RAYON (ŞƏHƏR) TƏHSİL ŞÖBƏSİNİN
NƏZDİNDƏKİ
METODİKİ KABİNET
MÜDİR
Əmək
funksiyası: Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasına, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Qanunu”na,
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin və Nazirlər Kabinetinin direktiv sənədlərinə,
“Ümumtəhsil məktəbin nümunəvi Əsasnaməsinə”, Təhsil Nazirliyinin əmr, sərəncam
və təlimatlarına, eləcə də hüquqi-normativ aktlara uyğun olaraq metodik
kabinetin bütün istiqamətlərdə işinin təşkilinə və fəaliyyətinə rəhbərlik edir;
öz fəaliyyətində təhsilin demokratikləşdirilməsi və humanistləşdirilməsi
prinsipini əsas tutaraq, tədris prosesinin keyfiyyətli təşkilini, plan və
proqramların yerinə yetirilməsini, texniki və əyani vasitələrdən, metodik
materiallardan istifadə olunmasını təmin edir; məktəblərdə və digər təlim-tərbiyə
müəssisələrində təlim və tərbiyənin vəziyyətinin araşdırılmasını, dərindən təhlil
aparılmasını, qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsini, ümumiləşdirilməsini, həyata
keçirir; pedaqoji mühazirələrdə, elmi-praktik konfranslarda, sərgilərdə, mətbuat
sahələrində yeniliklərin yayılmasını, müəllimlərin gündəlik fəaliyyətində
müasir təhsil innovasiyalarının, pedaqoji texnologiyaların tətbiq olunmasını təşkil
edir; pedaqoji kadrların tələb və maraqlarını nəzərə alaraq onların təkminləşdirilməsinin,
ixtisasının aparılmasının və yenidən hazırlanmasının daha effektiv forma və
metodlarını müəyyənləşdirir; müəllimlərin və digər təhsil işçilərinin
ixtisasının artırılması üzrə cari və perspektiv plan-qrafikləri tərtib edir; müəssisə
rəhbəri ilə birlikdə onların ixtisasartırma təhsilinə cəlb edilməsi və peşəkarlıq
səviyyələrinin yüksəldilməsi üçün digər tədbirləri həyata keçirir; dayaq məntəqələri
mexanizminin tətbiqi ilə əlaqədar bu işin səmərəli icra olunmasını təşkil edir;
şəxsi təhsil yolu ilə ixtisaslarını artıran dinləyicilərə hər cür metodiki
yardım göstərir; dərslik, dərs vəsaiti və yeni proqramları müzakirə edir,
onların müəllifləri ilə görüşlər keçirir; müəllimlərin fəaliyyətini
monitorinq-qiymətləndirmə yolu ilə izləyir; tədris prosesinin yaxşılaşdırılması
üçün təkliflər verir, metodik materialların alınması, paylanması və istifadə
olunmasını təşkil edir; təlim-tərbiyə müəssisələrində psixoloji xidmətin təşkilinə,
istedadlı, həmçinin əqli və ya fiziki cəhətdən qüsurlu uşaqların aşkara
çıxarılmasına, onlarla işin təşkilinə əməli kömək göstərir; metodiki işin təşkilində
və pedaqoji kadrların attestasiyadan keçirilməsində təlim-tərbiyə müəssisələrinin
rəhbərlərinə zəruri kömək göstərir; fənn olimpiadalarının, müsabiqə və treninqlərin,
eləcə də tədbirlərin keçirilməsini təşkil edir; rayonda (şəhərdə) tərbiyə
işinin yüksək səviyyədə təşkilinə metodiki kömək göstərir; fənlərin dövlət
standartları səviyyəsində tədrisinə nail olmaq üçün bütün pedaqoji-təşkilatı tədbirləri
həyata keçirir; fənn müəllimlərinin assosiasiyalarını yaradır və onun fəaliyyətini
istiqamətləndirir; müəyyən olunmuş qaydalar çərçivəsində tabeliyindən olan
metodistlərin fəaliyyətini idarə edir, onlar arasında vəzifə bölgüsünü müəyyənləşdirir,
işin səmərəli təşkilinə nail olur, vaxtaşırı onların hesabatını dinləyir;
metodiki kabinetdə uçot və kargüzarlıq işlərinin yerinə yetirilməsini təmin
edir; müəyyən olunmuş qaydada müvafiq orqanlara hesabat verir.
Bilməlidir: “Azərbaycan Respublikasının Təhsil
Qanunu” nu, direktiv orqanların təlim-tərbiyə sahəsinə dair normativ sənədlərini;
Təhsil Nazirliyinin, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun və
yerli təhsil orqanlarının əmr, sərəncam və təlimatlarını; əmək
qanunvericiliyini və əməyin hüquqi tənzimlənməsi üzrə normativ sənədləri;
müvafiq kateqoriyalı pedaqoji işçilərlə metodiki işin təşkili üçün zəruri olan
normativ və direktiv sənədləri; pedaqogikanın və pedaqoji-psixologiyanın son
elmi və təcrübi nailiyyətlərini; metodiki işin ənənəvi metod, forma və müasir
texnologiyalarını, tədris proqramları və tədris-metodik sənədlərin işlənməsi
ardıcıllığını, metodistlərin işini qiymətləndirməyi və hesabat tərtib etməyi, əməyin
mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, sanitar-gigiyena və yanğından mühafizə
qaydalarını.
Ödəniş dərəcələrinə ixtisas tələbləri:
1. Ali pedaqoji təhsil;
2. Ən azı 5 il (təhsilin təşkili və idarə olunması
ixtisası üzrə elmi dərəcəsi və ya elmi adı olduqda 3 il) pedaqoji staj;
3. Təhsilin təşkili və idarə olunması ixtisası üzrə
diplom (sertifikat).
14-cü dərəcə-R (Ş) TŞ üzrə işçilərin sayı 2000-ə qədər
olduqda;
15-ci dərəcə-R (Ş) TŞ üzrə işçilərin
sayı 2000-dən çox olduqda.
0 коммент.:
Отправить комментарий