SİNİF RƏHBƏRİNİN
İLLİK FƏALİYYƏT PLANI..
...
Ay
|
TARİX
|
Həyata keçirilmə forması
|
||||||||
S
e
n
t
y
a
b
r
|
Görüləcək işin mövzusu
|
Məqsəd
|
||||||||
01sentyabr
|
Valideyin
iclaslarının illik planını hazırlamaq
|
İlboyu keçirələcək valideyin iclaslarının planı haqqında ilk
valideyin iclasında valideyinlərə məlumat vermək. Valideyin iclaslarının məqsədli
və planlı təşkil etmək.
|
Əvvəlki illərin iş planları və qabaqcıl sinif rəhbərlərinin
iş planlarından istifadə etməklə fərdi işləmək.
|
|||||||
03 sentyabr
|
Sinif otağı ilə tanışlıq
|
Təsərrüfat işləri üzrə direktor müavini ilə
birlikdə sinif otağına baxış keçirtmək,
istifadə olunacaq invertarları təhvil almaq, sinifi səliqəyə salmaq.
|
Təhvil-təslim aktı bağlanılaraq sinif otağı,invertarlar təhvil
alınır
|
|||||||
04 sentyabr
|
Sinif rəhbərinin portfoylusunu hazırlamaq
|
Sinif rəhbərinin portfoylusuna daxil olan sənədlərin
siyahısını Təşkilat işləri üzrə direktor müavini ilə razılaşdırmaq.
|
Fərdi
|
|||||||
04 sentyabr
|
Sinif təşkilat
saatlarının planını hazırlamaq
|
Sinif təşkilat saatlarının planını təsdiqlətdirmək
|
Fərdi
|
|||||||
05 sentyabr
|
Sinif şagirdlərinin adlı siyahısını dəqiqləşdirmək
|
Sinif şagirdlərinin adlı siyahısını dəqiqləşdirmək,
şəxsi işlərə baxış keçirtmək,Valideyinlər haqqında məlumat cədvəlini
hazırlamaq
|
Fərdi
|
|||||||
08 sentyabr
|
Sinif valideyin iclasını keçirtmək
|
Sinif valideyin iclasının illik planı və
iclasların tarixləri ilə valideyinləri tanış etmək.
Məktəbin illik Fəaliyyət Planında valideyinlərlə
bağlı bəndlərlə valideyinləri tanış etmək
Sinifin tədbirlər planı ilə valideyinləri tanış
etmək. Yeni tədris ilində məktəbin hədəfləri ilə , sinif kollektivi
qarşısında duran vəzifələrlə valideyinləri tanış etmək. Valideyinlərin fikir
və təkliflərini qeyd edib məktəb rəhbərliyinə çatdırmaq. Sinif valideyin fəallarını
(komitəsini ) seçmək.
|
Toplantı
|
|||||||
S
e
n
t
y
a
b
r
|
12 sentyabr
|
Şagirdlərin dərsliklərlə təminatı
|
Məktəb kitabxanaçısı ilə birlikdə şagirlərə veriləcək dərslikləri dəqiqləşdirmək
və təhvil almaq.
|
Birgə fəaliyyət
|
||||||
Plan üzrə
|
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
|
|||||||||
14 sentyabr
|
Sinif
iclası
|
Sinif iclasında şagirdlərə məktəbin nizam
–intizam qaydaları izah edilir.Dərsliklər verilir. Sinif in seçkili
orqanlarına seçkilər keçirilir. Sinifin illik tədbirlər planı haqqında şagirlərə
məlumat verilir.Bilik gününə hazırlıq görülür.Məktəbdə təşkil olunacaq dərnəklər
və dərsdənkənar məşğələlər haqqında məlumat verilir.Sinifin tədbirlər planı
üzrə 15-30 sentyabr tarixlərində keçiriləcək tədbirlərlə şagirdləri tanış etmək
|
Toplantı
|
|||||||
14 sentyabr
|
Sinif
jurnalını hazırlamaq
|
Sinif jurnalını tədris planına uyğun olaraq olaraq səhifələyib ayrı-ayrı fən müəllimlərinin
səhifələrinə şagirdlərin siyahısını yazmaq .Sinif jurnalının yazılmasına dair
təlimatı yerinə yetirmək
|
Fərdi
|
|||||||
15 sentyabr
|
Bilik Günü
|
Məktəbin Bilik Günü tədbirindən sonra “ Mənim Ölkəm
“, “Mənim Vətənim “ mövzusunda söhbət aparmaq və ya bu söhbəti təşkil etmək
|
İlk dərs
|
|||||||
15
sentyabr
|
Həftəlik dərs cədvəlini siniflə tanış etmək
|
Şagirdləri
həftəlik dərs cədvəli ilə tanış etmək
gündəliklərinə qeyd edilməsinə nəzarət etmək
|
Fərdi
|
|||||||
30
sentyabr
|
Sinif iclası
|
İlk iki həftə ərzində sinifdə olan vəziyyət.Şagirdlərin qarşılaşdığı çətinliklər. Sinif qarşısında
duran vəzifələr.Sinifin tədbirlər planında oktyabr ayı üçün nəzərdə tutulmuş
tədbirlərlə şagirləri tanış etmək
|
toplantı
|
|||||||
30 sentyabr
|
Sinif
konsilisumu
|
Sinifdə ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə
toplantı keçirərək hər bir şagirdin intizam keyfiyfiyyətlərini və tədris
naliyyətlərini müzakirə etmək.
