Kurikulum testləri-(80-ədəd)
1. Təlim standartlarına uyğunluq, mubahisəli faktların olmaması,
faktların dəqiqliyi, orfoqrafik, durğu işarələri və qrammatik qaydaların
gözlənilməsi dərsliyə verilən hansı tələbin xüsusiyyətləridir?
A) duzgunluk B) əyanilik C) tamlıq D) ardıcıllıq
A) duzgunluk B) əyanilik C) tamlıq D) ardıcıllıq
2. Nəzəri materiallar, praktik materiallar, təsviri materiallar
və qiymətləndirmə materialarının olması dərsliyə verilən hansı tələbi
xarakterizə edən xüsusiyyətlərdir?
A) duzgunluk B) muasirlik C) tamlıq D) uyğunluq
A) duzgunluk B) muasirlik C) tamlıq D) uyğunluq
3. Havard Qardner nəzəriyyəsinə gorə dərketmənin necə usulu var?
A) 2 B) 8 C)5 D) 3
A) 2 B) 8 C)5 D) 3
4. Muəllim şagirdlərə “Mənim ailəm” movzusunda şifahi mətn
qurmağı tapşırdı. Hansı dərketmə suluna aid olan şagird bu tapşırığın icrasında
daha uğurlu nəticə göstərə bilər?
A) lingvistik dərketmə
B) vizual/məkan
C) naturalistik/təbiət
A) lingvistik dərketmə
B) vizual/məkan
C) naturalistik/təbiət
5. Təklikdə oyrənmək vərdişləri numayiş etdirir, qarşısındakl
insanın kim olduğunu, nə edə biləcəyini və nə etmək istədiyini bilir. Qeyd
olunanlar hansı dərketmə üsulunu xarakterizə edir?
A) lingvistik dərketmə
B) fərddaxili
C) fərdlərarası
D) məntiqi riyazi
A) lingvistik dərketmə
B) fərddaxili
C) fərdlərarası
D) məntiqi riyazi
6. Uc dost nəyi xoşladıqları haqqında söhbət edir. Anar deyir:
“Mən bağda gəzməyi, quşların şən nəğmələrini dinləməyi, heyvanlara qulluq
etməyi cox xoşlayıram”. Vusal deyir: “ Mən idmanı çox sevirəm. Məktəbimizdəki
idman dərnəyinə yazılmışam”. Elnur isə deyir:”Mən isə internetdə işləməyi çox
xoşlayıram. Internet vasitəslə müxtəlif filmlərə baxmaq, maraqlandığın hər
şeyin şəklini tapmaq mümkündür”.dostların dərketmə üsullarını müəyyən edin.
A) Anar- naturalistik, Vusal - bədən/kinestik, Elnur - vizual/məkan
B) Elnur- linqvistik, Anar –emosional, Vusal - vizual/məkan
C) Vusal – psixomotor, Elnur –idraki, Anar – emosional
A) Anar- naturalistik, Vusal - bədən/kinestik, Elnur - vizual/məkan
B) Elnur- linqvistik, Anar –emosional, Vusal - vizual/məkan
C) Vusal – psixomotor, Elnur –idraki, Anar – emosional
7. Dərsliklərə verilən tələblər
hansılardır?
1. duzgunluk 2. şuurluluq 3. əyanilik 4. ifadəlilik 5.mənbələrin gostərilməsi 6.fəal təlim ucun şəraitin yaradılması
A) 1,3,4, 6 B) 2,3,4,5 C)1,3,5,6 D)2,3,4,6
1. duzgunluk 2. şuurluluq 3. əyanilik 4. ifadəlilik 5.mənbələrin gostərilməsi 6.fəal təlim ucun şəraitin yaradılması
A) 1,3,4, 6 B) 2,3,4,5 C)1,3,5,6 D)2,3,4,6
8. Multimediya nədir?
A) səs, şəkil, mətn, animasiya, video kimi iki və daha artıq mediyanın birləşməsi
B) video kadrlardan istifadə etmək
C) filmə xususi effektlər əlavə edilməsi: video effektlər və ya hərəkət effektləri
A) səs, şəkil, mətn, animasiya, video kimi iki və daha artıq mediyanın birləşməsi
B) video kadrlardan istifadə etmək
C) filmə xususi effektlər əlavə edilməsi: video effektlər və ya hərəkət effektləri
9. Fənn kurikulumunun təlim
strategiyaları bölməsi hansı məsələləri əhatə edir?
A) məzmun standartları, təlim usulları və qiymətləndirmə standartları
B) təlimin təşkilinə verilən tələblər, təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması və məktəbdaxili qiymətləndirmə
C) təlimin forma və usulları, təlimin təşkilinə verilən tələblər və təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
A) məzmun standartları, təlim usulları və qiymətləndirmə standartları
B) təlimin təşkilinə verilən tələblər, təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması və məktəbdaxili qiymətləndirmə
C) təlimin forma və usulları, təlimin təşkilinə verilən tələblər və təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması
10. Pedaqoji prosesin tamlığı
nədir?
A)Təlim məqsədləri kompleks (inkişafetdirici, oyrədici, tərbiyəedici) şəkildə həyata kecirilir, real nəticələrlə yekunlaşan muəllim və şagird fəaliyyətini əhatə edir.
B) Pedaqoji proses munasib maddi-texniki baza əsasında və sağlam mənəvi-psixoloji mühitdə təşkil edilir.
C) Tədris və təlim işi şagirdlərin maraq və tələbatlarının ödənilməsinə, onların istedad və qabiliyyətlərinin, potensial imkanlarının inkişafına yönəldilir.
A)Təlim məqsədləri kompleks (inkişafetdirici, oyrədici, tərbiyəedici) şəkildə həyata kecirilir, real nəticələrlə yekunlaşan muəllim və şagird fəaliyyətini əhatə edir.
B) Pedaqoji proses munasib maddi-texniki baza əsasında və sağlam mənəvi-psixoloji mühitdə təşkil edilir.
C) Tədris və təlim işi şagirdlərin maraq və tələbatlarının ödənilməsinə, onların istedad və qabiliyyətlərinin, potensial imkanlarının inkişafına yönəldilir.
