Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin
18 mart 2015-ci il tarixli, 311 nömrəli
əmri ilə təsdiq olunmuşdur
“İbtidai təhsil səviyyəsi üzrə inklüziv təhsilin tətbiqi”
layihəsinin həyata keçirilməsi üzrə
Fəaliyyət Planı
№ İşlərin yerinə yetirilməsi mərhələləri İşlərin yerinə yetirilməsi müddəti İcraçılar 1 “İbtidai təhsil səviyyəsi üzrə inklüziv təhsilin tətbiqi” layihəsinin həyata keçirilməsi üçün iki pilot məktəbin seçilməsi 16.03. 2015 DUMİ, INTAMT-ın tövsiyələri,BŞTİ 2 İnklüziv ibtidai təhsilin milli modelinin tətbiqi üzrə pilot layihənin həyata keçirilməsində iştirak etmək üçün, seçilmiş məktəblərdə pedaqoq qruplarının (müəllim, korreksiya edici pedaqoq, korreksiyaedici pedaqoqun 2 köməkçisi) formalaşdırılması 30.04.2015 DUMİ, BŞTİ, INTAMT-ın tövsiyələri, Seçilmiş məktəblərin direktorları, 3 Mütəxəssislərdən ibarət iki qrupun formalaşdırılması və onların inklüziv ibtidai təhsilin nümunəvi modellərini öyrənmək məqsədi ilə Almaniyaya səfərinin təşkili 16.03. 2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları 4 İnklüziv ibtidai təhsilin nümunəvi modellərini öyrənmək məqsədi ilə mütəxəssislərdən ibarət qrupların Almaniyaya səfəri 27.04-30.04- 2015 DUMİ, INTAMT-ın tövsiyələri, BŞTİ 5 Alman mütəxəssisləri tərəfindən Azərbaycan mütəxəssislərinə-pilot layihənin iştirakçılarına videokonfrans əlaqəsi rejimində mütəmadi məsləhətlərin verilməsi üçün texniki imkanların təmin edilməsi 17.04.2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları 6 İbtidai təhsil səviyyəsində inkluziv təhsil üzrə ən uğurlu modellərin öyrənilməsi məqsədi ilə pedaqoqlar qrupunun formalaşdırılması və Almaniyaya səfərinin təşkili 15.05.2015 DUMİ, BŞTİ, Seçilmiş məktəblərin direktorları 7 İnklüziv ibtidai təhsilin milli modelinin tətbiqi üzrə pilot layihədə iştirak etmələri 15.05. 2015 DUMİ, PTPK, BŞTİ üçün əlilliyi olan uşaqların seçilməsi Seçilmiş məktəblərin direktorları, INTAMT-ın tövsiyələri 8 Seçilmiş məktəblərdə inklüziv ibtidai təhsilin pilot modeli üçün eksperimental siniflərin formalaşdırılması 15.05. 2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları 9 İnklüziv ibtidai təhsil üzrə pilot layihənin iştirakçıları üçün metodik materialların işlənib hazırlanması (müəllimlərin, korreksiyaedici pedaqoqların və onların köməkçilərinin eksperimental siniflərdə iş üzrə funksiya və vəzifələri, həmçinin əlilliyin seçilmiş kateqoriyalarının hər biri üçün tədris planına dair tövsiyələr) 24.05.2015 DUMİ, BŞTİ, INTAMT-ın tövsiyələri 10 İnklüziv ibtidai təhsilin pilot modeli çərçivəsində eksperimental siniflərin monitorinqi üzrə işçi qrupun formalaşdırılması 24.05. 2015 DUMİ, BŞTİ, INTAMT-ın tövsiyələri 11 İbtidai təhsil üzrə ən uğurlu modellərin öyrənilməsi məqsədi ilə pedaqoqlar qrupunun Almaniyaya səfəri 08.06-21.06- 2015 DUMİ, BŞTİ, Seçilmiş məktəblərin direktorları 12 İnklüziv ibtidai təhsilin pilot modeli çərçivəsində tədrisin başlanması 15.09. 2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları DUMİ – De-institutlaşma və Uşaqların Müdafiəsi İdarəsi BŞTİ – Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəs