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
o k t y a b r
|
01 oktyabr
|
Aylıq
hesabatı hazırlamaq
|
Sentyabr
ayı ərzində görülən işlərlə bağlı ətraflı məktəb direktorunun adına aylıq
hesabat hazırlayaraq təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
|
Yazılı hesabat
|
||||||
01 oktyabr
|
Şagirdlər haqqında məlumat cədvəlini hazırlamaq
|
Şagirlər haqıında bütün məlumatlar , onların meyl
və bacarıqları, hansı dərnəklərin və dərsdənkənar məşğələlərin üzvü olması,
temperament tipi olması,
|
Fərdi
|
|||||||
Hər həftənin son günü
|
Şagirdlərin gündəliyini yoxlamaq
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla onların
gündəlik dərsə hazırlıqlarını , valideyinlərin gündəliklərə nəzarət etməsinə
nail olmaq
|
Fərdi
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Ayrı –ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etmək
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etməklə
şagirlərin naliyyətlərini izləmək,
şagirlərin zəif və güclü tərflərini ayırd etmək
|
Dərsdinləmələr
|
|||||||
Plan üzrə
|
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
|
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında
planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək
|
||||||||
vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün məsləhət saatları təşkil etmək
|
Ayrı-ayrı valideyinləri
məktəbə dəvət etməklə övladları ilə bağlı məlumatları bölüşmək , birgəfəaliyyətlə bağlı qərarlar qəbul etmək
|
dialoqlar
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Həkimlə əlaqə saxlamaq
|
Sinif şagirlərinin sağlamlıq vəziyyəti haqqında
bilgilər almaq,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlayıb ehtiyacı
olanlanların daha ciddi müayinə və müalicəyuə cəlb olunmasına nail olmaq.
|
Fərdi dialoqlar
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Məktəb psixoloqu ilə əlaqə saxlamaq
|
Tədris ilinin əvvələrindən başlayaraq məktəb
psixoloqunun köməyi və məsləhətləri ilə şagirlərin temperament və xarakterlərini
müəyyən etmək , şagirdlərin psixoloji pasportlarını hazırlamaq,vaxtaşırı
olaraq onların xarakter və davranışları ilə bağlı bu dəftərlərə(pasportlara)
qeydiyyatlar aparmaq
|
Fərdi
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Zəif nəticə göstərən şagirlərlə fərdi iş
|
Tədris prosesində zəif nəticə göstərən şagirlərlə
,eləcədə sinif tədbirlərində və məktəbdənkənar işlərdə zəif iştirak edən
şagirdlərlə fərdi söhbətlər aparmaq ,səbəbləri araşdırmaq,lazım gələrsə bu
söhbətləri məktəb psixoloqu və valideyinlərlə müzakirə etmək
|
Fərdi söhbətlər
|
|||||||
30 oktyabr
|
Sinif iclası
|
Oktyabr ayı
ərzində sinifdə görülən işlərin müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar
işlərdə qazandığı uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə
birlikdə müzakirə etmək? Noyabr ayında görüləcək işlərlə tanışlıq.
