SİNİF RƏHBƏRİNİN SORĞU KİTABINDAN....
Şagirdin özünü dərk prosesində xüsusiyyətləri
a)Şagird
təlim prosesində motivasiya oluna bilinirmi ?
b)mativasiya necə qurulur ?
c)hansı motivlərə üstünlük verir ?
Ø
Şagirdin
diqqətini cəlb edən xüsusiyyətlər:
a)
Şagird dərs samanı diqqətcildirmi ?
b)
Dərs
zamanı fikir dağınıqlığı müşahidə olunurmu ?
c)
Şagirdin
dərs zamanı fikir dağınıqlığı nə ilə bağlıdır ?Səbəbi ?
d)
Şagir
dərs zamanı ardıcıl olaraq bütün 45 dəqiqə ərzində diqqətini toplaya
bilirmi? Bilirsə səbəbi nədir ?
Ø
Şagird
yaddaşının xüsusiyyətləri
a)
Hansı
yaddaş tipinə aiddir ( vizual,eşitmə,sensomator )
b)
Mexaniki
və zehni yaddaşın məsuldarlığı
c)
Tədris
materiallının düzgün ifadə olması
d)
Yadda
saxlamanın hansı üsullundan istifadə edir ?
e)
Tədris
materialınının öyrənilməsinin prinsipi
Ø
Şagirdin davranışında üstünlük təşkil edən xüsusiyyətlər( təsəvvür və təxəyüll)
a)
Şagirdin
davranış formaları ( aktiv ,passiv ,yaradıcı )
b)
Şagirdin
təxəyyülünün xüsusiyyətləri
c)
Şagirdin davranışında üstünlük təşkil edən xüsusiyyətlər (diqqətcildir, daim hərəkətlidir(qaynayan
) ,sözə baxımlıdır,hissiyatlıdır,diqqəti
özünə cəlbedəndir)
Ø
Şagir
təfəkkürünün xüsusiyyətləri . Şagirdin intelektual inkişafının səviyyəsi
a)
Şagirdin
düşünmə bacarığı.Şagir zəkasının səviyyəsi,ardıcıllıq,fikrini
aydın yürütmək bacarığı ,məntiqlilik,tənqidi yanaşma ,dərketmə,müşahidəçilik,hazırcavblılıq,itifikirlilik
intiusiya,ixtiraçılıq qabiliyyəti
b)
Şagirdin
təfəkkürünün səmərələliyi,yaradıcı təfəkkürü,biliklərə
yiyələnmək həvəsi
c)
Təlim-tərbiyədə sürət və sərrastlıq
d)
Öyrəndiyi
materialları təhlil ,müqaisəetmə ,analiz etmə bacarığı,
e)
Fikirlərini
yazılı və şifahi şəkildə şəkildə düzgün ifadə edə bilmək bacarığı
f)
Dünyagörüşü
və edudisiyası(mütaliə, elmlilik, intellekt)
g)
Mütaliyəyə
həvəsi,ardıcıl mütaliə etməsi ,hansı istiqamətlərdə mütaliəyə marağının olması
0 коммент.:
Отправить комментарий