11. Təlim usullarını seçin:
1.BİBÖ
2.qrup işi
3. karusel
4. kollektivlə iş
5. auksion
6. ziqzaq
7. cutlərlə iş
A) 1,2, 4, 7 B) 2, 4, 7 C) 1,3, 5, 6, D)1, 2, 4,6
1.BİBÖ
2.qrup işi
3. karusel
4. kollektivlə iş
5. auksion
6. ziqzaq
7. cutlərlə iş
A) 1,2, 4, 7 B) 2, 4, 7 C) 1,3, 5, 6, D)1, 2, 4,6
12. Təlimin necə forması var?
A) 2 B)4 C)hər muəllimin oz təlim forması var
A) 2 B)4 C)hər muəllimin oz təlim forması var
13. Təhsil taksonomiyaları
hansılardır?
A) İdraki, emosional, psixomotor
B) Deklorativ, emosional, idraki
C) Psixomotor, prosedural, koqnitiv
D) idraki, kontekstual, emosional
A) İdraki, emosional, psixomotor
B) Deklorativ, emosional, idraki
C) Psixomotor, prosedural, koqnitiv
D) idraki, kontekstual, emosional
14. İdraki taksonomiyaları təsnif
olunub.
A) E.J Simpson , 1972
B) K.D. Mur, 1972
C) Benjamen Blum , 1956
D) D.Krassvod, 1964
A) E.J Simpson , 1972
B) K.D. Mur, 1972
C) Benjamen Blum , 1956
D) D.Krassvod, 1964
15. “Umumi təhsil pilləsinin
dovlət standartı və proqramları (kurikulumları)” nə vaxt təsdiq edilmişdir?
A) 30 oktyabr 2006-cı il
B) 26 aprel 1999-cu il
C) 3 iyun 2010-cu il
A) 30 oktyabr 2006-cı il
B) 26 aprel 1999-cu il
C) 3 iyun 2010-cu il
16. Biri kurikuluma aid deyil:
A) Kurikulum təlim proseini əks etdirən sənəddir
B) Kurikulum – təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətləri əks etdirən konseptual sənəddir
C) Kurikulum nəyin və hansı müddətdə öyrədiləcəyini əks etdirən sənəddir
D) Kurikulum mənşəcə latın sözü olub lüğəti mənası “yol”, “istiqamət” deməkdir.
A) Kurikulum təlim proseini əks etdirən sənəddir
B) Kurikulum – təlim prosesi ilə bağlı bütün fəaliyyətləri əks etdirən konseptual sənəddir
C) Kurikulum nəyin və hansı müddətdə öyrədiləcəyini əks etdirən sənəddir
D) Kurikulum mənşəcə latın sözü olub lüğəti mənası “yol”, “istiqamət” deməkdir.
17. “Bu nov кurriкulum fənn
sahələri uzrə təlimin asanlaşdırılmasına хidmət edir. Bu, əкsər hallarda əsas təlim məqsədləri ətrafında cəmləşir
və ayrı-ayrı fənlərlə bağlı biliкləri əhatə edir.” Qeyd olunan fikir kurikulumun hansı
növü haqqındadır?
A) Inteqrasiya оlunmuş кurriкulum
B) Qeyri-rəsmi кurriкulum
C) Fənlərə əsaslanan кurriкulum
D) Əhatəli кurriкulum
A) Inteqrasiya оlunmuş кurriкulum
B) Qeyri-rəsmi кurriкulum
C) Fənlərə əsaslanan кurriкulum
D) Əhatəli кurriкulum
18. Muasir fənn kurikulumlarının
səciyyəvi xüsusiyyətlərini seçin:
1. bilikyonumludur
2.şəxsiyyətyonumlu
3.muəllimyonumlu
4. təklifyonumlu
5.tələbyonumlu
6.şagirdyonumlu
A) 1, 3, 4, 6 B) 2, 5, 6 C) 1, 2, 4, 6 D)3,5,6
1. bilikyonumludur
2.şəxsiyyətyonumlu
3.muəllimyonumlu
4. təklifyonumlu
5.tələbyonumlu
6.şagirdyonumlu
A) 1, 3, 4, 6 B) 2, 5, 6 C) 1, 2, 4, 6 D)3,5,6
19.Fənn kurikulumlarının
strukturunu müəyyənləşdirin:
A) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları
B) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları, şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
C) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, məzmun standarltları
D) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, muəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılmasına dair nümunələr
A) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları
B) giriş, fənnin məqsəd və vəzifələri, fənnin xarakterik xususiyyətləri, fənnin məzmunu, təlim strategiyaları, şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi
C) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, məzmun standarltları
D) umumi təlim nəticələri, məzmun xətləri, muəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılmasına dair nümunələr
20. Biri səhvdir:
A) məzmun xətti dəyişməzdir
B) alt-standart dəyişməzdir
C) əsas standart əsasən dəyişməzdir
D) alt-standart daim dəyişir
A) məzmun xətti dəyişməzdir
B) alt-standart dəyişməzdir
C) əsas standart əsasən dəyişməzdir
D) alt-standart daim dəyişir
21. Biri alt standartın
funksiyası deyil:
A) Təlim məqsədlərinin dəqiq muəyyən olunması üçün etibarlı zəmin yaradır
B) Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
C) Fənlər uzrə muəyyən olunan təlim nəticələrini məzmun xətləri uzrə umumi şəkildə ifadə edir
D) Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir.
A) Təlim məqsədlərinin dəqiq muəyyən olunması üçün etibarlı zəmin yaradır
B) Təlim strategiyalarının düzgün seçilməsində mühüm rol oynayır
C) Fənlər uzrə muəyyən olunan təlim nəticələrini məzmun xətləri uzrə umumi şəkildə ifadə edir
D) Təlimin məzmununun davamlı inkişafını təmin edir.
22. Bilik və fəaliyyət hissəsi
səhv gostərilmiş standartı müəyyən et:
A) 2.2.5. Mətnin əsas hissələrini secib nəql edir.
B) 4.1.4. Cəm şəkilcisinin yazılışı və tələffüzü ilə bağlı qaydaları nitqində tətbiq edir
C) 2.2.1. “Doğru” və “yalan” mülahizələri fərqləndirir.
D) 1.1.3. 20 dairəsində ədədləri oxuyur və yazır.
A) 2.2.5. Mətnin əsas hissələrini secib nəql edir.
B) 4.1.4. Cəm şəkilcisinin yazılışı və tələffüzü ilə bağlı qaydaları nitqində tətbiq edir
C) 2.2.1. “Doğru” və “yalan” mülahizələri fərqləndirir.
D) 1.1.3. 20 dairəsində ədədləri oxuyur və yazır.
23. Bilik və fəaliyyət hissəsi
duzgun gostərilmiş standartı muəyyən et:
A) 3.1.2. Əşyanın fəzada vəziyyətini muəyyənləşdirir
B) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.