|
Toplantı
|
|||||||
N
O
Y
A
B
R
|
01 noyabr
|
Oktyabr ayı üçün hesabatın hazırlanması
|
Oktyabr ayı sinifdə ərzində görülmüş işlərlə
bağlı məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq ,təşkilat işləri üzrə
direktor müavininə təqdim etmək
|
Yazılı hesabat
|
||||||
02 noyabr
|
Sinif fəalları
ilə iş
|
Tədrisdə şagirdlərin əldə etdiyi naliyyətlər, məktəbdənkənar
işlərdə sinifin iştirakı, sinif şagirdlərinin müxtəlif yarış və müsabiqələrdə
iştirakını müqaisə etmək
|
disbut
|
|||||||
02 noyabr
|
Sinif təşkilat saatlarına hazırlıq
|
Plan üzrə noyabr ayında keçirələcək sinif təşkilat
saatlarının təşkilində materialların toplanlması,məktəb rəhbərliyinin tövsiyələrini
almaq
|
Müzakirə
|
|||||||
Hər həftəsonu
|
Şagir gündəliklərinin manitorinqi
|
Şagirdlərin gündəliyini yoxlayaraq tədris naliyyətlərini
izləmək, valideyinlər tərəfindən gündəliklərin nəzarət edilməsini yoxlamaq
,lazım gələrsə ayrı-ayrı fənn müəllimləri və valideyinlərlə əlaqə
Saxlayaraq
Valideyinlər və Müəllimlər ilə aparılan söhbətlərin qeydiyyatı kitabına qeydlər
etmək
|
Manitorinq
,dialoq ,müzakirə
|
|||||||
N
O
Y
A
B
R
|
vaxtaşırı
|
Dərsdinləmələr
|
Tədris naliyyətləri yaxından izləmək üçün
ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə oturmaq, lazım bildiyi (daha fəallar və ya zəif
oxuyanlar) şagirdlərlə bağlı fənn müəllimləri ilə müzakirələr aparmaq
|
Dərsdinləmələr ,müzakirələr ,dialoq
|
||||||
Plan üzrə
|
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
|
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında
planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək
|
||||||||
08 noyabr
|
Sinif valideyin iclası
|
Tədris ilinin ilk dövrü (15.IX-09.XI) üçün sinifin naliyyətlərinin müzakirəsi ,
qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsi. Sinif icmasının gördüyü işlərin
hesabatı
|
toplantı
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün fərdi məsləhət saatları
|
Valideyinlərlə fərdi görüşərək şagirdlərin naliyyətləri
və ya nöqsanları ,yaş və xarakterdən irəli gələn məsələləri müzakirə etmək
|
Dialoq,fərdi müzakirə
|
|||||||
15 noyabr
|
Sinif Konsiliumu
|
15.IX-09.XI dövründə şagirdlərin tədris naliyyətlərini
fənn müəllimləri ilə müzakirə etmək
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Təcrübə mübadiləsi
|
Məktəbdə və ya ərazidə yerləşən digər məktəblərdə
olan qabaqcıl təcrübəyə malik sinif rəhbərləri ilə təcrübə mübadiləsi
aparmaq.Sinif icması ilə iş qurmağın yolarını müzakirə etmək
|
əməkdaşlıq,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Məktəb kitabxanası ilə əməkdaşlıq
|
Məktəb kitabxanasından sinif şagirdlərinin
istifadə etmələrini izləmək,şagirdlərdə mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
|
əməkdaşlıq,manitorinq,
müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin sağlamlıq vəziyyətini diqqətdə
saxlamaq .lazım gələrsə valideyinləri məlumatlandırmaq
|
əməkdaşlıq,dialoq
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Məktəb psixoloqu ilə görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
etmək,məsləhətlər almaq
|
Müzakirə etmək,dialoq,araşdırma
|
|||||||
30 noyabr
|
Sinif iclası
|
Noyabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin
müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı
uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək.
