“İRƏLİ” İctimai Birliyi“ Məktəb Parlamenti” layihəsinin Əsasnaməsi
1. Ümumi müddəalar :
1.1 Bu əsasnamə “İRƏLİ” İctimai Birliyinin təqdim etdiyi
“Məktəb Parlamenti” layihəsini layiqincə icra etmək və layihə əsasında
qurulacaq “Məktəb-Şagird Parlamentinin“ təşkilati və hüquqi
fəaliyyətinin əsas prinsiplərini tənzimləmək məqsədilə qəbul edilmişdir.
1.2 Əsasnaməyə əlavələr və dəyişikliklər yalnız “İRƏLİ”
İctimai Birliyinin səlahiyyətli şəxsləri tərəfindən edilə bilər.
2. Məktəb-Şagird Parlamentinin
yaradılmasının məqsədləri :
2.1
Şagirdlərin fəal həyat tərzinə alışdırılması, onlarda liderlik keyfiyyətlərinin
və idarəetmə mədəniyyətinin formalaşdırılması ;
2.2
Onların fəal vətəndaşlıq və qanunun aliliyi ruhunda
istiqamətlənməsi;
2.3 Məktəbdə birbaşa şagirdlərin marağına
toxunan və onların narahatlığına səbəb olan məsələləri parlament
qarşısında qaldırmaq və bu problemlərin həllinə nail olmaq;
2.4
Şagirdlərin məktəbin ictimai həyatında önəmli yer tutması
üçün təşviq edilməsi.
3. Məktəb Parlamentinin
təşkili qaydası :
3.1 Məktəb parlamentində 23 şagird – deputat seçilərək
fəaliyyət göstərir.
3.2 Məktəbdə mövcud olan 7-ci, 8-ci, 9-cu, 10-cu və 11-ci
siniflərin hər birindən şagirdlər əvvəlcədən hazırlanmış ümumi dünyagörüşü
testlərindən keçirlər. Yekun nəticə olaraq test mərhələsindən uğurla keçən
şagirdlər parlamentə seçilir və fəaliyyətə başlayır.
3.3 Məktəb-Şagird
Parlamentinin səlahiyyət müddəti ;
3.3.1 Məktəb-Şagird
Parlamentinin hər çağırışının səlahiyyət müddəti 9 aydır.
3.3.2 Məktəb-Şagird
Parlamentinin deputatlığından çıxan və yerinə yeni seçilən deputatın səlahiyyət
müddəti deputatlıqdan çıxanın qalan səlahiyyət müddəti ilə eynilik təşkil
edir.
1.4.
Deputatların statusu :
4.1. Deputatların hüquqları ;
4.1.1 Hər bir deputat iclaslarda səs hüququna malikdir.
4.1.2 İclaslarda iştirak edən hər bir deputat təkliflər
vermək hüququna malikdir.
4.1.3 Parlamentin spikeri məktəb şuralarında, pedoqoji şuralarda, direktoryanı
müşavirələrdə, məktəbin təşkil etdiyi müxtəlif tədbirlərdə və başqa
təşkilati iclaslarda iştirak hüququna malikdir.
4.1.4 Məktəb-Şagird Parlamentinin deputatlarından başqa heç
kəsin parlamenti təmsil etmək, parlamentin adından danışmaq hüququ yoxdur.
4.1.5 Deputatın Məktəb – Şagird Parlamentinin bütün
iclaslarında həlledici səs hüququ vardır.
