İNSERT METODU
İnsert səmərəli mütaliə və təfəkkürün
inkişafı üçün interaktiv qeydetmə sistemidir. İşarələr sistemindən istifadə
edib mətni başa düşmək üçün biliyini yoxlamaqla düzgün cavab axtarmaq üsulu.
Yeni
dərsi oxumamışdan əvvəl müəllim şagirdləri cütlərə ayırır. Beş dəqiqə ərzində
onlardan xahiş edir ki, Hindistan haqqında nə bilirlərsə, təsəvvürlərinə gələnləri
qısa şəkildə yazsınlar. Müəllim bildirir ki, ola bilsin, sizin yazdıqlarınız dəqiq
olmasın, buna bir o qədər fikir verməyin, dərsin gedişi zamanı düzəliş
aparacağıq. Hindistan haqqında bildiklərinizi siyahı şəklində, alt-alta
yazın. Cütlərdə iş qurtardıqdan sonra bütün sinif müzakirəyə başlayır.
Hindistan haqqında məlumatlar lövhədə qeyd edilir və ümumiləşdirilir. Bundan
sonra mətn paylanılır və oxutdurulur, şagirdlərə müraciət edərək müəllim
deyir: “oxuduqca səhifələrin kənarında işarələr qoyacaqsınız, işarələr
aşağıdakı kimi olmalıdır”:
1.
Əvvəl bildiyin məlumatı təsdiq edən informasiya varsa, qarşısında
(V) işarəsini qoy.
2.
Oxuduğun bir informasiya əvvəllər bildiyini inkar edirsə (-) işarəsi
qoy.
3.
Rast gəldiyin informasiya sənin üçün təzədirsə (+) işarəsi ilə göstər.
4.
Haqqında əlavə məlumat almaq istədiyin məsələ varsa, qabağında (?)
işarəsi qoy.
Sonra
qruplar işarələr qoyulmuş informasiyaları cədvəldə kateqoriyalara aşağıdakı
kimi ayırırlar (Cədvəl 1.4).
Cədvəl 1.4
V
|
+
|
_
|
?
|
1.Hindistan İngiltərənin müstəm-ləkəsi
olmuşdur.
2.Hindistan
şahmatın vətənidir.
|
1.Elmə “O” işarəsini hindlilər gətirib.
2.Tac
mahalı Təbrizli memar inşa edib.
|
1. Avropada işlətdiyimiz rəqəmlərə ərəb
rəqəmləri deyirlər, amma onları hindlilər kəşf ediblər.
|
1.Hindistanda
olan dinlər haqqında.
2.
Yoqa haqqında.
|
Bu cədvəli
müəllim lövhədə çəkir və hər qrup öz yazdıqlarını orada qeyd edir.
Bundan
sonra sinif müzakirəyə başlayır. İlk məlumatla, yəni Hindistan haqqında
bildikləri ilə mətni oxuduqdan sonra bildiklərini müzakirə edirlər. Bu metod
çox vaxt tələb etdiyindən 2 dərsi bu strategiyaya həsr etmək olar.
0 коммент.:
Отправить комментарий