C) 2.1.1 ” Fərd”, “ailə” və” kollek¬tiv” anlayışlarını muqayisə etməklə fərqləndirir.
D) 2.1.3. Texnoloji vasitələr haqqında kiçik təqdimatlar edir.
A) 3.1.2. Əşyanın fəzada vəziyyətini muəyyənləşdirir
B) 3.3.2. Dinlər haqqında ilkin təsəv¬vürlərini sadə şəkildə izah edir.
C) 2.1.1 ” Fərd”, “ailə” və” kollek¬tiv” anlayışlarını muqayisə etməklə fərqləndirir.
D) 2.1.3. Texnoloji vasitələr haqqında kiçik təqdimatlar edir.
24. Biliyin kateqoriyaları hansı
bənddə düzgün göstərilmişdir?
A) Deklarativ, prosedural, kontekstual
B) Emosional, prosedural, kontekstual
C) Emosional, koqnitiv, psixomotor
A) Deklarativ, prosedural, kontekstual
B) Emosional, prosedural, kontekstual
C) Emosional, koqnitiv, psixomotor
25. Fəaliyyətin icrasına dair
prosedur qaydaları əhatə edən biliklər hansı kateqoriyaya aiddir?
A) koqnitiv B) kontekstual C) prosedural D) deklarativ
A) koqnitiv B) kontekstual C) prosedural D) deklarativ
26. Məlumat xarakterli biliklər
hansı kateqoriyaya aiddir?
A) koqnitiv B) kontekstual C) prosedural D) deklarativ
A) koqnitiv B) kontekstual C) prosedural D) deklarativ
27. 1.1.3. İnformasiyadan
istifadə üsullarını sadə formada izah edir alt standartının məzmun
komponentinin hansı kateqoriyaya aid olduğunu müəyyələşdirin:
A) koqnitiv B) kontekstual C) prosedural D) deklarativ
A) koqnitiv B) kontekstual C) prosedural D) deklarativ
28. 2.1.1. Motərizəli və
motərizəsiz ədədi ifadələri oxuyur və yazır alt standartının fəaliyyət
hissəsinin novunu və səviyyəsini muəyyənləşdirin:
A) idraki, bilik
B) idraki, anlma
C)emosional, təşkil etmək
D)psixomotor, mexanizmini bilmək
A) idraki, bilik
B) idraki, anlma
C)emosional, təşkil etmək
D)psixomotor, mexanizmini bilmək
29. Verilmiş standarta uyğun təlim
məqsədini müəyyən edin:
1.3.1. Canlılar aləminə aid olan varlıqları (bitki, heyvan, insan) tanıyır.
A) Heyvanlara qulluq qaydalarını bilir.
B) Canlılarla cansızların fərqini sadə şəkildə izah edir.
C) Heyvanlar aləminə aid varlıqları tanıyır.
D) Canlıların yaşaması üçün lazım olan amilləri sadalayır.
1.3.1. Canlılar aləminə aid olan varlıqları (bitki, heyvan, insan) tanıyır.
A) Heyvanlara qulluq qaydalarını bilir.
B) Canlılarla cansızların fərqini sadə şəkildə izah edir.
C) Heyvanlar aləminə aid varlıqları tanıyır.
D) Canlıların yaşaması üçün lazım olan amilləri sadalayır.
30. “Ucadan duşun”
strategiyasının fəaliyyət ardıcıllığı hansı bənddə düzgün verilmişdir?
A) ilkin biliklərini muəyyənləşdirmək, əlaqələndirmək, sual vermək, məqsədi muəyyənləşdirmək,dərk etməni yoxlamaq, təsəvvur etmək, uşaqalrın münasibətini öyrənmək və dəstəkləyici fikirlər əlavə etmək;
B) ilkin biliklərini muəyyənləşdirmək, əlaqələndirmək, sual vermək, sualların növlərini müəyyən etmək, sualları təsnif etmək, sualları yaratmaq;
C) idraki və yuksək idraki bacarıqları əlaqələndirir, təşkilati işarələrdən istifadə edir, düşünmənin üç mərhələsinə cəlb edilir, yeni məlumatları mövcud bilikləri ilə əlaqələndirir.
A) ilkin biliklərini muəyyənləşdirmək, əlaqələndirmək, sual vermək, məqsədi muəyyənləşdirmək,dərk etməni yoxlamaq, təsəvvur etmək, uşaqalrın münasibətini öyrənmək və dəstəkləyici fikirlər əlavə etmək;
B) ilkin biliklərini muəyyənləşdirmək, əlaqələndirmək, sual vermək, sualların növlərini müəyyən etmək, sualları təsnif etmək, sualları yaratmaq;
C) idraki və yuksək idraki bacarıqları əlaqələndirir, təşkilati işarələrdən istifadə edir, düşünmənin üç mərhələsinə cəlb edilir, yeni məlumatları mövcud bilikləri ilə əlaqələndirir.
31. 3.1.3. Yemək masası ətrafında
davranış bacarıqlarını numayiş etdirir alt standartının fəaliyyət hissəsinin
novunu və səviyyəsini muəyyənləşdirin:
A)idraki, tətbiq B) emosional , dəyərlərin daşıyıcısı olmaq
C) emosional, təşkil etmə D) psixomotor, mexanizm
A)idraki, tətbiq B) emosional , dəyərlərin daşıyıcısı olmaq
C) emosional, təşkil etmə D) psixomotor, mexanizm
32. 2.1.3.İdman növlərinə
(atletika, gimnastika) aid sadə hərəkətləri nümunələrə muvafiq təkrar edir alt
standartının fəaliyyət hissəsinin növünü və səviyyəsini müəyyənləşdirin:
A)psixomotor, təqlid etmək
B)idraki, tətbiq etmək
C)emosional, dəyərlərin daşıyıcısı olmaq
D) psixomotor, hazır olmaq
A)psixomotor, təqlid etmək
B)idraki, tətbiq etmək
C)emosional, dəyərlərin daşıyıcısı olmaq
D) psixomotor, hazır olmaq
33. “Bu usul mətnin məzmununun
qısa müddət ərzində şagirdlər tərəfindən mənimsənilməsinə imkan yaradır.