Dekabr ayında görüləcək işlərlə
tanışlıq.
|
toplantı
|
|||||||
D e k a b r
|
01 dekabr
|
Hesabat hazırlamaq
|
Noyabr ayında
görülmüş işlərlə bağlı hesabat hazırlayaraq təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim
etmək.
|
Yazılı hesabat
|
||||||
02 dekabr
|
Sinif fəalları ilə söhbət
|
Sinif
özünüidarə orqanlarında olan vəziyyəti öyrənmək,lazımi tövsiyyələr
vermək
|
Dəyirmi masa,dialoq
|
|||||||
02 dekabr
|
Sinif təşkilat
saatlarına hazırlaşmaq,
|
məktəb rəhbərliyini ilə məsləhətləşmələr aparmaq,
|
||||||||
04 dekabr
|
Manitorinq
|
Sinif şagirdlərinin məktəbdənkənar məşğələlərdə və
məktəb tədbirlərində iştirakının vəziyyətini yoxlamaq
|
Disbut,fərdi söhbətlər
|
|||||||
Hər həftəsonu
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaq
|
Şagirdlərin tədrisdə naliyyətlərinin gündəliklərə
vaxtında yazılmasını və valideyinlər tərəfindən yoxlanılmasına nəzarət etmək
|
||||||||
vaxtaşırı
|
Fərdi məsləhət saatları
|
Valideyinlərlə
fərdin görüşüb ,övladlarının tədris naliyyətləri və xarakterləri ilə
bağlı söhbət etmək
|
Fərdi dialoq,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Məktəb kitabxanası ilə əməkdaşlıq
|
Məktəb kitabxanasından sinif şagirdlərinin
istifadə etmələrini izləmək,şagirdlərdə mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
|
əməkdaşlıq,manitorinq,
müzakirə
|
|||||||
Həkimlə görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin sağlamlıq vəziyyətini diqqətdə
saxlamaq .lazım gələrsə valideyinləri məlumatlandırmaq
|
əməkdaşlıq,dialoq
|
||||||||
vaxtaşırı
|
Məktəb psixoloqu ilə görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
etmək,məsləhətlər almaq
|
əməkdaşlıq,dialoq
|
|||||||
D
e
k
a
b
r
|
vaxtaşırı
|
Şagirdlərin məktəbdən-kənar fəaliyyətinin
manitorinqi
|
Şagirdlərin üzv olduqları dərnəklərində,məktəbdənkənar
məşğələlərdə ,qruplarda fəaliyyətini araşdırmaq analiş etmək
|
əməkdaşlıq,müzakirə,
dialoq
|
||||||
vaxtaşırı
|
Dərsdinləmələr
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərslərdə iştirak etmək
,şagird naliyyətlərini izləmək
|
Dərsdinləmələr,müzakirələr
|
|||||||
Plan üzrə
|
Tədbirlər planını həyata keçirtmək
|
Sinifin tədbirlər planı üzrə dekabr ayında
planlaşdırılan tədbirləri həyata keçirtmək ,sənədləşdirmək
|
Fərdi
|
|||||||
30 dekabr
|
Sinif iclası
|
dekabr ayı ərzində sinifdə görülən işlərin
müzakirəsi, sinifin tədrisdə əldə etdiyi və məktəbdənkənar işlərdə qazandığı
uğurların müzakirəsi,yol verilmiş nöqsanların siniflə birlikdə müzakirə etmək.
yanvar ayında görüləcək işlərlə
tanışlıq.
|
toplantı
|
|||||||
30 dekabr
|
Sinif konsilimu
|
21.XI-30.XII dövründə sinif şagirlərinin təlim
naliyyətləri ,davranışlarının fənn müəllimləri,psixoloq və kitabxanaçı ilə birlikdə müzakirəsi
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Müxtəlif sorğuların (metodik-psixoloji və
sosioloji) keçirilməsi
|
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış
müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
|
Sorğular ,testlər
|
|||||||
30 dekabr
|
Aylıq hesabat
|
Dekabr ayı üçün sinifdə görülmüş işlər və qarşıda
duran çətinliklərlə bağlı məktəb direktorunun adına hesabat hazırlayaraq təşkilat
işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
|
Yazılı hesabat
|
|||||||
Y
A
N
V
A
R
|
vaxtaşırı
|
Valideyin saatları
|
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim
naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
|
Müzakirə ,dialoq
|
||||||
Hər həftəsonu
|
Gündəliklərin manitorinqi
|
Şagirdlərlərin həftə ərzində aldıqları qiymətlərin
lərin vaxtında gündəliklərə müəllimlər tərəfindən yazılmasını,valideyinlərin
gündəliklərə nəzarətini təşkil etmək
|
Gündəliklərin yoxlanılması
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Dərsdinləmələr
|
