16.11.2014

MÜZAKİRƏ XƏRİTƏLƏRİ

Məqsəd:
Bu metoddan daha çox humanitar fənlərdə istifadə edilir. Mü­za­kirə xəritəsi debat üçün hazırlıq rolunu oynaya bilər. Arqumentin təh­lili şagirdlərə müzakirə olunan məsələ barəsindəki mövqeləri haq­qında düşünmək imkanı verir.
Alqoritm:
1.     Mövzunu müəyyənləşdirmək; Mövzu ziddiyyətli yanaşma­lar­dan istifadə etməyə imkan verməlidir.
2.     Mövzuya dair problemin üzə çıxarılması, ziddiyyətli sua­lın qoyulması;
3.     Mövqelərin müəyyənləşdirilməsi (fərdi);
4.     Mövqelərin təsdiqi (mənbələrlə iş, arqumentlərin, fakt və sü­butların tapılması);
5.     Şagirdlər arqumentləri müəyyənləşdirirlər. Lehinə və əley­hi­nə arqumentlərin siyahılaşdırırlar;
6.     Uyğun mövqelərin cütlükdə birləşdirilməsi, arqumentlərin təh­lili, oxşar və fərqlərin üzə çıxarılması. Şagirdlər cüt-cüt işləyərək iki ən uzun lehinə və əlehinə siyahısı tərtib edir.
7.     Hər bir cüt başqa cütlə birləşərək siyahıdakı bəndləri bir-bi­rinə əlavə edirlər.
8.     Sinif bu arqumentlər barəsində düşünür və lehinə, yaxud da əlehinə qərar qəbul edir.
9.     Bir mövqelərin (cütlərin) qruplarda birləşməsi, arqu­ment­lə­rin dəqiqləşdirilməsi.
10. Problemə dair mövqelərin dinlənilməsi (siniflər);
11. Müzakirənin aparılması (siniflə). Arqumentlərin təhlili;
12. Qərarın qəbul edilməsi;
13. Ümumiləşdirmə;
Şərtlər:
1.  İş forması: cütlərlə və bütün siniflə;
2.  Auditoriyanın səviyyəsi:
o Bilik dairəsi;
o Mənbələrlə işləmək bacarığı;
o Müzakirə, dinləmə bacarığı;
o Tədqiqat aparmaq bacarığı;
3.  Problemin düzgün qoyulması;
4.  Problemin aktuallığı;
5.  Şagirdlərin cəlb olunması;
6.  Problemin həll oluna bilən olması;
7.  Şagirdlərin mövqeləri qısa, konkret, məntiqi çatdıra bil­mə­s­i­.

Vasitələr: kağız, marker, məlumat mənbəyi.
Yarana biləcək problemlər:
o  Ünsiyyət ilə bağlı problemlər (bir-birini dinləməmək, şəxsi rəqabətin işə təsiri və s.)
o  Müzakirənin uzanması,
o  Artıq səs-küy, aqressivlik,
o  Tolerantlılığın olmaması,
o  Şagirdlərdə mövzu ilə bağlı məlumatın azlığı,

o  Düzgün nəticənin çıxarılması çətinliyi.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.