Şagirdlər dörd nəfərlik qruplara bolunur (əsas qrup). Qruplardakı şagirdlər
yenidən nomrələnir.Hər qrupdakı eyni rəqəmli şagirdlərdən yeni qrup (ekspert
qrupu) yaradılır.Öyrəniləcək mətn qrupların sayı qədər hissələrə bölunur və
ekspert qruplarına verilir”. Haqqında danışılan təlim üsulunu müəyyən et:
A) Ziqzaq B) Karusel C) BİBÖ D) Qərarlar ağacı
A) Ziqzaq B) Karusel C) BİBÖ D) Qərarlar ağacı
34. Əşya və ya hadisələri
muqayisə etmək, onların oxşar və fərqli cəhətlərini müəyyənləşdirmək üçün bu
üsuldan istifadə olunur. Haqqında danışılan üsulu müəyyənləşdirin:
A) Ziqzaq B) Karusel C) BİBÖ D) Venn diaqramı E)Akvarium
A) Ziqzaq B) Karusel C) BİBÖ D) Venn diaqramı E)Akvarium
35. Butun şagirdlərə eyni təlim
şəraiti yaradılır və pedaqoji proses onların potensial imkanları nəzərə
alınmaqla tənzimlənir. Qeyd olunan fikir təlimin təşkilinə verilən
tələblərindən hansının şərhidir?
A) Pedaqoji prosesin tamlığı
B)Təlimdə dəstəkləyici muhitin yaradılması
C)Təlimdə bərabər imknların yaradılması
D) Şagirdyonumluluk
A) Pedaqoji prosesin tamlığı
B)Təlimdə dəstəkləyici muhitin yaradılması
C)Təlimdə bərabər imknların yaradılması
D) Şagirdyonumluluk
36. Hovard Qardnerin “Muxtəlif
usullarla dərketmə”nəzəriyyəsinə əsasən verilmiş fikirlərdən biri səhvdir:
A) İnsanlar düşünməyə muxtəlif usullarla cəlb edilirlər;
B) Duşunmə usulunun duzgun muəyyən edilməsi dərketmə səviyyəsinə təsir edir;
C) İnsanlar ən azı bir formaya görə daha güclü dərketmə imkanına malikdirlər;
D) Hər bir insan dərketmənin yalnız bir üsulunun daşıyıcısıdır.
A) İnsanlar düşünməyə muxtəlif usullarla cəlb edilirlər;
B) Duşunmə usulunun duzgun muəyyən edilməsi dərketmə səviyyəsinə təsir edir;
C) İnsanlar ən azı bir formaya görə daha güclü dərketmə imkanına malikdirlər;
D) Hər bir insan dərketmənin yalnız bir üsulunun daşıyıcısıdır.
37. Şagirdin fəaliyyətini
izləmək, potensial imkanlarını müəyyənləşdirmək və inkişaf etdirmək məqsədi
daşıyır. Bu təlim forması şagirdin sərbəst duşunməsi üçün real imkanlar
yaradır. Qeyd olunan fikirlər təlimin təşkilinin hansı forması aiddir?
A) Karusel B)qrup işi C)fərdi iş D)BİBÖ E) cütlərlə iş
A) Karusel B)qrup işi C)fərdi iş D)BİBÖ E) cütlərlə iş
38. Şagirdlər təlim
tapşırıqlarını birgə yerinə yetirirlər. Bu dərs forması şagirdlərə daha
yaxından əməkdaşlıq etməyə və unsiyyət qurmağa, məsuliyyəti boluşməyə optimal
imkan yaradır. Qeyd olunan fikirlər təlimin təşkilinin hansı forması aiddir?
A) Karusel B)kollektivlə iş C)fərdi iş D)BİBÖ E) cutlərlə iş
A) Karusel B)kollektivlə iş C)fərdi iş D)BİBÖ E) cutlərlə iş
39. Tədris və təlim işi
şagirdlərin maraq və tələbatlarının ödənilməsinə, onların istedad və
qabiliyyətlərinin, potensial imkanlarının inkişafına yönəldilir. Qeyd olunan
fikir təlimin təşkilinə verilən tələblərindən hansının şərhidir?
A)Pedaqoji prosesin tamlığı
B)Təlimdə dəstəkləyici muhitin yaradılması
C)Təlimdə bərabər imknların yaradılması
D)Şagirdyonumluluk
A)Pedaqoji prosesin tamlığı
B)Təlimdə dəstəkləyici muhitin yaradılması
C)Təlimdə bərabər imknların yaradılması
D)Şagirdyonumluluk
40. Təhsilt taksonomiyaları
haqqında fikirlərdən biri səhvdir:
A) Taksonomiya təlim məqsədlərinin ardıcıllığını və əlaqəliliyini təmin edir;
B) Taksonomiya qısa müddətdə boyuk həcmli materialı öyrənmək imkanı verir;
C) Taksonomiya təlimin keyfiyyətini yuksəldir;
D) Taksonomiya təlimin konqruentliyinə əminlik yaradır;
A) Taksonomiya təlim məqsədlərinin ardıcıllığını və əlaqəliliyini təmin edir;
B) Taksonomiya qısa müddətdə boyuk həcmli materialı öyrənmək imkanı verir;
C) Taksonomiya təlimin keyfiyyətini yuksəldir;
D) Taksonomiya təlimin konqruentliyinə əminlik yaradır;
41. Strategiya ilə oxuyan hansı
bacarıqlara yiyələnir?
1. Kicik və boyuk idraki fəaliyyətlər vasitəsi ilə oyrənir
2. Muxtəlif yazı üslubları haqqında bilikləri olur
3. Oyrənmək məqsədi ilə başqaları ilə əməkdaşlıq edir
4. Yeni bilikləri əvvəlki biliklərlə əlaqələndirir
5. Tanıdığı sözlər vasitəsi ilə mətnin mənasını dərk edir
A)1, 3, 4 B)1, 2, 4, C)3, 4, 5 D)2,4,5 E)1,3,5
1. Kicik və boyuk idraki fəaliyyətlər vasitəsi ilə oyrənir
2. Muxtəlif yazı üslubları haqqında bilikləri olur
3. Oyrənmək məqsədi ilə başqaları ilə əməkdaşlıq edir
4. Yeni bilikləri əvvəlki biliklərlə əlaqələndirir
5. Tanıdığı sözlər vasitəsi ilə mətnin mənasını dərk edir
A)1, 3, 4 B)1, 2, 4, C)3, 4, 5 D)2,4,5 E)1,3,5
42. Strategiya ilə oxuyan oxucu
məqsədləri muəyyənləşdirərkən əsasən hansı üsuldan istifadə edir?