Dərslərdə oturub dinləməklə şagirdlərin təlim
naliyyətlərini izləmək,fəal və zəif oxuyan şagirdləri ayır etmək ,onlarla fərdi
işi təşkil etmək
|
Dərsdinləmələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq
vəziyyətini öyrənmək,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
|
Dialoq,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Psixoloqla görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
etmək,məsləhətlər almaq
|
Müzakirə
|
|||||||
Plan üzrə
|
Tədbirlər Planı
|
Tədbirlər planının üzrə yanvar ayı üçün nəzərdə tutulmuş tədbirlərin
həyata keçirilməsi
|
Tədbir
|
|||||||
15-26 yanvar
|
BSQ-lərin keçirilməsini izləmək
|
BSQ-lərin keçirilməsinə lazım olan köməyi etmək,şagirdlərin
iştirakını təmin etmək,məktəb rəhbərliyinin verdiyi tapşırıqları yerinə
yetirmək
|
||||||||
vaxtaşırı
|
Sorgular keçirtmək
|
Məktəb psixoloqunun köməyi ilə Şagirdlər,valideyinlər
,sinfdə ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlər arasında müxtəlif
psixoloji,sosioloji sorğular keçirtməklə
sinif haqqında ətraflı məlumatlar
əldə etmək
|
Sorğular ,testlər
|
|||||||
Y
A
N
V
A
R
|
24-25 yanvar
|
təşəkkür məktubları
|
I yarımildə tədris naliyyətləri və nizam
intizamda fərqlənən şagirdlərin valideyinə təşəkkür məktubları hazırlamaq və
göndərmək
|
Məktub
|
||||||
24 yanvar
|
Kitanxana ilə əlaqə
|
Məktəb kitabxanaçısı ilə görüşərək şagirdlərin
yanvar ayı ərzində və I yarımildə
mütaliyyə vərdişlərini izləmək
|
Dialoq,müzakirə
|
|||||||
25 yanvar
|
I yarımilin hesabatın hazırlamaq
|
I yarımil üçün sinifin hesabatını hazırlayaraq təlim-tərbiyə
işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
|
Yazılı hesabat
|
|||||||
26-27 yanvar
|
Analizlər aparmaq
|
I yarım ildə şagirdlərin təlim naliyyətlərini aylar üzrə və bütövlükdə analiz etmək.
Statistik nəticələr əldə etmək.
|
Statistik analizlər
|
|||||||
28 may
|
Səxsi işləri yazmaq
|
I yarımil qiymətlərini şagirlərin şəxsi işlərinə yazmaq
|
Şəxsi işlərlərlə iş
|
|||||||
30 yanvar
|
Valideyin iclası
|
I yarımilin nəticələrinin müzakirəsi.II yarımildə
qarşıda duran vəzifələrin müzakirəsi
|
toplantı
|
|||||||
F E V R A L
|
01 fevral
|
Sinif iclası
|
Yanvar ayında və I yarımildə görülən işlərin
hesabatı,analizi,fevral ayında qarşıda duran məsələlərin müzakirəsi
|
toplantı
|
||||||
vaxtaşırı
|
Dərsdinləmələr
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşğələlərini dinləməklə,şagird
naliyyətlərini izləmək,analizlər aparmaq
|
Dərsdinləmə,müzakirələr
|
|||||||
Hər həftə sonu
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaq
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin
şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını
araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə
vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
|
Fərdi yoxlama və qeydlər
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
|
Təlimdə müxtəlif nəticələri valideyinlərlə fərdi
müzakirə etmək,qarşıya çıxan çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün əməkdaşlığı təmin
etmək
|
Fərdi görüşlər,müzakirələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Şagirdlərin meyl,və bacarıqlarının izlənilməsi
|
Sinif şagirdlərinin üzv olduqları məkdəbdənkənar
məşgələlər,dərnəklər fərdi qruplarda iştirakını müşahidə və nəzarət etmək
|
Fərdi müşahidələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Fənn müəllimləri ilə görüşmək
|
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə fərdi
gödüşərək təlim naliyyətləri zəif olan şagirdləri müəyyən etmək,səbəbləri
araşdırmaq
|
Dialoqlar,müzakirələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq
,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
|
Dialoq,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Sorğular
|
