SİNİF RƏHBƏRİNİN SORGU KİTABINDAN....
ŞAGİRD
ŞƏXSİYYƏTİNİN ÖYRƏNİLMƏSİ....
1. ŞAGİRDLƏR HAQQINDA ÜMUMİ MƏLUMATIN
TOPLANLANMASI
Ø
Soyadı,adı,atasının
adı
Ø
Təvəllüdü
(GAİ)
Ø
Maraq
dairəsi,uşaq və ya gənclər təşkilatının üzv olması
Ø
Tərcümeyi-halında nisbətən diqqəti cəlb edən faktlar,onun inkişafına
təsir edə bilən xüsusi hallar
Ø
Müəllim
kimi onun haqqında gəldiyiniz nəticə, mənfi,müsbət,problemli cəhətləri
2.
AİLƏ VƏ YAŞAYIŞ VƏZİYYƏTİ...
2.1.Yaşayiş şəraiti
Ø
Ailə
tərkibi,valideyinlərin iş yerləri,məşğuliyyəti
Ø
Ailə
üzvləri ilə münasibətləri
Ø
Yaşayış
şəraiti (ev,mənzil)
Ø
Ailənin
maddi durumu
Ø
Ailədə
psixoloji durum:
a)
Uşağı
sevmirlər
b)
Uşağı
sevirlər
c)
Uşağı
əzizləyirlər,amma tərbiyəsi ilə məşğul olmurlar
2.2.Ailənin mədəni səviyyəsi
Ø
Ailədə
ali və ya orta ixtisas təhsili olanların sayı
Ø
Ailə
üzvlərinin asudə vaxtını keçirməsinin vəziyyəti ( kitabların oxunması və
müzakirəsi, teatr,kino sərgi,muzeylərə
getməsi )
Ø
Ev
kitabxanasının vəziyyəti
Ø
Uşaq
evdə hansı fiziki əməklə məşğul olur (olursa)
Ø
Şagirdin
valideyinlərinin məktəbə,müəllimlərə münasibəti
Ø
Ailə
üzvlərinin zərərli vərdişləri
Ø
Pedaqoji nəticə: şagirdin inkişafi və problemləri
3.Gündəlik rejimi
Ø
Şagirdin
gündəlik etdməli olduğu və etdiyi hərəkət və ya hərəkətsizliyini müşahidə etməli
Ø
Gündəlik
müşahidələrin aparılmasına nəzarət etmək ( kim müşahidələri aparır,hansı
addımlar atılır,hansı qərarlar qəbul edilir)
Ø
Şagirdin
ev tapşırıqlarını yerinə yetirməsi ( valideyin tərəfindən hər gün gündəliklərə
şagirdin təlim naliyyətlərinin izlənilməsi və ev tapşırıqlarının sistemli
olaraq hər gün yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək)
Ø
Pedaqoji
nəticə: şagirdin inkişaf və problemləri
4. Şagirdin asudə vaxtınnın təşkili
Ø
Asudə
vaxtını kimlə,harada keçirir ?
Ø
Valideyinlər
övladının dostlarını tanııyırlarmı ? Həmin dostlar evə qonaq gəlirlərmi ?
Ø
O
özü dostlarının evinə qonaq gedirmi ?
Ø
Evdə
hansı işlərlə məşğuldur ?
Ø
Evdən
ona daim göstəriş və tapşırıqlar
verilirmi ?
Ø
Həmin
tapşırıq və göstərişləri necə yerinə yetirir?
Ø
Ailə
üzvlərinin tapşırıq və göstərişlərini
necə yerinə yetirir ?
Ø
Pedaqoji nəticə : şagirdin inkişaf və problemləri.
Ø
5. Ailənin tərbiyyə sistemi
Ø
Şagirdin
tərbiyəsi ilə evdə kim məşğul olur ?
Ø
Ailənin
digər üzvləri uşağın tərbiyyə olunmasında mövqeyi
Ø
Ailə
daxilində uşağa təsiretmə yolları
a)
Inandırmaqla
b)
Rəğbətləndirməklə
c)
əmr
və göstəriş verməklə
d)
danlamaqla
e)
fiziki
cəza ilə (döymək və vurmaqla)
f)
hədiyyələr
verməklə
g)
tərifləməklə
Ø
Uşağın
inkişafında ailənin rolu
Ø
Valideyinlərin
sinif rəhbəri ilə əməkdaşlığı
Ø
Valideyinlərin
uşaqlarını tərbiyə edərkən qarşılaşdıqları
şətinliklər
Ø
Pedaqoji nəticə : şagirdin inkişaf və problemləri.
