08.12.2014

    RƏHBƏRLİK  ÜÇÜN  XAS  OLAN  3  ƏSAS  ÜSLÜB


Idarəetmə nəzəriyyəsi və sosial psixologiya sahəsində mütəxəssislər rəhbərlik üçün xas olan üç əsas
üslubu fərqləndirirlər:1)avtoritar üslub; 2) səhlənkar üslub; 3) demokratik üslub. Əlbəttə bu üslublardan hər
birinə təmiz halda çox az rast gəlmək olar. Praktikada onların çoxlu çalarları mövcuddur, l akin hər bir rəhbər bu
və ya digər üsluba meyl edir.
Avtoritar üslub birinci növbədə inzibati metodlardan geniĢ istifadə etməyə əsaslanır. Avtokrat rəhbər
qərarları təkbaĢına, ictimai təĢkilatların, tabeliyində olan adamların fikrini nəzərə almadan qəbul edir. O əmrlərə
böyük ümid bəsləyir, bütün hakimiyyəti öz əlində toplamağa çalıĢır.
Çox zaman avtokratik metodlara meyl valyuntarizmə (insan iradəsini əsas amil hesab etmək) və
bürokratizm (süründürməçilik), əsassız qərarların qəbul edilməsinə gətirib çıxarır.
Əlbəttə avtoritar üslubu «mütləq Ģər» hesab etmək düzgün olmazdı. Elə situasiyalar olur ki, avtokratik
metodları müvəqqəti tədbir kimi tətbiq etmək özünü doğruldur. ĠĢdə olan nöqsanları aradan qaldırmaq üçün
qətiyyətli və təxirəsalınmaz tədbirlər görmək lazım gəlir. TəĢəbbüskarlığı və yaradıcı axtarıĢları ləngidən
avtoritar üslubun elementləri təhsilə rəhbərlikdə məhdud sahədə tətbiq edilə bilər.
Səhlənkar üslub məqsədyönlü və effektli rəhbərlik sisteminin olmaması ilə xarakterizə olunur. Səhlənkar
üsluba malik olan rəhbər adətən qəbul etdiyi qərarlar üçün məsluiyyətdən qorxur, geniĢ kollegiallıq pərdəsi
arxasında gizlənməyə çalıĢır. O lazımi prinsipiallıq və tələbkarlıq göstərə bilmir, əvvəl qəbul etdiyi qərarlardan
çox vaxt imtina edir. səhlənkar üslublu rəhbər iĢə ciddi zərər vurar və aparatın iĢini bərbad hala sala bilər.
Ġdarəetmə sistemində ən əlveriĢli üslub demokratik üslubdur. Bu üslub kollegiallıqla vahid rəhbərliyi
düzgün əlaqələndirir, ictimai təĢkilatların, bütün müəllimlərin məktəbdə idarəetmə ilə bağlı qərarların qəbul
edilməsində fəal iĢtirakını nəzərdə tutur.
Ġdarəetmənin əsas funksiyalarına təhlil və planlaĢdırma, təĢkiletmə və nəzarət, əlaqələndirmə və

stimullaĢdırma aiddir.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Arxiv

Həmkara Dəstək. Технологии Blogger.