4.2 Deputatların vəzifələri ;
4.2.1 Şagird hüquqlarının müdafiəsi və onların
problemlərinin parlament iclaslarında qaldırılması;
4.2.2 Uşaq hüquqları ilə bağlı qəbul olunmuş yerli və
beynəlxalq qanunvericilik aktlarını rəhbər tutaraq ədalətsizliyə və hüquq
pozuntusuna qarşı mübarizə aparılması;
4.2.3 “İRƏLİ” İctimai Birliyi tərəfindən deputatların
şəxsi inkişafları üçün təşkil etdiyi təlimlərdə iştirak edilməsi;
4.2.4 Məktəb-Şagird Parlamentinin reqlamentinə uyğun olaraq
Məktəb-Şagird Parlamentinin iclaslarında və üzvü olduğu komissiyalarının
iclaslarında iştirak edilməsi;
4.2.5 Parlamentin uğurlu fəaliyyəti naminə müvafiq zəmin
yaratmaq və parlamentin fəaliyyətinə zidd ola biləcək hərəkətlərdən daşınmaq.
4.3 Deputatların
səlahiyyətləri ;
4.3.1 Deputatın
Məktəb-Şagird Parlamentinin orqanlarına seçmək və seçilmək səlahiyyəti vardır.
4.3.2 Məktəb-Şagird
Parlamentinin sədrinin, sədr müavinlərinin, Məktəb-Şagird Parlamentinin
komissiyaları sədrlərinin və üzvlərinin seçkiləri zamanı deputat özünün və
başqa deputatların namizədliklərini irəli sürə bilər, namizədlərin
müzakirəsində və səsvermədə iştirak edə bilər.
4.3.3 Məktəb-Şagird
Parlamentinin deputatlarının səlahiyyətləri Məktəb-Şagird Parlamentinin yeni
çağırışının ilk iclas günü bitir.
4.4 Deputatlıq fəaliyyətinin
formaları ;
4.4.1 Məktəb-Şagird Parlamentinin iclaslarında iştirak edir;
4.4.2 Məktəb-Şagird Parlamentinin komissiyalarının işində iştirak edir;
4.4.1 Məktəb-Şagird Parlamentinin iclaslarında iştirak edir;
4.4.2 Məktəb-Şagird Parlamentinin komissiyalarının işində iştirak edir;
4.4.3 Məktəb-Şagird
Parlamentinin, parlamentin sədrinin, parlamentin komissiyalarının
tapşırıqlarını
yerinə yetirir;
4.5 Məktəb
Parlamentinin deputat etikası :
4.5.1 Deputat
digərlərinin şərəf və ləyaqətini alçaldan kobud, təhqiramiz sözlərə və
hərəkətlərə yol verməməli, başqalarını bu cür hərəkətlər etməyə
çağırmamalı, Məktəb-Şagird Parlamentinin və komissiyalarının iclaslarının
aparılması qaydalarına riayət etməlidir.
1.
5. Məktəb
Parlamentinin strukturu :
Şagird parlamentinin strukturu
parlamentin əsas hissəsini təşkil edir. Struktur vasitəsilə Parlamentin işləri
qurulur, həmçinin parlamentin iş planı tərtib olunur.
5.1 PARLAMENTİN
SƏDRİ(Spikeri) –
Seçilmiş parlament deputatları gizli səsvermə yolu ilə parlamentin sədrini
təyin edirlər. Sədr parlamentə sədrlik edir, müavinlər arasında iş bölgüsü
aparır, iclaslar keçirir və ümumi fəaliyyət üçün məsuliyyət daşıyır.
5.2
SƏDR MÜAVİNLƏRİ (Vitse-spikerlər)
– Sədr müavinləri sədrin köməkçisi funksiyasını yerinə yetirirlər.
Vitse-spikerlər parlamentin rüblük iş planını hazırlayır, müzakirə edir və
səsvermə yolu ilə onu təsdiq edir. Parlamentin iclasları zamanı nizam-intizam
yaratmaq, komissiyaların fəaliyyətini kurasiya etmək sədr müavinlərinin
funksiyalarına daxildir.
Vitse-spikerlər 2 (iki) yerə
bölünür:
5.2.1 I
Vitse-spiker
5.2.2 II Vitse-spiker
5.3
Məktəb Parlamentinin komissiyaları :
5.3.1 Məktəb Patlamentində
5 (beş) daimi komissiya fəaliyyət göstərir. Hər bir komissiyada 4 (dörd)
deputat iştirak edir. Onlardan biri komissiya sədrinin, digər 3 (üç) nəfər isə
komissiya üzvlərinin səlahiyyətlərini icra edirlər.