Məktəb psixoloqunun köməyi ilə sinif rəhbərinin
lazım bildiyi mövzular üzrə psixoloji-sosioloji sorğular hazırlamaq və
keçirtmək
|
Testlər,sorğular
|
|||||||
27 fevral
|
Kitabxanaçı ilə görüşmək
|
Fevral ayı ərzində şagirlərin məktəb kitabxanası
ilə əlaqəsini müəyyən etmək
|
Dialoq ,müzakirə
|
|||||||
28 fevral
|
Sinif
konslisumu
|
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə
şagirdlərin təlim naliyyətlərini
müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
M
A
R
|
1 mart
|
Valideyin iclası
|
Fevral ayı ərzində sinifdə görülən işlərlə bağlı
məlumat vermək ,mart ayında qarşyəda duran məslələri müzakirə etmək
|
toplantı
|
||||||
1 mart
|
Sinif iclası
|
Fevral ayı ərzində sinifdə görülən işlərlə bağlı
məlumat vermək ,mart ayında qarşyəda duran məslələri müzakirə etmək
|
toplantı
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakı
|
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakını izləmək ,rəğbətləndirmək
|
Müşahidə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Dərsdinləmə
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin
təlim naliyyətlərini analiz etmək
|
Dərsdinləmə
|
|||||||
Hər həftə sonu
|
Gündəliklərin yoxlanılması
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin
şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını
araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə
vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
|
Fərdi yoxlama və qeydlər
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
|
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim
naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
|
Dialoq ,müzakirələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Müəllimlər ilə müzakirə
|
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim
naliyyətlərini müzakirə etmək.
|
||||||||
T
|
16 mart
|
Şagirdlərin yaz tətilinə hazırlıq
|
Şagirlərin yaz tətili zamanı mütaliə etməsi ilə
bağlı tapşırıqlar vermək
|
disbut
|
||||||
vaxtaşırı
|
Psixoloqla görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
|
Dialoq ,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq
,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
|
Dialoq,müzakirə
|
|||||||
30 mart
|
Sinif iclası
|
Mart ayı ərzində sinifdə görülmüş işlərin hesabatı,aprel
ayında qarşıda duran məsələlərin müzakirəsi
|
Toplantı
|
|||||||
A
P
R
E
L
|
1 aprel
|
Məktəbin nizam-intizam qaydaları ilə bağlı söhbət
|
Sinif şagirdləri ilə məktəbin nizam-intizam
qaydalarına ciddi riyaət edilməsi,məktəbli forması və s haqqında söhbət
aparmaq
|
disbut
|
||||||
Vaxtaşırı
|
Dərsdinləmə
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin
təlim naliyyətlərini analiz etmək
|
Dərsdinləmə,müşahidə
|
|||||||
Hər həftə sonu
|
Şagird gündəliklərinin yoxlanılması
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin
şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını
araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə
vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
|
Fərdi yoxlama
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Psixoloqla görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
|
Dialoq ,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq
,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
|
Dialoq ,müzakirə
|
|||||||
A
P
R
E
L
|
vaxtaşırı
|
Kitabxanaçı ilə görüş
|
Sinif şagirdlərinin mütaliyə vərdişlərinin
inkişafını izləmək
|
Dialoq,müsakirə
|
||||||
Vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
|
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim
naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
|
Dialoq ,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Müəllimlər ilə müzakirə
|
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim
naliyyətlərini müzakirə etmək.
