DƏYİRMİ MASA
Müəllim
sinfi qruplara bölür. Hər qrupa bir vatman kağızı və qrupun şagirdlərinin sayı
qədər rəngli flamaster verir. Hər şagird ona verilən rəngli flamaster ilə
yazmalıdır.
Yazılı
“Dəyirmi masa” elə metoddur ki, bu zaman vərəq qrupun daxilində dairə üzrə
daim bir nəfərdən digərinə ötürülür. Məsələn, müəllim mövzuya aid hansısa bir
fikri yazır, sonra şagird öz fikirlərini əlavə edərək vərəqi sol tərəfdəki “qonşusuna”
verir. O da öz növbəsində bu fikrə yeni mülahizələr əlavə edir və vərəqi başqasına
ötürür. Şagirdlərin hər biri öz fikirlərini ayrı rəngli qələmlə və ya
flamasterlə yazırlar. Bu zahirən bütün şagirdlərin yoldaşlarından geri
qalmamaq hissini gücləndirir və müəllimə imkan verir ki, mövzunun hər bir
şagird tərəfindən mənimsənilməsini və hər bir kəsin nə dərəcədə iştirak
etdiyini müəyyənləşdirsin.
Məsələn,
ədəbiyyat dərsində Nizami Gəncəvinin yaradıcılığı mövzusunun tədrisi zamanı müəllim
vatmanda bir söz yazır: “Xəmsə”. Qrupun üzvlərinin hər biri sıra ilə öz əlavələrini
edirlər. Şagirdin biri yazır “Beşlik”, digəri “Sirlər xəzinəsi”, o biri
“Leyli və məcnun” və s. beləliklə, bütün üzvlər xəmsə ilə əlaqədar bildiklərini
sıra ilə qeyd edirlər. Qruplar işlərini bitirdikdən sonra hər qrup öz işini təqdim
edir. Hansı qrupun mövzunu nə dərəcədə mənimsəməsi aydın olur. Sonda müəllim
ümumi nəticə çıxarır.
Bu
metoddan bütün fənlərin tədrisində istifadə etmək olar.
0 коммент.:
Отправить комментарий