ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBİ
Əmək
funksiyası: “Ümumtəhsil
məktəblərinin nümunəvi Əsasnaməsi”nə və təhsil müəssisəsinin Nizamnaməsinə əsasən
məktəbin fəaliyyətini idarə edir; məktəbin inkişaf proqramını, perspektiv və
cari planları hazırlayır, müəssisənin və pedaqoji işçilərin fəaliyyətinin
ardıcıl və sistemli təhlilini aparır, daxili qiymətləndirməni həyata keçirir və
bunların əsasında perspektiv inkişaf istiqamətlərini müəyyənləşdirir, həyata
keçirilməsinin optimal həlli yollarını tapır, dövlət və ictimai orqanlarda müəssisənin
marağını təmsil edir; pedaqoji kollektivin təlim-tərbiyə işinin səmərəliliyinə
nail olmaq üçün fəaliyyət göstərir, təlim və tərbiyənin vəhdətini təmin edir, tədrisin
müasir metodlarından istifadə etmək üçün təşkilati tədbirlər görür; pedaqoji
şuraya rəhbərlik edir, bütün mərhələlərdə təlim-tərbiyə prosesini təşkil edir;
tədris planı və proqramlarının yerinə yetirilməsini, istedadlı şagirdlərin
aşkara çıxarılması və inkişafı üçün zəruri tədbirləri həyata keçirir; şagirdlərin
fənn olimpiadalarına və digər bilik yarışlarına, xüsusi qabiliyyət tələb olunan
tədbirlərə cəlb edilməsi sahəsində məqsədyönlü iş aparır, şagirdlərin dərin və
keyfiyyətli bilik almalarını, təlim-tərbiyə işlərinin məzmunlu və səmərəli
aparılmasını həyata keçirir; şagird özünüidarə orqanlarının fəaliyyətini
istiqamətləndirir və onların işinə kömək göstərir; sinifdənxaric və məktəbdənkənar
işlərin məzmunu və təşkili üzərində nəzarəti həyata keçirir, şagirdlərin peşəyönümü
üzrə işlərini təşkil edir; icbari orta təhsilin həyata keçirilməsini təmin
edir; qabaqcıl iş təcrübəsini tətbiq edir; təlimin keyfiyyətinin yüksəldilməsi
istiqamətində ardıcıl fəaliyyət göstərir; kadrların düzgün seçilib-yerləşdirilməsi
məsələlərini həyata keçirir; əmək qanunvericiliyinə və daxili intizam
qaydalarına uyğun işçilərin vəzifə səlahiyyətlərini müəyyənləşdirir, pedaqoji
kollektivdə sağlam mənəvi-psixoloji iqlimin yaradılması üzrə iş aparır; əməkdə
xüsusilə fərqlənmiş müəllimləri və müəssisənin digər işçilərini rəğbətləndirmə
və təltif üçün təqdim edir; direktor müavinlərinin hesabatlarını dinləyir,
onların işinin təkmilləşdirilməsinə dair təkliflər verir; kargüzarlığın və məktəb
sənədlərinin düzgün aparılmasına, hesabatların vaxtında hazırlanmasına məsuliyyət
daşıyır; pedaqoji heyətin peşə ustalıqlarının yüksəldilməsi üçün şərait
yaradır, onların ixtisasartırma və yenidənhazırlanma təhsilinə olan tələbatını
mövcud yanaşmalar əsasında dəqiqləşdirir, pedaqoji kadrların təkmilləşdirilməsi
məqsədilə yaradılmış dayaq məntəqələrində onların iştirakını təmin edir,
attestasiyanın keçirilməsi üçün hazırlıq işlərini görür və onun obyektiv
keçirilməsini təşkil edir; rəhbərliklə əmək kollektivi arasında bağlanmış
kollektiv müqavilənin şərtlərinin yerinə yetirilməsini, əmək qanunvericiliyinin
əsaslarını, müəssisənin təsərrüfat fəaliyyətini, avadanlığın uçotunu və mühafizəsini,
onlardan təlim-tərbiyə prosesində düzgün və səmərəli istifadə olunmasını təmin
edir; daxili intizam qaydalına riayət olunmasına məsuliyyət daşıyır, işçilərə
verilən tapşırıqları əmək qanunçuluğuna uyğun nəzarətdə saxlayır və onların
icrasına nail olur, öz hüquqları dairəsində intizam tənbehi tətbiq edir;
valideynlərlə (onları əvəz edən şəxslərlə), təlim-tərbiyə işlərinə kömək edən
müəssisələrlə, xeyriyyə cəmiyyətləri, sponsorlarla və ictimaiyyətlə aparılan
işlərin təşkili ilə bağlı məsələləri həll edir; dövlət tərəfindən ayrılan,
habelə müəssisənin büdcəsinə digər mənbələrdən daxil olan büdcədənkənar vəsaitin
səmərəli, məqsədyönlü istifadəsini təmin edir.