|
Dialoq,müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Ekskursiyalar,gəzintilər
|
Tarixi abidələrə,muzeylərə ekskursiyalar təşkil
edərək şagirdləri ,maddi mənəvi irsimizlə tanış etmək
|
Ekskursiyalar,gəzintilər
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Müxtəlif sorğuların (metodiki-psixoloji və
sosioloji) keçirilməsi
|
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış
müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
|
Sorğular,analizlər
|
|||||||
29 aprel
|
Sinif Konsiliumu
|
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə
şagirdlərin təlim naliyyətlərini
müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
30 aprel
|
Aylıq hesabatı hesabat
|
Aprel ayında görülmüş işlərlə bağlı işlər məktəb
direktorunun adına hesabat hazırlayaraq, təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim
etmək
|
Yazılı hesabat
|
|||||||
30 aprel
|
Sinif iclası
|
Aprel ayında görülmüş işlərin müzakirəsi,may
ayında görüləcək işlərin müzakirəsi
|
toplantı
|
|||||||
M
A
Y
|
01 may
|
Valideyin iclası
|
Aprel ayında sinifdə görülmüş ,işlərlə valideyinləri tanış etmək ,may ayında görüləcək
işlərlə bağlı məlumat vermək
|
toplantı
|
||||||
Hər həftəsonu
|
Şagird gündəliklərinin yoxlanılması
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin
şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını
araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə
vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
|
Fərdi yoxlama
|
|||||||
M
A
Y
|
vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
|
Valideyinlərlə fərdi görüşərək ,şagirdlərin təlim
naliyyətləri və xarakterləri ilə bağlı müzakirələr aparmaq
|
Dialoq,müzakirələr
|
||||||
vaxtaşırı
|
Kitabxanaçı ilə görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin mütaliyə vərdişlərinin
inkişafını izləmək
|
Dialoq,analizlər
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Psixoloqla görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
|
Dialoq ,analizlər
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq
,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
|
Dialoq və müzakirə
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Müəllimlərlə görüşmək
|
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim
naliyyətlərini müzakirə etmək.
|
Dialoq ,müzakirələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Dərsdinləmələr
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin
təlim naliyyətlərini analiz etmək
|
Müşahidələr
|
|||||||
vaxtaşırı
|
Ekskursiyalar və gəzintilər
|
Tarixi abidələrə,muzeylərə ekskursiyalar təşkil
edərək şagirdləri ,maddi mənəvi irsimizlə tanış etmək
|
Ekskursiyalar,gəzintilər
|
|||||||
07 may
|
Məktəbin nizam-intizam qaydaları ilə bağlı söhbət
|
Sinif şagirdləri ilə məktəbin nizam-intizam
qaydalarına ciddi riyaət edilməsi,məktəbli forması və s haqqında söhbət
aparmaq
|
disbut
|
|||||||
29 may
|
Sinif konsiliumu
|
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə
şagirdlərin təlim naliyyətlərini
müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
M
A
Y
|
vaxtaşırı
|
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakı
|
Sinif şagirdlərinin məktəb tədbirlərində iştirakını
izləmək ,rəğbətləndirmək
|
Müşahidə,toplantı
|
||||||
vaxaşırı
|
Müxtəlif sorğuların (metodiki-psixoloji və
sosioloji) keçirilməsi
|
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış
müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
|
Sorğular,testlər
|
|||||||
30 may
|
Sinif
iclası
|
May ayında görülmüş işlərlə bağlı hesabat vermək
,iyun ayında qarşıda duran vəzifələri və tədbirləri müzakirə
etmək
|
toplantı
|
|||||||
31 may
|
Validen iclası
|
May ayında görülmüş işlərlə bağlı hesabat vermək
,iyun ayında qarşıda duran vəzifələri və tədbirləri müzakirə
etmək
|
toplantı
|
|||||||
I
Y
U
N
|
Hər həftəsonu
|
Gündəliklərin yoxlanılması
|
Şagirdlərin gündəliklərini yoxlamaqla fənn müəllimlərinin
şagird naliyyətlərini qiymətləndirilməsini və qeydiyyat aparmasını
araşdırmaq,valideyinlərin gündəliklərə
vaxtında nəzarət etməsini təmin etmək,lazımı qeydlər aparmaq
|
Fərdi yoxlama
|
||||||
Vaxtaşırı
|
Fənn müəllimləri ilə görüşmək
|
Ayrı-ayrı fənn müəllimləri ilə şagirdlərin təlim
naliyyətlərini müzakirə etmək.