A) Ziqzaq B) Karusel C) BİBÖ D) Venn diaqramı E)Akvarium
A) Ziqzaq B) Karusel C) BİBÖ D) Venn diaqramı E)Akvarium
43. Biri mikro idraki bacarıq
deyil:
A) billmək B) anlamaq C) qərar qəbul etmək D)analiz
A) billmək B) anlamaq C) qərar qəbul etmək D)analiz
44. Biri makro idraki bacarıqdır:
A) tətbiq etmək B) təhlil etmək C) problemi həll etmək D) dəyərləndirmək
A) tətbiq etmək B) təhlil etmək C) problemi həll etmək D) dəyərləndirmək
45. Fənn kurikulumları əsasında
təlimin planlaşdırılmasının necə novu var?
A) 1 B) 2 C)3 D)4
A) 1 B) 2 C)3 D)4
46. Perspektiv planlaşdırma hansı
müddəti əhatə edir?
A) aylıq B) gundəlik C) rubluk D) illik
A) aylıq B) gundəlik C) rubluk D) illik
47. Perspektiv planlaşdırma aparmaq
üçün muəllim hansı bacarıqlara malik olmalıdır?
1.Məzmun standartlarına əsasən dərslikdəki (dərslik olmayan fənlər uzrə muəllim vəsaitindəki) tədris vahidi və movzular uzrə dəqiqləşmələr aparmaq.
2.Tədris vahidlərinin və movzuların ardıcıllığını müəyyənləşdirmək.
3. İnteqrasiya imkanlarını müəyyən etmək.
4. Movzuya uyğun motivasiyanı müəyyənləşdirmək.
5. Əlavə resurslar secmək.
A) 2, 3, 4,5 B) 1,3, 4,5 C) 1, 2, 3,5 D) 1, 2, 4,5
1.Məzmun standartlarına əsasən dərslikdəki (dərslik olmayan fənlər uzrə muəllim vəsaitindəki) tədris vahidi və movzular uzrə dəqiqləşmələr aparmaq.
2.Tədris vahidlərinin və movzuların ardıcıllığını müəyyənləşdirmək.
3. İnteqrasiya imkanlarını müəyyən etmək.
4. Movzuya uyğun motivasiyanı müəyyənləşdirmək.
5. Əlavə resurslar secmək.
A) 2, 3, 4,5 B) 1,3, 4,5 C) 1, 2, 3,5 D) 1, 2, 4,5
48. Aşağıdakılardan hansılar
numunəvi perspektiv planlaşdırma sxeminə aiddir.
1. Tədris vahidi
2. Motivasiya yaratmaq
3.Movzular
4. Standratlar
5. İnteqrasiya
6.Tədqiqat sualının qoyuluşu
7. Tarix
A) 1,3,4,5,7 B) 1,2,4,5,6 C)1,3,5, 6, 7 D) 1, 2, 3, 4, 5
1. Tədris vahidi
2. Motivasiya yaratmaq
3.Movzular
4. Standratlar
5. İnteqrasiya
6.Tədqiqat sualının qoyuluşu
7. Tarix
A) 1,3,4,5,7 B) 1,2,4,5,6 C)1,3,5, 6, 7 D) 1, 2, 3, 4, 5
49. Aşağıdakı prinsiplərdən hansı
tədris vahidlərinin və mövzuların ardıcıllığına daxil deyil?
A) xronoloji
B) sadədən murəkkəbə
C) əlaqəlilik
D) məntiqi
A) xronoloji
B) sadədən murəkkəbə
C) əlaqəlilik
D) məntiqi
50. Aşağıdakılardan hansı fəal
dərsin mərhələləridir?
1. Motivasiya, problemin qoyuluşu
2. Tədqiqatın aparılması
3. Məlumat mubadiləsi
4. Ev tapşırığının yoxlanılması
5. Məlumatların müzakirəsi
6. Nəticələrin cıxarılması
7. Yeni movzunun izahı
8. Yaradıcı tətbiq etmə
9. Yeni dərsin mohkəmləndirilməsi ucun sual və tapşırıqlar
10. Qiymətləndirmə (məqsədə gorə muəyyən mərhələdən sonra aparıla bilər)
A) 1,2,3,5,6,8,10 B) 2,3,4,5,7,8,9, C) 1,4,6,7,8,9,10 D) 3,4,6,7,8,9,10
1. Motivasiya, problemin qoyuluşu
2. Tədqiqatın aparılması
3. Məlumat mubadiləsi
4. Ev tapşırığının yoxlanılması
5. Məlumatların müzakirəsi
6. Nəticələrin cıxarılması
7. Yeni movzunun izahı
8. Yaradıcı tətbiq etmə
9. Yeni dərsin mohkəmləndirilməsi ucun sual və tapşırıqlar
10. Qiymətləndirmə (məqsədə gorə muəyyən mərhələdən sonra aparıla bilər)
A) 1,2,3,5,6,8,10 B) 2,3,4,5,7,8,9, C) 1,4,6,7,8,9,10 D) 3,4,6,7,8,9,10
51. Gundəlik planlaşdırma
nümunəsinə aşağıdakılardan hansı aid deyil?
A) Movzu B) İnteqrasiya C) Tədris vahidi D) Təlim usullar
A) Movzu B) İnteqrasiya C) Tədris vahidi D) Təlim usullar
52. Aşağıdakı fikirlərdən biri
motivasiya mərhələsinə aid deyil.
A) Fəal dərsin birinci mərhələsidir.
B) İştirakçılar əldə etdikləri biliklərin informasiya mubadiləsini aparırlar.
C) İnsan təfəkkurunu hərəkətə gətirən və şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir.
D) Hər hansı bir fəaliyyətə təhrik edən vasitədir.
A) Fəal dərsin birinci mərhələsidir.
B) İştirakçılar əldə etdikləri biliklərin informasiya mubadiləsini aparırlar.
C) İnsan təfəkkurunu hərəkətə gətirən və şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir.
D) Hər hansı bir fəaliyyətə təhrik edən vasitədir.
53. Aşağıdakı fikirlərdən biri
informasiya mübadiləsi mərhələsinə aiddir.
A) Bu mərhələdə iştirakcılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar.
B) Fəal dərsin dorduncu mərhələsidir.
C) Hər hansı bir fəaliyyətə təhrik edən vasitədir.
D) Biliklərin mənimsənilməsinin başlıca meyarı onun yaradıcı surətdə tətbiqidir.
A) Bu mərhələdə iştirakcılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar.
B) Fəal dərsin dorduncu mərhələsidir.
C) Hər hansı bir fəaliyyətə təhrik edən vasitədir.