5.4 Təhsil
üzrə daimi komissiya :
5.4.1 Şagirdlərin
təhsil müddətində olan problemləri ilə məşğul olmalıdır.
5.4.2 Təhsil, peşə
hazırlığı, məktəb fənn olimpiyadalarının hazırlanması və keçirilməsi, ayrı–ayrı
fənlər üzrə məktəb debatlarının təşkil olunması kimi işləri həyata
keçirməlidir.
5.4.3 Məktəb-Şagird
Parlamentinin sədrinin tapşırığı ilə təhsil sahələrinə aid məsələlərə dair rəy
verməlidir.
5.4.4 Komissiyanın iş
planını parlamentin müzakirəsinə tədim etməlidir.
5.5 Hərbi
– vətənpərvərlik və idman üzrə daimi komissiya :
5.5.1 Hərbi oyunlarda
fəal iştirak etməli;
5.5.2 İHH dərslərində
şagirdlərin yüksək biliyə və hazırlığa nail olmalarını təmin etməli;
5.5.3 Məktəbdə hərbi
və fikizi tərbiyə müəllimlərinin köməyi ilə siniflər arası oyunlar, yarışlar
təşkil etməli;
5.5.4 Bakıda yerləşən
hərbi hissələrə getməli və hərbiçilər üçün yaradılan şəraitlə tanış olmalı;
5.5.5 Komissiyanın iş
planını parlamentin müzakirəsinə tədim etməlidir.
5.6
Mədəniyyət və turizm məsələləri üzrə daimi
komissiya :
5.6.1
Azərbayacan mədəniyyətinin qədimliyini, bəşəriliyini öyrənməli və
mədəniyyətimizi tərənnüm
edəcək tədbirlər
təşkil etməli;
5.6.2 Tətil
günlərində parlamentin deputatları arasında müxtəlif turizm səfərləri
hazırlamalı, gəzintilər təşkil etməli;
5.6.3 Komissiyanın iş
planını parlamentin müzakirəsinə tədim etməlidir.
5.7
Nəzarət Təftiş və intizam komissiyası :
5.7.1 Təşkilati
işləri və aparılan digər işləri təftiş etməli;
5.7.2 Səsvermə
gedişinə nəzarət etməli və nəticələr haqda məlumat verməli;
5.7.3
Parlamentdə nizam-intizam qaydalarının təmin olunmasına nail olmalı;
5.7.4 Ardıcıl olaraq 2
dəfə nizam-intizam qaydalarını pozan deputatların mandatları alınmalı və
səsvermə yolu ilə yerinə yeni deputat seçilməsinə
nəzarət etməli;
5.7.5 Adı çəkilən
komissiya parlamentin fəaliyyəti zamanı 4.2.5 və 4.5.1 bəndlərinin
riayət olunmasına nəzarət etməli və deputatlar tərəfindən müvafiq bəndlərə zidd
hərəkətlər qeydə alındıqda həmin deputatların mandatları alınmalı və səsvermə
yolu ilə yerinə yeni deputat seçilməsinə nəzarət etməli;
5.7.5 Komissiyanın
iş planını parlamentin müzakirəsinə tədim etməlidir.
5.8 Mətbuat
xidməti və informasiya təminatı üzrə komissiya
5.8.1 Parlamentin
fəaliyyətini əks etdirəcək “PARLAMENT” divar qəzetini yaratmalı və
adı çəkilən qəzet vasitəsi ilə Parlamentin işini işıqlandırmalı;
5.8.2 Tədbirlər
zamanı KİV-ə məlumat verməli;
5.8.3 Parlamentin
gündəlik fəaliyyətini internet vasitəsilə şagirdlərə çatdırmalı;
5.8.4 Komitələrin
informasiya texnologiyalarına aid işlərinə yardım etməli;
5.8.6 Məktəb
parlamentinin sosial şəbəkələrdə qrupunu, bloqunu yaratmalı və idarə
etməli;
5.8.6 İnformasiya
texnologiyaları sahəsində təlim və tədbirlər təşkil etməli;
5.8.7 Komissiyanın iş
planını parlamentin müzakirəsinə tədim etməlidir.