|
Dialoq müzakirə
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Müxtəlif sorğuların (metodiki-psixoloji və
sosioloji) keçirilməsi
|
Məktəb psixoloqu ilə razılaşdırılaraq hazırlanmış
müxtəlif sorğu və psixoloji testlərin keçirilməsi
|
Sorgular ,testlər
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Dərsdinləmələr
|
Ayrı-ayrı fənlər üzrə dərs məşgələlərini dinləməklə,şagirdlərin
təlim naliyyətlərini analiz etmək
|
Dərsdinləmələr,müşahidə
və analiz etmək
|
|||||||
Vaxaşırı
|
Həkimlə görüşmək
|
Məktəb həkimi ilə görüşərək şagirdlərin sağlamlıq vəziyyətini nəzarətdə saxlamaq
,lazım gələrsə valideyinlərlə əlaqə saxlamaq
|
Dialoq ,müzakirə
|
|||||||
İ
Y
U
N
|
vaxtaşırı
|
Ekskursiyalar və gəzintilər
|
Tarixi abidələrə,muzeylərə ,rayonlara ekskursiyalar
təşkil edərək şagirdləri ,maddi mənəvi irsimizlə ,tətiətimizlə tanış etmək
|
Ekskursiyalar,gəzintilər
|
||||||
Vaxtaşırı
|
Psixoloqla görüşmək
|
Sinif şagirdlərinin psixoloji pasportlarının
aparılması vəziyyətini , çətin xarakterli şagirdlərin davranışlarını müzakirə
|
Dialoq,müşahidə
|
|||||||
Vaxtaşırı
|
Valideyinlər üçün məsləhət saatları
|
Valideyinlərlə fərdi görüşərək şagirdlərin təlim
naliyyətlərini müzakirə etmək
|
Dialoq,müzakirə
|
|||||||
Vaxaşırı
|
Kitabxanaşı ilə görüşmək
|
Şagirdlərin mütaliə vərdişlərinin inkişafını izləmək
|
Müşahidə,müzakirə,
Analizlər
|
|||||||
11 iyun
|
Sinif
konslimu
|
Ayrı-ayrı fənləri tədris edən müəllimlərlə
şagirdlərin təlim naliyyətlərini
müzakirə etmək etmək, analizlər aparmaq
|
Dəyirmi masa
|
|||||||
12 iyun
|
Tərifnamə və təşəkkürnamələri hazırlamaq
|
Tədris ilində təlimdə yüksək nəticə göstərmiş
şagirdlərin valideyinlərinə təşəkkür məktəbları hazırlayaraq məktəb
direktoruna təqdim etmək,tərifnamə veriləcək şagirlərin siyahısını hazırlayıb
məktəb rəhbərliyinə təqdim etmək
|
Tərifnamə,təşəkkürnamə
|
|||||||
13 iyun
|
Şagirdlərin psixoloji pasportlarını yazmaq
|
Şagirlərin psixoloji pasportlarını yazmaq,illik
analiz etmək və məktəb psixoloquna hesabat vermək
|
Analiz,hesabat
|
|||||||
13 iyun
|
Analiz aparmaq
|
Tədris ili üçün təlim naliyyətlərini analiz etmək
|
Analizlər
|
|||||||
13 iyun
|
Sinif iclası
|
Tədris ilində təlim naliyyətlərinin,keçirilmiş tədbirlərin
müzakirəsi,şagirlərə yay tapşırığının vtoplantıerilməsi, dərsliklərin
toplanması
|
||||||||
İ Y U N
|
14 iyun
|
Son zəng
|
Tədris ilinin başa çatması ilə əlaqədar sonuncu dərs, şagirlərin yay tətilini mənalı
keçməsi üçün tövsiyələr vermək
|
Dərs
|
||||||
16 iyun
|
Şəxsi işləri qaydaya salmaq
|
Şagirlərin şəxsi işlərininə II yarımil və illik qiymətləri yazmaq,
lazımı qeydləri aparmaq ,təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təhvil vermək
|
Şəxsi işlərlə iş
|
|||||||
17 iyun
|
Sinif
jurnalını ilə tamamlama işləri
|
Sinif
jurnalını ilə tamamlama işləri aparmaq, arxivə təhvil vermək
|
Sinif jurnalı ilə iş
|
|||||||
17 iyun
|
Hesabatları hazırlamaq
|
Şagirdlərin təlim naliyyətlərinin II yarımil və
illik üzrə hazırlayaraq təlim-tərbiyə işləri üzrə direktor müavininə təqdim
etmək
|
hesabat
|
|||||||
18 iyun
|
Slayd hazırlamaq
|
Sinif şagirlərinin tədris ili ərzində əldə etdiyi
naliyyətləri ,sinifdə görülmüş işlər,şagirlərin məktəb və məktəbdənkənar tədbirlərlə
bağlı yekun (slaydlarla) hesabat hazırlayaraq
təşkilat işləri üzrə direktor müavininə təqdim etmək
|
slayd
|
|||||||
0 коммент.:
Отправить комментарий