D) Biliklərin mənimsənilməsinin başlıca meyarı onun yaradıcı surətdə tətbiqidir.
54. Aşağıdakı fikirlərdə hansı
tədqiqatın aparılması mərhələsinə aiddir.
A) İnsan təfəkkurunu hərəkətə gətirən və şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir.
B) Bu mərhələdə iştirakcılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar.
C) Dərsdə əldə edilmiş bilik, bacarıq və vərdişlərin möhkəmləndirilməsi məqsədini güdən sərbəst iş formasıdır.
D) Bu zaman yeni faktların öyrənilməsi və bu suallara cavabların tapılması gedişində düşünmək və yeni bilgiləri kəşf etmək üçün münasib şərait yaranır.
A) İnsan təfəkkurunu hərəkətə gətirən və şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir.
B) Bu mərhələdə iştirakcılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar.
C) Dərsdə əldə edilmiş bilik, bacarıq və vərdişlərin möhkəmləndirilməsi məqsədini güdən sərbəst iş formasıdır.
D) Bu zaman yeni faktların öyrənilməsi və bu suallara cavabların tapılması gedişində düşünmək və yeni bilgiləri kəşf etmək üçün münasib şərait yaranır.
55. Aşağıdakı fikirlərdə hansı
yaradıcı tətbiqetmə mərhələsinə aid deyil.
A) Şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir.
B) Biliklərin mənimsənilməsinin başlıca meyarıdır.
C) Biliyi mohkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini uşağa açıb göstərir.
D)Bu mərhələ vaxt etibarilə yalnız bir akademik dərslə məhdudlaşmaya da bilər,
A) Şagirdlərin idrak fəallığına təkan verən prosesdir.
B) Biliklərin mənimsənilməsinin başlıca meyarıdır.
C) Biliyi mohkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini uşağa açıb göstərir.
D)Bu mərhələ vaxt etibarilə yalnız bir akademik dərslə məhdudlaşmaya da bilər,
56. Aşağıdakı fikirlərdən hansı nəticələrin çıxarılması
mərhələsinə aid deyil.
A) Şagirdlər yeni biliyin kəşfi yolunda son addımı atır, ümumiləşdirmə aparır.
B) Şagird əldə olunan bilikləri irəli surulmuş fərziyyələrlə mustəqil olaraq tutuşdurmalıdır.
C) Şagirdlər kəşf etdikləri biliklər ucun bənzərsiz sevinc və məmnuniyyət hissi yaşayırlar.
D) Bu mərhələdə iştirakcılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar.
A) Şagirdlər yeni biliyin kəşfi yolunda son addımı atır, ümumiləşdirmə aparır.
B) Şagird əldə olunan bilikləri irəli surulmuş fərziyyələrlə mustəqil olaraq tutuşdurmalıdır.
C) Şagirdlər kəşf etdikləri biliklər ucun bənzərsiz sevinc və məmnuniyyət hissi yaşayırlar.
D) Bu mərhələdə iştirakcılar tədqiqatın gedişində əldə etdikləri tapıntıların, yeni informasiyanın mübadiləsini aparırlar.
57. Aşağıdakı fikirlərdən hansı informasiyanın müzakirəsi və
təşkili mərhələsinə aiddir.
1. Butun bilik, bacarıq və vərdişlərin, təfəkkürün müxtəlif növlərinin (məntiqi, tənqidi, yaradıcı) səfərbərliyini tələb edir.
2. Bu mərhələ vaxt etibarilə yalnız bir akademik dərslə məhdudlaşmaya da bilər, yəni onun həyata keçirilməsi sonrakı dərslərdə də mümkündür.
3. Dərsdə əldə edilmiş bilik, bacarıq və vərdişlərin möhkəmləndirilməsi məqsədini güdən sərbəst iş formasıdır.
4. Bu mərhələdə movcud tədqiqat sualına cavabın cizgiləri aydın seçilməyə başlayır. Məlumatlar sxem, qrafik, cədvəl, təsnifat formasında təşkil oluna bilər.
5. Biliyi mohkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini uşağa açıb göstərir.
A) 4,5 B) 1,3 C) 1,4 D) 1,5
1. Butun bilik, bacarıq və vərdişlərin, təfəkkürün müxtəlif növlərinin (məntiqi, tənqidi, yaradıcı) səfərbərliyini tələb edir.
2. Bu mərhələ vaxt etibarilə yalnız bir akademik dərslə məhdudlaşmaya da bilər, yəni onun həyata keçirilməsi sonrakı dərslərdə də mümkündür.
3. Dərsdə əldə edilmiş bilik, bacarıq və vərdişlərin möhkəmləndirilməsi məqsədini güdən sərbəst iş formasıdır.
4. Bu mərhələdə movcud tədqiqat sualına cavabın cizgiləri aydın seçilməyə başlayır. Məlumatlar sxem, qrafik, cədvəl, təsnifat formasında təşkil oluna bilər.
5. Biliyi mohkəmləndirir, onun praktiki əhəmiyyətini uşağa açıb göstərir.
A) 4,5 B) 1,3 C) 1,4 D) 1,5
58. “İstənilən prosesin təkmilləşdirilməsini təmin edən bir
mexanizmdir” bu fikir fəal dərsin hansı mərhələsinə aiddir.
A) Tədqiqatın aparılması
B) Qiymətləndirmə
C) İnformasiyanın müzakirəsi və təşkili
D) Yaradıcı tətbiqetmə
A) Tədqiqatın aparılması
B) Qiymətləndirmə
C) İnformasiyanın müzakirəsi və təşkili
D) Yaradıcı tətbiqetmə
59. Aşağıdakılardan biri “Azərbaycan Respublikasının ümumitəhsil
sistemində Qiymətləndirmə Konsepsiyası”na aid deyil.
A) Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsinin əsas xususiyyətləri.
B) Buraxılış imtahanları.
C) Qiymətləndirmə meyarları.
D) Kurikulum uzrə qiymətləndirmə.
A) Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsinin əsas xususiyyətləri.
B) Buraxılış imtahanları.
C) Qiymətləndirmə meyarları.
D) Kurikulum uzrə qiymətləndirmə.
60. Aşağıdakılarda hansı müasir qiymətləndirməyə aid deyil.
A) Tədris prosesinin yalnız müəyyən bir hissəsində tətbiq edilir.
B) Təhsilin keyfiyyətinin yuksəldilməsinə yonəlldilir və onu idarə edən vacib amil kimi meydana cıxır.
