzrə direktorun köməkçisi, həmçinin özünüidarədə
iĢtirak edən orqanlar və birliklər.
Üçüncü səviyyə – müəllimlər, tərbiyəçilər, sinif rəhbərləri (onlar Ģagirdlərə və valideynlərə, uĢaq
birliklərinə və dərnəklərə münasibətdə idarəetmə funksiyasını yerinə yetirirlər).
Dördüncü səviyyə – Ģagirdlər, sinif və ümumməktəb Ģagird özünüidarəsi. QarĢılıqlı təsir obyekti olan
Ģagird burada eyni zamanda öz inkiĢafının subyekti kimi çıxıĢ edir.
Yuxarıda göstərilən iyerarxik sxemdən görünür ki, idarəetmənin hər aĢağı səviyyəli subyekti yuxarı

səviyyəli idarəetmə üçün idarəetmənin obyektidir.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.