1.
6. Məktəb
Parlamentinin Reqlamenti :
6.1 Reqlament Məktəb Parlamentinin fəaliyyətini
tənzimləyən qayda-qanundur.
6.2 Şagir
parlamentinin sədri üç ayda bir dəfə hesabat – məruzə ilə çıxış edir.
6.3 Parlament komissiyalarının iclasları hər həftə bir
dəfə aparılır və komissiya sədri görülən işlər barədə hesabat verir və görülən
işlər komissiya üzvləri tərəfindən qitmətləndirilir. Aparılacaq işlərin planı
təsdiq edilir.
6.4 Məktəb Parlamenti şagirdlərə aid olan müxtəlif
məsələlər üzrə müzakirələr aparır və qərarlar qəbul edir.
6.5 Müxtəlif sənədlərin qəbul edilməsi parlamentarilər
arasındakı səsvermə yolu ilə həyata keçirilir. Parlamentin qərarları açıq
səsvermə yolu ilə qəbul edilir.
6.6 Parlamentin hər bir üzvü yalnız bir səsə malikdir.
6.7 Parlamentin üzvlərinin təklifi ilə iclasın sədri
reqlamentin müddətini dəyişə bilər.
6.8 Məktəb Parlamentinin iclaslarında :
Þ
Məruzəçi – 10dəq;
Þ
Əlavə məruzəçi üçün – 5dəq;
Þ
Məsələnin müzakirəsindən çıxışlar üçün – 5dəq;
Þ
Müxtəlif sənəd layihələrinin müzakirəsi üçün – 5dəq;
Þ
Arayış, müraciət və açıqlama vermək üçün – 3dəq. müddətində çıxışlar
edilməlidir.
6.9 Məktəb
Parlamentinin üzvləri :
Þ
İclasın keçirilməsi barədə nəzarət təftiş və intizam komissiyasının məsul üzvü
tərəfindənəvvəlcədən məlumatlandırılır;
Þ
Nəzarət təftiş və intizam komissiyasının məsul üzvü növbəti iclasların
gündəliyini açıqlayır;
Þ
Nəzarət təftiş və intizam komissiyasının məsul üzvü parlamentdə gedən
sənədləşmə işlərini yerinə yetirir;
Þ
Gündəlikdə duran məsələlərlə tanış olur;
Þ
Lazımı arayış və məlumatlar əldə edirlər;
Þ
Xəstələnmə və digər üzrlü səbəblər istisna olmaqla parlamentin bütün iclaslarında
iştirak etməli;
Þ
Parlamentin sədrinin müəyyən etdiyi iş bölgüsü əsasında səmərəli fəaliyyət
göstərməli;
Þ
İclasa çıxarılan məsələlərlə bağlı məruzələrin müzakirəsində iştirak etməli;
Þ
Etik normalara, mədəni davranış qaydaalarına riayət etməlidirlər.
6.10 İclas zamanı parlament üzvünün etik
normalara riayət etməməsi, iclas pozmağa cəhd göstərməsi etiraz əlaməti olaraq
iclas zalını tərk etməsi yolverilməzdir. Belə hallar qanun pozuntusu kimi
qiymətləndirilir.
6.11 Məktəb Parlamentində səsverməyə qoyulan
məsələlərin nəticələri sədr tərəfindən elan edilir və iclas protokoluna
salınır.
6.12 Şagird Parlamentinin qərarları və
protokolları sədr və müavinlərin imzaları ilə təsdiqlənir.
0 коммент.:
Отправить комментарий