C) Şagirdin inkişafı sistemli şəklidə izlənilir.
D) Qiymətləndirmənin obyektivliyini təmin edir.
A) Tədris prosesinin yalnız müəyyən bir hissəsində tətbiq edilir.
B) Təhsilin keyfiyyətinin yuksəldilməsinə yonəlldilir və onu idarə edən vacib amil kimi meydana cıxır.
C) Şagirdin inkişafı sistemli şəklidə izlənilir.
D) Qiymətləndirmənin obyektivliyini təmin edir.
61. Qiymətləndirmə standartları
neçə səviyyədə muəyyən olunur?
A) 3 B) 4 C) 5 D) 6
A) 3 B) 4 C) 5 D) 6
62. Məktəbdaxili
qiymətləndirmənin necə novu var?
A) 2 B) 4 C) 5 D) 3
A) 2 B) 4 C) 5 D) 3
63. Aşağıdakılardan hansı
diaqnostik qiymətləndirməyə aiddir.
A) fənn uzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək.
B) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək.
C) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək.
D) şagirdlərin təlim sahəsində irəliləyişlərinin izlənilməsini təmin edir.
A) fənn uzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək.
B) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək.
C) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək.
D) şagirdlərin təlim sahəsində irəliləyişlərinin izlənilməsini təmin edir.
64. Diaqnostik qiymətləndirmə hansı mərhələlərdə aparılır?
A) Dərs ilinin ilk gunu.
B) Dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq hər dərsin sonunda.
C) Bolmə və bəhslərin, yarımilin sonunda.
D) Təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
A) Dərs ilinin ilk gunu.
B) Dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq hər dərsin sonunda.
C) Bolmə və bəhslərin, yarımilin sonunda.
D) Təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
65. Formativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?
A) Fənn uzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
B) Təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
C)Təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə.
D) Şagirdlərin maraq dairəsi, dünyagörüşü, yaşadığı mühit haqqında məlumat almağa imkan verir.
A) Fənn uzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
B) Təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
C)Təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə.
D) Şagirdlərin maraq dairəsi, dünyagörüşü, yaşadığı mühit haqqında məlumat almağa imkan verir.
66. Formativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır?
A) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
B) bolmə və hər movzunun əvvəlində.
C) bolmə və bəhslərin, yarımilin sonunda.
D) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mutəmadi olaraq.
A) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
B) bolmə və hər movzunun əvvəlində.
C) bolmə və bəhslərin, yarımilin sonunda.
D) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mutəmadi olaraq.
67. Necə formativ qiymətləndirmə
sxemi var?
A) 5 B) 6 C) 2 D) 3
A) 5 B) 6 C) 2 D) 3
68. Holistik qiymətləndirmə sxemində bilik və bacarıqların
meyarı nəyə əsasən müəyyən olunur?
A) movzuya B) məqsədə C) motivasiyaya D) standarta
A) movzuya B) məqsədə C) motivasiyaya D) standarta
69. Bunlardan hansı holistik
qiymətləndirməyə aid edilə bilməz?
A) butov qiymətləndirmə
B) meyara əsasən qiymətləndirmə
C) surətli qiymətləndirmə
D) standarta əsasən
A) butov qiymətləndirmə
B) meyara əsasən qiymətləndirmə
C) surətli qiymətləndirmə
D) standarta əsasən
70. Aşağıdakılardan hansı analitik qiymətləndirmə sxeminə aid
deyil?
A) Şagirdin ayrı-ayrı fəaliyyət sahələri uzrə qiymətlərini muəyyənləşdirir.
B) Qiymətləndirmədə, əsasən, 4-5 ballıq şkaladan istifadə edilir.
C) Bu zaman şagirdlərin fəaliyyəti ardıcıl qiymətləndirilməklə, onların nailiyyətləri haqqında daha ətraflı informasiya verilir.
D) Bu qiymətləndirmə surətli aparılır.
A) Şagirdin ayrı-ayrı fəaliyyət sahələri uzrə qiymətlərini muəyyənləşdirir.
B) Qiymətləndirmədə, əsasən, 4-5 ballıq şkaladan istifadə edilir.
C) Bu zaman şagirdlərin fəaliyyəti ardıcıl qiymətləndirilməklə, onların nailiyyətləri haqqında daha ətraflı informasiya verilir.
D) Bu qiymətləndirmə surətli aparılır.
71. Summativ qiymətləndirmə hansı məqsədlə aparılır?
A) fənn uzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
B) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
C) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə.
D) Şagirdlərin maraq dairəsi, dьnyagцrьşь, yaşadığı mьhit haqqında məlumat almaq məqsədilə.
A) fənn uzrə təlimin hər hansı bir mərhələsində şagirdlərin ilkin bilik və bacarıq səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
B) təlim prosesinin hər hansı bir mərhələsi üçün müəyyən olunmuş nəticələr əsasında şagirdlərin bilik və bacarıqlarının formalaşma səviyyəsini qiymətləndirmək məqsədilə.
C) təhsilin hər hansı mərhələsində (tədris vahidinin, yarımilin və ilin sonunda) şagirdlərin əldə etdikləri nailiyyətləri qiymətləndirmək məqsədilə.
D) Şagirdlərin maraq dairəsi, dьnyagцrьşь, yaşadığı mьhit haqqında məlumat almaq məqsədilə.
72. Summativ qiymətləndirmə hansı mərhələdə aparılır?
A) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
B) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mutəmadi olaraq.
C) bolmə və hər movzunun sonunda.
D) bolmə və bəhslərin, yarımilin sonunda.
A) təlim prosesisinin əvvəlində. Təlim prosesinin hər hansı aralıq mərhələlərində (bölmənin tədrisindən əvvəl və ya yarımil başlayanda).
B) dərs ilinin əvvəlindən başlayaraq mutəmadi olaraq.
C) bolmə və hər movzunun sonunda.
D) bolmə və bəhslərin, yarımilin sonunda.
73. Summativ qiymətləndirmədə istifadə olunan metod və vasitələr
hansılardır?
A) muşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları, şagirdlərin yazı işlərinin təhlili, test tapşırıqlarının nəticələri.
B) musahibə, sohbət, muşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq.
C) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin numayişi.
D) tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq, muşahidə.
A) muşahidə, şagirdlərin şifahi cavabları, şagirdlərin yazı işlərinin təhlili, test tapşırıqlarının nəticələri.
B) musahibə, sohbət, muşahidə, tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq.