Bilməlidir: gənclərin təhsili və tərbiyə məsələlərinə
dair dövlət və hökumət orqanlarının qərarlarını, “Azərbaycan Respublikasının Təhsil
Qanunu”nu, Uşaq Hüquqları Konvensiyasını, “Gənclər siyasəti haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununu; təhsilin idarə olunması üzrə tənzimləyici və
normativ-hüquqi sənədləri, idarəetmənin elmi əsaslarını və müasir metodlarını;
tədris proqramları və tədris-metodiki sənədlərlə işi, məktəbdaxili nəzarəti; müəllimlərin
əməyinin tarifləşdirilməsi qaydalarını; pedaqoji-psixoloji bilikləri; qabaqcıl
təlim-tərbiyə metodlarını; respublikamızda və xarici ölkələrdəki pedaqogika və
pedaqoji psixologiya elminin son nailiyyətlərini; yaşayış yerlərində və dərsdən
sonra gənclərin tərbiyə işinin təşkili yollarını; informasiya-kommunikasiya
sistemlərindən istifadəni; təhsil innovasiyalarını və pedaqoji texnologiyaları;
əmək qanunvericiliyini və əməyin hüquqi tənzimlənməsi üzrə normativ sənədləri;
təhsilin iqtisadiyyatını və maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin, eləcə də
hesabatvermə və statistikanın əsaslarını; əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik
texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə qaydalarını.
Ödəniş dərəcələrinə ixtisas tələbləri:
1. Ali pedaqoji və ya idarəetmə sahəsi üzrə ali təhsil;
2. Azı 5 il (təhsilin təşkili və idarə olunması
ixtisası üzrə elmi dərəcəsi və elmi adı olduqda 3 il) pedaqoji staj;
3. Təhsilin təşkili və idarə olunması ixtisası üzrə
diplom ( sertifikat).
I. Ümumi tipli əsas və orta məktəb (internat məktəb)
direktorları üçün əməyin ödəniş dərəcələri:
13-cü dərəcə - şagirdlərin sayı 100 nəfərədək
olduqda;
14-cü dərəcə - şagirdlərin sayı 101-dən 300-dək
olduqda;
15-ci dərəcə - şagirdlərin sayı 301-dən 800-dək olduqda;
16-cı dərəcə - şagirdlərin sayı 801-dən çox
olduqda.
II. Əqli və fiziki cəhətdən qüsurlu uşaqlar üçün
xüsusi tipli internat məktəbi direktorlarının əməyinin ödəniş dərəcələri:
13-cü dərəcə - şagirdlərin sayı 100 nəfərədək
olduqda;
14-cü dərəcə - şagirdlərin sayı 101-dən 150-dək
olduqda;
15-ci dərəcə - şagirdlərin sayı 151-dən 200-dək
olduqda;
16-cı dərəcə - şagirdlərin sayı 201-dən çox
olduqda.
0 коммент.:
Отправить комментарий