6.Sağlamlığı
Ø
Şagirdin
sağlamlıq vəziyyəti
a)
Fiziki
cəhətdən tam sağlamdır
b)
Təsdüfi
hallarda sağlamlığında problemlər olur
c)
Sağlamlığına
ciddi təsir edə bilən xroniki xəstəlikləri
d)
Təlim
naliyyətlərinə birbaşa təsir edən fiziki qüsurları
Ø
Şagirdin
öz sağlamlığına münasibəti:
a)
Şagird
öz sağlamlığının qayğısına qalmır
b)
Fiziki
durumunu qiymətləndirə bilir (sağlamlığına qarşı diqqətlidir)
c)
Fiziki
qüsurlarını bilir və onlara qarşı diqqətlidir
d)
Şəxsi
gigiyena qaydalarını bilir və əməl edir
e)
Şəxsi
gigiyena qaydalarına əməl etmir
Ø
Fiziki
inkişafı
a)
Idmanla
məşğul olur
b)
Idman
uğurları var
c)
Fiziki
tərbiyə fənninə xüsusi marağı var
d)
Idmana
marağı yoxdur
e)
Fiziki
tərbiyə fənninə qarşı marağı Idmana
marağı yoxdur
f)
Fiziki
tərbiyə fənninə qarşı marağı yoxdur,müxtəlif
bəhanələrlə bu dərsdən yayınır
g)
Zərərli
vərdişlərə malikdir ( siqaret çəkir,söyüş söyür və s)
2.7.Şagirdin özünü dərk prosesində xüsusiyyətləri
a)Şagird
təlim prosesində motivasiya oluna bilinirmi ?
b)mativasiya necə qurulur ?
c)hansı motivlərə üstünlük verir ?
Ø
Şagirdin
diqqətini cəlb edən xüsusiyyətlər:
a)
Şagird dərs samanı diqqətcildirmi ?
b)
Dərs
zamanı fikir dağınıqlığı müşahidə olunurmu ?
c)
Şagirdin
dərs zamanı fikir dağınıqlığı nə ilə bağlıdır ?Səbəbi ?
d)
Şagir
dərs zamanı ardıcıl olaraq bütün 45 dəqiqə ərzində diqqətini toplaya
bilirmi? Bilirsə səbəbi nədir ?
Ø
Şagird
yaddaşının xüsusiyyətləri
a)
Hansı
yaddaş tipinə aiddir ( vizual,eşitmə,sensomator )
b)
Mexaniki
və zehni yaddaşın məsuldarlığı
c)
Tədris
materiallının düzgün ifadə olması
d)
Yadda
saxlamanın hansı üsullundan istifadə edir ?
e)
Tədris
materialınının öyrənilməsinin prinsipi
Ø
Şagirdin davranışında üstünlük təşkil edən xüsusiyyətlər( təsəvvür və təxəyüll)
a)
Şagirdin
davranış formaları ( aktiv ,passiv ,yaradıcı )
b)
Şagirdin
təxəyyülünün xüsusiyyətləri
c)
Şagirdin davranışında üstünlük təşkil edən xüsusiyyətlər (diqqətcildir, daim hərəkətlidir(qaynayan
) ,sözə baxımlıdır,hissiyatlıdır,diqqəti
özünə cəlbedəndir)
Ø
Şagir
təfəkkürünün xüsusiyyətləri . Şagirdin intelektual inkişafının səviyyəsi
a)
Şagirdin
düşünmə bacarığı.Şagir zəkasının səviyyəsi,ardıcıllıq,fikrini
aydın yürütmək bacarığı ,məntiqlilik,tənqidi yanaşma ,dərketmə,müşahidəçilik,hazırcavblılıq,itifikirlilik
intiusiya,ixtiraçılıq
qabiliyyəti
b)
Şagirdin
təfəkkürünün səmərələliyi,yaradıcı təfəkkürü,biliklərə
yiyələnmək həvəsi
c)
Təlim-tərbiyədə sürət və sərrastlıq
d)
Öyrəndiyi
materialları təhlil ,müqaisəetmə ,analiz etmə bacarığı,
e)
Fikirlərini
yazılı və şifahi şəkildə şəkildə düzgün ifadə edə bilmək bacarığı
f)
Dünyagörüşü
və edudisiyası(mütaliə, elmlilik, intellekt)
g)
Mütaliyəyə
həvəsi,ardıcıl mütaliə etməsi ,hansı istiqamətlərdə mütaliəyə marağının olması
0 коммент.:
Отправить комментарий