C) şifahi təqdimat, testlər, nailiyyətlərin numayişi.
D) tapşırıqlar, valideynlərlə və digər fənn müəllimlərilə əməkdaşlıq, muşahidə.
74. Aşağıdakılardan hansı
qiymətləndirmə standartlarına aid deyil?
A) Siniflər uzrə şagirdlərin yiyələnəcəkləri bilik və bacarıqlar əks olunur.
B) Təhsilin muəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dovlət tələbidir.
C) Təhsilin hər hansı bir mərhələsində müəyyən olunmuş səviyyələr üzrə şagirdin yiyələnməli olduğu bilik və bacarıqların kəmiyyət və keyfiyyət göstəricisidir.
D) Məzmun standartlarının reallaşma səviyyəsini, şagirdlərin inkişafındakı dəyişiklikləri müəyyən edir.
A) Siniflər uzrə şagirdlərin yiyələnəcəkləri bilik və bacarıqlar əks olunur.
B) Təhsilin muəyyən mərhələsində şagirdlərin nailiyyət səviyyəsinə qoyulan dovlət tələbidir.
C) Təhsilin hər hansı bir mərhələsində müəyyən olunmuş səviyyələr üzrə şagirdin yiyələnməli olduğu bilik və bacarıqların kəmiyyət və keyfiyyət göstəricisidir.
D) Məzmun standartlarının reallaşma səviyyəsini, şagirdlərin inkişafındakı dəyişiklikləri müəyyən edir.
75. Aşağıdakılardan biri summativ qiymətləndirilmənin
nəticələrinin təhlilinə aid deyil.
A) Yeni qərarların qəbul edilməsində şagird nailiyyətlərinin nəzərə alınması.
B) Şagirdlərin əməkdaşlıq bacarığının muəyyənləşdirilməsi.
C) Bir qrupun nəticəsinin oxşar şəraitli digər qrupun nəticəsi ilə muqayisəsi.
D) Zaman baxımından bir qrupun nailiyyət keyfiyyətində dəyişikliklərin baş verməsi.
A) Yeni qərarların qəbul edilməsində şagird nailiyyətlərinin nəzərə alınması.
B) Şagirdlərin əməkdaşlıq bacarığının muəyyənləşdirilməsi.
C) Bir qrupun nəticəsinin oxşar şəraitli digər qrupun nəticəsi ilə muqayisəsi.
D) Zaman baxımından bir qrupun nailiyyət keyfiyyətində dəyişikliklərin baş verməsi.
76. İnteqrasiyanın neçə səviyyəsi var?
A) 2 B) 3 C) 4 D) 5
A) 2 B) 3 C) 4 D) 5
77. Bunlardan hansı inteqrasiyanın “Hər hansı məzmun
standartlarında digər fənlərlə inteqrasiya imkanlarının nəzərdə tutulması”
istiqamətinə aid deyil?
A) Ana dili B) Texnologiya C) Musiqi D) Həyat bilgisi
A) Ana dili B) Texnologiya C) Musiqi D) Həyat bilgisi
78. Aşağıdakı fikirlərdən hansı doğru deyil?
A) İnteqrasiyada ifrata varmaq, fənlə bağlı mühüm bilik və bacarıqların tədrisindən yayındıra bilər.
B) Fənləri hansı model üzrə inteqrasiya etmək haqqında dərindən düşünmək və düzgün qərarlar qəbul etmək lazımdır.
C) Butun fənlər uzrə təhsilin muxtəlif pillələrində inteqrasiyaya eyni dərəcədə əhəmiyyət verilməlidir.
D) Fərqli inteqrasiya modelləri muxtəlif nəticəyə gətirib cıxarır.
A) İnteqrasiyada ifrata varmaq, fənlə bağlı mühüm bilik və bacarıqların tədrisindən yayındıra bilər.
B) Fənləri hansı model üzrə inteqrasiya etmək haqqında dərindən düşünmək və düzgün qərarlar qəbul etmək lazımdır.
C) Butun fənlər uzrə təhsilin muxtəlif pillələrində inteqrasiyaya eyni dərəcədə əhəmiyyət verilməlidir.
D) Fərqli inteqrasiya modelləri muxtəlif nəticəyə gətirib cıxarır.
79. İnteqrasiyanın novləri hansılardır?
1. fəndaxili
2. fənlərin əlaqələndirilməsi
3. fənlərarsı
4. fənlərin birləşdirilməsi
A) 2,4 B) 1, 3 C) 1,2 D) 3,4
1. fəndaxili
2. fənlərin əlaqələndirilməsi
3. fənlərarsı
4. fənlərin birləşdirilməsi
A) 2,4 B) 1, 3 C) 1,2 D) 3,4
80. Fənlərin əlaqələndirilməsi novu uzrə inteqrasiyanın neçə
modeli var?
A) 3 B) 4 C) 5 D) 6
A) 3 B) 4 C) 5 D) 6
1 A 28 A 55 A
2 C 29 C 56 D
3 B 30 A 57 C
4 A 31 D 58 B
5 B 32 A 59 C
6 A 33 A 60 A
7 C 34 D 61 B
8 A 35 C 62 D
9 C 36 D 63 B
10 A 37 C 64 D
11 C 38 E 65 A
12 B 39 D 66 D
13 B 40 B 67 C
14 C 41 A 68 B
15 C 42 C 69 D
16 C 43 C 70 D
17 A 44 C 71 C
18 B 45 B 72 D
19 B 46 D 73 C
20 B 47 C 74 B
21 C 48 A 75 B
22 A 49 C 76 A
23 C 50 A 77 C
24 A 51 C 78 C
25 C 52 B 79 B
26 D 53 A 80 B
27 C 54 D
2 C 29 C 56 D
3 B 30 A 57 C
4 A 31 D 58 B
5 B 32 A 59 C
6 A 33 A 60 A
7 C 34 D 61 B
8 A 35 C 62 D
9 C 36 D 63 B
10 A 37 C 64 D
11 C 38 E 65 A
12 B 39 D 66 D
13 B 40 B 67 C
14 C 41 A 68 B
15 C 42 C 69 D
16 C 43 C 70 D
17 A 44 C 71 C
18 B 45 B 72 D
19 B 46 D 73 C
20 B 47 C 74 B
21 C 48 A 75 B
22 A 49 C 76 A
23 C 50 A 77 C
24 A 51 C 78 C
25 C 52 B 79 B
26 D 53 A 80 B
27 C 54 D
65.sualin cavabi sehvdir axi cavab B varinati olmalidir
ОтветитьУдалить