№ İşlərin yerinə yetirilməsi mərhələləri İşlərin yerinə yetirilməsi müddəti İcraçılar 1 “İbtidai təhsil səviyyəsi üzrə inklüziv təhsilin tətbiqi” layihəsinin həyata keçirilməsi üçün iki pilot məktəbin seçilməsi 16.03. 2015 DUMİ, INTAMT-ın tövsiyələri,BŞTİ 2 İnklüziv ibtidai təhsilin milli modelinin tətbiqi üzrə pilot layihənin həyata keçirilməsində iştirak etmək üçün, seçilmiş məktəblərdə pedaqoq qruplarının (müəllim, korreksiya edici pedaqoq, korreksiyaedici pedaqoqun 2 köməkçisi) formalaşdırılması 30.04.2015 DUMİ, BŞTİ, INTAMT-ın tövsiyələri, Seçilmiş məktəblərin direktorları, 3 Mütəxəssislərdən ibarət iki qrupun formalaşdırılması və onların inklüziv ibtidai təhsilin nümunəvi modellərini öyrənmək məqsədi ilə Almaniyaya səfərinin təşkili 16.03. 2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları 4 İnklüziv ibtidai təhsilin nümunəvi modellərini öyrənmək məqsədi ilə mütəxəssislərdən ibarət qrupların Almaniyaya səfəri 27.04-30.04- 2015 DUMİ, INTAMT-ın tövsiyələri, BŞTİ 5 Alman mütəxəssisləri tərəfindən Azərbaycan mütəxəssislərinə-pilot layihənin iştirakçılarına videokonfrans əlaqəsi rejimində mütəmadi məsləhətlərin verilməsi üçün texniki imkanların təmin edilməsi 17.04.2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları 6 İbtidai təhsil səviyyəsində inkluziv təhsil üzrə ən uğurlu modellərin öyrənilməsi məqsədi ilə pedaqoqlar qrupunun formalaşdırılması və Almaniyaya səfərinin təşkili 15.05.2015 DUMİ, BŞTİ, Seçilmiş məktəblərin direktorları 7 İnklüziv ibtidai təhsilin milli modelinin tətbiqi üzrə pilot layihədə iştirak etmələri 15.05. 2015 DUMİ, PTPK, BŞTİ üçün əlilliyi olan uşaqların seçilməsi Seçilmiş məktəblərin direktorları, INTAMT-ın tövsiyələri 8 Seçilmiş məktəblərdə inklüziv ibtidai təhsilin pilot modeli üçün eksperimental siniflərin formalaşdırılması 15.05. 2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları 9 İnklüziv ibtidai təhsil üzrə pilot layihənin iştirakçıları üçün metodik materialların işlənib hazırlanması (müəllimlərin, korreksiyaedici pedaqoqların və onların köməkçilərinin eksperimental siniflərdə iş üzrə funksiya və vəzifələri, həmçinin əlilliyin seçilmiş kateqoriyalarının hər biri üçün tədris planına dair tövsiyələr) 24.05.2015 DUMİ, BŞTİ, INTAMT-ın tövsiyələri 10 İnklüziv ibtidai təhsilin pilot modeli çərçivəsində eksperimental siniflərin monitorinqi üzrə işçi qrupun formalaşdırılması 24.05. 2015 DUMİ, BŞTİ, INTAMT-ın tövsiyələri 11 İbtidai təhsil üzrə ən uğurlu modellərin öyrənilməsi məqsədi ilə pedaqoqlar qrupunun Almaniyaya səfəri 08.06-21.06- 2015 DUMİ, BŞTİ, Seçilmiş məktəblərin direktorları 12 İnklüziv ibtidai təhsilin pilot modeli çərçivəsində tədrisin başlanması 15.09. 2015 DUMİ, BŞTİ Seçilmiş məktəblərin direktorları DUMİ – De-institutlaşma və Uşaqların Müdafiəsi İdarəsi BŞTİ – Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəs
0 коммент.:
Отправить комментарий