16.11.2014

BİBÖ CƏDVƏLİ

Müəllim dərsə “beyin həmləsi” strategiyası ilə başlayır. Şa­gird­ləri cütlərə ayırandan sonra sinfə sual verilir.
Delfinlər haqqında nə bilirsiniz?
Cütlər bu sual ətrafında işləyirlər. Bildiklərini kağıza qeyd edir­lər. Həmin vaxt ərzində müəllim aşağıda verilmiş cədvəli yazı tax­tasında çəkir. Cütlər verilən sualla əlaqədar müəllimlə öz fikir­lə­ri­ni bölüşürlər. Ümumi razılığa gələrək fikirlər yazı taxtasındakı cəd­vəldə “Biz nəyi bilirik?” sualı altında yazılır. Sonra müəllim ye­ni sualla şagirdlərə müraciət edir. Delfinlər haqqında daha nələri bil­mək istərdiniz?
Şagirdlər yenə də öz aralarında fikir mübadiləsi edir və hər qrup öz fikrini söyləyərək yazı lövhəsindəki cədvəldə qeyd edirlər (Cəd­­vəl 1.5).


Cədvəl 1.5

Bildiklərimiz
İstəyirik bilək
Öyrəndiklərimiz
1.Təlim olunmağa meyllidirlər.
2.Məməlilər sinfinə aiddir.
3.Xəzər dənizində yaşamır.
1.Çoxalması haqqında

2.Daha hansı dənizlərdə yaşayırlar?


Müəllim mətni şagirdlərə paylayır. Mətni oxuduqca şagirdlər Öyrəndiklərimiz? sualına cavab axtarırlar və öz cədvəllərində qeyd edirlər.
Mətni oxuduqdan sonra qruplar yeni öyrəndiklərini yazı tax­ta­sın­dakı cədvəldə qeyd edirlər (Cədvəl 1.6).

Cədvəl 1.6

Bildiklərimiz
İstəyirik bilək
Öyrəndiklərimiz
1.Təlim olunmağa meyil-lidirlər.
2.Məməlilər sinfinə aiddir.
3.Xəzər dənizində yaşa-mır.
1.Çoxalması haqqında

2.Daha hansı dənizlərdə yaşayırlar?
1. Nisbətən şüurlu­d­u­r.

Sonra müəllim şagirdlərdən soruşur. Əvvəlcə sual ver­mə­dikləri daha hansı informasiyaya rast gəldilər?. Cavabsız qalmış su­al­­ların cavablarını haradan tapmaq, bunu necə etmək lazımdır və s. mü­zakirə edilir. Müəllim öz fikrini söyləyir və dərsi yekunlaşdırır.




0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.