Fənn
metodbirləşmələri:
Metodik
iş müəllimin peşə ustalığının və ixtisas səviyyəsinin artırılması üzrə məqsədyönlü, sistemli,
kollektiv və fərdi, nəzəri və praktik fəaliyyətidir. Bu da onu göstərir ki,
metodik iş məktəbdə təlim-tərbiyyə prosesinin idarə edilməsinin bir vasitəsidir.
Psixoloji ustalıq-müəllimin praktik fəaliyyəti sayəsində
əldə edilən nəticədir. Buna görə də məktəb müəllimlərlə aparılan bütün metodik
işlərin mərkəzində durur. Məktəbdə aparılan metodik işlər ixtisasartırmanın
bütün istiqamətlərinin ümumiləşdirilməsi və onların praktikada tətbiqi kimi
qiymətləndirilməlidir. Odur ki, pedaqoji kadrların ixtisasının artırılması və
yenidən hazırlanması işinin əsaslı şəkildə yaxşılaşdırılması və onun vahid dövlət
siyasəti olması dövlətin bu sahədə qəbul etdiyi son qərarlarda öz əksini çox
vacib bir məsələ kimi tapır.
Məktəbdə metodik işlərin iki forması: fərdi və
kollektiv formaları fəaliyyət göstərir. Fərdi iş formasına – müəllimin öz
ixtisası ilə bağlı fərdi fəaliyyəti; qabaqcıl pedaqoji təcrübənin öyrənilməsi və
tətbiqi; ixtisasına və elmi- metodiki işlərə dair radio- televiziya verilişlərinə
baxması və özü üçün məlumat toplaması; özüntəhsilyolu ilə pedaqoji, psixoloji və
metodiki ədəbiyyatı mütaliə etməsi; elmi- praktik konfranslarda, ixtisasartırma
kurslarında vaxtaşırı iştirak etməsi, elmi-metodiki mövzularla mətbuatda və konfranslarda çıxış etməsi və s.
daxildir.
Kollektiv iş formasına- fasiləsiz təhsil sistemində
müəllimlərlə aparılan bütün işlərin müzakirəsində olan, məktəb daxilində
aparılan müxtəlif metodik işlər içərisində başlıca yeri tutan, təlim-tərbiyə
prosesinin kollektiv idarəetmə formasıdır. Ayrı-ayrı fənlər üzrə yaradılmış
metodbirləşmələr həmin fənn üzrə ən azı 3 nəfər olduqda yaradılır. 3 nəfərdən
az olduqda isə inteqrativ fənn müəllimlərinin
(fizika-riyaziyyat; kimya-bialogiya; tarix- coğrafiya və s.) metodbirləşmələri
təşkil olunur. Metodbirləşmələr adətən
ixtisasını yaxşı bilən və təcrübəli müəllimlərdən təyin olunur ( məktəb üzrə dərs
ilinin əvvəlində I pedaqoji şurada müəyyənləşdirilir və direktor tərəfindən əmrləşdirilir).
Metodbirləşmələrin yığıncaqları ildə 3-4 dəfə keçirilir. Metodbirləşmə sədri
metodbirləşmə üzvləri haqqında məlumatı, metodbirləşmə işinin planlaşdırılması,
onun məşğələlərinin hazırlanması və keçirilməsi, açıq dərslərin təşkli, metodik
işin öyrənilməsi tətbiqi və s. işləri görür.
Metodbirləşmənin məzmununa gəldikdə isə buraya tədris
proqramı materiallarının planlaşdırılması; yeni təlim metodlarının tətbiqi məsələləri;
mübahisəli pedaqoji məsələlərin müzakirəsi; pedaqogika və metodikaya aid yenilikləri müəllimlər
arasında yaymaq; müəllim-şagird münasibətlərinin vəziyyətini öyrənmək; dərsin
demokratikləşməsi, intensivləşməsi və humanistləşdirilməsi məsələləri; təlim
zamanı şagirdlərin faəllığının və müstəqilliyinin təmin edilməsi; dərsdə
şagirdlərin meyl, maraq və qabilyyətlərinin nəzərə alınması; pedaqoji prosesin
idarə edilməsinin səmərəli yolları; dərsin təlim, tərbiyə və inkişaf etdirici
funksiyalarının həyata keçirilməsi; dərsdə milli xüsusiyyətlərinin nəzərə alınması; yeni nəşr olunmuş dərslik və
metodik vəsaitlərin müzakirəsi, müəllimlərin fəaliyyətindəki nailiyyətləri əks
etdirən sərgilər təşkil etmək; sinifdənxaric məktəbdən kənar tədbirlərin təşkili;
açıq dərslərin təşkili; müəllimlərin ixtisasının artırılmasının formalarının müəyyənləşdirilməsi;
imtahan işlərinin, yoxlama yazı işlərinin mətni və s. daxildir.
İbtidai siniflər üzrə adətən bir metodbirləşmə təşkil
olunur, rəhbəri isə qabaqcıl sinif müəllimlərindən biri təyin edilir. Bu işə əsasən
ibtidai siniflər üzrə direktor müavini istiqamət verir.
Sinif rəhbərlərinin metodbirləşmələrinə məktəbin tərbiyə
işləri üzrə direktor müavini rəhbərlik edir. Buraya ayrı-ayrı sinif rəhbərlərinin
iş planlarının hazırlanması və təsdiqi; ayrı-ayrı sahələr üzrə sinif rəhbərlərinin
hesabatları; ictimai təşkilatlarla və valideynlərlə əlaqənin yaradılması məsələləri;
tərbiyə işləri ilə bağlı siniflərdə, sinifdənxaric və məktəbdənkənar aparılan
işlər daxildir.
0 коммент.:
Отправить комментарий