İSTİQAMƏTLƏNDİRİLMİŞ
MÜHAZİRƏ
Dərsin
əvvəlində müəllim mövzunu elan edir. Məsələn, mövzu “Avstraliyanın kəşfi”
adlanır. Sonra müəllim sinfi qruplara ayırır və şagirdlərə təklif edir ki,
mövzu üzrə bildiklərini yada salsınlar və siyahı hazırlasınlar. Bunun üçün ağ vərəqdə
cədvəl çəkilir, vərəqin bir tərəfində “Avropa Avstraliyaya nə verib”, o biri tərəfində
“Avstraliya Avropaya nə verib?” suallarını yazmaq lazımdır. Verilən vaxt ərzində
qruplar bu suallarla əlaqədar fikir mübadiləsi edir və öz vərəqlərində
qeydiyyat aparırlar (Cədvəl 1.7).
Cədvəl 1.7
Avropa Avstraliyaya nə
verib, hansı yeni biliklər əldə ediləcək?
|
Avstraliya Avropaya nə
verib?
|
1.
2.
|
1.
2.
|
Qruplarda
iş bitdikdən sonra müəllim bütün siniflə müzakirə aparır, şagirdlərin fikirlərini
ümumiləşdirir və lövhədəki cədvəldə qeyd edir. Şagirdlərə bildirir ki, mühazirənin
məzmunu ilə siyahını müzakirə edəcəklər, diqqətli olsunlar.
Müəllim
mətnin I hissəsini 10-15 dəqiqə ərzində mühazirə edir (mühazirə 15 dəqiqədən
çox olduqda şagirdlərin fikri yayınır, müəllimi dinləmirlər). Mühazirənin I
hissəsi bitdikdən sonra müəllim şagirdlərdən xahiş edir ki, mövzu haqda öz
fikirlərini indicə mühazirədə eşitdikləri informasiya ilə müqayisə edib qeydlərində
düzəliş etsinlər və lövhədəki cədvəldə qruplar qeyd edir, fikirlərini söyləyirlər.
Yazdıqlarından hansı düz çıxdı, hansı səhvdir. Müəllim şagirdlərə
çatdırmalıdır ki, mühazirənin II hissəsində onları maraqlandıran, lakin I
hissədə cavab tapmadıqları suallara rast gələcəklər.
Müəllim
mühazirənin II hissəsini oxuyur. Mühazirə bitdikdən sonra o şagirdlərə müraciət
edir ki, yeni öyrəndiklərinizi cədvəldə qeyd edin. Dərsin sonunda şagirdlərə 5
dəqiqəlik esse (sərbəst yazı) yazmaq tapşırılır. Yəni şagirdlər Avropaya
Avstraliyanın təsiri haqqında öz fikirlərini qısa şəkildə vərəqə qeyd edirlər.
Əgər vaxt varsa, sinifdə yazırlar, vaxt yoxdursa, evdə yazıb gətirirlər, müəllim
yazıları yığır və onlarla tanış olur. Müəllim mütləq bu esselər haqqında öz
fikrini bildirməlidir.
0 коммент.:
Отправить комментарий