BİBÖ CƏDVƏLİ
Müəllim
dərsə “beyin həmləsi” strategiyası ilə başlayır. Şagirdləri cütlərə ayırandan
sonra sinfə sual verilir.
Delfinlər
haqqında nə bilirsiniz?
Cütlər
bu sual ətrafında işləyirlər. Bildiklərini kağıza qeyd edirlər. Həmin vaxt ərzində
müəllim aşağıda verilmiş cədvəli yazı taxtasında çəkir. Cütlər verilən sualla əlaqədar
müəllimlə öz fikirlərini bölüşürlər. Ümumi razılığa gələrək fikirlər yazı
taxtasındakı cədvəldə “Biz nəyi bilirik?” sualı altında yazılır. Sonra müəllim
yeni sualla şagirdlərə müraciət edir. Delfinlər haqqında daha nələri bilmək
istərdiniz?
Şagirdlər
yenə də öz aralarında fikir mübadiləsi edir və hər qrup öz fikrini söyləyərək
yazı lövhəsindəki cədvəldə qeyd edirlər (Cədvəl 1.5).
Cədvəl 1.5
Bildiklərimiz
|
İstəyirik bilək
|
Öyrəndiklərimiz
|
1.Təlim
olunmağa meyllidirlər.
2.Məməlilər
sinfinə aiddir.
3.Xəzər
dənizində yaşamır.
|
1.Çoxalması haqqında
2.Daha
hansı dənizlərdə yaşayırlar?
|
Müəllim
mətni şagirdlərə paylayır. Mətni oxuduqca şagirdlər Öyrəndiklərimiz? sualına
cavab axtarırlar və öz cədvəllərində qeyd edirlər.
Mətni
oxuduqdan sonra qruplar yeni öyrəndiklərini yazı taxtasındakı cədvəldə qeyd
edirlər (Cədvəl 1.6).
Cədvəl 1.6
Bildiklərimiz
|
İstəyirik bilək
|
Öyrəndiklərimiz
|
1.Təlim
olunmağa meyil-lidirlər.
2.Məməlilər
sinfinə aiddir.
3.Xəzər
dənizində yaşa-mır.
|
1.Çoxalması
haqqında
2.Daha
hansı dənizlərdə yaşayırlar?
|
1. Nisbətən şüurludur.
|
Sonra
müəllim şagirdlərdən soruşur. Əvvəlcə sual vermədikləri daha hansı
informasiyaya rast gəldilər?. Cavabsız qalmış sualların cavablarını haradan
tapmaq, bunu necə etmək lazımdır və s. müzakirə edilir. Müəllim öz fikrini
söyləyir və dərsi yekunlaşdırır.
0 коммент.:
Отправить комментарий