TƏHSİL VƏ İDARƏETMƏ
Elşən Qafarovla Təhsil və İdarəedici
Toggle navigation
Menu
28.10.2015
HƏMKARA DƏSTƏK
7:58 PM
Unknown
No comments
Отправить по электронной почте
Написать об этом в блоге
Поделиться в X
Опубликовать в Facebook
← Следующее
Главная страница
Предыдущее →
0 коммент.:
Отправить комментарий
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Menyu
direktor
(266)
elaqe
(3)
Hüquqi - normativ sənədlər
(104)
idareetme
(297)
kafedraveyametodbirlesme
(31)
kitabxanaci
(10)
kurikulum
(75)
laborant
(12)
pedoqojitecrube
(60)
psixoloq
(18)
Sinif rəhbəri
(94)
sualcavab
(2)
telimterbiyeisleriuzredirektormuavini
(61)
teserrufatisleriuzredirektormuavini
(18)
teskilatisleriuzredirektormuavini
(52)
test
(63)
Təhsil Xəbərləri
(42)
Arxiv
►
2016
(164)
►
мая
(6)
►
апреля
(55)
►
марта
(7)
►
февраля
(66)
►
января
(30)
▼
2015
(305)
►
декабря
(147)
►
ноября
(18)
▼
октября
(25)
Məktəbdaxili sənədləşmə
HƏMKARA DƏSTƏK VƏSAİTİNDƏ VERİMİŞ TESTLƏRİN DÜZGÜN...
MƏKTƏB DİREKTORUNUN ŞƏXSİYYƏTİNƏ VERİLƏN TƏLƏBLƏR
İDARƏETMƏ QƏRARLARININ MAHİYYƏTİ VƏ TƏSNİFATI
Pedaqoji şura – bir kollektivdə işləyən peşəkarlar...
RƏHBƏRLIK IŞINDƏ FƏRDI XÜSUSIYYƏTLƏRIN ...
Məktəblilərin ƏXLAQ VƏ DAVRANIŞ qaydaları....
Mütaliə mədəniyyətinin formalaşdırılması ilə bağlı...
HƏMKARA DƏSTƏK VƏSAİTİNİN ƏLAQƏLƏNDİRİCİLƏRİ
HƏMKARA DƏSTƏK
Qiymətləndirmə vasitələrinin hazırlanması prinsipləri
Fəal dərsin mərhələləri
Dərsin mərhələləri
GÜNDƏLİK PLANLAŞDIRMA
Planlaşdırma ilə əlaqədar tövsiyələrdə göstərilir.
Təlim Strategiyaları
İdraki (koqnitiv)
Kontekstual / konseptual bilik
Prosedural bilik
Deklarativ bilik
Məzmun standartının quruluşu
Fənn kurikulumunun səciyyəvi xüsusiyyətləri:
Kurikulum islahatını zəruri edən səbəblər: <!--m...
KURİKULUM ANLAYIŞI BARƏDƏ
BİLDİRÇİN ƏTİ VƏ YUMURTASININ MÜALİCƏVİ ƏHƏMİY...
►
сентября
(5)
►
августа
(30)
►
апреля
(2)
►
февраля
(4)
►
января
(74)
►
2014
(241)
►
декабря
(113)
►
ноября
(128)
Həmkara Dəstək. Технологии
Blogger
.
Yeni kitab4
Yeni kitab3
Yeni kitab2
Yeni Kitab
Məlumatlarımız
VAQİF MAHMUDOV. AMİ MÜƏLLİMLƏRƏ METODİK KÖMƏK. Kurikuluma dair 20 sual və cavabları.
UŞAQ BİRLİYİ RƏHBƏRİ F Ə A L İ Y Y Ə T P L A N I
KURİKULUM SİNİFLƏRİNDƏ DƏRSDİNLƏMƏ VƏRƏQİ - DİREKTOR VƏ DİREKTOR MÜAVİNLƏRİ ÜÇÜN
MƏKTƏB PSİXOLOQUNUN NÜMUNƏVİ İŞ PLANI
DİREKTOR OLMAQ İSTƏYƏNLƏR ÜÇÜN TESTLƏR CAVABLARI İLƏ
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA FASİLƏSİZ PEDAQOJİ TƏHSİL VƏ MÜƏLLİM HAZIRLIĞININ KONSEPSİYA VƏ STRATEGİYASININ TƏSDİQ EDİLMƏSİ HAQQINDA AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ NAZİRLƏR KABİNETİNİN QƏRARI
MƏKTƏBİN İLLİK FƏALİYYƏT PLANI 2015-2016
Riyaziyyat. V sinif. Böyük summativ qiymətləndirmə. B.S.Q. № 1. ( I yarım il.)
DİREKTORLAR VƏ DİREKTOR MÜAVİNLƏRİ ÜÇÜN - IX-XI SİNİFLƏRDƏ (ƏNƏNƏVİ ) DƏRSDİNLƏMƏ VƏRƏQİ
SINIF RƏHBƏRİNİN İLLİK FƏALİFFƏT PLANI.. (TAM_I və II yarımilliklər üzrə )
Reklam
Gündəlik Təhsil xəbərləri Aymobi.com saytında
Загрузка...
Faydalı Linklər
0 коммент.:
Отправить комментарий