DEBATLA MÜŞAYİƏT
OLUNAN MÜZAKİRƏ XƏRİTƏSİ
Məqsəd: Güman edilən aspektlər barəsində
mübahisə etməklə mövzuya daha dərindən yanaşma.
Alqoritm:
1.
Müzakirə mövzusu barəsində qərarın qəbul edilməsi. Müəllim-təlimatçı
arqument dəstəyi tələb edən “bəli” və ya “xeyr” sualı verir.
2.
İştirakçılar arqumenti müəyyənləşdirirlər:
a.
Hər bir şagird( iştirakçı) lehinə və əlehinə arqumentlər siyahısı tərtib
edir,
b.
Şagirdlər cüt-cüt işləyərək iki ən uzun lehinə və əlehinə siyahı tərtib
edir.
3.
Şagirdlər lehinə və ya əlehinə cavab seçirlər.
4.
Təlimatçı sinfi iki əks qrupa bölür:
a.
Bir qrupdakı şagirdlər arqumentləri nəzərdən keçirir və nəticəyə gətirib
çıxaracaq qərar verir.
b.
Qərarsız şagirdlər digər qrupu təşkil edir.
5. Şagirdlər
müzakirə olunan mövzu barəsində mübahisə edirlər:
o Bir qrup dəstəkləyici arqument
verərək öz mövqeyini bildirir. Digər qrup əks-arqumenti irəli sürür;
o Digər qrup da bunu etməyə dəvət
olunur;
o Mübahisə aşağıdakı təlimatlara
əsasən arqument və əks-arqumentləri dəyişərək davam edə bilər:
o Hər qrup oponentlərin fikrinə
diqqətlə yanaşmalıdır;
o İştirakçı əks tərəfin
arqumenti ilə inandırılırsa, o, istənilən vaxt qrupu dəyişə bilər;
o Qrup üzvləri
ən çox inandırıcı arqumentləri qeyd etməlidirlər.
Şərtlər:
1.
İş forması: cütlərdə və ya qruplarda.
2.
Şagirdlərin optimal sayı 20
3.
Fəaliyyət zamanı iştirakçılar öz rollarına uyğun olaraq onların
aşağıdakı vəzifələrini bilməlidirlər:
a)
APARICI:
o Mövzunu təklif edir və ya
mövzunun seçilməsinə nəzarət edir.
o Qrupların təşkil olunmasına nəzarət
edir.
o İştirakçılarla birgə mübahisənin
qaydalarını müəyyənləşdirir və ya sadəcə
olaraq şagirdləri mövcud qaydalardan xəbərdar edir.
o Mübahisələrəd iştirak edir və
lazım gəldikdə müdaxilə edir.
o Şagirdlərin əldə etdiyi nəticə
və ya həlli yollarını birləşdirir.
b)
ŞAGİRD:
· Lehinə və əleyhinə arqumentləri
müəyyənləşdirir.
· Qruplardan birinə qoşulur.
· Müzakirənin hər bir səviyyəsində
fəal iştirak edir.
· Əməkdaşlıq edir və ünsiyyət
saxlayır.
Vəsaitlər: kağız, marker, məlumat mənbəyi.
Yrana biləcək
problemlər:
bax müzakirə xəritələrinə.
0 коммент.:
Отправить комментарий