|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Təlim məqsədləri
|
Şagirdlər tərəfindən
həyata keçiriləcək fəaliyyətlər
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dərsin tipi
|
İş forması
|
Texnikalar
|
İnteqrasiya
|
Resurslar
|
Standartlar
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yeni anlayış
verildikdə dedaktiv,
ümumiləşdirici xarakterdə olduqda isə
induktiv tipli
dərslərdən istifadə oluna
bilər.
|
Böyük, kiçik qrupla və cütlərlə fərdi aparıla bilər.
|
Girişdən təqdim olunan fəal (interaktiv) təlimin texnikalarından
istifadə etmək olar
|
Bütün fənlərlə (rəsm, musiqi, həyat bilgisi,
riyaziyyat, texnologiya və s.)
aparıla bilər.
|
İKT ilə bağlı prezentasiya, kinofilm, əyani vəsait
plakat, şəkillər ensiklopediyalar, ədəbiyyat və s. istifadə oluna bilər.
|
Şagirdlərin
Bilik və bacarığ səviyyəsinə qoyulan zəruri tələblərin
–
nömrələri qeyd olunur.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dərsin icmalı
|
|||
№
|
Mərhələ
|
Vaxt
|
Əsas fəaliyyətlər
|
1
|
Motivasiya
|
7
|
Problemin
qoyuluşu, fərziyyələrin irəli sürülməsi, tədqiqat müxtəlif formada verilə bilər:
qrafik, plakat, şəkillərlə, krossvordla, şifahi suallarla, przentasiya ilə və s.
|
2
|
Tədqiqat sualı
|
2
|
Mövzu
ilə bağlı problem qoyulur.
|
3
|
Tədqiqat işi
|
15
|
Fərziyyələri
yoxlamaq və tədqiqat sualına cavabı tapmaq üçün faktların axtarılması. Müxtəlif
iş forması ilə aparıla bilər. Tədqiqat sualını geniş şəkildə açıqlayacaq müxtəlif
tipli və təfəkkürün bütün növlərini inkişaf etdirən tapşırıqların və ya
sualların verilməsi.
|
4
|
Məlumatın
mübadiləsi, müzakirəsi və təşkili
|
13
|
Şagirdlər
arasında aparlan informasiya mübadiləsi və tədqiqat işinin təqdimatı şagirdlərlə
birgə müzakirə olunur, müxtəlif faktlar arasında əlaqələr axtarılır, onların
təsnifatı, sistemləşdirilməsi həyata keçirilir.
|
5
|
Nəticələrin
çıxarılması
|
5
|
Müəllim
şagirdlərlə birgə müzakirə olunan informasiyanı ümumiləşdirir və dərsi tədqiqat
sualını açıqlayan son nəticə ilə yekunlaşdırır. Ümumiləşdirmə fərziyyələrlə
müqayisə edilir, onların təsdiq və ya təkzib edilməsi haqqında nəticə
çıxarılır.
|
6
|
Yaradıcı tətbiqetmə
Ev tapşırığı
|
3
|
Sinifdə
və ya evə uşaqların bacarığına uyğun, təcrübə və biliklərin tətbiqi
yollarının dərk edilməsinə kömək edən tapşırıqlar verilir.
|
0 коммент.:
Отправить комментарий