08.12.2014

ŞAGİRDLƏRƏ SORĞU ZAMANI MÜƏLLİM FƏALİYYƏTİNİN ÖYRƏNİLMƏSİ


Müəllim fəaliyyətində sorğunun təĢkili və aparılması müəllim-Ģagird münasibətinin əsasını təĢkil edir.
Ġlk növbədə bütün sinfi sorğuya cəlb etməklə Ģagirdlərin Ģüurlu fəaliyyətinin inkiĢaf etdirilməsi, köhnə
materialların yeni formada qruplaĢdırılması, sorğu zamanı yeni həyati faktlardan istifadə edilməsi və qrafik
təsvirlərin tətbiqinə diqqət yetirilir.
ġagirdlərin yerinə yetirdikləri tapĢırıqların qarĢılıqlı yoxlanılması təklif edilir. Məsələlərin həlli üsulları,
rəylərin qəbulu, təcrübə və nümayiĢ aparmaq da diqqət mərkəzində olmalıdır. ġagird tərəfindən sorğu zamanı
vacib olan nəzəri anlayıĢların seçilməsi, aldıqları biliyi tətbiq etmək bacarığına nail olmaq, sorğu apararkən,
müəllimin istifadə etdiyi metodu öyrənmək də çox əhəmiyyət kəsb edir.
Zəif oxuyan Ģagirdlərlə aparılan iĢ, yazı taxtasından istifadə, fikirləĢmək üçün əlavə vaxtın verilməsi,
əvvəlcədən hazırlanmıĢ plandan istifadə etməklə suallara cavablar hazırlanması bu zaman əsas götürülməlidir.
Sxem, diaqram, Ģəkillər, xəritələr və s. əvvəlcədən hazırlanmalıdır. Sorğuda müxtəlif məsələlər biliyin
dərinliyi və möhkəmliyi, onların bacarıq və vərdiĢləri, bilik sisteminin formalaĢması, Ģüurlu olaraq Ģagirdlərin34
fəallaĢması nəzərə alınmalıdır.
Məktəblinin məsuliyyət, məĢğuliyyət və əmək mədəniyyəti kimi əxlaqi keyfiyyəti, tədris fəaliyyətinin bir
çox sahəsində aldığı biliyin təcrübəyə tətbiqi və sair vacib hesab edilməlidir.



0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.