SİNİF RƏHBƏRİNİN SORĞU KİTABINDAN.....
SİNİF
KOLLEKTİVİ İLƏ İŞİN TƏŞKİLİ...
SİNİF RƏHBƏRİ İLƏ ŞAGİRDLƏR ARASINDA ƏMƏKDAŞLIĞI
PRİNSİPLƏRİ...
Tez –tez hansısa məktəbin ,hansısa sinif məzunlarının
20,25 ,30 illiklərini qeyd etmək üçün bir yerə toplaşdıqlarını eşidirik. Bir
çox hallarda orta məktəbi bitirdikdən
sonra isə tez-tez görüşürlər,
biri-birinin şad və çətin günlərində bir araya toplaşan məzunlarımızı gördükdə
onların mehribançılığını fəxrlə
danışırıq. Sizə elə gəlmirmi bu mehriban münasibətlərin əsasını məhz biz sinif
rəhbərləri orta məktəb illərində
qoyuruq.5-11-ci siniflərdə sinifin ümumi
xarakteristikasını araşdırarkən ,ibtidai sinif müəlliminə nə qədər çox
oxşadıqlarını tez-tez deyirik.Eyniylə də məktəbdən sonrakı dövrdə məzunlarımızın
münasibətlərinin necə qurulması həmin sinifin sinif rəhbərinin xarakterinin və
iş prinsipinin nəticəsi kimi baxmaq lazımdır.
İllər
keçdikcə oxuduğu məktəbi, oturduğu
sinifi ,ona dərs deyən müəllimləri axtarmaq üçün məktəb qapısını açan , məktəbə
doğma yuvası kimi daim baxan, müəllimləri ilə həmişə fəxr edən məzunlarımızı
yetişdirmək üçün sinif rəhbəri öz fəaliyyətində aşağıdakı prinsiplərə əməl etməlidir:
Ø
Şagirdləri
zəif və güclü tərəfləri ilə fərq qoymadan
şəxsiyyət kimi qəbul etmək
Ø
Şagirdləri
təlim naliyyətlərindəki uğurlarına görə ( yaxşı oxuyanlara və ya oxumayanlara )
qruplara
bölməmək
Ø
Daim
ünsiyyətcil olmaq,şagirlərin istər məktəb həyatındakı,istərsədə şəxsi həyatındakı
problemlərinə həssaslıqla yanaşmaq,şagirdlərlə ünsiyyət zamanı daim təbəssüm və
mehriban bir görkəmdə onlara yanaşmaq
Ø
Qeyri
peşəkarlığı və xarakteri ilə bağlı olaraq haqsız durumda olanda əsəb ,zorakılıq,
fizikivə psixoloji təzyiq vasitələrindən
istifadə etməmək, necə gərgin olursa
olsun bu halını ünsiyyət zamanı büruzə verməmək
Ø
Etiraf
etməyi bacarmaq və bunu şagirdlərə aşılamaq............
0 коммент.:
Отправить комментарий